quote:Wordt Vervolgd - Sta in de weg caravan & Biertje
Jetske bezoekt mevrouw Duinker. Ze kocht een stacaravan, maar die liep bij het plaatsen enorme schade op. Ze besloot daarom niet te betalen en meester Visser stelde haar in het gelijk. Wat is er met de caravan gebeurd? En heeft mevrouw Duinker inmiddels een nieuw droomstulpje gevonden?
Ook gaat Jetske naar café Hoppe, waar een geschil is beslecht over de rotte vloer. Kunnen de eiser en verweerders inmiddels weer het glas met elkaar heffen?
De Rijdende Rechter, Wordt Vervolgd, dinsdag 9 juni, 22.20 uur, NPO 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar het is natuurlijk wel debiel hoe dat ding is vervoerd.quote:
Vind je? Het ziet er een beetje uit als een bouwvalquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Die caravan valt toch wel mee? Aan de buitenkant tenminste.
jaquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zat jij Fylax nou te trollen in dat brugklas topic
Kan je tenminste binnen rokenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:35 schreef Karina het volgende:
Ziet er prima uit hoor. Luchtgat in het dak en alles.
Ze heeft een beetje Armand haar maar dan een andere kleur.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mevrouw Duinker heeft een hippe kledingstijl.
een zwabber is er niks bijquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje Armand haar maar dan een andere kleur.
haha idd!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kennen de meeste hier niet...quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
iddquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat viel nog reuze mee volgens mij hoor
In die oude hal ooit nog het licht moeten ophangen. Had geen idee waar het voor was tot ik het decor zag de volgende dagquote:
het bezoek van Mr. Visser.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is jullie meest favoriete onderdeel van de reguliere show?
De hoorzitting is toch wel het grootste genot.
Locatiebezoekquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
wie zei dat?!!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
walgelijk hequote:
Ik vind het onderdeel dat bekenden de twee kampen gaan ophemelen geweldigquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die schoolbelquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
tijdens het locatiebezoek zijn er vaak de leukste relletjes.
vooral van die man die toen niet mee wilde kijken bij de buren
dat was de fietsenmaker tochquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
of Jan met de dikke hajo, was het niet?
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik vind het onderdeel dat bekenden de twee kampen gaan ophemelen geweldig![]()
Dan had ik nog liever de jury met de alwetende Belg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa die moeten ze herhalen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
of Jan met de dikke hajo, was het niet?
die bijna een attack kreegquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
tijdens het locatiebezoek zijn er vaak de leukste relletjes.
vooral van die man die toen niet mee wilde kijken bij de buren
die fietsenmaker zit er nog steedsquote:
Als ik ooit een fiets ga kopen ga ik daarquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die fietsenmaker zit er nog steeds
Dan zat iedereen depressief in een hoekje.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
"Als er alleen maar mensen zoals ik op de wereld waren dan was er geen oorlog."
Yeah right
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:44 schreef Snowsquall het volgende:
die vrouw viel ook bijna achterover weer naar buiten....
Of we hebben stilletjes wrok naar elkaar, omdat we elkaar nog geen sorry gunnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan zat iedereen depressief in een hoekje.
met haar dikke reetquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:44 schreef Snowsquall het volgende:
die vrouw viel ook bijna achterover weer naar buiten....
Als er alleen maar mensen zoals jij op de wereld waren stond de wereld vol met bomen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
"Als er alleen maar mensen zoals ik op de wereld waren dan was er geen oorlog."
Yeah right
dat zijn veel booty callsquote:
Uhuh want bomenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er alleen maar mensen zoals jij op de wereld waren stond de wereld vol met bomen.
die man heeft ook geen reet te doenquote:
heb jij je challet voor 750 euro gekocht danquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
750 euro
Da's nog geen 3 maanden huur en heb ik meer ruimte en een beter uitzicht...
Ook mooi bruin ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:47 schreef Karina het volgende:
Ik zou dat hekje schilderen dat past niet echt bij de rest.
Nee ik mocht willen dat ik zoiets kon kopen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
heb jij je challet voor 750 euro gekocht dan
de boerenmoes! die is in huize dick blijven hangenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
- de hengel
- opa waarvan de moes was geruineerd
Pretletters inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De verweerders waren wel gezellige jongens.
- opa die met thee ging gooienquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
- de hengel
- opa waarvan de moes was geruineerd
limo toch? dat was toch ook de boerenmoes meneer?quote:
juist die!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de boerenmoes! die is in huize dick blijven hangen
die is overleden.quote:
De eerste Rijdende Rechter dodequote:
oh was dat de boerenmoes? Kan ik me niet herrinneren.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
limo toch? dat was toch ook de boerenmoes meneer?
ik zou kijkenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:51 schreef Karina het volgende:
De rijdende psychiaterGoed programmaidee wel.
Alcoholist met z'n eigen cafe inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:54 schreef Szura het volgende:
Ze zuipen dus elke dag gewoon hun eigen drankvoorraad weg of hoe moet ik dat café zien?
Jaaaa die bedoelde ikquote:
quote:
SPANJE speeltquote:
Oh je kijkt niet voor het spel dusquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPANJE speelt
dan moet je toch gewoon kijken
dat is inderdaad de boerenmoes meneer toch?quote:
Spaanse vrouwenquote:
mwah ik support uiteraard Spanje net als Nederlandquote:
Hij kreeg alleen meer schuim dan bier.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:57 schreef Karina het volgende:
Gewoon ook het duurste biertje nemen die ene kerel.
Dat snap ik. Nou ja Jinek heb ik ook geen zin in dus misschien zet ik het ook een half uurtje of zo op.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah ik support uiteraard Spanje net als Nederland
ja is de 2e helftquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik. Nou ja Jinek heb ik ook geen zin in dus misschien zet ik het ook een half uurtje of zo op.
waar is dit te zienquote:
bedanktquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/de-rijdende-rechter/09-04-2013/NCRV_1586433
Ze hebben de boel beflikkerd daarmee.quote:
Ze hebben de uitzending rechtstandig afgesneden. Stuur moar op noar Mallorca.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:48 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ze hebben de boel beflikkerd daarmee.
Dat is toch bedrog?
Dat is toch puur bedrog wat hier gebeurt!
quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze hebben de uitzending rechtstandig afgesneden. Stuur moar op noar Mallorca.
quote:Jetske bezoekt mevrouw Los. Ze vroeg opheldering aan meester Visser over het gezeur van haar buurvrouw, mevrouw Borg. De klachten kwamen vooral door de blaffende honden en het verkeerd parkeren van de auto. De Rijdende Rechter stelde een blafschema op. Houden de honden zich inmiddels gedeisd?
Ook reist Jetske naar meneer Dragt. Hij woont al meer dan veertig jaar naar volle tevredenheid in zijn woning, als hij ineens een jong stel als nieuwe buren krijgt. Ze zijn het niet eens over het gebruik van de gezamenlijke oprit. Meester Visser beslist dat het jonge stel inderdaad acht meter de ruimte moet krijgen om met hun aanhanger hun terrein op en af te kunnen rijden. Jetske vraagt zich af of meneer Dragt inmiddels vrede heeft met de nieuwe situatie.
Nou zeg! Pak die poesjes! Pak ze!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:29 schreef tralalala het volgende:
Ja, goh wat gek dat ze blaffenDat wijf loopt ze helemaal op te jutten
en dan nog vindt ie ze niet....quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:31 schreef JaneDoe het volgende:
zoek de poesjes en dan zo met je benen wijd gaan zitten...
Een beetje vent kan het poesje wel vinden hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:31 schreef Pulzzar het volgende:
Volgende topicreeks heet vast "zoek de poesjes"
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Een beetje vent kan het poesje wel vinden hoor
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:32 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
ohja het was poesjespoesjespoesjespoesjespoesjes
Sked tochquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:32 schreef Sked het volgende:
[..]
genoeg groupies die bereid zijn vermoed ikquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
die zocht ook naar poesjes
had ik nooit achter hem gezocht
quote:
Die ouwe loopt bijna helemaal niet meerquote:
Isimat was echt een lul.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:40 schreef Szura het volgende:
Hoop dat ze nog eens teruggaan naar die dikke man die binnen bleef en niet naar het kadaster wilde kijken. Of naar meneer Isimat.
opa boerenmoesquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:40 schreef Szura het volgende:
Hoop dat ze nog eens teruggaan naar die dikke man die binnen bleef en niet naar het kadaster wilde kijken. Of naar meneer Isimat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |