Ik ben het net aan het testen geweest afgelopen weken, maar vanaf nu moet je het toch wel van de vakantiegangers hebben lijkt mequote:Op zaterdag 21 september 2024 16:36 schreef summer2bird het volgende:
Wat ik gek vind zijn al die nivea zonnebrand spullen op reviewclub ineens.
Tis al bijna herfst?
Rare tijd om die campagne te lanceren
Ik dacht mijzelf op te geven voor de cerave lotion. Normaal altijd gratis. Nu 80% korting. Niet dat 4 euro betalen voor een fles duur is. Maar wat ik merk is dat producten die normaal gratis zijn, nu ook slechts te koop zijn met korting. Alsof ze extra winst willen maken op alles. Vind het toch minder zo. We schrijven immers al de reviews.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:20 schreef Aure het volgende:
Ik heb ook al even niks meer via reviewclub. De kortingen vallen soms ook wel echt tegen? Wel jammer hoor.
Ik zag het ook ja, een serum van ¤50 waar ik zelf dan ¤10 voor moet betalen. Dikke doei.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 01:55 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Ik dacht mijzelf op te geven voor de cerave lotion. Normaal altijd gratis. Nu 80% korting. Niet dat 4 euro betalen voor een fles duur is. Maar wat ik merk is dat producten die normaal gratis zijn, nu ook slechts te koop zijn met korting. Alsof ze extra winst willen maken op alles. Vind het toch minder zo. We schrijven immers al de reviews.
Ja ben er ook wel een beetje klaar mee.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 01:55 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Ik dacht mijzelf op te geven voor de cerave lotion. Normaal altijd gratis. Nu 80% korting. Niet dat 4 euro betalen voor een fles duur is. Maar wat ik merk is dat producten die normaal gratis zijn, nu ook slechts te koop zijn met korting. Alsof ze extra winst willen maken op alles. Vind het toch minder zo. We schrijven immers al de reviews.
Misschien toch even de linkjes in een spoiler zetten zodat we geen gratis reclame maken voor deze gasten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:34 schreef Donna het volgende:
Via bedrijven als www.buzzer.nl , www.theinsiders.eu , http://www.trnd.com/nl/, www.freeviews.nl, www.reviewclub.nl en http://www.ivomar.nl/ kan je producten testen. Het is vaak de bedoeling dat je samples aan vrienden, familie en kennissen uitdeelt. Meedoen is gratis, soms moet je betalen voor de overname van elektrische apparaten. Je mag deze uiteraard ook terugsturen. Wanneer je je inschrijft, krijg je vanzelf een mail wanneer er een nieuwe actie is.
Buzz on
Sommige dingen krijg je idd met korting of enkel verzendkosten.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 01:55 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Fijn! Kattenvoer is altijd welkom. Heeft TRND Nederland ook soms iets of bijna nooit?quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:31 schreef fietsmiep het volgende:
Ik mag weer meedoen met kattevoer testen bij TRND Duitsland.
Purina one, 1 grote zak droogvoer (brokjes) en 26 zakjes natvoer. Zullen de katten bij mijn moder en die van de buren (waar ik in de vakantie altiijd voor zorg) blij mee zijn.
Het wordt deze week bezorgd en ik kom wekelijks bij mijn ouders vnawege matelzorg.
Ze hebben nu noedels volgens mij. Als ik het me goed herinner heb ik ooit een keer een tijdschrift ontvangen en ik sta al meer dan 10 jaar ingeschrevenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:36 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Fijn! Kattenvoer is altijd welkom. Heeft TRND Nederland ook soms iets of bijna nooit?
Bij TRND Nederland heb ik de laatste jaren niks meer mogen testen. Laatst wel een mailing over noodles testen gehad en ingeschreven, maar er niks meer over gehoord.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:36 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Fijn! Kattenvoer is altijd welkom. Heeft TRND Nederland ook soms iets of bijna nooit?
Wat gaaf! Ik vroeg me altijd af of je bij freeviews een kleine sample krijgt of een volledig product. Maar dat is heel leuk om te horen! Veel test plezier!quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:34 schreef Donna het volgende:
Ik test een serum en crème van Dior. Die zijn rond de ¤120 per stuk en heb full size producten gekregen. Bij Freeviews.
En ik heb van Reviewclub 5 proefmonsters van een Armani geurtje en de Heinz Tomato Frito is nog onderweg.
Heb bij Freeviews nog nooit testers gehad.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 03:00 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Wat gaaf! Ik vroeg me altijd af of je bij freeviews een kleine sample krijgt of een volledig product. Maar dat is heel leuk om te horen! Veel test plezier!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |