Gewoon niet op ingaan Fylax, typisch rokersgedrag.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:27 schreef Fylax het volgende:
Ja tuurlijk als iemand anders het doet is het wel goed.
Ik kan dat wel begrijpen, tatta's met hun kapsonesquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:28 schreef Mani89 het volgende:
Yasmijn was laatst nog met haar scooter onderweg om nieuwe sigaretten te halen en ze werd zo boos dat ze opgehouden werd door een vrouw met kind die overstaken over een zebrapad dat ze in staat was om hun dood te rijden. Dat gaat toch nergens meer over.
Ik ben al mad op hem geworden in de DM.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:27 schreef Fylax het volgende:
Ja tuurlijk als iemand anders het doet is het wel goed.
Ga gewoon een keer met haar uit man, en je hoeft het heus niet altijd met haar eens te zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan dat wel begrijpen, tatta's met hun kapsones
Pittig?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:30 schreef Specularium het volgende:
Mag dat hier niet posten, maar ik kan je verzekeren dat ik niet mild was.
Ja ik vond het wel erg intimiderend overkomenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:30 schreef Specularium het volgende:
Mag dat hier niet posten, maar ik kan je verzekeren dat ik niet mild was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Waarom gebruik jij dit soort woorden?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan dat wel begrijpen, tatta's met hun kapsones
Jasmijn heeft de broek aan in huis.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij dit soort woorden?
Omdat ik een Turk/Neger ben.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij dit soort woorden?
Tuinbroek.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jasmijn heeft de broek aan in huis.
Liever niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:34 schreef Fylax het volgende:
Spec wil je de TT aanpassen naar ''You are my handler''
En waar slaagt die TT precies op?quote:
Ja maar Muse is gewoon kut, daar wordt echt helemaal niemand vrolijk van.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/w(...)use-the-handler.html
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar Muse is gewoon kut, daar wordt echt helemaal niemand vrolijk van.
Het is een beetje de Zanger Rinus variant van Queenquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een beetje de Zanger Rinus variant van Queen
Queen![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat ik Muse boven Queen kies?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:43 schreef LTVDK het volgende:
Mensen die Muse boven Queen verkiezenKun je beter een Tibetaanse monnik worden
.
Je gaat toch ook geen Schultenbrau ipv Rochefort drinken omdat het toch maar 'bier' isquote:
Die oude nummers waren gewoon slappe aftreksels van Night at the Opera, tegenwoordig proberen ze gelukkig nog iets origineels te maken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
Muse maakte een tijdlang goede muziek. Helaas is die tijd inmiddels voorbij. De nieuwe nummers zijn ruk. En dat vind ik niet alleen, ik hoor dat veel mensen zeggen.
Wat veel mensen zeggen vind ik meestal niet, dus waarschijnlijk was Muse altijd al kut.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
Muse maakte een tijdlang goede muziek. Helaas is die tijd inmiddels voorbij. De nieuwe nummers zijn ruk. En dat vind ik niet alleen, ik hoor dat veel mensen zeggen.
Speculariumquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat veel mensen zeggen vind ik meestal niet, dus waarschijnlijk was Muse altijd al kut.
Je bent het dus eens met LTVDK.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat veel mensen zeggen vind ik meestal niet, dus waarschijnlijk was Muse altijd al kut.
Kun je gewoon weer even normaal doen ja, dit wordt engquote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schokkend, ik moest laatst ook lachen om Yasmin.
Misschien heb ik wel aids.
Ik heb er geen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:04 schreef Specularium het volgende:
Is het handig om bij Gyazo een account te maken?
Werkt dat eigenlijk een beetje fatsoenlijk? Screencappen doe ik nu altijd met Quicktime, maar die maakt gelijk van die grote (MOV) bestanden aan.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:04 schreef Specularium het volgende:
Is het handig om bij Gyazo een account te maken?
Dat werkt heel goed.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werkt dat eigenlijk een beetje fatsoenlijk? Screencappen doe ik nu altijd met Quicktime, maar die maakt gelijk van die grote (MOV) bestanden aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |