quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:30 schreef Susi het volgende:
Ik denk ook niet dat Normaal zal werken. Ik zie de hele zaal nog niet met Vulgaris Magistralis meebleren.
Die mensen hebben zang- of blaastalent in overvloed, maar als je ze bij elkaar zet krijgt het een ENORM cruiseship-gehalte.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:37 schreef Ericr het volgende:
Glennis Grace wil nog een keer![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-Songfestival.dhtml
Ze wil met die oude taarten van de Ladies of Soul. Begrijpt die muts nou nog niet dat uitgerangeerde artiesten hooguit leuk zijn voor dat soort evenementen maar niet voor het ESF waar je wel met iets frisser moet aankomen?
quote:
Ook mijn gevoel bij die act en een hoop van die dames persoonlijk. Zitten toch beetje op niveaut'je (grotere) bedrijfsfeesten, cruiseschepen en straks dinnershows.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:04 schreef female81 het volgende:
[..]
Die mensen hebben zang- of blaastalent in overvloed, maar als je ze bij elkaar zet krijgt het een ENORM cruiseship-gehalte.
Als Boaz de beat weer mag maken vind ik het prima.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:19 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon DJ Monica toch?
Ze heeft het allemaal.
Het lichaam, het gezicht, de stem en de beats.
Er zit werkelijk geen stukje zonder autotune bijquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:19 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon DJ Monica toch?
Ze heeft het allemaal.
de stem
*Huivert*quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:19 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon DJ Monica toch?
Ze heeft het allemaal.
Doe dan DJ Korsakoffquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:19 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon DJ Monica toch?
Ze heeft het allemaal.
Als ik daar naar luister ga ik haast denken: "Laat Glennis dan maar gaan."quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:19 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon DJ Monica toch?
Ze heeft het allemaal.
Ik word hier intens verdrietig van.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:19 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon DJ Monica toch?
Ze heeft het allemaal.
Ga je toch weer voor een MILF?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik daar naar luister ga ik haast denken: "Laat Glennis dan maar gaan."
Wat afgrijselijk. Waarom met ik ineens aan kelderboxen denken???quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:19 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon DJ Monica toch?
Ze heeft het allemaal.
Jouw onderbuik?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:20 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Wat afgrijselijk. Waarom met ik ineens aan kelderboxen denken???
Caro Emerald. D'uh.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Zeg het maar, met wie gaan we het ESF 2016 winnen?
Dat werkt inderdaad alleen in Nederland.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:30 schreef Susi het volgende:
Ik denk ook niet dat Normaal zal werken. Ik zie de hele zaal nog niet met Vulgaris Magistralis meebleren.
Nee, gewoon Caro Emerald zonder DJ, anders geen Caro Emerald.quote:Op zondag 7 juni 2015 23:08 schreef capristo het volgende:
Caro Emerald in samenwerking met een DJ, zoals David Guetta altijd doet, Loves takes over, She Wolf ( Falling to pieces) & Dangerous.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |