SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Je 15 minutes of fame zijn over. Rot op homo.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:48 schreef Magnetronbroodje het volgende:
< ondertussen >
[ afbeelding ]
Wie noemde me hier creepy?
Kaolo miscers roflquote:
te lekker he. Heb echt zieke T-bone op uit zo'n webertje. Echt ff momentje voor mezelf.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heb met oosterrijker gebbqed man, die gast kon echt sick vlees grillen
Whahhahaquote:
Ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahhaha
Had je ook die met OP is a phaggot gezien?
Gardians of the galaxyquote:
is die al in 1080/720?quote:
Wauw.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:26 schreef Magnetronbroodje het volgende:
Revenge of the bridesmaids
Trailer:
Bij de betere downloadboeren te vinden.
wat voor vlees?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Veel vlees, vriend. Vlees. Dacht dat ik jou niks uit hoefde te leggen
Meh. 1.7/10. Laat de grappen maar over aan mij hiero.quote:
Ben je jarig? BroBreedquote:
Herkenbaar ja alsof je sleutelbeen doormidden is geknakt.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:32 schreef VMSDKR het volgende:
Godver die pijn in je schouder als je erop geslapen hebt
Ik call soep bij dezequote:
En aanslagen van IS omdat Allah niet van vermaak houdt.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en daarnaast, een WK in de winter omdat het te warm is, in een land wat nooit iets belangrijks heeft gedaan op voetbalgebied. En ook al dat gedoe over geen alcohol in het stadion enz
En dan mooie beelden schieten en deze soundtrack eroverheen gooien. Helemaal geweldig tog?quote:Op zondag 7 juni 2015 15:56 schreef Beach het volgende:
[..]
En aanslagen van IS omdat Allah niet van vermaak houdt.
Mooi maar zwaar make-up gebruikquote:Op zondag 7 juni 2015 16:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
https://instagram.com/p/3HC5aZzV3s/?taken-by=lemybeauty
HHHHHHnnngg.ggg.
lol wat een gay foto met die filter, lijkt net alsof hij makeup opheeftquote:Op zondag 7 juni 2015 16:21 schreef McNulty het volgende:
Im not gay but 20 dollars is 20 dollars
[ afbeelding ]
Lexxxus' facebook heeft mij wel lolz gegeven mane.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
lol wat een gay foto met die filter, lijkt net alsof hij makeup opheeft
zou niet raken
quote:Op zondag 7 juni 2015 16:31 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon zo naar de gym, linksdragend.
Hoe ben je op die FB terecht gekomen?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:09 schreef G.R.S. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)4417&hc_location=ufi
don't even ask
Haha mooie hoek ook deze. En dan met 60kg doen alsof het heel zwaar is.quote:
Gewoon naakt, met een blond sletje ipv de bar waarschijnlijk.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha mooie hoek ook deze. En dan met 60kg doen alsof het heel zwaar is.![]()
Hij claimt ook nog natty.
Hoe had jij dit nog beter kunnen filmen, Sap?
GoPro aan de bar maken recht onder zn pener en dan omhoog gericht.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha mooie hoek ook deze. En dan met 60kg doen alsof het heel zwaar is.![]()
Hij claimt ook nog natty.
Hoe had jij dit nog beter kunnen filmen, Sap?
Ben je nou wel of niet van de bbc?quote:
Had je een skimask op?quote:Op zondag 7 juni 2015 18:27 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha heb ik ook eens gedaan ja moest ik doen alsof ik een rapist was.
Inb4 wat speel je dat realistisch
Nee gewoon normale kleding. Anders valt het teveel op toch, als je in skimasker over straat loopt.quote:
Daarna deze gepulled ofniet?quote:Op zondag 7 juni 2015 18:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee gewoon normale kleding. Anders valt het teveel op toch, als je in skimasker over straat loopt.
Ey waar kan k downloadenquote:Op zondag 7 juni 2015 18:46 schreef seto het volgende:
blijkbaar is de nieuwe got al gelekt
pas op voor spoilers boys
ik kan wel iets vertellen?quote:Op zondag 7 juni 2015 18:55 schreef McNulty het volgende:
Etha maula houden
over spoilers
anders pow! pow!
op voetbalvedlje
Is gewoon op veronicaquote:Op zondag 7 juni 2015 19:54 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga ni eens kijken
die kk skysports (llegaal binnehalen) doet ni op tv
en kan ook ni meer stream kijken online omdat virusgevaar ofzo aangeeft ;s
haha, je staat echt ff voor schut nuquote:Op zondag 7 juni 2015 19:54 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga ni eens kijken
die kk skysports (llegaal binnehalen) doet ni op tv
en kan ook ni meer stream kijken online omdat virusgevaar ofzo aangeeft ;s
gast jij met je ben & herrys hahah XDquote:Op zondag 7 juni 2015 20:21 schreef Ethanolic het volgende:
Net bekertje Chunky Monkey gegeten. Geen kankerhonger meer.
VEILIGHEIDquote:Op zondag 7 juni 2015 20:44 schreef Awesome_ het volgende:
Ja zo ver was ik ook al slimmerik. Maar wat kan ze in godsnaam gebeuren.
quote:Op zondag 7 juni 2015 21:02 schreef seto het volgende:
zeker om jezelf van een hersenschudding te beschermen als je weer te hard facepalmt bij posts van nulty
quote:Op zondag 7 juni 2015 21:02 schreef seto het volgende:
zeker om jezelf van een hersenschudding te beschermen als je weer te hard facepalmt bij posts van nulty
Zet em anders als UI. Dekt de lading van je gemiddelde postniveau wel aardig.quote:
Super goed verhaal dit.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus. Ex-grefo vriend van me kende heel hey concept van Aladdin niet. Tv mocht niet enzo. Even wat jeugd inhalen.
Detailvragen kunnen in dm.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Super goed verhaal dit.
Wil je hem nog een keer vertellen?
nog even deze quotenquote:Op zondag 7 juni 2015 21:02 schreef seto het volgende:
Zit zwaar in de put nu man.quote:Op zondag 7 juni 2015 23:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nog even deze quoten
Was echt goeie grapje seto. Vooral omdat nulty hem echt totaal niet kon handlen. Box.
Je bedoelt een henley?quote:Op zondag 7 juni 2015 23:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand waar je zo'n shirt zonder kraagje en touwjtes kan kopen???
IS ECHT NET DIE EREN JEAGER LOOK DAN WOW
Overal. Basic t-shirts heten die.quote:Op zondag 7 juni 2015 23:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
zo'n shirt zonder kraagje en touwjtes
IS ECHT NET DIE EREN JEAGER LOOK DAN WOW
Ik ging gister opzettelijk refreshen. Blijkbaar is er op mij na verder geen animo.quote:
... ok.quote:Op zondag 7 juni 2015 23:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik ging gister opzettelijk refreshen. Blijkbaar is er op mij na verder geen animo.
Had je aan ray moeten laten zien.quote:
Oh van de show, ik dacht die van nu.quote:
Ja ik zag m net ook langskomen, vandaar.quote:Op maandag 8 juni 2015 00:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh van de show, ik dacht die van nu.
Maar idd echt eng man, ook allemaal vrienden verzinnen en alles en het hele spel meespelen. Er is echt iets goed mis in je hoofd als je zoiets doet.
Robertaquote:Op maandag 8 juni 2015 01:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Niets anders op tv. Ik zet roberta en haar makkelijke maaltijd wel op
Jwtquote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 23:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nog even deze quoten
Was echt goeie grapje seto. Vooral omdat nulty hem echt totaal niet kon handlen. Box.
Och die ja damnquote:Op maandag 8 juni 2015 01:00 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha ja echt legit gek die vrouw.
Soms nemen ze ook wraak op mensen in die show. En er was zo'n slow clap gast hij was een echte school shooter type gek.
Wat heb je aan vandaag?quote:Op maandag 8 juni 2015 09:31 schreef stinkie het volgende:
"Hè swek" nageroepen worden door een 13 jarig sletje. Is dat goed?
Sap?
quote:Op maandag 8 juni 2015 09:31 schreef stinkie het volgende:
"Hè swek" nageroepen worden door een 13 jarig sletje. Is dat goed?
Sap?
gewoon overhemd. Korte mouwen, bovenste knoopjes open etc.quote:
projectie staat je niet ethan.quote:
mijn godquote:Op maandag 8 juni 2015 10:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
gewoon overhemd. Korte mouwen, bovenste knoopjes open etc.
Maar ik reed in de Twizzy, wat maar weer aantoont car pulls pussy en alle wijven zijn hoeren
een borstzakjequote:Op maandag 8 juni 2015 10:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere dad-bod erbij. Ik snap het meisje wel.
niet nodig, mijn navel hangt iets boven mijn knieenquote:Op maandag 8 juni 2015 10:22 schreef VMSDKR het volgende:
Heb je je broek ook tot over je navel omhooggetrokken?
This is how you die exploring a cave.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:52 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
O man ,dat ga ik echt niet doen....plus dat ik te breed ben om er door te komen lol
quote:
quote:Commercial DNP is used as an antiseptic and as a pesticide.[3] It is a chemical intermediate in the production of sulfur dyes,[2] wood preservatives,[3] and some herbicides including dinoseb and dinoterb. DNP has also been used to make photographic developer and explosives.
quote:Op maandag 8 juni 2015 10:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
This is how you die exploring a cave.
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een vakkenvuller bij de officecenterquote:Op maandag 8 juni 2015 10:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere dad-bod erbij. Ik snap het meisje wel.
O man de verschrikkingquote:Op maandag 8 juni 2015 10:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nightmare fuel ditquote:Op maandag 8 juni 2015 10:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een bodybuilder hoort niet in een grot! ook niet onder water, je hoort boven, om het strand met je shake!quote:Op maandag 8 juni 2015 10:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga je mee?
En ja dat ben ik op die plaatje
Gewoon op de bank zitten thuis, dan krijg je dit niet.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Google Keep is mijn pensievequote:Op maandag 8 juni 2015 10:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey awesome, check wunderlist. Keihandig.
quote:Op maandag 8 juni 2015 10:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Ziet eruit als een vakkenvuller bij de officecenter
quote:Op maandag 8 juni 2015 10:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooooopeeeeeeequote:Op maandag 8 juni 2015 10:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga je mee?
En ja dat ben ik op die plaatje
op armlengte van de wegwijzers jezelf vinden. Ja, dat is het summum ja.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:59 schreef Ethanolic het volgende:
Hoezo? Backpacken in Thailand is toch avontuurlijk?
Lol, die gast @ 6:45quote:
Damnquote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 13:15 schreef seto het volgende:
is toch lachen man
alle wijven zijn hoeren, ze bestaan alleen om mijn 26cm te ontvangen in hun slijmerige grotjes
redpill for life
Waarom moet je er gelijk een filosofische lading aan plakken? Je kan ook reizen omdat je het leuk vind om te reizen en nieuwe dingen wil zien/meemaken.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
op armlengte van de wegwijzers jezelf vinden. Ja, dat is het summum ja.
Niet herkenbaarquote:Op maandag 8 juni 2015 13:39 schreef seto het volgende:
er is helemaal geen travel hate hier
wel hate op van die mensen die uit te hoogte gaan lopen doen na een half jaartje backpacken
Die handjob van een Hongaarse hoer was echt wat je ogen opende of nietquote:Op maandag 8 juni 2015 13:43 schreef Awesome_ het volgende:
precies.
ik ben 3 dagen alleen in budapest geweest en dat doet niet iedereen. Daardoor heb ik een uniek perspectief op de wereld vergaard en neem ik jullie mening met een korreltje zout. Of twee. Als jullie gezien hebben wat ik gezien heb dan piep je wel anders![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die handjob van een Hongaarse hoer was echt wat je ogen opende of niet
En door die prostaatmassage ben ik heel anders gaan kijken naar de LGBT-communityquote:Op maandag 8 juni 2015 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die handjob van een Hongaarse hoer was echt wat je ogen opende of niet
"Ja maar ik ben in Afrika geweest om les te geven."quote:Op maandag 8 juni 2015 13:39 schreef seto het volgende:
er is helemaal geen travel hate hier
wel hate op van die mensen die uit te hoogte gaan lopen doen na een half jaartje backpacken
leuk feitje, veel vrouwen die naar afrika gaan als vrijwilliger worden aangerand/verkrachtquote:Op maandag 8 juni 2015 14:10 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
"Ja maar ik ben in Afrika geweest om les te geven."
niks te maken met tabel hate vriend. Ik ga dit jaar ook nog even 4 dagen naar Singapore, gewoon de toerist uithangen. Maar om dan meteen te gaan roeptoeteren dat ik het antwoord op alles (42) gevonden hebquote:Op maandag 8 juni 2015 13:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom moet je er gelijk een filosofische lading aan plakken? Je kan ook reizen omdat je het leuk vind om te reizen en nieuwe dingen wil zien/meemaken.
De travel hate hier is best gay IMO
Haha. Doet me denken aan zo'n blog die ik ooit geleden had. Never date a girl who travels. Omdat die zo wereldwijs zijn en je haar nooit gelukkig zou kunnen makenquote:Op maandag 8 juni 2015 13:43 schreef Awesome_ het volgende:
precies.
ik ben 3 dagen alleen in budapest geweest en dat doet niet iedereen. Daardoor heb ik een uniek perspectief op de wereld vergaard en neem ik jullie mening met een korreltje zout. Of twee. Als jullie gezien hebben wat ik gezien heb dan piep je wel anders![]()
Achter de tent wordt je een ventquote:Op maandag 8 juni 2015 14:22 schreef stinkie het volgende:
Eigenlijk ben ik pas volwassen geworden na mijn schoolkamp op terschelling
reizen is gwn leuk ja idd nulty ben t eens met jequote:Op maandag 8 juni 2015 13:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom moet je er gelijk een filosofische lading aan plakken? Je kan ook reizen omdat je het leuk vind om te reizen en nieuwe dingen wil zien/meemaken.
De travel hate hier is best gay IMO
Whaha ja komt omdat zo'n autochtone jongen nooit zo interessant is als een exotische Julio of stamhoofd m'kwambe met zijn 30cm pik.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha. Doet me denken aan zo'n blog die ik ooit geleden had. Never date a girl who travels. Omdat die zo wereldwijs zijn en je haar nooit gelukkig zou kunnen maken![]()
haha srs? wanneer was je gegaan?quote:Op maandag 8 juni 2015 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zeg gewoon eerlijk, ben alleen in Thailand geweest om gewoon maand lang sletjes en ladyboys te ballen. Geen pretentie hier gewoon de waarheid.
quote:
Dit is zo diepquote:She’s the one with the messy unkempt hair colored by the sun. Her skin is now far from fair like it once was. Not even sun kissed. It’s burnt with multiple tan lines, wounds and bites here and there. But for every flaw on her skin, she has an interesting story to tell.
Don’t date a girl who travels. She is hard to please. The usual dinner-movie date at the mall will suck the life out of her. Her soul craves for new experiences and adventures. She will be unimpressed with your new car and your expensive watch. She would rather climb a rock or jump out of an airplane than hear you brag about it.
Don’t date a girl who travels because she will bug you to book a flight every time there’s an airline seat sale. She wont party at Republiq. And she will never pay over $100 for Avicii because she knows that one weekend of clubbing is equivalent to one week somewhere far more exciting.
Chances are, she can’t hold a steady job. Or she’s probably daydreaming about quitting. She doesn’t want to keep working her ass off for someone else’s dream. She has her own and is working towards it. She is a freelancer. She makes money from designing, writing, photography or something that requires creativity and imagination. Don’t waste her time complaining about your boring job.
Don’t date a girl who travels. She might have wasted her college degree and switched careers entirely. She is now a dive instructor or a yoga teacher. She’s not sure when the next paycheck is coming. But she doesn’t work like a robot all day, she goes out and takes what life has to offer and challenges you to do the same.
Don’t date a girl who travels for she has chosen a life of uncertainty. She doesn’t have a plan or a permanent address. She goes with the flow and follows her heart. She dances to the beat of her own drum. She doesn’t wear a watch. Her days are ruled by the sun and the moon. When the waves are calling, life stops and she will be oblivious to everything else for a moment. But she has learned that the most important thing in life isn’t surfing.
Don’t date a girl who travels as she tends to speak her mind. She will never try to impress your parents or friends. She knows respect, but isn’t afraid to hold a debate about global issues or social responsibility.
She will never need you. She knows how to pitch a tent and screw her own fins without your help. She cooks well and doesn’t need you to pay for her meals. She is too independent and wont care whether you travel with her or not. She will forget to check in with you when she arrives at her destination. She’s busy living in the present. She talks to strangers. She will meet many interesting, like-minded people from around the world who share her passion and dreams. She will be bored with you.
So never date a girl who travels unless you can keep up with her. And if you unintentionally fall in love with one, don’t you dare keep her. Let her go.
This article has resonated with so many travelers around the world and has been translated into over 30 different languages.
Nee was niet srs, ben nog nooit in Thailand geweest. Zou nog wel een keer willen gaan though, maar denk dat Vietnam me nog leuker lijkt. Iets minder feesten en dronken toeristen heb ik het idee.quote:
ik doe dit zelf ook weleensquote:Op maandag 8 juni 2015 14:26 schreef Awesome_ het volgende:
Quote dit bericht als jij ook de posts van de Sap en de seto tegenwoordig door elkaar haalt vanwege allebei een groene UI.
Geen groene UI hebbenquote:Op maandag 8 juni 2015 14:26 schreef Awesome_ het volgende:
Quote dit bericht als jij ook de posts van de Sap en de seto tegenwoordig door elkaar haalt vanwege allebei een groene UI.
wil ook nog een keer naar thailand voor 3 weken ofzoquote:Op maandag 8 juni 2015 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee was niet srs, ben nog nooit in Thailand geweest. Zou nog wel een keer willen gaan though, maar denk dat Vietnam me nog leuker lijkt. Iets minder feesten en dronken toeristen heb ik het idee.
Idd 3 weken lijkt me ook wel genoeg. En idd zou wel keertje doen voor de ervaring, als je iig geen aids krijgt of mes in je ribben van de pooier.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:30 schreef seto het volgende:
[..]
wil ook nog een keer naar thailand voor 3 weken ofzo
misschien pull ik dan ook een awesome en ga ik paar keer dames van lichte zeden bezoeken
Heb je gezien hoe Theon een mechanische cyber lazerpenis aangeschroeft kreeg van die aliens uit de toekomst? Holy shitquote:
Koala ehtanquote:Op maandag 8 juni 2015 14:53 schreef Ethanolic het volgende:
HIJ IS DOOD HE OMG![]()
Dat arya dat flikt zeg
had gecanceld en een half uur daarna mn cancellation gecanceld mede dankzij jullie haha.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Heheh weet nog wel dat ossum helemaal twijfelde of hij wel alleen zou durven. They grow up so fast.
Grote bank.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Koala ehtan
Pow! Pow!
Nu
Zeg waar je ben dan
Jongens wtf is een twizzy en waarom probeert stinkie het te gebruiken om z'n saaie burgerlullenleventje mee te verbloemen?quote:Op maandag 8 juni 2015 15:10 schreef stinkie het volgende:
En nu moet ik de kids halen. Met de Twizzy. Kijken of ze samen in 1 stoeltje kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |