gelukkig maakt speelgoed ook geen ruk uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:54 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, een jongen in een gezin met een aantal meisjes zal meer toegang hebben tot meisjesspeelgoed dan een jongen in een gezin waar geen kinderen van het andere geslacht zijn, en omgekeerd zal een meisje in een gezin met een aantal jongens meer toegang hebben tot jongensspeelgoed dan in een jongensloos gezin, maar ik geloof niet dat er enig bewijs is dat het gekozen speelgoed van invloed is op de genderidentiteit, niet in die zin dat het kind een andere genderidentiteit gaat krijgen door het speelgoed waarmee ze willen spelen.
Mwah, dat is de vraag nog maar.... een transgender is echt iets anders dan iemand die op hetzelfde geslacht valt.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:52 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Homo's identificeren zich toch ook meer met een vrouw dan met een man?
Achzo, vind het allemaal wat ingewikkeld, hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geaardheid en gender zijn compleet verschillende dingen.
Iemand die homoseksueel is die identificeert zich als man, en voelt zich aangetrokken tot mannen.
om anders te zijn dan normaal.quote:
Niet om het een of ander, maar als je homoseksueel of transgender wordt omdat je daar aandacht mee genereert dan heb je grotere problemen dan je genderidentiteit of je seksuele oriėntatie.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
om anders te zijn dan normaal.
Dus homoseksualiteit pansexualiteut transgender.
Het is makkelijk door social media heb je altijd steun ergens vandaan.
Klopt. Ik identificeer me als vrouw, maar dat betekent niet dat ik dan automatisch op mannen val.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, dat is de vraag nog maar.... een transgender is echt iets anders dan iemand die op hetzelfde geslacht valt.
Ik ben een meisje dat met auto's speelde.... laat de kortzichtigen in dit topic the math maar doenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klopt. Ik identificeer me als vrouw, maar dat betekent niet dat ik dan automatisch op mannen val.
je hebt nu een eigen auto en rijd beter dan de meesten mannen?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben een meisje dat met auto's speelde.... laat de kortzichtigen in dit topic the math maar doen
Ik heb ook altijd met auto's en lego gespeeld. En had stukjes karton tussen de spaken van m'n fiets.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben een meisje dat met auto's speelde.... laat de kortzichtigen in dit topic the math maar doen
mss heeft seksualiteit gewoon een te grote plaats ingenomen in de maatschappijquote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:05 schreef n8n het volgende:
Geslacht koppelen aan seksualiteit is hopeloos ouderwets en zorgt dat veel mensen zich oncomfortabel kunnen voelen in een maatschappij waar alles in een hokje moet passen.
Oke dan een vraagje.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klopt. Ik identificeer me als vrouw, maar dat betekent niet dat ik dan automatisch op mannen val.
de rollen van man en vrouw als jager en vroeder zijn al lang overbodig maar door het verloop van de culturele ontwikkeling nog sterk aanwezig. Gevoed door de menselijke drang om alles wat anders is af te wijzen. Nu de wereld klein is door radio, tv en internet ziet men - mogelijk - meer van de wereld om zich heen, meer verschillende smaken.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:06 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
mss heeft seksualiteit gewoon een te grote plaats ingenomen in de maatschappij
Daar heb je op zich een punt. Helaas is het geen keuze om als man of vrouw te gaan leven. Bij mij is het meer dat ik geen andere optie heb. Of je moet de dood als een optie zien.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
Oke dan een vraagje.
Er zijn even veel mannen als vrouwen +- als je op het zelfde geslacht valt lijkt het uit een evolutie stam punt logisch om dan het andere geslacht te worden zodat je meer keus hebt.
Bestialisme veroorzaakt ook geen overlast.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:11 schreef n8n het volgende:
[..]
de rollen van man en vrouw als jager en vroeder zijn al lang overbodig maar door het verloop van de culturele ontwikkeling nog sterk aanwezig. Gevoed door de menselijke drang om alles wat anders is af te wijzen. Nu de wereld klein is door radio, tv en internet ziet men - mogelijk - meer van de wereld om zich heen, meer verschillende smaken.
Niet voor niets zijn grote steden altijd de locaties waar meer mogelijk is, men komt sneller in aanraking met 'freaks' waardoor ze sneller geaccepteerd worden. Tegenwoordig is er geen excuus meer om mensen af te vallen op afwijkende voorkeuren behalve: dan kom je met een chick naar huis en dan blijkt ze een lul te hebben. Nou chapeau.
Seksualiteit is prima maar dan wel voor iedereen - die er geen overlast mee veroorzaken.
Dat dieren niet kunnen praten, betekent niet dat ze geen gevoel hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:15 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Bestialisme veroorzaakt ook geen overlast.
Als een hond op je been rijdt, verwijder je hem toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat dieren niet kunnen praten, betekent niet dat ze geen gevoel hebben.
Niemand zegt dat ze normaal zijn, dat zijn ze per definitie niet. Alles wat zwaar afwijkt van het gemiddelde is niet normaal. Dat maakt het nog niet slecht of erg. Ze zijn niet normaal maar mogen er ook gewoon zijn. Het is niet erg om af te wijken van de standaardnorm. Fuck wat ben je een saaie burgerlul.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:46 schreef Confetti het volgende:
Die mensen zijn gewoon ziek in het hoofd. Ja, dit klinkt grof maar het is niet te ontkennen.
We houden er de laatste paar decennia van om freaks te knuffelen. Oh, wat zijn ze toch lief. Oh, wat zijn ze dapper.
Nou, de waarheid is gewoon dat vooral transgenders zwaar afwijken van wat wij normaal achten. Normaal is dus een man in een mannenlichaam en een vrouw in een vrouwenlichaam. Als daar wat mis is gegaan heb je dus een afwijking en ziekte opgelopen bij geboorte. Je bent niet normaal.
Dus laten we er alsjeblieft mee kappen om mensen wijs te maken dat transgenders normaal zijn. Straks worden kinderen nog aangepraat dat ze in het verkeerde lichaam zijn geboren terwijl dat niet zo is.
Het lijkt me nou niet dat transgender zijn "makkelijk" is. Uit de meeste documentaires die ik daarover gezien heb, blijkt het een enorme lijdensweg met depressies en onzekerheid, en dan heb ik het nog niet over het gedoe met hormonen, operaties... Niet even iets dat je kiest omdat je aandacht wil of zo.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
om anders te zijn dan normaal.
Dus homoseksualiteit pansexualiteut transgender.
Het is makkelijk door social media heb je altijd steun ergens vandaan.
gezien dieren geen overeenstemming kunnen bieden valt het technish gezien altijd onder verkrachting. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:15 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Bestialisme veroorzaakt ook geen overlast.
het is inderdaad het normaal waar (te) veel waarde aan wordt gehechtquote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:18 schreef WJMW het volgende:
[..]
Niemand zegt dat ze normaal zijn, dat zijn ze per definitie niet. Alles wat zwaar afwijkt van het gemiddelde is niet normaal. Dat maakt het nog niet slecht of erg. Ze zijn niet normaal maar mogen er ook gewoon zijn. Het is niet erg om af te wijken van de standaardnorm. Fuck wat ben je een saaie burgerlul.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |