abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219776344
We blijven hier thuis veel aan het testen, nu al een tijdje vanalles van Eucerin, Symph is erg tevreden over de voetencreme en bodylotion met urea en hij kreeg gisteren de handcreme daarvan binnen.
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 13:45:53 #127
18653 crew  D.
pi_220035892
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:56 schreef D. het volgende:
Het is wel nogal persoonlijk :Y
Ik heb met de vorige Sonicare actie meegedaan en kreeg toen 4 exemplaren om te testen.
3 aan familie/vrienden gegeven, en ik was de enige die er positief over was.

Heb er nu dus 4 voor mezelf :P
Geen idee waar die 4e gebleven was, maar met de overige 3 heb ik ruim 9 jaar gedaan, en het afgelopen jaar zijn ze alle drie overleden. Allemaal startknop-gerelateerd. De laatste gaf vandaag de geest :Y
pi_220040424
Ik ben toevallig via Reviewclub een nieuwe Sonicare aan het testen sinds vrijdag. Ik was wel aan een nieuw exemplaar toe, maar tot nu toe vind ik ‘m echt slechter dan m’n oude die nogal versleten is. Het handvat is heel dun geworden en nu kan ik ‘m niet meer fijn vasthouden. Of het nou ook aan het borsteltje ligt weet ik niet, dat ga ik komende dagen maar eens testen met het borsteltje dat ik in gebruik had, maar ik ben echt tien minuten bezig om een beetje resultaat te hebben en dan nog is mijn gebit echt niet mooi schoon en glad. Handvat is wel mooi donkergroen en het reisetui is ook wel handig.
pi_220040464
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben toevallig via Reviewclub een nieuwe Sonicare aan het testen sinds vrijdag. Ik was wel aan een nieuw exemplaar toe, maar tot nu toe vind ik ‘m echt slechter dan m’n oude die nogal versleten is. Het handvat is heel dun geworden en nu kan ik ‘m niet meer fijn vasthouden. Of het nou ook aan het borsteltje ligt weet ik niet, dat ga ik komende dagen maar eens testen met het borsteltje dat ik in gebruik had, maar ik ben echt tien minuten bezig om een beetje resultaat te hebben en dan nog is mijn gebit echt niet mooi schoon en glad. Handvat is wel mooi donkergroen en het reisetui is ook wel handig.
Na tien minuten nog geen schone tanden? Is hij wel goed genoeg opgeladen?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220040551
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Na tien minuten nog geen schone tanden? Is hij wel goed genoeg opgeladen?
Yup, helemaal opgeladen. Hij voelt niet heel krachtig, ook niet op de hoogste stand. Heb eerder ook wel borsteltjes gehad die veel te zacht waren, dus misschien valt er met een ander borsteltje nog winst te behalen.
  Moderator maandag 9 februari 2026 @ 15:00:24 #131
18653 crew  D.
pi_220046185
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Welk model is het?

Wil wel weer een Sonicare, maar het liefst vergelijkbaar met de oude. Ietsje beter mag natuurlijk. Gisteren al wat rondgekeken, maar er is teveel keus, en een topmodel van 300 euro die als beste uit een test kwam lijkt me wat teveel van het goede.
pi_220046512
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:00 schreef D. het volgende:

[..]
Welk model is het?

Wil wel weer een Sonicare, maar het liefst vergelijkbaar met de oude. Ietsje beter mag natuurlijk. Gisteren al wat rondgekeken, maar er is teveel keus, en een topmodel van 300 euro die als beste uit een test kwam lijkt me wat teveel van het goede.
Philips Sonicare 3100 Series – Electric Toothbrush HX4033/26.
pi_220046684
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Philips Sonicare 3100 Series – Electric Toothbrush HX4033/26.
Ik heb een andere Sonicare, vrij basic, geen reisetui, en maar 2 standen, maar waar jij 31.000 poetsbewegingen hebt, heeft de mijne er 62.000.
Dus ik kan me op zich voorstellen dat je misschien niet heel snel klaar bent en dus niet tevreden bent.

Ik heb van Insiders ooit eentje van +- 300 euro gratis gekregen, in de tijd dat ze nog veel dingen cadeau deden.
Je kon hem opladen in een glas. Prachtig exemplaar, maar die hield er na een aantal jaar mee op. (Wel meteen na een reis, misschien heeft ie een flinke smak in de koffer op Schiphol gehad. :+ )
Die poetste wel iets beter, sneller klaar, maar deze volstaat ook. :) Voor 60 bij Bol gekocht, ruim jaar geleden.
pi_220046897
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik heb een andere Sonicare, vrij basic, geen reisetui, en maar 2 standen, maar waar jij 31.000 poetsbewegingen hebt, heeft de mijne er 62.000.
Dus ik kan me op zich voorstellen dat je misschien niet heel snel klaar bent en dus niet tevreden bent.

Dat verklaart wel het een en ander ja. Ik ga nog even volhouden met testen 1 keer per dag, de andere keer neem ik dan de oude. Na het testen maak ik er wel iemand anders blij mee en dan koop ik voor mezelf wel zo’n krachtigere als mijn oude er echt mee ophoudt. Jammer dat ik meer dan de helft zelf moest betalen, maar ach
pi_220046964
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Dat verklaart wel het een en ander ja. Ik ga nog even volhouden met testen 1 keer per dag, de andere keer neem ik dan de oude. Na het testen maak ik er wel iemand anders blij mee en dan koop ik voor mezelf wel zo’n krachtigere als mijn oude er echt mee ophoudt. Jammer dat ik meer dan de helft zelf moest betalen, maar ach
Mag je hem echt niet retour sturen als je niet tevreden bent?
pi_220047141
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Mag je hem echt niet retour sturen als je niet tevreden bent?
Ik moest ‘m zelf bij bol.com aanschaffen, dus helaas
  Moderator maandag 9 februari 2026 @ 17:26:30 #137
18653 crew  D.
pi_220047342
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Betalen is toch alleen als je 'm wilt houden, of moet je 'm bij Reviewclub verplicht afnemen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')