Nou...hype.quote:
Bekende mensen zijn een rolmodel. Het is logisch dat andere mensen die zich transgender voelen zich nu sneller durven laten horen. Waarom snap je dat niet?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 04:26 schreef CaryAgos het volgende:
Eerst Jenna Talackova, toen Caitlyn Jenner, nu Moniek Samuels.
Waar komen al die zogenaamde transgenders opeens vandaan?
Is dat niet het bewijs dat sommigen wel degelijk beïnvloed kunnen worden door de LGBT'ers?
klacht: mensen die anti-lgbt propaganda meteen terzijde schijven als onzinnig.
Transgenders zijn ziek. Je moet hun zieke denkbeeld niet bevestigen. Je gaat een suïcidale man toch ook niet vertellen "je hebt gelijk, je moet dood"?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 09:56 schreef Ruif het volgende:
[..]
Bekende mensen zijn een rolmodel. Het is logisch dat andere mensen die zich transgender voelen zich nu sneller durven laten horen. Waarom snap je dat niet?
Lijkt me ook niet de juiste bewoording...wat je zou moeten zeggen tegen een suïcidale man is "je wilt dood? Geen probleem, doe het netjes."quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:00 schreef ccs het volgende:
[..]
Transgenders zijn ziek. Je moet hun zieke denkbeeld niet bevestigen. Je gaat een suïcidale man toch ook niet vertellen "je hebt gelijk, je moet dood"?
Haha netsplitter kickt op shemales!quote:
css is een standaard relnicht. Check z'n pohi maar.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet de juiste bewoording...wat je zou moeten zeggen tegen een suïcidale man is "je wilt dood? Geen probleem, doe het netjes."
Wie ben jij om te zeggen hoe andere hun leven moeten invullen? Jij kan er kennelijk niet mee omgaan, niet het probleem van anderen lijkt me.
Hoezo ziek? Welke denkbeelden?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:00 schreef ccs het volgende:
[..]
Transgenders zijn ziek. Je moet hun zieke denkbeeld niet bevestigen. Je gaat een suïcidale man toch ook niet vertellen "je hebt gelijk, je moet dood"?
Wat is het nou? Een afwijking opgelopen bij je geboorte, of iets dat we kinderen kunnen aanpraten? Het een lijkt me het tegenovergestelde van het ander.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:46 schreef Confetti het volgende:
Die mensen zijn gewoon ziek in het hoofd. Ja, dit klinkt grof maar het is niet te ontkennen.
We houden er de laatste paar decennia van om freaks te knuffelen. Oh, wat zijn ze toch lief. Oh, wat zijn ze dapper.
Nou, de waarheid is gewoon dat vooral transgenders zwaar afwijken van wat wij normaal achten. Normaal is dus een man in een mannenlichaam en een vrouw in een vrouwenlichaam. Als daar wat mis is gegaan heb je dus een afwijking en ziekte opgelopen bij geboorte. Je bent niet normaal.
Dus laten we er alsjeblieft mee kappen om mensen wijs te maken dat transgenders normaal zijn. Straks worden kinderen nog aangepraat dat ze in het verkeerde lichaam zijn geboren terwijl dat niet zo is.
ik geloof nooit dat je bij geboorte al echt het idee hebt om in het verkeerde lichaam te zitten.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:48 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wat is het nou? Een afwijking opgelopen bij je geboorte, of iets dat we kinderen kunnen aanpraten? Het een lijkt me het tegenovergestelde van het ander.
Er zijn onderzoeken die claimen dat te transgender ziekte objectief waar te nemen is in de hersenen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:48 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wat is het nou? Een afwijking opgelopen bij je geboorte, of iets dat we kinderen kunnen aanpraten? Het een lijkt me het tegenovergestelde van het ander.
Is dat geloof nog gebaseerd op enig wetenschappelijk onderzoek? Want het lijkt er toch op dat de artsen die transgenders behandelen vooral het idee hebben dat er iets mis gaat in de ontwikkelingsfase van het brein, qua hormonen, waardoor het kind een andere gender-identiteit meekrijgt in de hersenen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik geloof nooit dat je bij geboorte al echt het idee hebt om in het verkeerde lichaam te zitten.
Maar het feit dat jij dat niet gelooft zou niet kunnen liggen aan een eventueel gebrek aan kennis van neurologie, embryologie etc?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik geloof nooit dat je bij geboorte al echt het idee hebt om in het verkeerde lichaam te zitten.
Ken je de casus van David Reimer? http://en.wikipedia.org/wiki/David_Reimerquote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Er zijn onderzoeken die claimen dat te transgender ziekte objectief waar te nemen is in de hersenen.
Maar dat neemt niet weg dat je kinderen veel kunt aanpraten. Als je een jongen vanaf zijn geboorte alleen maar met barbie poppen laat spelen gaat het natuurlijk mis.
Ja dan wordt het vast een meisje ja. Wat een topic weer zeg.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:54 schreef Confetti het volgende:
Maar dat neemt niet weg dat je kinderen veel kunt aanpraten. Als je een jongen vanaf zijn geboorte alleen maar met barbie poppen laat spelen gaat het natuurlijk mis.
Inderdaad, wie neemt er nou een bezopen vent mee naar huis. Krijgt 'm vaak toch niet meer omhoog.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:57 schreef Monopoly het volgende:
Je zal het maar hebben dat je met je bezopen kop denkt een dame te hebben gescoord in de kroeg, en bij thuiskomst ontdek je een snikkel
OMG, wat ergquote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:33 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Hoe kun je Louisa en Rosanna nou vergeten in je openingspost?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, met het "verkeerde" speelgoed spelen is gevaarlijk...quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Er zijn onderzoeken die claimen dat te transgender ziekte objectief waar te nemen is in de hersenen.
Bron? En al zouden ze ziek zijn, wat dan nog?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:46 schreef Confetti het volgende:
Die mensen zijn gewoon ziek in het hoofd. Ja, dit klinkt grof maar het is niet te ontkennen.
Wat jij als normaal beschouwd is je ook aangeleerd door de omgeving die het vooralsnog als abnormaal beschouwt. Door met transgenders in aanraking te komen kan er pas een discussie ontstaan. Dit fenomeen zie je maar al te vaak, bijvoorbeeld met buitenlanders, of met homofilie.quote:...
Nou, de waarheid is gewoon dat vooral transgenders zwaar afwijken van wat wij normaal achten. Normaal is dus een man in een mannenlichaam en een vrouw in een vrouwenlichaam. Als daar wat mis is gegaan heb je dus een afwijking en ziekte opgelopen bij geboorte. Je bent niet normaal.
Dus laten we er alsjeblieft mee kappen om mensen wijs te maken dat transgenders normaal zijn. Straks worden kinderen nog aangepraat dat ze in het verkeerde lichaam zijn geboren terwijl dat niet zo is.
ik haal hier dus uit dat iemand in het eigen geslacht wil blijvenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ken je de casus van David Reimer? http://en.wikipedia.org/wiki/David_Reimer
tl;dr: Dat was een jongetje, per ongeluk bij besnijdenis z'n piemel eraf gebrand. Toen dachten de artsen, voed 'm maar op als een meisje, dat komt wel goed. Nou, dat kwam dus niet goed, "Brenda" wist z'n hele leven dat er iets niet klopte, dat 'ie anders was... Uiteindelijk is 'ie terugveranderd naar een jongen, maar later pleegde hij zelfmoord.
Het komt erop neer dat je fysieke geslacht niet kan bepalen waarmee jij je identificeert. Dus dat je gender eigenlijk los staat van je fysieke geslacht.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik haal hier dus uit dat iemand in het eigen geslacht wil blijven
Hij was geboren als een jongen. Dus dat hij zich zo voelde Is best logischquote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat je fysieke geslacht niet kan bepalen waarmee jij je identificeert. Dus dat je gender eigenlijk los staat van je fysieke geslacht.
Eigenlijk niet dus.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
Hij was geboren als een jongen. Dus dat hij zich zo voelde Is best logisch
Het was een reactie op iemand die postte dat het niet vreemd was dat jongentjes denken dat ze een meisje willen worden als je ze met Barbies laat spelen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
Hij was geboren als een jongen. Dus dat hij zich zo voelde Is best logisch
Homo's identificeren zich toch ook meer met een vrouw dan met een man?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Eigenlijk niet dus.
Er worden ook mensen geboren als jongen of als meisje die zich totaal niet identificeren met hun fysieke geslacht. Die vallen dan onder de categorie transgender.
Geaardheid en gender zijn compleet verschillende dingen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:52 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Homo's identificeren zich toch ook meer met een vrouw dan met een man?
dat heeft er ook niks mee te maken.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was een reactie op iemand die postte dat het niet vreemd was dat jongentjes denken dat ze een meisje willen worden als je ze met Barbies laat spelen.
Deze zaak bewijst zijn ongelijk op alle fronten, het jongentje is opgevoed als meisje, en dan ook nog eens als een meisje-meisje, maar toch wist hij dat hij een jongen was, zonder dat het hem verteld was, met Barbies spelen maakt je dus geen meisje, net als met auto's spelen je geen jongen maakt (als je een meisje bent).
gelukkig maakt speelgoed ook geen ruk uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:54 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, een jongen in een gezin met een aantal meisjes zal meer toegang hebben tot meisjesspeelgoed dan een jongen in een gezin waar geen kinderen van het andere geslacht zijn, en omgekeerd zal een meisje in een gezin met een aantal jongens meer toegang hebben tot jongensspeelgoed dan in een jongensloos gezin, maar ik geloof niet dat er enig bewijs is dat het gekozen speelgoed van invloed is op de genderidentiteit, niet in die zin dat het kind een andere genderidentiteit gaat krijgen door het speelgoed waarmee ze willen spelen.
Mwah, dat is de vraag nog maar.... een transgender is echt iets anders dan iemand die op hetzelfde geslacht valt.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:52 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Homo's identificeren zich toch ook meer met een vrouw dan met een man?
Achzo, vind het allemaal wat ingewikkeld, hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geaardheid en gender zijn compleet verschillende dingen.
Iemand die homoseksueel is die identificeert zich als man, en voelt zich aangetrokken tot mannen.
om anders te zijn dan normaal.quote:
Niet om het een of ander, maar als je homoseksueel of transgender wordt omdat je daar aandacht mee genereert dan heb je grotere problemen dan je genderidentiteit of je seksuele oriëntatie.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
om anders te zijn dan normaal.
Dus homoseksualiteit pansexualiteut transgender.
Het is makkelijk door social media heb je altijd steun ergens vandaan.
Klopt. Ik identificeer me als vrouw, maar dat betekent niet dat ik dan automatisch op mannen val.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, dat is de vraag nog maar.... een transgender is echt iets anders dan iemand die op hetzelfde geslacht valt.
Ik ben een meisje dat met auto's speelde.... laat de kortzichtigen in dit topic the math maar doenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klopt. Ik identificeer me als vrouw, maar dat betekent niet dat ik dan automatisch op mannen val.
je hebt nu een eigen auto en rijd beter dan de meesten mannen?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben een meisje dat met auto's speelde.... laat de kortzichtigen in dit topic the math maar doen
Ik heb ook altijd met auto's en lego gespeeld. En had stukjes karton tussen de spaken van m'n fiets.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben een meisje dat met auto's speelde.... laat de kortzichtigen in dit topic the math maar doen
mss heeft seksualiteit gewoon een te grote plaats ingenomen in de maatschappijquote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:05 schreef n8n het volgende:
Geslacht koppelen aan seksualiteit is hopeloos ouderwets en zorgt dat veel mensen zich oncomfortabel kunnen voelen in een maatschappij waar alles in een hokje moet passen.
Oke dan een vraagje.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klopt. Ik identificeer me als vrouw, maar dat betekent niet dat ik dan automatisch op mannen val.
de rollen van man en vrouw als jager en vroeder zijn al lang overbodig maar door het verloop van de culturele ontwikkeling nog sterk aanwezig. Gevoed door de menselijke drang om alles wat anders is af te wijzen. Nu de wereld klein is door radio, tv en internet ziet men - mogelijk - meer van de wereld om zich heen, meer verschillende smaken.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:06 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
mss heeft seksualiteit gewoon een te grote plaats ingenomen in de maatschappij
Daar heb je op zich een punt. Helaas is het geen keuze om als man of vrouw te gaan leven. Bij mij is het meer dat ik geen andere optie heb. Of je moet de dood als een optie zien.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
Oke dan een vraagje.
Er zijn even veel mannen als vrouwen +- als je op het zelfde geslacht valt lijkt het uit een evolutie stam punt logisch om dan het andere geslacht te worden zodat je meer keus hebt.
Bestialisme veroorzaakt ook geen overlast.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:11 schreef n8n het volgende:
[..]
de rollen van man en vrouw als jager en vroeder zijn al lang overbodig maar door het verloop van de culturele ontwikkeling nog sterk aanwezig. Gevoed door de menselijke drang om alles wat anders is af te wijzen. Nu de wereld klein is door radio, tv en internet ziet men - mogelijk - meer van de wereld om zich heen, meer verschillende smaken.
Niet voor niets zijn grote steden altijd de locaties waar meer mogelijk is, men komt sneller in aanraking met 'freaks' waardoor ze sneller geaccepteerd worden. Tegenwoordig is er geen excuus meer om mensen af te vallen op afwijkende voorkeuren behalve: dan kom je met een chick naar huis en dan blijkt ze een lul te hebben. Nou chapeau.
Seksualiteit is prima maar dan wel voor iedereen - die er geen overlast mee veroorzaken.
Dat dieren niet kunnen praten, betekent niet dat ze geen gevoel hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:15 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Bestialisme veroorzaakt ook geen overlast.
Als een hond op je been rijdt, verwijder je hem toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat dieren niet kunnen praten, betekent niet dat ze geen gevoel hebben.
Niemand zegt dat ze normaal zijn, dat zijn ze per definitie niet. Alles wat zwaar afwijkt van het gemiddelde is niet normaal. Dat maakt het nog niet slecht of erg. Ze zijn niet normaal maar mogen er ook gewoon zijn. Het is niet erg om af te wijken van de standaardnorm. Fuck wat ben je een saaie burgerlul.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:46 schreef Confetti het volgende:
We houden er de laatste paar decennia van om freaks te knuffelen. Oh, wat zijn ze toch lief. Oh, wat zijn ze dapper.
Het lijkt me nou niet dat transgender zijn "makkelijk" is. Uit de meeste documentaires die ik daarover gezien heb, blijkt het een enorme lijdensweg met depressies en onzekerheid, en dan heb ik het nog niet over het gedoe met hormonen, operaties... Niet even iets dat je kiest omdat je aandacht wil of zo.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
gezien dieren geen overeenstemming kunnen bieden valt het technish gezien altijd onder verkrachting. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:15 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Bestialisme veroorzaakt ook geen overlast.
het is inderdaad het normaal waar (te) veel waarde aan wordt gehechtquote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:18 schreef WJMW het volgende:
[..]
Niemand zegt dat ze normaal zijn, dat zijn ze per definitie niet. Alles wat zwaar afwijkt van het gemiddelde is niet normaal. Dat maakt het nog niet slecht of erg. Ze zijn niet normaal maar mogen er ook gewoon zijn. Het is niet erg om af te wijken van de standaardnorm. Fuck wat ben je een saaie burgerlul.
Je evolutiestandpunt baseert zich toch op het feit dat je dan meer keuze hebt in partners om je mee voort te planten? Die optie heb je als homoseksueel of transgender sowieso al niet op natuurlijke wijze.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
Oke dan een vraagje.
Er zijn even veel mannen als vrouwen +- als je op het zelfde geslacht valt lijkt het uit een evolutie stam punt logisch om dan het andere geslacht te worden zodat je meer keus hebt.
Ik vroeg me af hoe jij erbij komt dat een transgender ziek is? Het is gewoon een gedragspatroon. Daarbij doet een transgender helemaal niemand kwaad. Als iemand die als man geboren zich prettiger voelt om zich als vrouw te kleden, wie ben jij dan om je daar druk om te maken? Verder is de vergelijking met een suïcidaal persoon natuurlijk belachelijk. Je kan je vast voorstellen dat ik daar verder niet op in ga.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:00 schreef ccs het volgende:
[..]
CCS is gewoon een beetje in de war, alles wat niet in beeld past (en bedenk daarbij dat hij oogkleppen draagt), is fout en zou verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:48 schreef Ruif het volgende:
[..]
Ik vroeg me af hoe jij erbij komt dat een transgender ziek is? Het is gewoon een gedragspatroon. Daarbij doet een transgender helemaal niemand kwaad. Als iemand die als man geboren zich prettiger voelt om zich als vrouw te kleden, wie ben jij dan om je daar druk om te maken? Verder is de vergelijking met een suïcidaal persoon natuurlijk belachelijk. Je kan je vast voorstellen dat ik daar verder niet op in ga.
Dat lijkt me echt lastig. Dat je jezelf zich druk kunt maken om keuzes van anderen, waar je totaal geen last van hebt.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
CCS is gewoon een beetje in de war, alles wat niet in beeld past (en bedenk daarbij dat hij oogkleppen draagt), is fout en zou verboden moeten worden.
Weet je wat pas makkelijk is; om gewoon helemaal normaal te zijn. En ik ben er zeker dat een groot deel van de homoseksuelen/transgenders etc heel erg heeft geworsteld met zijn of haar seksualiteit. En dat veel van hen in de pubertijd niets liever had gewild dan een gewone, slanke, heteroseksuele puber te zijn. Dat het nu wat makkelijker is dan 30 jaar geleden om steun te vinden voor je geaardheid is toch hartstikke mooi? Dat mensen zich niet genoodzaakt voelen om krampachtig iemand te spelen die ze in hun hart helemaal niet zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
Bestialisme is sowieso verboden bij wet maar het veroorzaakt geen overlast bij anderen als we jouw standaarden volgen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:37 schreef n8n het volgende:
[..]
gezien dieren geen overeenstemming kunnen bieden valt het technish gezien altijd onder verkrachting. Zo moeilijk is dat niet.
Ja mooi is dat hè.... daar moet je dan op terugkijken als je op je sterfbed ligt (langzaam dood te gaan, want euthanasie zal ook wel een no-no zijn).quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:52 schreef Ruif het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt lastig. Dat je jezelf zich druk kunt maken om keuzes van anderen, waar je totaal geen last van hebt.
Dit.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:57 schreef Ruif het volgende:
[..]
Weet je wat pas makkelijk is; om gewoon helemaal normaal te zijn. En ik ben er zeker dat een groot deel van de homoseksuelen/transgenders etc heel erg heeft geworsteld met zijn of haar seksualiteit. En dat veel van hen in de pubertijd niets liever had gewild dan een gewone, slanke, heteroseksuele puber te zijn. Dat het nu wat makkelijker is dan 30 jaar geleden om steun te vinden voor je geaardheid is toch hartstikke mooi? Dat mensen zich niet genoodzaakt voelen om krampachtig iemand te spelen die ze in hun hart helemaal niet zijn.
iedereen leeft om zo langzaam mogelijk dood te gaanquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja mooi is dat hè.... daar moet je dan op terugkijken als je op je sterfbed ligt (langzaam dood te gaan, want euthanasie zal ook wel een no-no zijn).
Helemaal mee eens. Ik snap niet waarom sommige mensen de behoefte hebben om dat voor een ander te bepalen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Het zou me werkelijk niets uitmaken als mijn zoon homoseksueel zou zijn, maar voor hem hoop ik dat het niet zo is, gewoon omdat er nog zoveel mensen zijn die hem zouden veroordelen op basis van het feit dat hij op mannen valt.
Wat maakt het in hemelsnaam uit of de buurman naast een meneer of mevrouw in bed ligt, daar heb jij toch geen last van?
2 mannen zijn wel wat luidruchtigger en met mijn dunne muurtjes wil ik het niet horenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Het zou me werkelijk niets uitmaken als mijn zoon homoseksueel zou zijn, maar voor hem hoop ik dat het niet zo is, gewoon omdat er nog zoveel mensen zijn die hem zouden veroordelen op basis van het feit dat hij op mannen valt.
Wat maakt het in hemelsnaam uit of de buurman naast een meneer of mevrouw in bed ligt, daar heb jij toch geen last van?
Vrouwen kunnen ook heel luidruchtig zijn hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
2 mannen zijn wel wat luidruchtigger en met mijn dunne muurtjes wil ik het niet horen
ik wil gewoon geen sexende mensenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook heel luidruchtig zijn hoor.
en mijn dove buren opgeven?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
Misschien moet je dan in een huis met dikkere muren gaan wonen
Als je niet begrijpt hoe hersenen werken, waarom dan toch zo'n sterke mening hebben wanneer het over het leven van een ander gaat?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:00 schreef ccs het volgende:
[..]
Ik zag de trouwfoto's van m'n schoonouders pas en m'n schoonvader was in 1965 al een Hipsterquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:53 schreef Pharkus het volgende:
Ik moet eerst nog aan de hipster trend beginnen. Over 10 jaar ga ik me pas om deze trend zorgen maken.
Mijn vriend is ook heel zijn volwassen leven al een hipster.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag de trouwfoto's van m'n schoonouders pas en m'n schoonvader was in 1965 al een Hipster
Mijn vader weer niet, die was op z'n trouwfoto's (1965) meer zoals in de serie Mad Men, geen flauw idee wat voor naam dat type uiterlijk heeft.
Welke Indianen? De Azteken, de Guarani? Ik vind het verder maar onzin wat je schrijft natuurlijk, maar wil desondanks graag een bronvermelding.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt hoe hersenen werken, waarom dan toch zo'n sterke mening hebben wanneer het over het leven van een ander gaat?
Het is geen mentale ziekte, het is een aandoening waarmee ze geboren zijn, letterlijk vrouwelijke hersenen in een mannelijk lichaam of juist andersom.
Met de huidige medici kunnen we de hersenen nog niet aanpassen zodat het bij het lichaam past, wel kunnen we het lichaam aanpassen zodat het bij het geslacht van de hersenen past.
Vreemd genoeg wisten Indianen voordat de Europeanen kwamen al dat lichaam en hersenen( alleen noemde hun het geest/spirit) van verschillende geslacht kon zijn, en daarom werd het ook compleet geaccepteerd als iemand die als man geboren werd zich vrouw voerde of andersom.
En nog steeds in deze huidige moderne maatschappij zijn er mensen die het gewoon niet willen/kunnen begrijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |