SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Je 15 minutes of fame zijn over. Rot op homo.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:48 schreef Magnetronbroodje het volgende:
< ondertussen >
[ afbeelding ]
Wie noemde me hier creepy?
Kaolo miscers roflquote:
te lekker he. Heb echt zieke T-bone op uit zo'n webertje. Echt ff momentje voor mezelf.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heb met oosterrijker gebbqed man, die gast kon echt sick vlees grillen
Whahhahaquote:
Ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahhaha
Had je ook die met OP is a phaggot gezien?
Gardians of the galaxyquote:
is die al in 1080/720?quote:
Wauw.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:26 schreef Magnetronbroodje het volgende:
Revenge of the bridesmaids
Trailer:
Bij de betere downloadboeren te vinden.
wat voor vlees?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Veel vlees, vriend. Vlees. Dacht dat ik jou niks uit hoefde te leggen
Meh. 1.7/10. Laat de grappen maar over aan mij hiero.quote:
Ben je jarig? BroBreedquote:
Herkenbaar ja alsof je sleutelbeen doormidden is geknakt.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:32 schreef VMSDKR het volgende:
Godver die pijn in je schouder als je erop geslapen hebt
Ik call soep bij dezequote:
En aanslagen van IS omdat Allah niet van vermaak houdt.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en daarnaast, een WK in de winter omdat het te warm is, in een land wat nooit iets belangrijks heeft gedaan op voetbalgebied. En ook al dat gedoe over geen alcohol in het stadion enz
En dan mooie beelden schieten en deze soundtrack eroverheen gooien. Helemaal geweldig tog?quote:Op zondag 7 juni 2015 15:56 schreef Beach het volgende:
[..]
En aanslagen van IS omdat Allah niet van vermaak houdt.
Mooi maar zwaar make-up gebruikquote:Op zondag 7 juni 2015 16:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
https://instagram.com/p/3HC5aZzV3s/?taken-by=lemybeauty
HHHHHHnnngg.ggg.
lol wat een gay foto met die filter, lijkt net alsof hij makeup opheeftquote:Op zondag 7 juni 2015 16:21 schreef McNulty het volgende:
Im not gay but 20 dollars is 20 dollars
[ afbeelding ]
Lexxxus' facebook heeft mij wel lolz gegeven mane.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
lol wat een gay foto met die filter, lijkt net alsof hij makeup opheeft
zou niet raken
quote:Op zondag 7 juni 2015 16:31 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon zo naar de gym, linksdragend.
Hoe ben je op die FB terecht gekomen?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:09 schreef G.R.S. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)4417&hc_location=ufi
don't even ask
Haha mooie hoek ook deze. En dan met 60kg doen alsof het heel zwaar is.quote:
Gewoon naakt, met een blond sletje ipv de bar waarschijnlijk.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha mooie hoek ook deze. En dan met 60kg doen alsof het heel zwaar is.![]()
Hij claimt ook nog natty.
Hoe had jij dit nog beter kunnen filmen, Sap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |