Heeft alleen chinese firmware toch? Geen Engels meen ikquote:Op maandag 8 juni 2015 17:56 schreef julius123 het volgende:
heeft iemand hier de Xiaomi router?
wil hem misschien gaan gebruiken voor 5Ghz aangezien 2.4 hier in de stad helemaal vol zit.
goed plan of niet?
edit: besteld bij Allbuy voor 24 euro met die foknlab coupon![]()
komt altijd wel van pas
je schijnt OpenWRT te kunnen flashen en anders heb je nog Google Translate hequote:Op maandag 8 juni 2015 19:22 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Heeft alleen chinese firmware toch? Geen Engels meen ik
Je kan toch wel een beetje Engels? Als je die laatste status leest zie je dat hij in 'destination country' ligt.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:14 schreef nickhguitar het volgende:
https://www.17track.net/m(...)0&nums=RE985547369SE
Al eerder gevraagd maar toch: hoe lang kan dit nu nog duren? Boeit me verder niet veel, maar vanaf donderdag is er 5 dagen niemand hier
Uiteraard. Maar dan weer ik nog niet wat er hier met de douane en alles nog moet gebeuren toch?quote:Op maandag 8 juni 2015 21:16 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je kan toch wel een beetje Engels? Als je die laatste status leest zie je dat hij in 'destination country' ligt.
Als je een beetje hebt meegelezen afgelopen topic had je dat wel kunnen vinden natuurlijk, maar oke afhankelijk van of je eruit wordt gepikt of niet kan het nog wel even duren. Mijn pakketje dat er uiteindelijk niet is uitgepikt heeft nog 11 dagen bij inklaring gelegen. Je kan wel je Sweden post tracking via twitter naar postnl sturen met de vraag dit om te zetten naar een 3S code die je gewoon via postnl kan volgen.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dan weer ik nog niet wat er hier met de douane en alles nog moet gebeuren toch?
quote:Xiaomi is gradually making a name for itself outside of the smartphone market. Earlier this year, the Xiaomi Yi Camera (GoPro alternative) action cam debuted to a grand success, along with a couple other products that don’t have anything to do with smartphone.
The most recent release from Xiaomi in this space happens to be the new Yi Smart CCTV camera, which as you would’ve already guessed is an upgrade to the older Yi Camera (not the GoPro alternative, but the ‘small ants camera’). The upgrade brings new features including nightvision to the table.
Interestingly, despite the upgrade, the Yi Smart CCTV camera will still cost just 149 Yuan (US$24), but of course, that’s only in China. The camera stores video at 720p/20fps, and is aided by 8 infrared LEDs which make nightvision possible. The stream is stored on a local microSD card, but you can use your Android/iOS smartphone to monitor what’s going on via WiFi.
If you’re in China, you can also opt for the non-nightvision version which sells for a little lesser at 128 Yuan (~US$20). Expect resellers to start piling up stocks of these in the coming weeks with 20-40% markups, which should include shipping costs in most cases.
Gast serieus, zoals nu al een paar keer gezegd:quote:Op maandag 8 juni 2015 21:14 schreef nickhguitar het volgende:
https://www.17track.net/m(...)0&nums=RE985547369SE
Al eerder gevraagd maar toch: hoe lang kan dit nu nog duren? Boeit me verder niet veel, maar vanaf donderdag is er 5 dagen niemand hier
Wat vraag je ervoor?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:54 schreef pahlawan het volgende:
Iemand nog interesse in een sj4000 WiFi incl 2 accu's en de accessoires?
Huidige nieuwprijs is ongeveer 80 USD, dat is ongeveer 70 euro. Plus een extra accu. Ook heb je geen kans op importheffing en de camera lekker snel in huis. Laten we zeggen 60 euroquote:
Wauw, eindelijk iets om mijn kapotte muis mee open te kunnen krijgen om hem te fixen. Ook maar even proberen :pquote:Op maandag 8 juni 2015 19:47 schreef N22 het volgende:
Voor de lol maar deze besteld, kan me niet voorstellen dat het wat voorstelt, maar de "originele" van tellsell presteerde nog redelijk op 'zacht' hout en met een niet geroeste schroef:
Voor die ¤3.xx wil ik de proef wel op de som nemen.
Okee beschamend maar net wel meerdere uren gebinged op de homeshopping reviews. Onder andere de hier bekende x-hose.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:52 schreef Xetran het volgende:
[..]
Wauw, eindelijk iets om mijn kapotte muis mee open te kunnen krijgen om hem te fixen. Ook maar even proberen :p
Erg leuke rubriek van de consumentenbond en eigenlijk de voornaamste reden dat ik hun kanaal volgquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:54 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Okee beschamend maar net wel meerdere uren gebinged op de homeshopping reviews. Onder andere de hier bekende x-hose.
Mijne ook, en dan dat mailtje met congratulations!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 06:08 schreef N22 het volgende:
Blitzwolf, 22-05 besteld, is nu eindelijk "shipped"
[..]
Erg leuke rubriek van de consumentenbond en eigenlijk de voornaamste reden dat ik hun kanaal volg
Had in de tussentijd al 2 of 3 mailtjes gehad hoe spijtig ze het wel niet vonden dat de blitzwolf nog steeds niet op voorraad was en dat ik, als ik dat wilde, kon annuleren en een refund zou krijgen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 06:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijne ook, en dan dat mailtje met congratulations!![]()
Alsof ze me moeten feliciteren dat m'n order verstuurd is.
Hier ook, ik zei toch dat ze deze week weer in stock komenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 06:08 schreef N22 het volgende:
Blitzwolf, 22-05 besteld, is nu eindelijk "shipped"
[..]
Erg leuke rubriek van de consumentenbond en eigenlijk de voornaamste reden dat ik hun kanaal volg
Maar een reishoesje voor een nieuwe tablet besteld van de coinsquote:You received 5 Coins from playing our Lucky Wheel of Fortune.
Doen ze vaak om zich in te dekken. Vooral oudere apparaten kunnen niet genoeg stroom leveren om de schijf te laten opspinnenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:14 schreef tharonny het volgende:
Yay 10% korting op kleding en schoenen![]()
Een vraagje over de Orico 2.5" usb 3.0 hdd enclosure: Ik lees in de ebay advertenties dat wanneer de harde schijf een capaciteit van meer dan 200gb heeft dat er een externe power adapter nodig is. Enig idee of dit ook echt het geval is? Ik zie op de behuizing namelijk geen extra aansluitingen voor een eventueel 2e usb kabel.
Ja precies, dat heb ik inderdaad bij mijn oude 2.0 enclosure (waar ik overigens ook niet beide aansluitingen gebruik). Dan ga ik het wel gewoon proberen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Doen ze vaak om zich in te dekken. Vooral oudere apparaten kunnen niet genoeg stroom leveren om de schijf te laten opspinnen. Bij oudere schrijven kreeg je dan ook vaak zo'n USB Y kabel.
Oh ik heb net de xiaomi lights ontvangen van allbuy maar hoefde niet te tekenen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:02 schreef RobertNL het volgende:
Het blijft wel humor dat Allbuy echt alles met tracking verzend!
Tekenen bij de postbode voor dingen met een waarde van $3..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |