Ik vond het nogal nep overkomenquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:16 schreef Sirolf het volgende:
Die 2 mensen aan de telefoon nu bij Domien die elkaar ten huwelijk gevraagd hebben, wát een droogkloten zeg!
met de nadruk op shitquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor wat psychedelische shit.
Zo Giel Als Ouboter.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 07:21 schreef Pino112 het volgende:
Alweer Maaike Ouboter bij GielPijpt ze zo goed ofzo?
Gekkenhuis.quote:
Ja dat was een leuke vakantie hequote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom worden mensen altijd helemaal lyrisch over 30 graden?
Het enige wat je kan doen is binnen zitten met alles potdicht of jezelf verbranden aan de kant van het water.
Wat mis ik mijn Portugese huisje dat gemaakt was om warmte buiten te houden.
Wat?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom worden mensen altijd helemaal lyrisch over 30 graden?
Het enige wat je kan doen is binnen zitten met alles potdicht of jezelf verbranden aan de kant van het water.
Wat mis ik mijn Portugese huisje dat gemaakt was om warmte buiten te houden.
Owh en wat ga jij doen dan vandaag?quote:
werkenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh en wat ga jij doen dan vandaag?
lol ik ookquote:
zwemmenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aan het werk. Foto's nabewerken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik slaap op zolder vannachtquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss dat ik vanavond weer moet invallen en dus ook moet werken. Maar daar geen airco.
dat is niet handig omdat warmte stijgtquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik slaap op zolder vannacht
kan dus altijd erger.
werken verdomme!!!11111quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde vandaag 17m2 puin gaan opruimen, maar dat moet maar even wachten.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dat is niet handig omdat warmte stijgt
Zoals het een echte FOK!ker beaamt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik slaap altijd op zolder natuurlijk.
Het is immers Maaike Rouwboter-dag.quote:
Ik vind Smoor wel erg mooiquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs in Maaike Ouboter zit meer schwung. Dit is wel beter natuurlijk.
Goed liedje, jammer dat het gezongen is door Maaikequote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed liedje, jammer dat het gezongen is door Maaike
Was de azijn weer in de aanbieding?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind deze twee platen achter elkaar nou niet heel goed gekozen...
Kunnen 2 nummers zijn die heel emotioneel beladen zijn.
Haar stem slaat dood.quote:
Vind het wel een bijzonder mooie heldere stemquote:
Wat? Is nu eenmaal zo.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Was de azijn weer in de aanbieding?
Iets te veel citroen bij je water?
Ik vind het wel een mooi nummer.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bridge over troubled water, ik kan hier niets mee.
Ik vind het zo'n takkeplaat iddquote:
Doe mij maar A Different Corner dan, lekker homoseksueel maar beter dan dit gezeik.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n takkeplaat idd
maar goed, kan de humor wel waarderen om het nu te draaien
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:54 schreef Pandaplint het volgende:
Ekdom over 5 minuten:
"IK RUIK DE DENNENNAALDEN AL!"
Ach, kerst is toch saai.quote:
Ik niet. Het is al 10.000 keer eerder op de radio voorgekomen dat een dj kerstmuziek in de zomer draait. Dus ik zie de lol er echt niet meer van in.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
maar goed, kan de humor wel waarderen om het nu te draaien
Alles is al een keer gedaan, Jimmy.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik niet. Het is al 10.000 keer eerder op de radio voorgekomen dat een dj kerstmuziek in de zomer draait. Dus ik zie de lol er echt niet meer van in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |