Gewoon niet op ingaan Fylax, typisch rokersgedrag.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:27 schreef Fylax het volgende:
Ja tuurlijk als iemand anders het doet is het wel goed.
Ik kan dat wel begrijpen, tatta's met hun kapsonesquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:28 schreef Mani89 het volgende:
Yasmijn was laatst nog met haar scooter onderweg om nieuwe sigaretten te halen en ze werd zo boos dat ze opgehouden werd door een vrouw met kind die overstaken over een zebrapad dat ze in staat was om hun dood te rijden. Dat gaat toch nergens meer over.
Ik ben al mad op hem geworden in de DM.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:27 schreef Fylax het volgende:
Ja tuurlijk als iemand anders het doet is het wel goed.
Ga gewoon een keer met haar uit man, en je hoeft het heus niet altijd met haar eens te zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan dat wel begrijpen, tatta's met hun kapsones
Pittig?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:30 schreef Specularium het volgende:
Mag dat hier niet posten, maar ik kan je verzekeren dat ik niet mild was.
Ja ik vond het wel erg intimiderend overkomenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:30 schreef Specularium het volgende:
Mag dat hier niet posten, maar ik kan je verzekeren dat ik niet mild was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Waarom gebruik jij dit soort woorden?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan dat wel begrijpen, tatta's met hun kapsones
Jasmijn heeft de broek aan in huis.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij dit soort woorden?
Omdat ik een Turk/Neger ben.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij dit soort woorden?
Tuinbroek.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jasmijn heeft de broek aan in huis.
Liever niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:34 schreef Fylax het volgende:
Spec wil je de TT aanpassen naar ''You are my handler''
En waar slaagt die TT precies op?quote:
Ja maar Muse is gewoon kut, daar wordt echt helemaal niemand vrolijk van.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/w(...)use-the-handler.html
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar Muse is gewoon kut, daar wordt echt helemaal niemand vrolijk van.
Het is een beetje de Zanger Rinus variant van Queenquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een beetje de Zanger Rinus variant van Queen
Queen![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat ik Muse boven Queen kies?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:43 schreef LTVDK het volgende:
Mensen die Muse boven Queen verkiezenKun je beter een Tibetaanse monnik worden
.
Je gaat toch ook geen Schultenbrau ipv Rochefort drinken omdat het toch maar 'bier' isquote:
Die oude nummers waren gewoon slappe aftreksels van Night at the Opera, tegenwoordig proberen ze gelukkig nog iets origineels te maken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
Muse maakte een tijdlang goede muziek. Helaas is die tijd inmiddels voorbij. De nieuwe nummers zijn ruk. En dat vind ik niet alleen, ik hoor dat veel mensen zeggen.
Wat veel mensen zeggen vind ik meestal niet, dus waarschijnlijk was Muse altijd al kut.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
Muse maakte een tijdlang goede muziek. Helaas is die tijd inmiddels voorbij. De nieuwe nummers zijn ruk. En dat vind ik niet alleen, ik hoor dat veel mensen zeggen.
Speculariumquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat veel mensen zeggen vind ik meestal niet, dus waarschijnlijk was Muse altijd al kut.
Je bent het dus eens met LTVDK.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat veel mensen zeggen vind ik meestal niet, dus waarschijnlijk was Muse altijd al kut.
Kun je gewoon weer even normaal doen ja, dit wordt engquote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schokkend, ik moest laatst ook lachen om Yasmin.
Misschien heb ik wel aids.
Ik heb er geen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:04 schreef Specularium het volgende:
Is het handig om bij Gyazo een account te maken?
Werkt dat eigenlijk een beetje fatsoenlijk? Screencappen doe ik nu altijd met Quicktime, maar die maakt gelijk van die grote (MOV) bestanden aan.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:04 schreef Specularium het volgende:
Is het handig om bij Gyazo een account te maken?
Dat werkt heel goed.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werkt dat eigenlijk een beetje fatsoenlijk? Screencappen doe ik nu altijd met Quicktime, maar die maakt gelijk van die grote (MOV) bestanden aan.
Hmm, ik heb echt eens een keer een nieuwe computer nodig, de GIF functie werkt niet op OS X 10.6.8quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat werkt heel goed.
Klik je onderin op het icoontje, krijg je een kruisje waarmee je het veld selecteert en die afbeelding opent ie in een nieuw tabblad.
Die gifmaker is toch kut.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, ik heb echt eens een keer een nieuwe computer nodig, de GIF functie werkt niet op OS X 10.6.8
Maar dan is het dus gewoon een screenshot functie met als enige voordeel dat 'ie het gelijk upload?quote:
Ik moest vroeger altijd eerst een hele screen maken en dan het goeie gedeelte eruit knippen en uploaden.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan is het dus gewoon een screenshot functie met als enige voordeel dat 'ie het gelijk upload?
Dan ga ik nu even als een walgelijke applefanboy pratenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest vroeger altijd eerst een hele screen maken en dan het goeie gedeelte eruit knippen en uploaden.
Dit gaat iets sneller allemaal.
Bouwjaar 2007quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:37 schreef Specularium het volgende:
Maar er werkt natuurlijk gewoon helemaal niks op die gare Apple van je.
Goeie Boldface imitatie.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:45 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe kom je aan dit soort foto's, Harry?
Is er iets dat je aan ons moet vertellen?
Dit is geen Boldface-imitatie. Dit is meer oprechte bezorgdheid.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goeie Boldface imitatie.
Is die al uit de kast?
Die knul is gewoon helemaal in de war vandaag, hij was het zowel met Yas als met mij eens. Ik maak me ernstig zorgenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is geen Boldface-imitatie. Dit is meer oprechte bezorgdheid.
Komt denk ik omdat het morgen zo zonnig en warm wordt. Daar kan Speculientje minder goed tegen. Zo gauw het weer afkoelt en bewolkt is, is hij weer z'n gebruikelijke zelf.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die knul is gewoon helemaal in de war vandaag, hij was het zowel met Yas als met mij eens. Ik maak me ernstig zorgen.
*ontvriend LTKDV*quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:44 schreef Specularium het volgende:
Van LTKDV zijn Facebook.
[ afbeelding ]
Das gewoon een grapje johquote:
Slaapsequote:Op vrijdag 5 juni 2015 04:22 schreef Elfletterig het volgende:
Was ook wel erg raar geweest.
Ik ga eens pitten.
Moet ik even de ambulance bellen, volgens mij ben je aan het stikken niet?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 04:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Gahahahahahah hahahahahahahahah ahahahahhahaha mUWHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAhah
Dat is mijn evil lach?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 04:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik even de ambulance bellen, volgens mij ben je aan het stikken niet?
Ohquote:
Het is net een fotorolletjequote:Op vrijdag 5 juni 2015 04:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga jij eens slapen joh, je moet nog ontwikkelen op jouw leeftijd.
Hahahahhaa snap je want je ontwikkelt een fotorolletje tochquote:Op vrijdag 5 juni 2015 04:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is net een fotorolletje
Al zal die die grap wel niet snappen, die jeugd ook tegenwoordig.
Dat heb je net zeker even opgezocht op google?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 04:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hahahahhaa snap je want je ontwikkelt een fotorolletje toch
Nee.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 04:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat heb je net zeker even opgezocht op google?
Niet gewoon zulke dingen in de Winkler Prins opzoekenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 04:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat heb je net zeker even opgezocht op google?
Boehoequote:Op vrijdag 5 juni 2015 04:33 schreef Fylax het volgende:
Wel mooi hoe FOK!kers ALTIJD met een aanname komen.
Doe eens ekkes nen voorbeeld dan kulleke.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 04:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vind het wel grappig hoe wereldvreemd jullie soms zijn.
Nou, zie die reactie maar "Dat heb je zeker net gegoogled"quote:Op vrijdag 5 juni 2015 04:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe eens ekkes nen voorbeeld dan kulleke.
Of je neemt gewoon niet alles serieus?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 04:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou, zie die reactie maar "Dat heb je zeker net gegoogled"
alsof ik zoiets niet zou kunnen weten!!
Haha, jaquote:Op vrijdag 5 juni 2015 04:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of je neemt gewoon niet alles serieus?
Yasmad.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 04:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of je neemt gewoon niet alles serieus?
Ja sorry, is het tijdstip gok ikquote:
Fylaxeer.quote:
Of je edit het gewoon. Dit gaan ze niet vergeten.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 04:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry, is het tijdstip gok ik
Bij deze bied ik mijn welgemeende excuses aan eenieder die de walgelijke vertoning hierboven heeft moeten aanschouwen.
Moet jij de jouwe ook even edittenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 04:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of je edit het gewoon. Dit gaan ze niet vergeten.
Dat je maar een nachtmerrie mag krijgen snotneus.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 04:44 schreef Fylax het volgende:
Nou ik ga slapen.
Dag LTVDKaper en Yasmisselijk.
Goeie comeback dit.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 04:44 schreef Fylax het volgende:
Nou ik ga slapen.
Dag LTVDKaper en Yasmisselijk.
quote:
TR Gemacht!quote:
Inwoners van Israël met een abrahamitisch geloof, lopen altijd weg.quote:
Nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
Sinds wanneer ben jij pro-roken?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 06:09 schreef timmmmm het volgende:
Die Mani is trouwens ook best een klein beetje een hypocriete paardenlul, met zijn 'ik snap niet dat mensen nog roken als je er longkanker van krijgt. Van de 3 miljoen rokers zullen maximaal 30.000 mensen op jaarbasis longkanker krijgen, waarschijnlijk minder (geen zin om het precies op te zoeken). Terwijl 45% van de intensieve fietsers een of beide knieën helemaal kapot rijden, permanente beschadiging aan andere gewrichten (pols, elleboog etc) hebben een even soortgelijk risico.
#boteropjehoofd
Naar het schijnt is stress doodsoorzaak nr 1quote:Op vrijdag 5 juni 2015 07:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Roken verhoogt niet alleen het risico op longkanker, natuurlijk. Vraag me af of intensief fietsen net zo ongezond is. Of je doping gebruikt lijkt me ook een belangrijke factor.
Als je doping gebruikt, lijk je me persoonlijk minder gevoelig omdat je jezelf (kunstmatig) sterker maakt. Maar zoveel verstand heb ik er niet van. Lijkt me overigens ook niet dat veel amateurwielrennwrs doping gebruiken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 07:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Roken verhoogt niet alleen het risico op longkanker, natuurlijk. Vraag me af of intensief fietsen net zo ongezond is. Of je doping gebruikt lijkt me ook een belangrijke factor.
Vandaag lekker het terras op, inclusief factor 50 natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:21 schreef arjan1112 het volgende:
Gaan jullie vandaag allemaal naar het strand en het zwembad? Heb de airco al aan staan... vanmiddag is het hier in huis gewoon 20 graden en buiten 30 en in huis bij een ander 27 graden
Ja joh, morgen op vakantie. Zo even laatste dingetjes kopen en een beetke inpakken en dan ben ik good to goquote:
Ga je met het vliegtuig of met de auto ?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja joh, morgen op vakantie. Zo even laatste dingetjes kopen en een beetke inpakken en dan ben ik good to go
Het vliegtuigquote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:31 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ga je met het vliegtuig of met de auto ?
Fijne vakantie alvast timmmmm.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja joh, morgen op vakantie. Zo even laatste dingetjes kopen en een beetke inpakken en dan ben ik good to go
Beetje aan het strand liggen, eetje snorkelen, beetje kameelrijden, beetje historie begluren etcquote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:36 schreef arjan1112 het volgende:
Wat moet je daar nou doen ???? Kan je net zo goed naar Salou gaan
Nou dat is toch zeker al een jaar of 10 geleden denk ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:38 schreef arjan1112 het volgende:
Karina wanneer ben jij voor het laatst op vakantie geweest ?
Daar ga ik wel vanuit jaquote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:39 schreef arjan1112 het volgende:
Heb je daar veel ruiines uit de Romeinse tijd en alles ?
als je alleen gaat is het saai en zoquote:
Dat vat het wel goed samen jaquote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:47 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
als je alleen gaat is het saai en zo
en dan moet je helemaal met het vliegtuig , de verschrikkelijkste dag van je hele leven en dan ben je er net en dan mag je weer terug met dat klote vliegtuig
het enige wat er leuk is is het buffet , zuipen word je ook niet blij van en drugs en vrouwen moet je je verre van houden, dat levert alleen maar problemen op
En geen drankjes met ijsblokjes drinken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:53 schreef timmmmm het volgende:
De GGD gaf hij het zetten van mn vaccinaties nog wat etenstips mee. Toen ze zei dat ik beter geen salade kon eten omdst gewassen in kraanwater wist ik het zeker. Topshow
BNW?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:53 schreef timmmmm het volgende:
De GGD gaf hij het zetten van mn vaccinaties nog wat etenstips mee. Toen ze zei dat ik beter geen salade kon eten omdst gewassen in kraanwater wist ik het zeker. Topshow
Dat zei ik dus ook. Hoewel je je lichaam nog steeds kapot rijdt hoor, de klappen die je gewrichten krijgen zijn niet te reparerenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:22 schreef Mani89 het volgende:
Overigens is voor mensen die echt intensief wielrennen gematigd dopinggebruik juist goed, zodat je beter herstelt en je je lichaam niet kapot rijdt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:13 schreef Specularium het volgende:
Ik moet zo in de trein zitten tussen allemaal zwetende mensen.
Ik ook. Gelukkig pas over een uur of 2, als her noet druk is. Anders wil je jezelf echt van kant maken geloof ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:13 schreef Specularium het volgende:
Ik moet zo in de trein zitten tussen allemaal zwetende mensen.
Jawel, het is nu al 29 graden.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Zo warm is het allemaal maar niet jongens.
Het?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:35 schreef Specularium het volgende:
Dat het zo aan je been blijft plakken.
Ik wilde eerst scrotum zeggen maar bedacht me toen dat LTKDV maar 1 testikel heeft.quote:
Zo iemand noemen ze toch een bikkel?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde eerst scrotum zeggen maar bedacht me toen dat LTKDV maar 1 testikel heeft.
Zou lullig zijn.
Nee ballig ...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde eerst scrotum zeggen maar bedacht me toen dat LTKDV maar 1 testikel heeft.
Zou lullig zijn.
Zoals jij al meermaals hebt aangetoond ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:47 schreef timmmmm het volgende:
Je hebt geen ballen nodig om een eikel te zijn
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals jij al meermaals hebt aangetoond ja.
Graag pics van je gefreshde kapsel.quote:
Hier binnen is het ook niet superwarm. Maar buiten zo te zien wel, hele felle zon.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Zo warm is het allemaal maar niet jongens.
Zo timmmmmm, ga jij maar even in de hoek staan.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer, met je dikke hoofd.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo timmmmmm, ga jij maar even in de hoek staan.
Dat het misschien toch eens tijd wordt om die vuilnisbak na 3 maanden te legen?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat is dat toch dat zodra je de deur open zet die vliegen binnen komen?
Gisteren gedaan?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat het misschien toch eens tijd wordt om die vuilnisbak na 3 maanden te legen?
Dan zullen ze het wel gewoon gezellig vinden binnenquote:
Ga even lekker onder de douche staan.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat is dat toch dat zodra je de deur open zet die vliegen binnen komen?
Jouw posts hier lezen. Doe ik liever niet als je niks te melden hebt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer, met je dikke hoofd.
Echt een aansteller.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:30 schreef Specularium het volgende:
Blijkbaar mag ik niet klagen over het warme weer want het is nu een keer warm.
Normaal klaag ik niet over kou of regen dus ik zou niet weten waarom ik nu mijn bek moet houden als het zo vies teringbenauwd is dat het gewoon ongezond is.
Sowieso moeten anderen anders gewoon even noet bepalen waar een ander wel en niet over mag klagen. Krijg aids en sterf dan lekker.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:30 schreef Specularium het volgende:
Blijkbaar mag ik niet klagen over het warme weer want het is nu een keer warm.
Normaal klaag ik niet over kou of regen dus ik zou niet weten waarom ik nu mijn bek moet houden als het zo vies teringbenauwd is dat het gewoon ongezond is.
Doe even lekker normaal joh.quote:
Gelukkig zitten wij zuidelijk genoeg dat het gewoon om 16.00 uur alweer lekker regent.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:32 schreef timmmmm het volgende:
Aids past ook wel bij deze Afrikaanse temperaturen
Genieten.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig zitten wij zuidelijk genoeg dat het gewoon om 16.00 uur alweer lekker regent.
Steve McQueenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga nu alle films van Steve McQueen downloaden, dat houd me wel bezig de rest van de dag.
Wat ga je dan doen in Tunesië?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:35 schreef timmmmm het volgende:
Tussen -5 en 25 graden kan ik het allemaal wel aan. Als het daaronder of boven is, is het gewoon kutweer eb mag ik verdomme zeiken wat ik wil.
Lag ik maar lekker thuis in mn lauwkoude bad ipv in een bus waar het minstens 89 graden is
Daar is het niet zo vies benauwd he. En 30 graden handel ik ook wel, maar noet als ik ook nog dingen moet doen.quote:
Daar gaat het broekje wel voor uit, daar kunnen geen 100 Enrique Iglesiasen tegenop.quote:
Toevallig, daar hoop ik dan weer op als ik wielrenners tegenkomquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop altijd dat die walgelijke mierenhoop op het strand op dit soort dagen wordt weggespoeld door monsoens met overal bliksem, en dan weer 3 uur in de file naar huis met je jengelende ADHD kutkinderen op de achterbank.
Maak je geen zorgen, ik ben altijd voorbereid op slecht weer, dan zit ik allang weer thuis.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toevallig, daar hoop ik dan weer op als ik wielrenners tegenkom
Nu plakt je broekje dus ook opeens van iets andersquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:39 schreef timmmmm het volgende:
Pluspunten: er zijn veel leuke dames om naar te gluren
Ja, dat zeg ik net.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:39 schreef timmmmm het volgende:
Pluspunten: er zijn veel leuke dames om naar te gluren
Zit je met Tem op het terras?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is smerig teringweer maar het uitzicht is wel leuk.
Zo goed?
Als jij nu in Groningen was geweest weet ik wel waar wij een enorme burger naar binnen hadden gewerkt.quote:
Heette dat de Bulldog ofzo? Ik wil met jou ook nog eens naar de Heartattack Grill.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij nu in Groningen was geweest weet ik wel waar wij een enorme burger naar binnen hadden gewerkt.
En nee, niet de Mac.
Okequote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben meer hey type dat ieder dag zich voelt als op dag 1.
Leef in het moment ipv verleden
Ik heb een volgende challenge voor je.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:47 schreef timmmmm het volgende:
HamburgersErgens bestaat een foto van mij waar ik 1 kilo hamburger naar binnen werk. We hebbem hier in Roosendaal een American Style hanburgerrestaurant waar je als je hem opkrijgt in de hall of fame komt
Dat was gewoon de Toeterburger die ik toen had, maar misschien denk je aan het Dog's Bollocks restaurant, daar hebben ze ook heerlijke burgers inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heette dat de Bulldog ofzo? Ik wil met jou ook nog eens naar de Heartattack Grill.
Als ik straks nog 10 kilo kwijt ben.quote:
Nee in Amerika, zie filmpje boven je. Dus we kunnen een keer met de boot naar Amerika gaan om dat restaurant te bezoeken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was gewoon de Toeterburger die ik toen had, maar misschien denk je aan het Dog's Bollocks restaurant, daar hebben ze ook heerlijke burgers inderdaad.
Is de Heartattack Grill een sighseeing in Sassem?
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:47 schreef timmmmm het volgende:
HamburgersErgens bestaat een foto van mij waar ik 1 kilo hamburger naar binnen werk. We hebbem hier in Roosendaal een American Style hanburgerrestaurant waar je als je hem opkrijgt in de hall of fame komt
Misschien kunnen we dan van tevoren ergens gaan kaarten om een ticket en dan verliefd worden op een rijke dame en dat wat filmposes verzinnen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee in Amerika, zie filmpje boven je. Dus we kunnen een keer met de boot naar Amerika gaan om dat restaurant te bezoeken.
Ik zou je zo overboord gooien om het hart van Alison voor me te winnen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan van tevoren ergens gaan kaarten om een ticket en dan verliefd worden op een rijke dame en dat wat filmposes verzinnen.
Furious petequote:
Ik ga mijn muse dan op een gegeven moment tekenen zoals in isketch.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou je zo overboord gooien om het hart van Alison voor me te winnen.
Hangt ervan af hoeveel brood erbij zit. Dat was het naaiende van die burger met een kilo vlees, dat was verdeeld in 4 schijven met steeds een laag brood ertussen. De butger was dan ook even groot als mn hoofdquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit wat voor jou? Ik heb m nog niet besteld.
Vraag me af of het wel te vreten is, kaviaar, truffel en bladgoud op een burgerquote:
Ik denk dat dait m isquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoeveel brood erbij zit. Dat was het naaiende van die burger met een kilo vlees, dat was verdeeld in 4 schijven met steeds een laag brood ertussen. De butger was dan ook even groot als mn hoofd
Kaviaar en kreeft op je hamburger, dat slaat ook nergens op.quote:
Goeie NWS-meetquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dait m is
[ afbeelding ]
Luister er tegenwoordig nooit meer naar, zal ff de site checken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:17 schreef Viro het volgende:
Mijn god, funx slowjamz stream heeft lekkere muziekjens. Doet me denken aan funx uit 2004
Waarom ging je naar buiten dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:18 schreef Specularium het volgende:
Kan iedereen aanraden nu met de trein te gaan.
Een beetje.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoi Yoki! Ben jij vandaag wel aardig?
Ik heb daar weinig last van, ik ben een man van staal en het smeltpunt van staal ligt bij een dikke 1400 graden Celsius.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is al veel meer dan Specugemeen. Vind je het te warm?
Oke.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb daar weinig last van, ik ben een man van staal en het smeltpunt van staal ligt bij een dikke 1400 graden Celsius.
Zeg je ook wel eens 'come with me if you want to live'?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb daar weinig last van, ik ben een man van staal en het smeltpunt van staal ligt bij een dikke 1400 graden Celsius.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg je ook wel eens 'come with me if you want to live'?
Yoki is een T-800quote:
Gefeliciteerd Peunaga! Kreeg je het gelijk te horen?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:03 schreef Peunage het volgende:
Wat een belachelijke hitte
Ik heb net wel sollicitatie gehad, aangenomen als ICT consultant
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:03 schreef Peunage het volgende:
Wat een belachelijke hitte
Ik heb net wel sollicitatie gehad, aangenomen als ICT consultant
Zou jij betalen om mij te zien eten?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
www.yasmineats.com is nog beschikbaar.
Gaan er mensen kijken terwijl jij elke dag magnetronmaaltijden naar binnen schuift?quote:
Kan ook verzoekjes doen?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaan er mensen kijken terwijl jij elke dag magnetronmaaltijden naar binnen schuift?
Spinaziequote:
Ehh nee.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Fokker zou jij betalen om mij te zien eten?
Ik wil wel betalen om jou te zien koken, een soort realtime rampenprogrammaquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm. Gaat de prijs wel iets omhoog maar zou het eten ja.
Dat kan ik ook doen en dan het dan moeten opeten.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil wel betalen om jou te zien koken, een soort realtime rampenprogramma
Leedvermaak is het beste vermaakquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat kan ik ook doen en dan het dan moeten opeten.
En straks weer huilen als de pleuris uitbreekt hetquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:13 schreef LTVDK het volgende:
Temperature
33.4°C
Ja joh, anders blijft het warmer worden
Edit:
High Temperature
33.6°C at 15:08
Onweerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En straks weer huilen als de pleuris uitbreekt het
Hoeveel doden?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:16 schreef Fokker89 het volgende:
Jongens, ik wou vanavond chinees halen, ware het niet dat mijn chinees vannacht is afgefikt.
Ja toen ik het las moest ik gelijk aan jou denkenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:16 schreef Fokker89 het volgende:
Jongens, ik wou vanavond chinees halen, ware het niet dat mijn chinees vannacht is afgefikt.
Waar las je datquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja toen ik het las moest ik gelijk aan jou denkenGaat het verder nog allemaal goed, je weet dat iedereen hier voor je klaar staat in deze zware tijden
.
Ohja, dat is 10 meter van mijn huis, en de brandweer vond het nodig om 's nachts om 2:00 vol met de sirene naar de brand te rijden, dus ik stond er mooi bijquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de FP natuurlijkBrand treft restaurant in Emmeloord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |