abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153438361
Amber ging vorig jaar voor het eerst met de korfbal op kamp. Daarvoor had ze wel beverweekend gehad op de scouting. Dat was 2 nachtjes logeren.
Afgelopen jaar is ze ook mee gegaan op kamp. Ze vond het weer geweldig. Na de zomervakantie gaat ze met groep 7 en 8 op kamp. Ze gaan meteen de eerste dinsdag na de vakantie.

Tess wil volgend jaar ook mee op korfbalkamp. Dan is ze bijna 7.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_153438390
Dan doen we het op woensdag! De plannen waren idd een reden om het niet te doen op zaterdag.
Andere dagen zijn tot half 3 en een hoop kleinere kleuters, dus dat is denk ik best vermoeiend voor ze.

Bedankt voor de input!

En as, nog geen plannen. Denk spelletjes ofzo en net als miss sly een speurtocht ofzo langs speeltuinen. Eerst maar bedenken wie er allemaal mogen komen van m ;) dat wisselt nogal :')
pi_153438587
Hi hi. Lekker wispelturig. Benieuwd hoe dat hier gaat. De eerste week van het nieuwe schooljaar lijkt me niet wenselijk. Maar voor de zomervakantie is echt nog wel te vroeg.
pi_153438823
Wij gingen vroeger op school, alleen in groep 8 op kamp. Ik weet niet meer precies wat we de andere jaren deden. Er staat me nog een keer verkeerspark Assen bij en de Flevohof. Verder weet ik het eigenlijk niet meer.

De oudste lijkt er wel zin in te hebben, we zullen zien hoe het gaat. Het is 20 minuten hiervandaan ongeveer, dus indien nodig is ophalen zo gebeurd ;).
We zullen zien... maar ik zou er niet zo gauw voor kiezen in groep 4.
Ze hebben alleen nog bij de ene opa en oma gelogeerd, verder niet.
Fake it till you make it...
  donderdag 11 juni 2015 @ 15:14:14 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_153441236
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 12:46 schreef Moonah het volgende:

[..]

Waar lees jij wat er aan de hand is?

[..]

Wederom herkenbaar... O+
quote:
Er zitten wat onderliggende gevoelens die naar boven komen, en waar vooral ik zelf veel last van heb
Dat lijkt me heel vervelend :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_153441490
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:40 schreef As1981 het volgende:
Hi hi. Lekker wispelturig. Benieuwd hoe dat hier gaat. De eerste week van het nieuwe schooljaar lijkt me niet wenselijk. Maar voor de zomervakantie is echt nog wel te vroeg.
Ik liet Chris (10-aug) meestal op dinsdag/woensdag trakteren de eerste week. En dan in week 3/4 zijn feestje. Dan heb je even de tijd om kinderen te kiezen en de uitnodigingen te geven..
pi_153442013
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:23 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Ik liet Chris (10-aug) meestal op dinsdag/woensdag trakteren de eerste week. En dan in week 3/4 zijn feestje. Dan heb je even de tijd om kinderen te kiezen en de uitnodigingen te geven..
Ja zo iets idd. Yaro is van 16 augustus. Nu valt zijn verjaardag nog in de vakantie dus straks even met zijn juf overleggen over de dag. En ik wil altijd persoonlijke cadeautjes dus kijken of ik de namen al kan krijgen.

En eind sep zijn feestje lijkt me ook beter ja.
  donderdag 11 juni 2015 @ 16:28:09 #158
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_153443156
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 11:26 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik heb iets gemist geloof ik. Wat is er aan de hand Amaranta? Als je dat wil vertellen natuurijk...
ik stuur je een pm.
  donderdag 11 juni 2015 @ 16:29:12 #159
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_153443173
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 11:41 schreef trui het volgende:
Oh dat had ik helemaal niet gelezen. Ik ben ook benieuwd wat er is Amaranta!
en jou ook een pm
  donderdag 11 juni 2015 @ 16:30:51 #160
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_153443202
Wij zouden zelf in groep 8 op kamp gaan, maar door een of andere vage reden is dat toen niet doorgegaan. Wel zijn we elke dag weg geweest in de omgeving. Dagje de bossen in, dagje naar het zwembad, etc
Zelfs toen bij de directrice thuis geweest! Dat was heel wat voor ons.
pi_153445738
Sterkte amaranta ik weet niet wat er is maar het klinkt verre van prettig.
  donderdag 11 juni 2015 @ 18:41:46 #162
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_153446427
N. is in het midden van de vakantie jarig. Zijn feestje vieren we 27 juni (zaterdag) en trakteren doen we 26 juni (ik heb het net met juf besproken :P ) en juf wil ijs, dus dat is makkelijk ^O^ nu N. nog overtuigen van ijs, maar iets zegt mij dat dat niet moeilijk is ;)
Ik vind het fijner het nu nog te doen, deze klas heeft hij straks een jaar in gezeten. En dan is het Eiffeltoren stukje wel echt een spetterende manier om je 5de verjaardag af te sluiten. Die jongen is straks gewoon een maand bezig met jarig zijn :')
  donderdag 11 juni 2015 @ 19:46:08 #163
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_153448335
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:30 schreef amaranta het volgende:
Wij zouden zelf in groep 8 op kamp gaan, maar door een of andere vage reden is dat toen niet doorgegaan. Wel zijn we elke dag weg geweest in de omgeving. Dagje de bossen in, dagje naar het zwembad, etc
Zelfs toen bij de directrice thuis geweest! Dat was heel wat voor ons.
Oudste ging indertijd op de kleuterschool ook niet op schoolreisje, maar wel een dagje naar het huis van een van de kleuterjuffen. We waren toen net in Bangkok. Erna hoorde ik haar aan haar broertje vertellen: "And Mrs Fall even has her own Bobs" (Bob de Bouwer was destijds nogal in). Jaren later bleek dat ze een deel daarvan inderdaad had onthouden, maar het helemaal niet kon duiden: dat hele grote huis, en overal werd verbouwd..... De man van de kleuterjuf was de Britse ambassadeur in Bangkok en het bezoekje was dus aan zowel de ambtswoning als de ambassade :)

En verder hoop ik voor je dat alles op z'n pootjes terecht komt amaranta :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 juni 2015 @ 20:07:07 #164
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153448775
Die van ons gaat morgen naar Oberhausen, hierheen en daarna naar het CentrO.

Lekker warm in elk geval :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_153454368
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 18:41 schreef pessie het volgende:
N. is in het midden van de vakantie jarig. Zijn feestje vieren we 27 juni (zaterdag) en trakteren doen we 26 juni (ik heb het net met juf besproken :P ) en juf wil ijs, dus dat is makkelijk ^O^ nu N. nog overtuigen van ijs, maar iets zegt mij dat dat niet moeilijk is ;)
Ik vind het fijner het nu nog te doen, deze klas heeft hij straks een jaar in gezeten. En dan is het Eiffeltoren stukje wel echt een spetterende manier om je 5de verjaardag af te sluiten. Die jongen is straks gewoon een maand bezig met jarig zijn :')
Ja maar N is inderdaad eerder jarig. Dan zou ik die keuze ook maken.

Ijsjes zou ik er bij Yaro niet door heen krijgen hoor. Alhoewel misschien om de andere te plezieren maar niet voor zichzelf :D
pi_153485029
En juf wil ijs?????

Hoezo....bepaalt de juf de traktatie?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_153499210
Dat vroeg ik me ook af toen ik het las ;).
  zaterdag 13 juni 2015 @ 17:41:00 #168
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_153501541
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 22:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En juf wil ijs?????

Hoezo....bepaalt de juf de traktatie?
Nee hoor. Juf probeerde me duidelijk te maken dat ijs zeer op prijs gesteld wordt zodat ik me niet druk ga maken met allerlei ingewikkelde dingen omdat ik het momenteel al nogal druk heb ;) En ze heeft gelijk.
Ik kan me trouwens niet herinneren dat mij ooit grvraagd werd wat ik wilde trakteren. Als het mooi weer was bracht mn moeder ijsjes langs en bij minder mooiweer kocht ze zakjeschips.
pi_153505176
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 17:41 schreef pessie het volgende:

[..]

Nee hoor. Juf probeerde me duidelijk te maken dat ijs zeer op prijs gesteld wordt zodat ik me niet druk ga maken met allerlei ingewikkelde dingen omdat ik het momenteel al nogal druk heb ;) En ze heeft gelijk.
Ik kan me trouwens niet herinneren dat mij ooit grvraagd werd wat ik wilde trakteren. Als het mooi weer was bracht mn moeder ijsjes langs en bij minder mooiweer kocht ze zakjeschips.
Ik had hem ook zo begrepen dat ze suggereerde dat ijs ook mocht.

Hier is de insteek verantwoorde traktaties, maar ik heb alleen nog maar snoep en chips gezien ;(

Hier maakte mijn ouders vroeger er echt iets bijzonders van. Daar mocht ik zeker in meebeslissen. Was ook altijd iets blijvends ipv iets te eten. Ik ben van plan die traditie door te zetten O+ O+ O+
  zaterdag 13 juni 2015 @ 20:57:18 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_153505790
Hier is het helaas zo dat je gezonde, verantwoorde, meegegeven fruit dus niet opgegeten wordt, maar de traktatie wel. De suggestie om het andersom te doen werd positief ontvangen, maar helaas liep het niet uit op een verandering van het beleid.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_153506173
Hier mogen ze wel snoepjes trakteren. Ik ben nog even aan het uitproberen, ik vind het wel leuk om er echt over na te denken. Zo is de oudste jarig om en nabij de kinderboekenweek, als ik iets kan met het thema dan maak ik daar dankbaar gebruik van.
De jongste is in de zomer jarig, we hebben vanmiddag even geoefend, de best gelukte optie is wel een beetje ondeugend ;). Jongste vind de 2e optie leuker... een soort ijsje, maar niet van ijs. Maar daar moet ik nog even mee klooien, want ik ben nog niet tevreden na poging 1...
pi_153507303
Hier mag het wel. De insteek met ongezond is dat die mee gaat naar huis. Als het verantwoord is mag hij gegeten worden ipv het fruit.

Nijna, ik denk dat ik boekenleggers ga maken voor de kinderen als traktatie. Als het lukt persoonlijke, dus voorzien van de naam van de kindjes. Misschien is dat nog eens een optie.

Ben benieuwd naar je ondeugende optie.

Hier wil Yaro weer een komkommertrein, met kaas, komkommer en worst, dus waarschijnlijk word dat de traktatie voor in de klas.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 13 juni 2015 @ 22:09:21 #173
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_153507659
Hier werd Isa vorig jaar heel vreemd aangekeken omdat ze een appel met een zakje loomspul trakteerde... Een appel :X

Ik flikker elke week een zakje chips de kast in hier om na een paar maanden alles weg te gooien, ze eet zelden chips.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_153507979
Toen mijn dochter nog op de basisschool zat (zo'n 10 jaar geleden) was er al gezeur over.
Liever geen snoep maar iets "verantwoords".
Om niemand tegen de schenen te schoppen zijn we daar in meegegaan en krijg dus idd traktaties met kaas, worst, augurk en dat soort dingen.
Maar mijn persoonlijke mening:
Een verjaardag is een uitstekende reden voor een feestje en dan mag er best wat gesnoept worden, die regels zijn nergens voor nodig.
Geef iig het kind de vrijheid wat hij/zij wil trakteren.
Regels zijn goed maar dit vind ik persoonlijk overdreven.
pi_153508079
Oh maar ik ben ook zeker niet tegen snoep/chips hoor. Maar het viel me op dat, dat het verzoek was op de info avond en dat het niet gebeurd.
Mijn kind maak je niet gelukkig met snoep dus zal ik ook nooit trakteren. Dat is echt een komkommer monster. Vandaar ook de trein van komkommer.

Bij de psz hadden we die ook, en zelfs de wielen werden opgegeten :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')