abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215054653
Wat ik gek vind zijn al die nivea zonnebrand spullen op reviewclub ineens.
Tis al bijna herfst? :?
Rare tijd om die campagne te lanceren
Twiddel
pi_215056654
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2024 16:36 schreef summer2bird het volgende:
Wat ik gek vind zijn al die nivea zonnebrand spullen op reviewclub ineens.
Tis al bijna herfst? :?
Rare tijd om die campagne te lanceren
Ik ben het net aan het testen geweest afgelopen weken, maar vanaf nu moet je het toch wel van de vakantiegangers hebben lijkt me
pi_215249314
Snapte ik ook niet helemaal nee.

Ik heb net een nieuwe legoset binnen om te reviewen *O* morgen de jongens maar meteen aan de slag zetten met bouwen. Ben benieuwd hoe ze het vinden, ik denk wel leuk want het heeft 3 auto's en een oplegger :P maar ik geloof niet dat ik zelf dit bedrag (75-100) had neergelegd voor deze set, rond die prijs zijn er wel leukere sets :P
pi_215288388
Vandaag kwamen er 3 testproducten binnen, morgen nog 2 en daarnaast eentje misschien nog als het op tijd weer op voorraad komt bij bol. Allemaal cosmetica, ik lijk wel zo’n beautyblogger ;)
pi_216403590
Zijn we nog aan het testen? Mijn echtgenoot test een shampoo en ik make-up.
Ik mag me bij We are eves ook aanmelden voor de Videosquad, maar dat ga ik echt niet doen hoor, ik heb geen ambities om beautyblogger of influencer te worden.
pi_216403765
Zeker, onlangs nog een nieuwe tandenborstel getest.
Soms is het wel irritant hoe het systeem werkt bij review club. Zo zat ik al een tijdje op een product te aazen die bij alle andere landen wel getest werd (pixel watch) maar in Nederland is hij helaas niet voorbij gekomen en ik denk ook niet dat het nog gaat gebeuren

Wel gek gezien de rest van de pixel lijn onlangs wel veel aangeboden werd.
Het blijft een kwestie van geluk hebben denk ik :P
Twiddel
  Moderator donderdag 23 januari 2025 @ 19:06:50 #107
382129 crew  Donna
pi_216404973
Ja ik heb nu Nivea producten voor de man. Mijn vriend en zijn zoons zijn de proefkonijnen.
pi_216562553
Reviewclub is de laatste tijd niet bijzonder meer. 90% van alle producten zijn aankoop producten met een korting. Van printers tot badkamer spullen.

Bijna niets meer dat je gratis kan testen. Wat make up producten van NYX maar verder niets.
En dan durven ze nog geld te vragen voor een shampoo van Garnier of een deodorant van Rituals. Schaamteloos.

Ik ben bang dat het dezelfde richting opgaat als The Insiders. Vroeger alles gratis, enorm leuk. Nu alleen nog maar met korting overkopen. Jammer. Hopelijk heb ik het verkeerd en komen er binnenkort weer leuke producten om te testen.
pi_216564342
Ik heb ook al even niks meer via reviewclub. De kortingen vallen soms ook wel echt tegen? Wel jammer hoor.
pi_216565310
Sinds Reviewclub nieuwe stijl vind ik er ook echt geen bal meer aan. Het persoonlijke is ook weg. De producten zijn niks, hele systeem is buggy en heb eigenlijk niks meer mogen reviewen. Terwijl dat daarvoor ongeveer 4/10 was.
pi_216825158
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 20:20 schreef Aure het volgende:
Ik heb ook al even niks meer via reviewclub. De kortingen vallen soms ook wel echt tegen? Wel jammer hoor.
Ik dacht mijzelf op te geven voor de cerave lotion. Normaal altijd gratis. Nu 80% korting. Niet dat 4 euro betalen voor een fles duur is. Maar wat ik merk is dat producten die normaal gratis zijn, nu ook slechts te koop zijn met korting. Alsof ze extra winst willen maken op alles. Vind het toch minder zo. We schrijven immers al de reviews.
pi_216826123
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 01:55 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Ik dacht mijzelf op te geven voor de cerave lotion. Normaal altijd gratis. Nu 80% korting. Niet dat 4 euro betalen voor een fles duur is. Maar wat ik merk is dat producten die normaal gratis zijn, nu ook slechts te koop zijn met korting. Alsof ze extra winst willen maken op alles. Vind het toch minder zo. We schrijven immers al de reviews.
Ik zag het ook ja, een serum van ¤50 waar ik zelf dan ¤10 voor moet betalen. Dikke doei.
Om het maar niet over dat socialmediagedoe met de pakjes Heinz tomatensaus te hebben.
pi_216827394
Ik heb nu al een paar keer iets (kattenvoer 2x, shamppo, inlegkruisjes) mogen testen via TRND-Duitsland. Mijn ouders wonen er, dus mijn account staat op hun adres. Reviews en de motivatie moeten in het duits, maar met Google Translate maak ik iets moois van.
  Moderator dinsdag 25 februari 2025 @ 11:47:44 #114
382129 crew  Donna
pi_216827553
quote:

[..]
Ja ben er ook wel een beetje klaar mee.
De ene keer wordt de site ook ineens Engels. Niet dat ik geen Engels kan, maar het is zo buggy allemaal ineens.
  dinsdag 25 februari 2025 @ 11:49:34 #115
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_216827582
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 14:34 schreef Donna het volgende:
Via bedrijven als www.buzzer.nl , www.theinsiders.eu , http://www.trnd.com/nl/, www.freeviews.nl, www.reviewclub.nl en http://www.ivomar.nl/ kan je producten testen. Het is vaak de bedoeling dat je samples aan vrienden, familie en kennissen uitdeelt. Meedoen is gratis, soms moet je betalen voor de overname van elektrische apparaten. Je mag deze uiteraard ook terugsturen. Wanneer je je inschrijft, krijg je vanzelf een mail wanneer er een nieuwe actie is.

Buzz on w/
Misschien toch even de linkjes in een spoiler zetten zodat we geen gratis reclame maken voor deze gasten.
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_216827693
quote:

[..]
Sommige dingen krijg je idd met korting of enkel verzendkosten.

Ik test nog regelmatig, want er zitten nog vaak genoeg wel hele leuke producten bij die je gratis mag testen.

Kérastase haarproducten (a 40 euro) of YSL lippenstift (ook 40 euro gemiddeld). O+ Nee, ik heb niks te klagen. _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_216930711
Ik mag weer meedoen met kattevoer testen bij TRND Duitsland.
Purina one, 1 grote zak droogvoer (brokjes) en 26 zakjes natvoer. Zullen de katten bij mijn moeder en die van de buren (waar ik in de vakantie altiijd voor zorg) blij mee zijn.
Het wordt deze week bezorgd en ik kom wekelijks bij mijn ouders vanwege mantelzorg.

[ Bericht 0% gewijzigd door fietsmiep op 05-03-2025 22:20:34 ]
pi_216937055
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 08:31 schreef fietsmiep het volgende:
Ik mag weer meedoen met kattevoer testen bij TRND Duitsland.
Purina one, 1 grote zak droogvoer (brokjes) en 26 zakjes natvoer. Zullen de katten bij mijn moder en die van de buren (waar ik in de vakantie altiijd voor zorg) blij mee zijn.
Het wordt deze week bezorgd en ik kom wekelijks bij mijn ouders vnawege matelzorg.
Fijn! Kattenvoer is altijd welkom. Heeft TRND Nederland ook soms iets of bijna nooit?
pi_216937180
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 17:36 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Fijn! Kattenvoer is altijd welkom. Heeft TRND Nederland ook soms iets of bijna nooit?
Ze hebben nu noedels volgens mij. Als ik het me goed herinner heb ik ooit een keer een tijdschrift ontvangen en ik sta al meer dan 10 jaar ingeschreven
pi_216941628
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 17:36 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Bij TRND Nederland heb ik de laatste jaren niks meer mogen testen. Laatst wel een mailing over noodles testen gehad en ingeschreven, maar er niks meer over gehoord.
TRND Duitsland lijkt actiever de laatste jaren, en ik heb geluk dat ik er een adres heb.
pi_216951077
Ik krijg nu van reviewclub allemaal emails dat mijn pakketjes (van vorig jaar), onderweg zijn. Zonder track en trace. Gaat niet helemaal meer goed daar denk ik.
  Moderator donderdag 6 maart 2025 @ 18:34:42 #122
382129 crew  Donna
pi_216951270
Ik test een serum en crème van Dior. Die zijn rond de ¤120 per stuk en heb full size producten gekregen. Bij Freeviews.

En ik heb van Reviewclub 5 proefmonsters van een Armani geurtje en de Heinz Tomato Frito is nog onderweg.
pi_216956920
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:34 schreef Donna het volgende:
Ik test een serum en crème van Dior. Die zijn rond de ¤120 per stuk en heb full size producten gekregen. Bij Freeviews.

En ik heb van Reviewclub 5 proefmonsters van een Armani geurtje en de Heinz Tomato Frito is nog onderweg.
Wat gaaf! Ik vroeg me altijd af of je bij freeviews een kleine sample krijgt of een volledig product. Maar dat is heel leuk om te horen! Veel test plezier!
  Moderator vrijdag 7 maart 2025 @ 06:28:08 #124
382129 crew  Donna
pi_216957035
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 03:00 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Wat gaaf! Ik vroeg me altijd af of je bij freeviews een kleine sample krijgt of een volledig product. Maar dat is heel leuk om te horen! Veel test plezier!
Heb bij Freeviews nog nooit testers gehad.

Bij Reviewclub staat het er tegenwoordig wel bij trouwens dat je testers krijgt. Maar die hebben ook wel full-size producten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')