SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De frontpage heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.
› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
› Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
› DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsUitvinder van de biersmiley.![]()
TT![]()
... waar we de eerste ER160 indrukken verwachten.![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ja hup, waar is die reviewquote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:44 schreef shiznuts het volgende:
TT![]()
... waar we de eerste ER160 indrukken verwachten.![]()
![]()
Door de Douane? Want daar ligt die van mijquote:
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Balenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 09:19 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Door de Douane? Want daar ligt die van mij
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Mijn pakketje dat sinds 22 mei bij de douane ligt wordt vandaag pas aangebodenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 09:19 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Door de Douane? Want daar ligt die van mijArmoedig sloom daar (ja de brief dezelfde dag nog terug gestuurd).
![]()
Ergens in dit topic voordat het 300 comments bereikt en dichtgaat hoop ik...quote:
En dat kan dan zomaar maandagavond of dinsdag zijn?
[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 06-06-2015 16:14:12 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ergens in dit topic voordat het 300 comments bereikt en dichtgaat hoop ik...
En dat kan dan zomaar morgenavond of maandag zijn?Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?![]()
Net een berichtje op tweakers van iemand die de xiaomi lampjes van allbuy had gekocht, en die blijken gewoon origineel te zijn![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:58 schreef rene90 het volgende:
Net een berichtje op tweakers van iemand die de xiaomi lampjes van allbuy had gekocht, en die blijken gewoon origineel te zijnanders zat ik met 10 neppers. Nu maakte dat voor mijn gebruik niet echt uit, maar wel leuk
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::![]()
Ik heb ze ook vandaag binnen gekregen van allbuy een witte en blauwe en ze lijken gewoon echt te zijn. Zitten ook in een xiaomi zakje en mi logotje op de lampjes zelf. Verder zijn ze lekker fel en schijnt er geen licht door waar het niet moet schijnen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:58 schreef rene90 het volgende:
Net een berichtje op tweakers van iemand die de xiaomi lampjes van allbuy had gekocht, en die blijken gewoon origineel te zijn
Nu alleen mijn powerbank van banggood nog die ik notabene eerder had besteld en verzonden is dan deze lampjes.![]()
![]()
Goed om te horen! Hoop de mijne binnenkort ook te ontvangen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:58 schreef rene90 het volgende:
Net een berichtje op tweakers van iemand die de xiaomi lampjes van allbuy had gekocht, en die blijken gewoon origineel te zijn![]()
Ik heb ook die nieuwe xiaomi pistons daar gekocht. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:14 schreef tharonny het volgende:
[..]
Goed om te horen! Hoop de mijne binnenkort ook te ontvangen.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Allbuy volgens mij 15 euroquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:28 schreef Goddelijker het volgende:
Waar is de ER-151 het goedkoopst? Toch maar 1 kopen voor de zomer/camping! BG nog steeds?![]()
Ik lurk eigenlijk alleen nog af en toe... Maar deze seller Is wel erg snel.. !
Binnen 4 dagen pakketje binnen.. en ja de envelop komt echt uit China niet uit de UK oid..
Verder:
(Ja ga er maar ff voor zitten...)
Had ik dus ergens in april een Pipo w3f besteld bij Geekbuying met DHL binnen 7 dagen thuis...
Niet dus.. ze deden alleen over de processing al 4 dagen.. en wat sturen ze..?
Een Ecoo E04....Ja een telefoon dus... wel eerst even 43 euro aftikken aan DHL
Mail: ja stuur maar terug, als we hem hebben krijg je aankoopbedrag terug..
Dus ik begin over de DHL kosten en de kosten van het terugsturen..
Zij: ja nee komt allemaal in orde.. stuur maar op!
Ik denk nog: dat moet ik wel ff via paypal doen, want leer mij Chinezen die moeten refunden kennen...
Uiteindelijk (na echt veel overleg en bewijs dit/dat) heeft paypal (op 1 juni pas) alleen het aankoopbedrag vergoed.. (ze wouden een foto van het pakketje na de datum dat ik hem op de post moest doen)
Zit ik dus met 69 euro in het schip... (43 euro Douane/DHL en 26 euro return shipping..)
En opeens is dear fliend Amy muisstil op de mail... En het was al zo'n wonder in mailen:
Iig is er dus een Duitser.. Ene Mario.. die mijn Pipo kreeg.. (zn adres staat ook deels op de DHL zak)
Amy haalde onze mail door elkaar (het arme kind zal wel 15 miljoen mails per dag beantwoorden) en ik kreeg een aan Mario gerichte mail, vandaar dat ik dat weet...
Dus nu maar eentje bij BG gekocht, en die is nu onderweg...
Chinezen..![]()
Duitsers..![]()
Fijn zo'n foutje...![]()
![]()
Ik geloof dat ik maar op ramkoers ga, en binnenkort wat pakketjes van GB niet ontvangen heb...![]()
![]()
Zet gelijk even paypal retour aan, kan je in ieder geval volgende keer gratis terugsturen.quote:Op zondag 7 juni 2015 09:29 schreef Zolderkamer het volgende:
Binnen 4 dagen pakketje binnen.. en ja de envelop komt echt uit China niet uit de UK oid..
Verder:
Had ik dus ergens in april een Pipo w3f besteld bij Geekbuying met DHL binnen 7 dagen thuis...
Ik denk nog: dat moet ik wel ff via paypal doen, want leer mij Chinezen die moeten refunden kennen...
Uiteindelijk (na echt veel overleg en bewijs dit/dat) heeft paypal (op 1 juni pas) alleen het aankoopbedrag vergoed.. (ze wouden een foto van het pakketje na de datum dat ik hem op de post moest doen)
Zit ik dus met 69 euro in het schip... (43 euro Douane/DHL en 26 euro return shipping..)
En opeens is dear fliend Amy muisstil op de mail... En het was al zo'n wonder in mailen:
Iig is er dus een Duitser.. Ene Mario.. die mijn Pipo kreeg.. (zn adres staat ook deels op de DHL zak)
Amy haalde onze mail door elkaar (het arme kind zal wel 15 miljoen mails per dag beantwoorden) en ik kreeg een aan Mario gerichte mail, vandaar dat ik dat weet...
Chinezen..![]()
Duitsers..![]()
Fijn zo'n foutje...![]()
![]()
Ik geloof dat ik maar op ramkoers ga, en binnenkort wat pakketjes van GB niet ontvangen heb...
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns/![]()
Dank..!quote:Op zondag 7 juni 2015 09:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zet gelijk even paypal retour aan, kan je in ieder geval volgende keer gratis terugsturen.
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns/
Geen idee dat dat bestond....
Dat scheelt weer in de toekomst..![]()
![]()
Erg lullig ja. Ik heb in het verleden ook weleens dergelijke ervaringen opgedaan met chinashopping. Maar nu ik bij de meer gerenommeerde shops inkoop valt dat reuze mee (al zijn die wel wat duurder), maar om dat gezeik te voorkomen betaal ik graag wat meerquote:Op zondag 7 juni 2015 09:29 schreef Zolderkamer het volgende:
Verder:
Chinezen..![]()
Duitsers..![]()
Fijn zo'n foutje...![]()
![]()
Ik geloof dat ik maar op ramkoers ga, en binnenkort wat pakketjes van GB niet ontvangen heb...Gaaf! Bedankt man. Misschien ook gelijk in de OP zetten?quote:Op zondag 7 juni 2015 09:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zet gelijk even paypal retour aan, kan je in ieder geval volgende keer gratis terugsturen.
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns/
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Zo, eindelijk bijgelezen, lag 3 topics achter of zo.Eindelijk ook de Xiaomi fan gekocht. Voor aan de usb aansluiting in de monitor op het werk. Omdat kan kan. En om de vingers (danwel andere uitstekende lichaamsdelen) van collega's tussen te rossen als ze domme vragen stellen.
Iemand recent zo'n Bluedio i6 gekocht ergens en al binnen? Zat al ff rodn te shoppen naar lagen prijzen er voor, maar kom om wat shabby Aliexpress sellers niet heel veel tegen 'voor weinig'. Chinaprices lijkt het ook steeds slechter te doen. Zoek je daar op bleudio i6, komen allerlei andere modellen bovenaan te staan.Good times.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ja, natuurlijk hebben we die al lang en breed binnen. Kopen, kopen kopen
Enige commentaar dat ik er op heb is de batterij, die zou wel iets langer mee mogen gaan (zoals mijn Sony MW1).MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dàt, en misschien, héél misschien ook die stemquote:Op zondag 7 juni 2015 13:04 schreef RobertNL het volgende:
Ja, natuurlijk hebben we die al lang en breed binnen. Kopen, kopen kopen
Enige commentaar dat ik er op heb is de batterij, die zou wel iets langer mee mogen gaan (zoals mijn Sony MW1).
Ik heb altijd 't probleem dat ik 'm in pairing mode gooi ipv 'm aanzet
Ah, ja. Die timing doe ik nu automagisch goedquote:Op zondag 7 juni 2015 14:57 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Dàt, en misschien, héél misschien ook die stem
Ik heb altijd 't probleem dat ik 'm in pairing mode gooi ipv 'm aanzetin het begin wel eens last van gehad.
Zullen mijn onhandige klauwen zijnquote:Op zondag 7 juni 2015 14:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ah, ja. Die timing doe ik nu automagisch goedin het begin wel eens last van gehad.
Ik wacht nog effe op de volledige review van dimmak over de OVEVO headset, die atm bij TD erg gunstig is qua prijs, want hoe goed ik de i6 icm Pistons V3 ook vind klinken, om mee te gaan lopen vind ik 't niks, die i6 hangt meer te bungelen dan dat'ie aan m'n broek/shirt geclipped zit.:: Not an expert, but I play one on the web ::
Even een heads-up, vandaag is het te winderig om met een quadcopter naar een weiland te gaan voor een review![]()
![]()
Onzinquote:Op zondag 7 juni 2015 15:14 schreef rene90 het volgende:
Even een heads-up, vandaag is het te winderig om met een quadcopter naar een weiland te gaan voor een review
Ik ben mn accu's aan het opladen.
Ga zo vliegen![]()
Deze zagen er ook wel aardig uit in eerste instantie:quote:Op zondag 7 juni 2015 15:02 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Zullen mijn onhandige klauwen zijn
Ik wacht nog effe op de volledige review van dimmak over de OVEVO headset, die atm bij TD erg gunstig is qua prijs, want hoe goed ik de i6 icm Pistons V3 ook vind klinken, om mee te gaan lopen vind ik 't niks, die i6 hangt meer te bungelen dan dat'ie aan m'n broek/shirt geclipped zit.
https://www.allbuy.com/detail/131559MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Als die nou niet van die rare in-je-oor-houd-vleugels hadden maakten ze kansquote:Op zondag 7 juni 2015 15:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Deze zagen er ook wel aardig uit in eerste instantie:
https://www.allbuy.com/detail/131559
28 mei een xpb16000 besteld, vrijdag of zaterdag in de bus
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Hmm, daar wilde ik 'm nu net voor gaan gebruiken.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:02 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Zullen mijn onhandige klauwen zijn
Ik wacht nog effe op de volledige review van dimmak over de OVEVO headset, die atm bij TD erg gunstig is qua prijs, want hoe goed ik de i6 icm Pistons V3 ook vind klinken, om mee te gaan lopen vind ik 't niks, die i6 hangt meer te bungelen dan dat'ie aan m'n broek/shirt geclipped zit.
Maar de muziek kwaliteit holt niet achteruit door gebruikt van de bluedio? Ennuh.. Waar hebben jullie m vandaan.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ik luister d'r vooral podcasts mee, en daar hoor ik weinig tot geen verschil. En ik heb de mijne bij BG vandaan.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:46 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hmm, daar wilde ik 'm nu net voor gaan gebruiken.
Maar de muziek kwaliteit holt niet achteruit door gebruikt van de bluedio? Ennuh.. Waar hebben jullie m vandaan.:: Not an expert, but I play one on the web ::
Ik de mijne @ everbuying meen ik omdat ik daar nog puntjes in kon wisselen.
CoGoo!! T02's al? Blijven wel netjes zitten bij het lopen natuurlijk. Worden gemarket voor 'sports' ook.Had ik ff mee gewacht... en eerst eens afgewacht of de ER160 niet veel baziger zou blijken...quote:Op zondag 7 juni 2015 16:05 schreef Goddelijker het volgende:
Toch maar de Earson ER151 besteld voor van de zomer.
I.p.v. vandaag ga ik morgen pas nach Hause. 's Avonds ff kijken wat ik in een ruime week gemist heb, misschien dat e.e.a. al af te halen valt op het self depot... anders een de dag erop.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ER160 zijn ook bazen veel duurder hé, a la twee+ keer zo duur? En uiteraard ligt die van mij nog bij de Douanequote:Op zondag 7 juni 2015 20:50 schreef shiznuts het volgende:
CoGoo!! T02's al? Blijven wel netjes zitten bij het lopen natuurlijk. Worden gemarket voor 'sports' ook.
[..]
Had ik ff mee gewacht... en eerst eens afgewacht of de ER160 niet veel baziger zou blijken...
I.p.v. vandaag ga ik morgen pas nach Hause. 's Avonds ff kijken wat ik in een ruime week gemist heb, misschien dat e.e.a. al af te halen valt op het self depot... anders een de dag erop.anders had ik 't wel geweten
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Blijven zitten doen ze wel, of ik nu m'n Xears pak of Pistons V3, 't is die i6 die steeds losschiet.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:50 schreef shiznuts het volgende:
CoGoo!! T02's al? Blijven wel netjes zitten bij het lopen natuurlijk. Worden gemarket voor 'sports' ook.
Vandaar dat ik eens BT met zo 'n beugel wilde testenJe moet toch wat, hé.
Everbuying, werkelijk nog nooit wat gekocht daar...
[ Bericht 3% gewijzigd door dodge_911 op 07-06-2015 21:26:48 ]:: Not an expert, but I play one on the web ::
Prima shop ondanks dat we altijd grapten 'neverbuying'. Was er USD 12.93 (¤10,91 EUR) voor kwijt.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:20 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Blijven zitten doen ze wel, of ik nu m'n Xears pak of Pistons V3, 't is die i6 die steeds losschiet.
Vandaar dat ik eens BT met zo 'n beugel wilde testenJe moet toch wat, hé.
Everbuying, werkelijk nog nooit wat gekocht daar...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ook Lenovo springt op de bandwagon die powerbanks heet.
http://www.tinydeal.com/n(...)r-bank-p-151792.html
wel vreemd, waar 5000 & 10.000 zo'n beetje de standaard zijn komen zij met 7800.![]()
Jezus, die is wel echt lelijkquote:Op maandag 8 juni 2015 09:32 schreef Kenzi het volgende:
[ afbeelding ]
wel vreemd, waar 5000 & 10.000 zo'n beetje de standaard zijn komen zij met 7800.![]()
Wat is nou een goed merk voor (snel laden) lightning kabels?
Ik zag het al een aantal keer voorbij komen maar toen ging het voornamelijk over micro-usb.
Mogen gerust een paar euro kosten als ze maar niet zo duur zijn als de originele.![]()
Nillkin , Anker , Belkinquote:Op maandag 8 juni 2015 10:10 schreef TheDoors het volgende:
Ik zag het al een aantal keer voorbij komen maar toen ging het voornamelijk over micro-usb.
Mogen gerust een paar euro kosten als ze maar niet zo duur zijn als de originele.![]()
Waarom is banggood nog steeds m'n blitzwolf aan het processen?
![]()
Iedereen hier zie ik dingen met twee weken binnen krijgen en ik wacht al meer dan een week voordat het uberhaupt verstuurd wordt.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Portapowquote:Op maandag 8 juni 2015 10:10 schreef TheDoors het volgende:
Mogen gerust een paar euro kosten als ze maar niet zo duur zijn als de originele.:: Not an expert, but I play one on the web ::
Wanneer heb je besteld ?quote:Op maandag 8 juni 2015 10:17 schreef dud0r het volgende:
![]()
Iedereen hier zie ik dingen met twee weken binnen krijgen en ik wacht al meer dan een week voordat het uberhaupt verstuurd wordt.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Livechat even ingaan en checkenquote:Op maandag 8 juni 2015 10:17 schreef dud0r het volgende:
![]()
Iedereen hier zie ik dingen met twee weken binnen krijgen en ik wacht al meer dan een week voordat het uberhaupt verstuurd wordt.![]()
![]()
Als jullie iets willen bestellen waar je haast mee hebt, de 20ste van deze maand is het Dragonboat Festival.
3 dagen vakantie. Zaterdag 19 / Zondag 20 / Maandag 21 zullen er weer hoop mensen niet werken![]()
Dus kan best zijn dat je pakketje wat langer onder weg is dan.
psstt. Tronfy geeft een projector weg op facebook![]()
![]()
Fake and real Xiaomi led light comparison
Raar genoeg zit er niet bijzonder veel verschil in de twee lampjes.
De echte is warm wit en de fake is meer 5500kelvin koud licht.
Ik heb beide lampjes een week aangezet en beide werken nog en er is geen terug van in licht.
Ook heb ik gecontroleerd of alle leds nog werken, dit is het geval.
De lampjes zijn zeer bruikbaar als zaklamp. Ik heb er nu 1tje in de meterkast en een vrije usb van de router gestoken zodat er altijd licht is.
Hou er rekening mee dat de beide lampjes zeer veel licht geven, ik vound het zelf te veel voor een laptop lampje.
De fake is ongeveer de helft van de prijs van de echte, of de echte is dubbel zo duur.
Onder de 6 euro zou je opzicht een echte kunnen scoren.
Vake real? Je kan bijna niet meer voelen of de lampjes echte zijn, de lampjes voelen bijna even zacht. De fake is iets ruwer.
Het makkelijkste is om te zien of ze warm wit zijn of koud wit, dat laatste is een fake.
De echte zit in een soort zakje, de fake in een mooi doosje. Zie video twee
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2015 12:04:11 ]![]()
Mijn flashdeal Blitzwolf van 26 mei staat ook nog altijd op processing. Stond er niet iets bij van restock June 7th of zoiets? Banggood kennende zal het wel goed komenquote:Op maandag 8 juni 2015 10:17 schreef dud0r het volgende:
![]()
Iedereen hier zie ik dingen met twee weken binnen krijgen en ik wacht al meer dan een week voordat het uberhaupt verstuurd wordt.
Edit: over Banggood gesproken, de Xiaomi USB fan is een flashdeal, $3,77. En de Piston 3 Youth idem dito, $9,89.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2015 12:03:50 ]![]()
Een echte kost RMB 19,99 bij Xiaomi. En die geven geen bulk kortingquote:Op maandag 8 juni 2015 11:56 schreef ZetaOS het volgende:
Fake and real Xiaomi led light comparison
Raar genoeg zit er niet bijzonder veel verschil in de twee lampjes.
De echte is warm wit en de fake is meer 5500kelvin koud licht.
Ik heb beide lampjes een week aangezet en beide werken nog en er is geen terug van in licht.
Ook heb ik gecontroleerd of alle leds nog werken, dit is het geval.
De lampjes zijn zeer bruikbaar als zaklamp. Ik heb er nu 1tje in de meterkast en een vrije usb van de router gestoken zodat er altijd licht is.
De fake is ongeveer de helft van de prijs van de echte, of de echte is dubbel zo duur.
Onder de 6 euro zou je opzicht een echte kunnen scoren.
Vake real? Je kan niet meer voelen of de lampjes echte zijn, de lampjes voelen even zacht.
Het makkelijkste is om te zien of ze warm wit zijn of koud wit, dat laatste is een fake.
De echte zit in een soort zakje, de fake in een mooi doosje.
![]()
Dus als je Mi Fans onder de $3 ziet, dan zijn ze nep. Ergens tussen de $4 en $5 is een redelijke prijs.![]()
De mijne is van de 25e dacht ik.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:59 schreef J.B. het volgende:
[..]
Mijn flashdeal Blitzwolf van 26 mei staat ook nog altijd op processing. Stond er niet iets bij van restock June 7th of zoiets? Banggood kennende zal het wel goed komen
Edit: over Banggood gesproken, de Xiaomi USB fan is een flashdeal, $3,77. En de Piston 3 Youth idem dito, $9,89.
Beantwoord ik gelijk de andere vragen![]()
@rene goed plan. Nou vertrouw ik banggood wel dat her goed komt maar het duurt zo lang.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Iemand iphone + mi band? En zo ja, werkt de trilfunctie nu?
(dus bij WA, bellen, sms etc)Ajax Amsterdam![]()
Ik geloof niet dat dit in de app van Ios zit. Ook niet bij de standaardapp van android overigs. Je kan hem enkel laten trillen wanneer er iemand je belt. Berichten en whatsapp dus niet. Wel bij de tweaked app voor android (die zijn ze voorlopig aan het updaten voor synchronisatie met GoogleFit + de Miscale)!quote:Op maandag 8 juni 2015 15:39 schreef Kuhly het volgende:
Iemand iphone + mi band? En zo ja, werkt de trilfunctie nu?
(dus bij WA, bellen, sms etc)![]()
Mja ik doel dan ook op de tweaked version. Ik zoek een smart band die slechts bijhoud wat ik loop en trilt bij een melding. Een horloge draag ik sowieso. En een smartwatch vind ik lang niet zo mooi als mijn huidige horloges.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:48 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit in de app van Ios zit. Ook niet bij de standaardapp van android overigs. Je kan hem enkel laten trillen wanneer er iemand je belt. Berichten en whatsapp dus niet. Wel bij de tweaked app voor android (die zijn ze voorlopig aan het updaten voor synchronisatie met GoogleFit + de Miscale)!Ajax Amsterdam![]()
Op een Iphone kan je geen tweaked apps installeren, of zelfs geen apps installeren die niet in de App Store staan. Dus:quote:Op maandag 8 juni 2015 15:56 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Mja ik doel dan ook op de tweaked version. Ik zoek een smart band die slechts bijhoud wat ik loop en trilt bij een melding. Een horloge draag ik sowieso. En een smartwatch vind ik lang niet zo mooi als mijn huidige horloges.
- andere gsm kopen of
- Miband kopen en hopen dat de notificaties in een latere upgrade worden toegevoegd
[ Bericht 0% gewijzigd door Jonmen op 08-06-2015 16:11:17 ]![]()
Neequote:Op maandag 8 juni 2015 16:06 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Op een Iphone kan je geen tweaked apps installeren, of zelfs geen apps installeren die niet in de App Store staan. Dus:
- andere gsm kopen
- Miband kopen en hopen dat de notificaties in een latere upgrade worden toegevoegdAjax Amsterdam![]()
3 juni zelfs.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:59 schreef J.B. het volgende:
[..]
Mijn flashdeal Blitzwolf van 26 mei staat ook nog altijd op processing. Stond er niet iets bij van restock June 7th of zoiets? Banggood kennende zal het wel goed komen
Nagevraagd en die vent van de chat zei de 3e juni dat ze deze week weer in stock komen.![]()
Ook met een 10400 hoor...quote:Op maandag 8 juni 2015 09:32 schreef Kenzi het volgende:
[ afbeelding ]
wel vreemd, waar 5000 & 10.000 zo'n beetje de standaard zijn komen zij met 7800.
heeft iemand hier de Xiaomi router?
wil hem misschien gaan gebruiken voor 5Ghz aangezien 2.4 hier in de stad helemaal vol zit.
goed plan of niet?
edit: besteld bij Allbuy voor 24 euro met die foknlab coupon![]()
komt altijd wel van pas
[ Bericht 39% gewijzigd door julius123 op 08-06-2015 18:03:59 ]![]()
Heeft alleen chinese firmware toch? Geen Engels meen ikquote:Op maandag 8 juni 2015 17:56 schreef julius123 het volgende:
heeft iemand hier de Xiaomi router?
wil hem misschien gaan gebruiken voor 5Ghz aangezien 2.4 hier in de stad helemaal vol zit.
goed plan of niet?
edit: besteld bij Allbuy voor 24 euro met die foknlab coupon![]()
komt altijd wel van pas![]()
Voor de lol maar deze besteld, kan me niet voorstellen dat het wat voorstelt, maar de "originele" van tellsell presteerde nog redelijk op 'zacht' hout en met een niet geroeste schroef:
Voor die ¤3.xx wil ik de proef wel op de som nemen.
[ Bericht 0% gewijzigd door N22 op 08-06-2015 19:53:18 ]Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
je schijnt OpenWRT te kunnen flashen en anders heb je nog Google Translate hequote:Op maandag 8 juni 2015 19:22 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Heeft alleen chinese firmware toch? Geen Engels meen ik![]()
https://www.17track.net/m(...)0&nums=RE985547369SE
Al eerder gevraagd maar toch: hoe lang kan dit nu nog duren? Boeit me verder niet veel, maar vanaf donderdag is er 5 dagen niemand hier![]()
![]()
Je kan toch wel een beetje Engels? Als je die laatste status leest zie je dat hij in 'destination country' ligt.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:14 schreef nickhguitar het volgende:
Al eerder gevraagd maar toch: hoe lang kan dit nu nog duren? Boeit me verder niet veel, maar vanaf donderdag is er 5 dagen niemand hier![]()
Uiteraard. Maar dan weer ik nog niet wat er hier met de douane en alles nog moet gebeuren toch?quote:Op maandag 8 juni 2015 21:16 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je kan toch wel een beetje Engels? Als je die laatste status leest zie je dat hij in 'destination country' ligt.![]()
Als je een beetje hebt meegelezen afgelopen topic had je dat wel kunnen vinden natuurlijk, maar oke afhankelijk van of je eruit wordt gepikt of niet kan het nog wel even duren. Mijn pakketje dat er uiteindelijk niet is uitgepikt heeft nog 11 dagen bij inklaring gelegen. Je kan wel je Sweden post tracking via twitter naar postnl sturen met de vraag dit om te zetten naar een 3S code die je gewoon via postnl kan volgen.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dan weer ik nog niet wat er hier met de douane en alles nog moet gebeuren toch?![]()
Nou, laat de Xiaomi-fanboys maar weer verlekkerd geld overschrijven:
Xiaomi’s new Yi Smart CCTV camera does nightvision for $24quote:Xiaomi is gradually making a name for itself outside of the smartphone market. Earlier this year, the Xiaomi Yi Camera (GoPro alternative) action cam debuted to a grand success, along with a couple other products that don’t have anything to do with smartphone.
The most recent release from Xiaomi in this space happens to be the new Yi Smart CCTV camera, which as you would’ve already guessed is an upgrade to the older Yi Camera (not the GoPro alternative, but the ‘small ants camera’). The upgrade brings new features including nightvision to the table.
Interestingly, despite the upgrade, the Yi Smart CCTV camera will still cost just 149 Yuan (US$24), but of course, that’s only in China. The camera stores video at 720p/20fps, and is aided by 8 infrared LEDs which make nightvision possible. The stream is stored on a local microSD card, but you can use your Android/iOS smartphone to monitor what’s going on via WiFi.
If you’re in China, you can also opt for the non-nightvision version which sells for a little lesser at 128 Yuan (~US$20). Expect resellers to start piling up stocks of these in the coming weeks with 20-40% markups, which should include shipping costs in most cases.
Al moet ik toegeven; dit is wel een erg toffe babyfoon zo![]()
Hoe doen mensen dat hier die een IP-camera hiervoor inzetten? Want zodra je de app sluit weet/hoor je niets meer...
Verder, iemand nog een HDMI-switch?
Slechts ¤1.90 bij Allbuy.
[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 08-06-2015 23:38:10 ]![]()
Gast serieus, zoals nu al een paar keer gezegd:quote:Op maandag 8 juni 2015 21:14 schreef nickhguitar het volgende:
Al eerder gevraagd maar toch: hoe lang kan dit nu nog duren? Boeit me verder niet veel, maar vanaf donderdag is er 5 dagen niemand hier
Als je snel iets wilt hebben, moet je niet in china bestellen.
Tracking is allesbehalve betrouwbaar
Pakketjes komen ook wel aan als er niemand thuis is.
Gewoon afwachten.![]()
Wat vraag je ervoor?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:54 schreef pahlawan het volgende:
Iemand nog interesse in een sj4000 WiFi incl 2 accu's en de accessoires?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Huidige nieuwprijs is ongeveer 80 USD, dat is ongeveer 70 euro. Plus een extra accu. Ook heb je geen kans op importheffing en de camera lekker snel in huis. Laten we zeggen 60 euroquote:![]()
Open gewoon even een verkooptopic in V&A en plaats het linkje eventueel hier eenmalig, dan kan dit topic gewoon verder lopen over Chinese meuk![]()
![]()
Wauw, eindelijk iets om mijn kapotte muis mee open te kunnen krijgen om hem te fixen. Ook maar even proberen :pquote:Op maandag 8 juni 2015 19:47 schreef N22 het volgende:
Voor de lol maar deze besteld, kan me niet voorstellen dat het wat voorstelt, maar de "originele" van tellsell presteerde nog redelijk op 'zacht' hout en met een niet geroeste schroef:
Voor die ¤3.xx wil ik de proef wel op de som nemen.![]()
Okee beschamend maar net wel meerdere uren gebinged op de homeshopping reviews. Onder andere de hier bekende x-hose.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:52 schreef Xetran het volgende:
[..]
Wauw, eindelijk iets om mijn kapotte muis mee open te kunnen krijgen om hem te fixen. Ook maar even proberen :pOp maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?![]()
Echt supergoedkoop is het niet, maar er is wel voorraad, en het zijn 100% originele:
http://seckill.tinydeal.com/
En kleurtjes zat.![]()
![]()
Blitzwolf, 22-05 besteld, is nu eindelijk "shipped"
Erg leuke rubriek van de consumentenbond en eigenlijk de voornaamste reden dat ik hun kanaal volgquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:54 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Okee beschamend maar net wel meerdere uren gebinged op de homeshopping reviews. Onder andere de hier bekende x-hose.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Mijne ook, en dan dat mailtje met congratulations!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 06:08 schreef N22 het volgende:
[..]
Erg leuke rubriek van de consumentenbond en eigenlijk de voornaamste reden dat ik hun kanaal volg![]()
Alsof ze me moeten feliciteren dat m'n order verstuurd is.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Had in de tussentijd al 2 of 3 mailtjes gehad hoe spijtig ze het wel niet vonden dat de blitzwolf nog steeds niet op voorraad was en dat ik, als ik dat wilde, kon annuleren en een refund zou krijgen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 06:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijne ook, en dan dat mailtje met congratulations!![]()
Alsof ze me moeten feliciteren dat m'n order verstuurd is.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Hier ook, ik zei toch dat ze deze week weer in stock komenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 06:08 schreef N22 het volgende:
[..]
Erg leuke rubriek van de consumentenbond en eigenlijk de voornaamste reden dat ik hun kanaal volg![]()
![]()
BIC heeft van 8 t/m 14 juni een actie dat je 1x per dag aan het rad kan draaien voor korting. Heb net 1 coin gewonnen![]()
![]()
![]()
!
Maar een reishoesje voor een nieuwe tablet besteld van de coinsquote:You received 5 Coins from playing our Lucky Wheel of Fortune.
[ Bericht 34% gewijzigd door RobertNL op 09-06-2015 10:54:41 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Yay 10% korting op kleding en schoenen![]()
Een vraagje over de Orico 2.5" usb 3.0 hdd enclosure: Ik lees in de ebay advertenties dat wanneer de harde schijf een capaciteit van meer dan 200gb heeft dat er een externe power adapter nodig is. Enig idee of dit ook echt het geval is? Ik zie op de behuizing namelijk geen extra aansluitingen voor een eventueel 2e usb kabel.![]()
Doen ze vaak om zich in te dekken. Vooral oudere apparaten kunnen niet genoeg stroom leveren om de schijf te laten opspinnenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:14 schreef tharonny het volgende:
Yay 10% korting op kleding en schoenen![]()
Een vraagje over de Orico 2.5" usb 3.0 hdd enclosure: Ik lees in de ebay advertenties dat wanneer de harde schijf een capaciteit van meer dan 200gb heeft dat er een externe power adapter nodig is. Enig idee of dit ook echt het geval is? Ik zie op de behuizing namelijk geen extra aansluitingen voor een eventueel 2e usb kabel.. Bij oudere schrijven kreeg je dan ook vaak zo'n USB Y kabel.
Ja precies, dat heb ik inderdaad bij mijn oude 2.0 enclosure (waar ik overigens ook niet beide aansluitingen gebruik). Dan ga ik het wel gewoon proberen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Doen ze vaak om zich in te dekken. Vooral oudere apparaten kunnen niet genoeg stroom leveren om de schijf te laten opspinnen. Bij oudere schrijven kreeg je dan ook vaak zo'n USB Y kabel.
Tevens net mijn xiaomi leds ontvangen van allbuy. In het originele zakje en te schakelen dmv de aan/uit knop op de powerbank. Helemaal goed dus!![]()
Precies. Ik geloof dat 1 TB de max is.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Het blijft wel humor dat Allbuy echt alles met tracking verzend!
Tekenen bij de postbode voor dingen met een waarde van $3..MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Oh ik heb net de xiaomi lights ontvangen van allbuy maar hoefde niet te tekenen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:02 schreef RobertNL het volgende:
Tekenen bij de postbode voor dingen met een waarde van $3..
Dit kan ook aan mn postbode liggen die echt vet vaak zelf tekent ipv mij laat tekenen.Gegroet!![]()
Laatst op eBay een plastic houdertje gekocht voor 96ct, die kwam ook inclusief trackingquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:02 schreef RobertNL het volgende:
Tekenen bij de postbode voor dingen met een waarde van $3..
Deden anderen dat maar (gratis).Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Persoonlijk vind ik dat helemaal niet fijnquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:02 schreef RobertNL het volgende:
Tekenen bij de postbode voor dingen met een waarde van $3..De postbode komt meestal langs rond 9/10 uur terwijl de koerier vaak pas komt rond 19/20 uur of later. En dan ook nog voor iets wat makkelijk door de brievenbus kan
![]()
![]()
Looks like. Dit is namelijk de eckte, van Dr. Oetker: http://detail.tmall.com/item.htm?id=42609964540 . Geen blabla op de achterkant behalve 'mi.com' en de knop en microUSB-oriëntatie klopt ook voor geen meter.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:01 schreef thecuriousone het volgende:
Neppe Xiaomi 5000mAh?
http://www.tmart.com/XIAO(...)e-Black_p327643.html?
Bovendien lijkt 'ie er dus alleen in zilver en roze te zijn...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dacht eerst dat het nep was maar schijnbaar dus toch echt.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:31 schreef Rupkeii het volgende:
Weet iemand hier het fijne van af? sjcam sj4000+:
http://www.banggood.com/S(...)VI2617646849201406Z2En hiermee dus de eerste betaalbare China-actioncam die 2K kan filmen.
1
2
3
42K(2560*1440)30FPS
1080P(1920*1080)60FPS
1080P(1920*1080)30FPS
720P(1280*720)120FPS
Hoewel er nu voor de Xiaomi Yi ook een firmware-hack is die schijnbaar 2K kan filmen, daarnaast zijn ze ook bezig met hogere bitrate voor de Yi.
(De volgende firmware voor de Yi schijnt erg interessant te worden).Grootste kwaal van deze camera verbeterd (nou ja; ze zouden er nog een netwerkaansluiting aan mogen solderen) en geen enkele interesse?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:14 schreef Iemand91 het volgende:
Xiaomi’s new Yi Smart CCTV camera does nightvision for $24![]()
![]()
wat een faalbedrijf is dat DPD,
heb al 2 keer een mail gehad met een bezorgtijd.
en ze zijn al 2 keer niet langs gekomen ivm tijdgebrek![]()
![]()
Zo. Was inmiddels ook weer thuis. Boel gemist, zoals Mi fans en een boel in-ears. De Earson niet...Wahnsinn.
Sure...quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Grootste kwaal van deze camera verbeterd (nou ja; ze zouden er nog een netwerkaansluiting aan mogen solderen) en geen enkele interesse?
Vandaag de Aukey van Amazon.de binnenDat is nog eens een powerbank:
Laadt mijn Surface 3 Pro zonder problemen op
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Verdomme. Net twee Xiaoyi cams gekocht. Oudequote:Op maandag 8 juni 2015 22:14 schreef Iemand91 het volgende:
Xiaomi’s new Yi Smart CCTV camera does nightvision for $24![]()
![]()
Zeker 12x 18650 2400mAh ofzo? Well chill op zich, zo'n multi-Volt ding.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Vandaag de Aukey van Amazon.de binnenDat is nog eens een powerbank:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laadt mijn Surface 3 Pro zonder problemen op
Zeker niet toevallig een 10400mAh/16000mAh Xiaomi met een fotootje ter vergelijk?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: