Ik vond het nogal nep overkomenquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:16 schreef Sirolf het volgende:
Die 2 mensen aan de telefoon nu bij Domien die elkaar ten huwelijk gevraagd hebben, wát een droogkloten zeg!
met de nadruk op shitquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor wat psychedelische shit.
Zo Giel Als Ouboter.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 07:21 schreef Pino112 het volgende:
Alweer Maaike Ouboter bij GielPijpt ze zo goed ofzo?
Gekkenhuis.quote:
Ja dat was een leuke vakantie hequote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom worden mensen altijd helemaal lyrisch over 30 graden?
Het enige wat je kan doen is binnen zitten met alles potdicht of jezelf verbranden aan de kant van het water.
Wat mis ik mijn Portugese huisje dat gemaakt was om warmte buiten te houden.
Wat?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom worden mensen altijd helemaal lyrisch over 30 graden?
Het enige wat je kan doen is binnen zitten met alles potdicht of jezelf verbranden aan de kant van het water.
Wat mis ik mijn Portugese huisje dat gemaakt was om warmte buiten te houden.
Owh en wat ga jij doen dan vandaag?quote:
werkenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh en wat ga jij doen dan vandaag?
lol ik ookquote:
zwemmenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aan het werk. Foto's nabewerken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik slaap op zolder vannachtquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss dat ik vanavond weer moet invallen en dus ook moet werken. Maar daar geen airco.
dat is niet handig omdat warmte stijgtquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik slaap op zolder vannacht
kan dus altijd erger.
werken verdomme!!!11111quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde vandaag 17m2 puin gaan opruimen, maar dat moet maar even wachten.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dat is niet handig omdat warmte stijgt
Zoals het een echte FOK!ker beaamt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik slaap altijd op zolder natuurlijk.
Het is immers Maaike Rouwboter-dag.quote:
Ik vind Smoor wel erg mooiquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs in Maaike Ouboter zit meer schwung. Dit is wel beter natuurlijk.
Goed liedje, jammer dat het gezongen is door Maaikequote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed liedje, jammer dat het gezongen is door Maaike
Was de azijn weer in de aanbieding?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind deze twee platen achter elkaar nou niet heel goed gekozen...
Kunnen 2 nummers zijn die heel emotioneel beladen zijn.
Haar stem slaat dood.quote:
Vind het wel een bijzonder mooie heldere stemquote:
Wat? Is nu eenmaal zo.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Was de azijn weer in de aanbieding?
Iets te veel citroen bij je water?
Ik vind het wel een mooi nummer.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bridge over troubled water, ik kan hier niets mee.
Ik vind het zo'n takkeplaat iddquote:
Doe mij maar A Different Corner dan, lekker homoseksueel maar beter dan dit gezeik.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n takkeplaat idd
maar goed, kan de humor wel waarderen om het nu te draaien
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:54 schreef Pandaplint het volgende:
Ekdom over 5 minuten:
"IK RUIK DE DENNENNAALDEN AL!"
Ach, kerst is toch saai.quote:
Ik niet. Het is al 10.000 keer eerder op de radio voorgekomen dat een dj kerstmuziek in de zomer draait. Dus ik zie de lol er echt niet meer van in.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
maar goed, kan de humor wel waarderen om het nu te draaien
Alles is al een keer gedaan, Jimmy.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik niet. Het is al 10.000 keer eerder op de radio voorgekomen dat een dj kerstmuziek in de zomer draait. Dus ik zie de lol er echt niet meer van in.
Scooby Snacks mag van mij altijd wel.quote:
Op Q doen ze er schijtlollige dierengeluiden door heen draaien.quote:
ik zie de link niet met dierenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op Q doen ze er schijtlollige dierengeluiden door heen draaien.
Ja ik ook niet. Is een of andere inside joke van Q. Ik vroeg het mijn broertje maar die wist ook niet wat het was.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Fleetwood Mac
inclusief geilfax gekreun...
Fijn om te weten welke geluiden jij maakt bij het faxen.quote:
Als een fax met matrix printer ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fijn om te weten welke geluiden jij maakt bij het faxen.
Dat kreunen kan Lindsey Buckingham wel goed ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Fleetwood Mac
inclusief geil gekreun...
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
Dusty Springfield
gvd, Rob is echt een groot verlies voor 3FM... Dit soort platen hoor je eigenlijk alleen bij hem
Michiel draait soms ook nog wel eens van dit soort pareltjes.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
Dusty Springfield
gvd, Rob is echt een groot verlies voor 3FM... Dit soort platen hoor je eigenlijk alleen bij hem
Toch begin ik er veel voor te voelen mee te verhuizen naar 2quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:43 schreef ddx het volgende:
[..]
Michiel draait soms ook nog wel eens van dit soort pareltjes.
Maar idd Rob moet gewoon op vrijdagmiddag blijven, straks gewoon Paul![]()
Veel minder vaak.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:43 schreef ddx het volgende:
[..]
Michiel draait soms ook nog wel eens van dit soort pareltjes.
Maar idd Rob moet gewoon op vrijdagmiddag blijven, straks gewoon Paul![]()
Rob is het duidelijk roerend met je eensquote:
Ik verhuis regelmatig naar Radio 6, maarja die stopt straks gewoon helemaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toch begin ik er veel voor te voelen mee te verhuizen naar 2
Maar goed, ik ben van m'n collega's afhankelijk welke zender er op staat
Met voor- en achternaam op de radioquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met voor- en achternaam op de radio
Moet ik nog bereiken bij m'n jingle![]()
Maar goed, ik was laatst wel bij Michiel in de uitzending
Dane?quote:
Hoitjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:39 schreef Pandaplint het volgende:
kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar er moet ook een goeie Mexicanengrap in zitten lijkt me
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ze was heel dik?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
Loopt me hier toch net een vrouw voorbij
Ik zit klem niet normaal
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
Loopt me hier toch net een vrouw voorbij
Ik zit klem niet normaal
*Slingert facebook aanquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 nieuwe facebookvriendinnetjes erbij dankzij de Jaarbeurs![]()
1tje is maar leuk eigenlijkquote:
Ik zie hetquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
1tje is maar leuk eigenlijk
de ander was gewoon een leuk persoon
quote:
speculaas op broodquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik eet een speculaasje, want dat past zo goed bij dit weer.
En kon ze wat met jouw 'key'?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
T'was weer een nuttige beurs zoals je ziet
Ik heb van haar wel een sleutel gehadquote:
Naar haar hart?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb van haar wel een sleutel gehad
sleutelparty?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb van haar wel een sleutel gehad
Nee, gewoon voor in m'n PC, met 4GB opslagruimtequote:
had ik een goed idee gevondenquote:
Die geven ze gratis wegquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, gewoon voor in m'n PC, met 4GB opslagruimte
No shitquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die geven ze gratis weg
Ik heb jaren geleden grof geld betaald voor mij usb van 4 gig...
Beurzenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die geven ze gratis weg
Ik heb jaren geleden grof geld betaald voor mij usb van 4 gig...
10 euro ofzo bijna 10 jaar geleden...quote:
10 jaar geleden bestonden die nog niet denk ikquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
10 euro ofzo bijna 10 jaar geleden...
Ik kreeg altijd alleen maar pennenquote:
8 jaar dan? of iets in die richting...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
10 jaar geleden bestonden die nog niet denk ik
Die werden bij ons de hele tijd gejat door gepensioneerden (jaja, gePENsioneerden)quote:
Drank en gadgetsquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die werden bij ons de hele tijd gejat door gepensioneerden (jaja, gePENsioneerden)
Bedrijfsbeurzen zijn gewoon altijd leuk als je er ook staat... drank, feest, gadgets, eten alleen fucking lange dagen
Toegang is gewoon gratis... Alleen als exposant is het wel anders dan als bezoeker voglens mijquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Drank en gadgetsMag ik volgend jaar komen?
He bah.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toegang is gewoon gratis... Alleen als exposant is het wel anders dan als bezoeker voglens mijje krijgt niet zomaar van iedereen drank en gadgets
En misschien zijn er ook nog leuke kerelsquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Drank en gadgetsMag ik volgend jaar komen?
Drank, gadgets en kerelsquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En misschien zijn er ook nog leuke kerels
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:21 schreef rubbereend het volgende:
Timur en Ramon zijn zijn radioheldenmooi
Zullen we samen gaan?quote:
Vraag het Frank.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vraag me af wat Frank van de Jingle van onze grote vriend Pandaplint vond afgelopen woensdag
Heb je hem niet zien lachen?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vraag me af wat Frank van de Jingle van onze grote vriend Pandaplint vond afgelopen woensdag
Da's waarquote:
Fijn weekend Muis!quote:
lekker switchen naar glasvezel Wolfiequote:
dat ligt hier niet evertjequote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker switchen naar glazvezel Wolfie
quote:
ben je verdubbeld sinds de laatste meet?quote:
Nee, maar het is nou niet alsof ik een slanke den benquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben je verdubbeld sinds de laatste meet?
maar ook verre van dikquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, maar het is nou niet alsof ik een slanke den ben
Een slanke beuk dan? Of een spar?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, maar het is nou niet alsof ik een slanke den ben
quote:
Geen idee, dat mogen jullie beslissen.quote:
Sta werkplek regelen danquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Maar als je een zittend beroep hebt dan dij je stiekem toch wel een beetje uit helaas.
pics!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen idee, dat mogen jullie beslissen.
Tnx wolfjenquote:
Ik doe m'n best. Maar het wil niet zo vlotten met een baan.quote:
Neuh.quote:
Voor zolang het kanquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:27 schreef Evertjan het volgende:
ik ga vanavond speciaal weer eens vanaf 22.00 luisteren naar Rob Stenders
Volgens mij kiest Rob tegenwoordig zelf het plaatje gewoon uit en is er geen overleg meer ?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:16 schreef Evertjan het volgende:
als Rob weg gaat dan komt er ben ik bang ook een einde aan de Frikandel speciaal
eerder draaide Sander H ook nog wel eens de Frikandel speciaalquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:17 schreef ddx het volgende:
[..]
Volgens mij kiest Rob tegenwoordig zelf het plaatje gewoon uit en is er geen overleg meer ?
Volgens mij was het eerst Giel, Gerard en Rob die het besloten toch en is Giel later voor Sander ingeruild ?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
eerder draaide Sander H ook nog wel eens de Frikandel speciaal
Kloptquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:20 schreef ddx het volgende:
[..]
Volgens mij was het eerst Giel, Gerard en Rob die het besloten toch en is Giel later voor Sander ingeruild ?
wat kan die kleine ballen!!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:27 schreef wolfrolf het volgende:
Omg een messi fap docu op NPO 3
Ik kom nu al
en niet bruut hard in alle gaten was uitgewoond door Chad Kroeger.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 08:45 schreef Evertjan het volgende:
Sk8terboydie heb ik een poos niet gehoord op 3FM. Komt nog uit de tijd dat Avril Lavigne jong en onschuldig was
![]()
Chad "staafmixer" Kroegerquote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en niet bruut hard in alle gaten was uitgewoond door Chad Kroeger.
goedemorgen
Hoe weet jij dat nou weer?quote:
Ik vraag niet meer verder.quote:
Nopequote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vraag niet meer verder.
Heb je Mad Max al gezien trouwens?
Idd, die tijden zijn wel ruk. Ik heb hem uiteindelijk maar in 2D gezien omdat het anders veel te lang zou gaan durenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nope
Draait op klote tijden die mij niet uitkomen
Die heeft een sabbatical genomen om ideeën op te doen voor zijn nieuwe middagprogramma wat 'ie vanaf augustus gaan presenteren op 3FM. Het Open Radio-concept doet 'ie nu al een jaar of 10, en er zijn heel wat programma's die nu hetzelfde doen. Tijd voor een nieuwe richting dus.quote:
Lol okeequote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:02 schreef 3rdRock het volgende:
zucht, bericht van energiewacht dat ze "iets" in mijn appartement willen installeren. beschikbare dagdelen ochtend tot 12u en middag na 12u. ik ga hier dus echt geen vrij voor nemen. vrijdagmiddag na 13.30u kan ik en anders moet het wachten tot augustus
NOS op 3twitter:nosop3 twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 15:13:26Hoe @rianneschuurman vanmiddag een internetfenomeen werd, dankzij @periscopeco: http://t.co/r5LSpoapQJ http://t.co/dSNmkERGO1 reageer retweet
gingen ze zoenen jaquote:Op zondag 7 juni 2015 12:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Ze zijn echt blij mekaar weer te zien. Leuk om te zien op de webcam. Timur en Ramon![]()
![]()
Voetbalquote:Op zondag 7 juni 2015 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
Barcelona natuurlijk de enige terechte winnaar van de CL gisteren
Wat kan jou dat schelen?quote:Op zondag 7 juni 2015 19:57 schreef Pino112 het volgende:
PSRadio stopt, dus Sofie stopt ook. Ik neem aan dat Wilbert aanwezig is?
het zit je allemaal wel dwars volgens mijquote:Op zondag 7 juni 2015 19:57 schreef Pino112 het volgende:
PSRadio stopt, dus Sofie stopt ook. Ik neem aan dat Wilbert aanwezig is?
Ja. Net als jouw hoofd.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het zit je allemaal wel dwars volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |