Nou...hype.quote:
Bekende mensen zijn een rolmodel. Het is logisch dat andere mensen die zich transgender voelen zich nu sneller durven laten horen. Waarom snap je dat niet?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 04:26 schreef CaryAgos het volgende:
Eerst Jenna Talackova, toen Caitlyn Jenner, nu Moniek Samuels.
Waar komen al die zogenaamde transgenders opeens vandaan?
Is dat niet het bewijs dat sommigen wel degelijk beïnvloed kunnen worden door de LGBT'ers?
klacht: mensen die anti-lgbt propaganda meteen terzijde schijven als onzinnig.
Transgenders zijn ziek. Je moet hun zieke denkbeeld niet bevestigen. Je gaat een suïcidale man toch ook niet vertellen "je hebt gelijk, je moet dood"?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 09:56 schreef Ruif het volgende:
[..]
Bekende mensen zijn een rolmodel. Het is logisch dat andere mensen die zich transgender voelen zich nu sneller durven laten horen. Waarom snap je dat niet?
Lijkt me ook niet de juiste bewoording...wat je zou moeten zeggen tegen een suïcidale man is "je wilt dood? Geen probleem, doe het netjes."quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:00 schreef ccs het volgende:
[..]
Transgenders zijn ziek. Je moet hun zieke denkbeeld niet bevestigen. Je gaat een suïcidale man toch ook niet vertellen "je hebt gelijk, je moet dood"?
Haha netsplitter kickt op shemales!quote:
css is een standaard relnicht. Check z'n pohi maar.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet de juiste bewoording...wat je zou moeten zeggen tegen een suïcidale man is "je wilt dood? Geen probleem, doe het netjes."
Wie ben jij om te zeggen hoe andere hun leven moeten invullen? Jij kan er kennelijk niet mee omgaan, niet het probleem van anderen lijkt me.
Hoezo ziek? Welke denkbeelden?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:00 schreef ccs het volgende:
[..]
Transgenders zijn ziek. Je moet hun zieke denkbeeld niet bevestigen. Je gaat een suïcidale man toch ook niet vertellen "je hebt gelijk, je moet dood"?
Wat is het nou? Een afwijking opgelopen bij je geboorte, of iets dat we kinderen kunnen aanpraten? Het een lijkt me het tegenovergestelde van het ander.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:46 schreef Confetti het volgende:
Die mensen zijn gewoon ziek in het hoofd. Ja, dit klinkt grof maar het is niet te ontkennen.
We houden er de laatste paar decennia van om freaks te knuffelen. Oh, wat zijn ze toch lief. Oh, wat zijn ze dapper.
Nou, de waarheid is gewoon dat vooral transgenders zwaar afwijken van wat wij normaal achten. Normaal is dus een man in een mannenlichaam en een vrouw in een vrouwenlichaam. Als daar wat mis is gegaan heb je dus een afwijking en ziekte opgelopen bij geboorte. Je bent niet normaal.
Dus laten we er alsjeblieft mee kappen om mensen wijs te maken dat transgenders normaal zijn. Straks worden kinderen nog aangepraat dat ze in het verkeerde lichaam zijn geboren terwijl dat niet zo is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |