quote:
quote:Optie 1: Terugsturen
1. Het toestel wordt onbeschadigd, proper en volledig teruggestuurd in de originele dozen
(doos van de verpakking, binnenverpakking en Insidersdoos).
Wanneer het toestel beschadigd, onvolledig of zonder originele doos wordt teruggestuurd zal de deelnemer de volledige waarde van het toestel moeten vergoeden.
Ja, die bakparty mag ik ook. No way in hell.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:39 schreef djkoelkast het volgende:
Ik mag wel een kruimelvrije bakparty organiseren en een stofzuiger testen. Als ik hem dan niet wil moet 'ie helemaa schoongemaakt worden en alles
[..]
Nutella campagne ging recent nog prima!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:34 schreef GimmeGore het volgende:
Mag ik toch hopen dat het beter gaat dan met de vorige campagne, zoals de Quaker
Sommige testsites versturen dan 1x een product, itt Insiders die tig proefverpakkingen geeft, om uit te delen. Valt deze site onder het laatste?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:09 schreef Curiosity het volgende:
http://smartson.com/nl/
Weer een nieuwe site.
Ik test momenteel de Purina.
Ik kreeg 1 grote verpakking en een heleboel kleine zakjes in 2 smaken om uit te delen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sommige testsites versturen dan 1x een product, itt Insiders die tig proefverpakkingen geeft, om uit te delen. Valt deze site onder het laatste?
Ahquote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:59 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik kreeg 1 grote verpakking en een heleboel kleine zakjes in 2 smaken om uit te delen.
Dit. Jammer, dan maar zelf bij de Starbucks testen!quote:
En dit! En dat kost ie ook nog 150 euro voor een draadloze handstofzuiger... Winkelverkoopprijs 450 euro... Dan maar geen koekjesfeest hier!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:39 schreef djkoelkast het volgende:
Ik mag wel een kruimelvrije bakparty organiseren en een stofzuiger testen. Als ik hem dan niet wil moet 'ie helemaa schoongemaakt worden en alles
[..]
Ik heb mij ingeschreven op de site. Maar niet voor de Purina. Daar doe ik het 4-potige prinsesje geen plezier mee.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:09 schreef Curiosity het volgende:
Weer een nieuwe site.
Ingeschreven voor contactlenzen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:09 schreef Curiosity het volgende:
Weer een nieuwe site.
Soms vraag ik me af hoe ze mensen selecteren. Mag niet meedoen maar had graag willen testen 😞quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:54 schreef Qwea het volgende:
Ooh hier de starbucks. Drink niet eens koffie
Die tandenborstel heb ik ook gehad, werkte prima inderdaad, fijn ding, maar is na 2 jaar ofzo gesneuveld... Jammer!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:59 schreef Halveprijs het volgende:
Via buzzer oooit eens een goeie plhilips tandeborstel mogen testen en goedkoop(er) gekregen. Die werkt nogsteeds top. Die draadloze handstofzuiger, die ¤479 zou moeten kosten, wil ik ook niet voor ¤150,-.
Starbucks ook niet geworden.
Waarom geef je jezelf dan op?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:54 schreef Qwea het volgende:
Ooh hier de starbucks. Drink niet eens koffie
Waarom niet? Er zijn vast wel mensen in mijn omgeving die het wel drinken als ik het niet te zuipen vind.quote:
Ik vind het wel geestig zo met die marker erbijquote:Op maandag 8 juni 2015 20:05 schreef Melleyn het volgende:
Vind de lege bekers wel een beetje kansloosik deel wel gewoon de coupons zelf uit.
Ik dacht: lekker!quote:Op maandag 8 juni 2015 20:39 schreef soapie het volgende:
Gelijk maar even ingeschreven voor Griekse yoghurt bij insiders..
Dan had je philips ff moeten contacten, zit twee jaar garantie opquote:Op zondag 7 juni 2015 08:54 schreef soapie het volgende:
[..]
Die tandenborstel heb ik ook gehad, werkte prima inderdaad, fijn ding, maar is na 2 jaar ofzo gesneuveld... Jammer!
Dan wel expres de namen verkeerd schrijven.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:17 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ik vind het wel geestig zo met die marker erbij
Jazekerquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:12 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dan wel expres de namen verkeerd schrijven.
Ik zat te kijken naar het verschil in bekers, heb jij allemaal Skinny Latte bekers?quote:Op maandag 8 juni 2015 18:22 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk pakket!! Veel koffie en 25 coupons voor een gratis Starbucks bij AHdie je in een beker kan doen waar je met de bij geleverde marker de naam (of iets wat daar in de verte op lijkt) van de ontvanger kan schrijven
Misschien krijg je dan die Lays Oven Bites binnenkortquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:11 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af hoe ze mensen selecteren. Mag niet meedoen maar had graag willen testen 😞
Nou ja, ik betwijfel dat Qwea heeft gezegd dat ze koffie supervies vindt en dat ze van plan is alles direct door de gootsteen te spoelenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:11 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af hoe ze mensen selecteren. Mag niet meedoen maar had graag willen testen 😞
Grappig, ik heb inderdaad alleen skinny latte bekers. Alle gevulde bekers zijn al bijna op! Enthousiaste collega'squote:Op woensdag 10 juni 2015 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat te kijken naar het verschil in bekers, heb jij allemaal Skinny Latte bekers?
Ik heb allemaal Caramel Macchiato bekers.
Pakket net opgehaald, mooie inhoud, super leuk om uit te delen, niet alleen de koffie maar ook de bonnen.
Met kortingsbonnen gaan mensen veel minder snel iets kopen, dit is leuk om te halen.
quote:
Datquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:35 schreef djkoelkast het volgende:
Dat spul van Lay's leek me niet te vreten
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:57 schreef djkoelkast het volgende:
Ik niet, ik vind koude koffie echt niet te hachelen
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:01 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zie niet wat er nieuw is aan Nutella, ga me dan ook niet inschrijven, kun je net zo goed een pot in de winkel halen (maar ik vind het te zoet).
Ik heb jou echt nog nooit iets positiefs zien schrijven, sodeju zegquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:46 schreef djkoelkast het volgende:
Ik kreeg hem ook, ik eet liever brood 's ochtends in plaats van magnetronhavermout.
Ik zit ook te kijken, ik zou best iets willen reviewen. Ik zou de tandenborstel willen, maar die is voor Vlaanderen. Een floss ding moet ik even opzoekenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:33 schreef Ynske het volgende:
- kom er alleen nog niet achter of er een creditcard weer nodig is enzo
Meer lezenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb jou echt nog nooit iets positiefs zien schrijven, sodeju zeg
Ik zal in het echte archief duikenquote:
heb je de mail van het kiala punt al binnen dan?quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:48 schreef fruityloop het volgende:
Mijn Lay's pakket ligt klaar voor me zie ik in de mail, maar voordat ik er voor jan-met-de-korte-achternaam langs fiets, weet iemand hoe groot het pakket van de Lay's actie is? Maw, past het op een bagagedrager?
Yup, 30 minuten geleden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je de mail van het kiala punt al binnen dan?
tof, hier alleen nog de melding van Insiders dat Kiala vanaf vandaag contact op zal nemenquote:
moet je nu weer een creditcard daarvoor hebben?quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:54 schreef Dragonberry het volgende:
Zo, afwachten of ik een haardroger mag gaan testen
Werd niet naar gevraagd. Ze kiezen ook maar 271 mensen uit voor de hele campagne zie ik net, dus de kans is groot dat je deze keer echt gewoon iets krijgt om uit te proberen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je nu weer een creditcard daarvoor hebben?
Maar ik heb diverse vragen over flossen ingevuld, ik hoop dat ik dan geen scheerapparaat krijgquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:58 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Werd niet naar gevraagd. Ze kiezen ook maar 271 mensen uit voor de hele campagne zie ik net, dus de kans is groot dat je deze keer echt gewoon iets krijgt om uit te proberen.
Als ik zo de reacties zag die eronder staan heeft bijna iedereen zich aangemeld voor dat flossding, dat maakt de kans inderdaad wel erg kleinquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ik heb diverse vragen over flossen ingevuld, ik hoop dat ik dan geen scheerapparaat krijg
(al weet ik niet of ik het goed opvat, of jij bedoelt dat je een willekeurig iets krijgt).
En weinig mensen, dus sowieso kleine kans, maar wie weet
Waarom zou je je bikini willen trimmen? Koop dan gewoon een kleinere bikini.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:04 schreef amaranta het volgende:
Ik ook voor de flos. En mijn man ook.
Als ik dat had geweten had ik de bikinitrimmer wel gekozen.
Ik kan de bikini nooit goed vinden. Zit veel te veel haar voorquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom zou je je bikini willen trimmen? Koop dan gewoon een kleinere bikini.
Daar hoort helemaal geen haarquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kan de bikini nooit goed vinden. Zit veel te veel haar voor
nee ik bedoel dat het misschien een keer echt gratis is. Ook als je het zelf houd. Anders zouden ze wel betaalgegevens willen toch?quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ik heb diverse vragen over flossen ingevuld, ik hoop dat ik dan geen scheerapparaat krijg
(al weet ik niet of ik het goed opvat, of jij bedoelt dat je een willekeurig iets krijgt).
En weinig mensen, dus sowieso kleine kans, maar wie weet
Oh zo, ja!quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:25 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat het misschien een keer echt gratis is. Ook als je het zelf houd. Anders zouden ze wel betaalgegevens willen toch?
Coupons: geldig t/m 28 juniquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:15 schreef sawadie het volgende:
Krijg allemaal mailtjes van insiders dat de starbucks actie al een tijdje bezig is, maar nog steeds geen bericht van kiala gehadweet iemand wat de termijn hiervoor is? En: weet iemand tot wanneer de coupons geldig zijn? Anders heb ik er straks weinig meer aan :p
mailtje naar insiders sturen, die kunnen eventueel achter Kiala aan gaan voor je. Heb ik ook gehad met een eerdere zending.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:15 schreef sawadie het volgende:
Krijg allemaal mailtjes van insiders dat de starbucks actie al een tijdje bezig is, maar nog steeds geen bericht van kiala gehadweet iemand wat de termijn hiervoor is? En: weet iemand tot wanneer de coupons geldig zijn? Anders heb ik er straks weinig meer aan :p
Was het makkelijk op de fiets mee te nemen of een erg groot pakket?quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
mailtje naar insiders sturen, die kunnen eventueel achter Kiala aan gaan voor je. Heb ik ook gehad met een eerdere zending.
Ow en hier Starbucks en ook straks de Lays. Zit nog te wachten op bericht van Kiala voor de Lays. Moet straks toch even naar de stad dus fiets even bij het Kialapunt langs of het pakket er niet toevallig al ligt.
Ik vind ze ook prima te drinken, cappu en caramel macchiato favoriet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:11 schreef soapie het volgende:
Moet zeggen dat ik de starbucks erg lekker vind!!
Starbucks Discoveries caramel macchiato 1.69quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind ze ook prima te drinken, cappu en caramel macchiato favoriet.![]()
De stevige beker en schuifbare riet vind ik echt een zeer dikke plus. Goeie reden om het juist onderweg te kopen!
Ik las op de site van Insiders een reactie van iemand over de (hoge?) prijs. Ik heb de prijs nog niet gezien, ben nu wel benieuwd.
Dank je!quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Starbucks Discoveries caramel macchiato 1.69
Starbucks Discoveries Seattle latte 1.72
Starbucks Discovery skinny latte 1.77
Starbucks Cappuccino 1.79
op AH.nl
bij AHtoGo zullen ze nog duurder zijn.
op zich wel, maar het is ook niet iets dat ik snel op deze manier zou kopen. Misschien even snel bij de pomp of een ah to go voor snel onderweg of op het werk, maar niet voor thuis voor die prijs.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dank je!
Ik weet niet of ik het duur vind. Een euro was ook wel erg goedkoop geweest.
Ik zou het ook onderweg kopen en af en toe voor thuis, als ik echt gek op de smaak ben.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
op zich wel, maar het is ook niet iets dat ik snel op deze manier zou kopen. Misschien even snel bij de pomp of een ah to go voor snel onderweg of op het werk, maar niet voor thuis voor die prijs.
Dat is toch sowieso de bedoeling?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef Copycat het volgende:
Die Italian Cheese is echt niet te hachelen. De Spicy tomato gaat nog wel, maar ook daarvoor loop ik niet op een drafje naar de supermarkt.
Dat wordt heel veel weggeven.
Dat is bij mij idd het eerste wat ik doe. Ook 2 zakjes gisteren in een doosje gegooid naar een oud collega die ook wel belang bij starbucksbonnetjes had. Gewoon als surprisequote:
Uiteraard. Maar als het lekker was, had ik meer mensen uitgenodigd om samen met mij een zakje op te peuzelen ipv ze heel snel weg te geven.quote:
Voor mij en mijn vriend ook niet.quote:
Ik heb ook nog geen enkele positieve reactie op beide smaken gehad. Hoogste waardering is 'gaat wel'.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind de Lays pitabites niet echt lekker, vooral de spicey tomato zit een ranzig smaakje
Geloof alleen Belgiëquote:Op maandag 29 juni 2015 16:55 schreef Unites het volgende:
Ik heb trouwens helemaal niets van die Griekse yoghurt campagne mee gekregen
enige smaak die ik kan waarderen zijn die crispy thins.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen enkele positieve reactie op beide smaken gehad. Hoogste waardering is 'gaat wel'.
Dus nu moet je met 10 man in je keuken staan om te bakkenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:17 schreef iBenny het volgende:
Ik had mij aangemeld voor Home Party (zuster van insiders) om de Dyson Absolute+ V6 te testen icm een bakfeestje. Zou je 150 euro kosten om hem te houden (ipv 450,00 euro) of je stuurt hem weer terug. Eigenlijk had je 10 mensen moeten uitnodigen, maar daar heb ik om eerlijk te zijn niet de moeite voor gedaan. Kreeg toch een email dat ik mee mocht doen.
Vanmiddag een mail van Kiala ontvangen dat ik hem op kon halen, paar uur later ook daadwerkelijk opgehaald. In het pakket zat, naast instructies en het garantiebewijs:
-De stofzuiger (mooi dingetje, maar twijfel of ik hem wil houden)
-Een hoop kortingsbonnen om de stofzuiger met 50% korting te bestellen (Iemand interesse?)
-Een partypakket bestaande uit: vlaggetjes, servetten, bakpapier, bakvormpjes en recepten
Dit weekend dus #partyhard
Das eigenlijk wel de bedoelingquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dus nu moet je met 10 man in je keuken staan om te bakken
Daar is het veuls te warrum voor.quote:
euh, ik geloof niet dat ik de mail gehad heb, als ik hem al gehad zou hebben heb ik hem waarschijnlijk laten gaanquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
Nog iemand anders die twee nagellakjes via Buzzer mag testen?
Volgens mij is dit voor het eerst sinds eeuwen dat ik een teken van leven bij Buzzer zie
+1quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh, ik geloof niet dat ik de mail gehad heb, als ik hem al gehad zou hebben heb ik hem waarschijnlijk laten gaan![]()
Heb niets met nagellak.
Bij mij ook. Ik refreshte gewoon steeds en de vragenlijst ging dan verder. Het is druk denk ik met al die mensen die pannenkoeken willenquote:Op woensdag 2 september 2015 16:10 schreef Nizno het volgende:
Mijn vragenlijst loopt de hele tijd vast
Komen jullie zeker allemaal mijn prefab pannenkoeken opeten. En ik maar poedersuiker en stroop aanslepen.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:14 schreef Elvi het volgende:
Neeee gewoon meedoen en als je wordt uitgekozen kan je het hier weer weggeven
R&P-meet bij jou thuisquote:Op woensdag 2 september 2015 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komen jullie zeker allemaal mijn prefab pannenkoeken opeten. En ik maar poedersuiker en stroop aanslepen.
Is bij jou ooit die 150 euro afgeschreven al? tenminste als je hem hebt gehouden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:17 schreef iBenny het volgende:
Ik had mij aangemeld voor Home Party (zuster van insiders) om de Dyson Absolute+ V6 te testen icm een bakfeestje. Zou je 150 euro kosten om hem te houden (ipv 450,00 euro) of je stuurt hem weer terug. Eigenlijk had je 10 mensen moeten uitnodigen, maar daar heb ik om eerlijk te zijn niet de moeite voor gedaan. Kreeg toch een email dat ik mee mocht doen.
Vanmiddag een mail van Kiala ontvangen dat ik hem op kon halen, paar uur later ook daadwerkelijk opgehaald. In het pakket zat, naast instructies en het garantiebewijs:
-De stofzuiger (mooi dingetje, maar twijfel of ik hem wil houden)
-Een hoop kortingsbonnen om de stofzuiger met 50% korting te bestellen (Iemand interesse?)
-Een partypakket bestaande uit: vlaggetjes, servetten, bakpapier, cupcakebakjes, bakvormpjes en recepten
Dit weekend dus #partyhard
Had ik ookquote:Op woensdag 2 september 2015 16:15 schreef Nizno het volgende:
wrom blijf ik de vraag krijgen waarom ik GEEN kant en klare poffertjes koop terwijl ik invul het juist alleen maar kant en klaar te kopen.
Ik heb nog nooit kant-en-klare pannenkoeken op. Dus ben benieuwdquote:Op woensdag 2 september 2015 16:20 schreef djkoelkast het volgende:
Pannenkoeken met conserveermiddel en allerlei bende er in, ik bedank vriendelijk. Pannenkoeken maak je bovendien zo makkelijk zelf.
ja die oplossing heb ik ook maar gekozenquote:Op woensdag 2 september 2015 16:22 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Had ik ookHeb gewoon optie "anders"gekozen en erbij gezet : Ik eet ze wel
ik nog nooit van Jan, dus ben ook erg benieuwd.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kant-en-klare pannenkoeken op. Dus ben benieuwd
gelukkig ben jij dan één mindere concurrentie voor degenen die wel mee doenquote:Op woensdag 2 september 2015 16:28 schreef djkoelkast het volgende:
Pannenkoeken thuis: meel (tarwe/boekweit of wat je maar wil), volle melk, eieren, zout, bakken in roomboter
Jan Pannenkoeken: Magere melk, bloem, vrije uitloopei, magere melkpoeder, boekweitmeel, raapzaadolie, suiker, gefractioneerd botervet, roggebloem, zout, conserveermiddel E202, zuurteregelaar citroenzuur, emulgator E471
Succes met bakken johquote:Op woensdag 2 september 2015 16:28 schreef djkoelkast het volgende:
Pannenkoeken thuis: meel (tarwe/boekweit of wat je maar wil), volle melk, eieren, zout, bakken in roomboter
Jan Pannenkoeken: Magere melk, bloem, vrije uitloopei, magere melkpoeder, boekweitmeel, raapzaadolie, suiker, gefractioneerd botervet, roggebloem, zout, conserveermiddel E202, zuurteregelaar citroenzuur, emulgator E471
Gelukkig maar ja, ik zou dit echt nooit eten.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig ben jij dan één mindere concurrentie voor degenen die wel mee doen
Dat.quote:Op donderdag 3 september 2015 07:13 schreef Merel1808 het volgende:
In de tijd dat je de ingrediënten verzameld hebt en de mixer in elkaar gezet hebt kun je dat hele pak van Jan al op hebben.
Ik vind ze ook prima voor momenten dat er weinig tijd is.quote:Zelfgemaakt is altijd lekkerder, maar zo'n pak is gewoon supermakkelijk, daarvoor moet je dan wat kwaliteit inleveren.
Nope. Is nog niks vanaf gehaald, maar gebeurt dat niet ergens midden september?quote:Op woensdag 2 september 2015 16:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is bij jou ooit die 150 euro afgeschreven al? tenminste als je hem hebt gehouden.
bij mij niet namelijk, nja prima hoor![]()
Mijn pannekoeken vragenlijst loopt ook vast!
Ok, ja geen idee. afwachten dan maar!quote:Op donderdag 3 september 2015 09:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Is nog niks vanaf gehaald, maar gebeurt dat niet ergens midden september?
quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:45 schreef Elvi het volgende:
Net een mailtje gehad: ik mag geen pannenkoeken testen
gefeliciteerdquote:
Hahaha! Nou ik krijg nog best wat.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:45 schreef Elvi het volgende:
Net een mailtje gehad: ik mag geen pannenkoeken testen
Die mag ik ook testen!quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:37 schreef Nizno het volgende:
Net een andere mail, wel libresse testen
ik was bij de vorige niet uitgekozen dus dan maar voor dezequote:Op dinsdag 8 september 2015 17:16 schreef Melleyn het volgende:
Ik geef me voor de libresse niet eens meer op. Lijkt wel of dat het enige is wat trnd nog doet. Heb de kast in ieder geval nog vol liggen
das wel leuk, zoek de verschillenquote:Op dinsdag 8 september 2015 17:13 schreef Lingue het volgende:
[..]
Die mag ik ook testen!
Mocht laatst ook al die Libresse multistyle testen. Benieuwd wat het verschil gaat zijn.
Dat heeft insiders ook even gehad, paar jaar terug. 3x op korte termijn een elektrische tandenborstel van Philips.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:16 schreef Melleyn het volgende:
Ik geef me voor de libresse niet eens meer op. Lijkt wel of dat het enige is wat trnd nog doet. Heb de kast in ieder geval nog vol liggen
Dat is wel een goede!quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik was bij de vorige niet uitgekozen dus dan maar voor deze
[..]
das wel leuk, zoek de verschillen
je hebt toch gmail? Gewoon een filter maken dat alles van gmail meteen als ongelezen wordt gemarkeerd en verwijderd.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:44 schreef delano.888 het volgende:
Hoe verwijder je je buzzer account? Ik kan het nergens vinden.
Ben er behoorlijk klaar mee, krijg alleen maar stomme enquetes en mag nooit ergens aan mee doen. In 3 jaar zo ongeveer op alles aangemeld en 1 ding mogen testen.
Insiders ook verwijderd. Het is blijkbaar niet aan mij besteed.
Ja maar ik wil gewoon mijn buzzer account verwijderen, maar blijkbaar is dat niet zo makkelijk.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt toch gmail? Gewoon een filter maken dat alles van gmail meteen als ongelezen wordt gemarkeerd en verwijderd.
Ik heb geen idee, maar je kunt ze eens mailen.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon mijn buzzer account verwijderen, maar blijkbaar is dat niet zo makkelijk.
Je komt op een simpele pagina met een button. Zodra je daar op klikt ben je uitgeschreven (zeggen ze).quote:Uitschrijven?
Je ontvangt deze uitnodiging omdat we Buzzers meer de gelegenheid willen geven hun mening te geven. Hierdoor kun je bijvoorbeeld mede bepalen welke nieuwe producten over een tijdje in het schap liggen en wat er volgende week op de radio wordt gedraaid. Heb je geen interesse in dergelijke onderzoeken? Wij verwijzen je graag naar "Mijn achtergrondgegevens" op de Buzzer community. Hier kun je je voor de Buzzer Campagnes en/of andere online onderzoeken uitschrijven. Als je je volledig uit wilt schrijven voor Buzzer, dus ook voor campagnes, klik dan dan hier.
Precies, dat zeggen ze. Maar ik krijg nog steeds mails en heb nog steeds een account. Ik weet dat ik ze wel kan filteren maar snap niet waar gewoon de account verwijder knop is.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:14 schreef Bartjebart het volgende:
In de laatste mail stond dit:
[..]
Je komt op een simpele pagina met een button. Zodra je daar op klikt ben je uitgeschreven (zeggen ze).
(te zien na inloggen)quote:Waarschuwingen:
Je aanmeldingsstatus is: uitgeschreven.
Vraag niet gehad, maar als ik mn nagels zo zie denk ik ook niet dat ik er voor in aanmerking zou komenquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:24 schreef het-is-mij het volgende:
Via buzzer een vragenlijst gehad ivm testen van nagellak.
Ben benieuwd.
ik ookquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:24 schreef het-is-mij het volgende:
Ben benieuwd.
Ik ook.. Een nagellak abonnement, ben benieuwdquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:24 schreef het-is-mij het volgende:
Ben benieuwd.
oeh abonnement??? ik ga even zoeken!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:41 schreef Melleyn het volgende:
Heb aangegeven niet mee te willen doen. Een naggellakabonnement..
je hebt ambities?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:14 schreef Jurk het volgende:
Hier ook aangegeven dat ik mee wil doen met de nagellak.
En ik ben geselecteerd om mee te doen om een boek te lezen over hoe ik de beste minnaar ter wereld word![]()
Dat over hoe je de beste minnaar ter wereld wordt?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:27 schreef djkoelkast het volgende:
Iemand al iets met dat boek gedaan?
1e hoofdstuk lezen, dan hebben ze een verrassing voor je de 31e. Ik ben stiekem wel benieuwd, maar wel veel leeswerkquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:07 schreef Jurk het volgende:
[..]
Dat over hoe je de beste minnaar ter wereld wordt?
Ik laat dat maar even voor wat het is, leek me erg vermoeiend allemaal.
eerste maand is toch gratis, worden verder geen gegevens doorgegeven dus zit nergens aan vastquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:41 schreef Melleyn het volgende:
Heb aangegeven niet mee te willen doen. Een naggellakabonnement..
Nee die beloftes ken ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
eerste maand is toch gratis, worden verder geen gegevens doorgegeven dus zit nergens aan vast
Ik haak ook af jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:39 schreef larry_flynt het volgende:
Philip Man Grooming uitnodiging gekregen. Gaat om een betaal actie, dus doe niet mee.
ik ook niet. .quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:39 schreef larry_flynt het volgende:
Philip Man Grooming uitnodiging gekregen. Gaat om een betaal actie, dus doe niet mee.
Aan het eind helaas niet meer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:17 schreef djkoelkast het volgende:
Er staan er toch een paar voor 0 euro
Nou de duurste heeft anders wel een glas waar je je mond mee kan spoelen én die je tandenborstel op laad!quote:Op maandag 2 november 2015 20:46 schreef kikoooooo het volgende:
Sonicare is super chill, ze gaan alleen wel snel stuk.
Ik zou jullie wel adviseren de goedkoopste te pakken want ze zijn allemaal hetzelfde. En de dingen die ze anders kunnen gebruik je toch niet.
Ik ben al 4 sonicares verderquote:Op maandag 2 november 2015 21:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb nog een Sonicare van de vorige Campagne
Ik ook, doet het nog primaquote:Op maandag 2 november 2015 21:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb nog een Sonicare van de vorige Campagne
Ik ook. Jammer genoeg heb ik wit haar. Dus totaal nutteloos voor mij.quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:11 schreef Nizno het volgende:
Philips Lumea laat ik aan mij voorbij gaan.
Ik heb mij er wel voor ingeschreen. Ook voor de duurste, maar dat komt door mijn kleurtje en de zwarte haren. Lijkt mij heerlijk als ik niet meer dagelijks hoef te ontharen. Hoop dat ik mee mag doen!quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:11 schreef Nizno het volgende:
Philips Lumea laat ik aan mij voorbij gaan.
quote:
Nee nu je het zegt...quote:Op maandag 16 november 2015 18:33 schreef DonnaRush het volgende:
Hebben jullie nog iets van dat nagellak abbo gehoord? Of je mag testen?
Ja mag ik testen! Moest wel 50 cent over maken dus ik denk dat ik heel goed op moet letten dat ik t abonnement wat ze me vast en zeker aan willen smeren direct op zegquote:Op maandag 16 november 2015 18:33 schreef DonnaRush het volgende:
Hebben jullie nog iets van dat nagellak abbo gehoord? Of je mag testen?
Ik toevallig gisteren (of zaterdag, kan ook). Ging om een beauty product ofzo. Na 3 vragen mocht ik niet doorquote:Op maandag 16 november 2015 17:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
Leuk dat Buzzer, maar heb nog 0 mailtjes gehad
Tenzij je al van plan was om het te gaan kopen. Dan heb je het extra voordeligquote:Op donderdag 19 november 2015 16:45 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind er niks aan dat we er ineens voor moeten betalen
Meegedaan voor de opschuimer. Ik hou van koffie met veel te veel schuimmelk
klopt, maar helaas heb ik die al.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:01 schreef H0D3NPYL het volgende:
Die opschuimer mag je gratis houden toch?
1 2 3 | Naam + typenummer Aanbevolen winkelprijs Voordelige Insiderprijs Saeco Incanto ¤599,99 - ¤759,99 ¤ 375 Philips series ¤ 3000 ¤399,99 ¤ 250 |
De wattes??quote:Op zondag 6 december 2015 20:14 schreef Jurk het volgende:
Meeki lakjes zijn binnen, en ze zien er goed uit
Zien er leuk uit ja, mooi verpakt ook!quote:Op zondag 6 december 2015 20:14 schreef Jurk het volgende:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:22 schreef amaranta het volgende:
Ik heb de melk opschuimer van Sinterklaas gekregen.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:48 schreef Dragonberry het volgende:
Ik mag via het testpanel een chocoladereep testen van Hands of my Chocolate![]()
ik heb ze nog steeds niet...quote:Op zondag 6 december 2015 20:14 schreef Jurk het volgende:
Ja. Waardeloosquote:Op zondag 6 december 2015 22:05 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Zien er leuk uit ja, mooi verpakt ook!
Iemand ze al getest?
quote:Welk toestel krijg ik?
We hebben zoveel mogelijk rekening gehouden met ieders voorkeur qua product en producttype. Desondanks hebben we veel inschrijvingen ontvangen, dus sommige insiders kunnen we helaas niet hun eerste keuze toesturen. Deze insiders ontvangen een apparaat dat het meest in lijn ligt met hun voorkeurstoestel.
Haha, echt ja? Ik heb echt nul verstand van nagellak en wilde ze met kerst pas proberen ivm m'n werk, maar t is rommel dus?quote:
Het is een beetje te vloeibaar naar mijn zin, en daardoor droogt het ook heel langzaam. Maar als het dan eenmaal zit blijft het bij mij ook heel aardig zitten, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Haha, echt ja? Ik heb echt nul verstand van nagellak en wilde ze met kerst pas proberen ivm m'n werk, maar t is rommel dus?
Die vond ik ook vreemd inderdaad. Maar goed eerst maar even afwachten welke ik daadwerkelijk krijg.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:15 schreef Bartjebart het volgende:
Ik mag meedoen aan de Bodygroom actie van Philips...
Alleen had ik bij deze tekst uit de mail wel weer zoiets van wtf...
[..]
Apart! Ik had de lichtroze, in mijn pakketje zit ook brons, die heb ik nog niet geprobeerd, misschien dat die fijner is!quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef Myraela het volgende:
Oh, hier juist compleet andersom. Ik had zilver op mijn nagels. Vond het enorm fijn lakken, super snel drogen en na 2 lagen een perfecte dekking. Alleen het ligt er twee dagen later helemaal af.
Zat even mee te lezen, ik heb na maanden ook eindelijk x meegedaan. Vond het een hele fijne lak! Dekt erg goed en smeert fijn. Mooie intense kleur had ik, die donkerblauw/grijze met zilver. die zilvere is ook ontzettend mooi. Enige nadeel is voor mij de droogtijd vond ik erg lang. Maar met 1 goede laag is die eigenlijk al dekkend genoeg!quote:Op zaterdag 19 december 2015 10:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Apart! Ik had de lichtroze, in mijn pakketje zit ook brons, die heb ik nog niet geprobeerd, misschien dat die fijner is!
Ik ookquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:15 schreef Bartjebart het volgende:
Ik mag meedoen aan de Bodygroom actie van Philips...
Nee hoor:quote:Op zondag 20 december 2015 09:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook
Ik denk iedereen die zich heeft opgegeven
Die heb ik ook gekregen. Ik heb mezelf maar opgegevenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:04 schreef het-is-mij het volgende:
Ik kreeg een mail dat Philips extra tandenborstels beschikbaar had gesteld of ik nog interesse had.....
Net twee wkn geleden een nieuwe gekocht.
me 2quote:Op woensdag 23 december 2015 22:23 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Die heb ik ook gekregen. Ik heb mezelf maar opgegeven
Welke heb je? Ik de AquaTouch! Straks proberen... normaal nat scheren met mesje..quote:Op zondag 27 december 2015 20:26 schreef D. het volgende:
Mail in mijn spambox
Philips-pakket lag al sinds donderdag klaar
Net opgehaald
Ik de Beardtrimmer series 5000quote:Op zondag 27 december 2015 20:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik de AquaTouch! Straks proberen... normaal nat scheren met mesje..
De aquatouch ook :p hoe bevalt ie jou dan?quote:Op zondag 27 december 2015 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik de Beardtrimmer series 5000
Heb al een Aquatouch
En mag 'm zonder bijbetalen houden, dus ook fijn
Nu niet zo goed, want de accu is kapotquote:Op zondag 27 december 2015 20:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De aquatouch ook :p hoe bevalt ie jou dan?
Is 't zon product? Zelfde als mijn tandenborstel.. paar maanden andere geprobeerd en dus niet gebruikt en nu is ie ineens veel sneller leeg...quote:Op zondag 27 december 2015 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Nu niet zo goed, want de accu is kapot
Heb 'm ruim een jaar niet gebruikt, en daar kan de accu kennelijk niet goed tegen
Ik heb 'm net ook getest, en ik ben wel tevredenquote:Op zondag 27 december 2015 23:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Is 't zon product? Zelfde als mijn tandenborstel.. paar maanden andere geprobeerd en dus niet gebruikt en nu is ie ineens veel sneller leeg...
Goed net geschoren: waar ik al bang voor was in het begin: scheert niet zo scherp als met een echt mesje. Dus moest zeker vijf minuten en paar keer opnieuw schuimen voor goed resultaat. Ben niet ontevreden voor een eerste keer, inderdaad geen wondjes maar toch een paar haren die niet wegzijn dus die ff met een gewoon mes weggehaald want anders ziet 't er niet uit. Die styler voor de snor werkt niet zo goedMoet je erg vaak overheen om er wat af te halen.... Vooralsnog niet ontevreden, maar ik denk dat dit product beter is om het om de paar dagen bij te houden dan als ik het met een mesje zou doen en meer kans is op wondjes. Dus nu, met mijn zeer lichte baardgroei eens om de 2/3 dagen elektrisch scheren ipv 1x per week met een mesje.
Ben wel benieuwd of die scherpheid van de bladen van 2 jaar gehaald wordtZo voelt het iig niet aan
Bij nader inzien tóch een heel klein bloedend wondjequote:Op zondag 27 december 2015 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'm net ook getest, en ik ben wel tevreden
Morgen of overmorgen eens kijken of mijn hoofd ook zo prettig gaat
ik ookquote:Op maandag 28 december 2015 14:45 schreef Ynske het volgende:
Luchtbevochtiger via insiders, ingeschreven
me tooquote:Op maandag 28 december 2015 14:45 schreef Ynske het volgende:
Ik laat hem voorbijgaan. Meer kans voor jullie.quote:Op maandag 28 december 2015 14:45 schreef Ynske het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2015 14:45 schreef Ynske het volgende:
vergis je daar niet in, de eerst drie jaar heb ik hier liters de lucht ingepompt om het een beetje op een fatsoenlijk niveau te krijgen.quote:Op maandag 28 december 2015 16:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Me not. Straks in het nieuwbouwhuis moet de vocht er vooral uit ipv in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |