abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153243037
’Houden van is ook loslaten”, zei RACHEL HAZES deze week, waarmee zij het PRIVÉ-nieuws bevestigde dat zij en haar zoon ANDRÉ JR. momenteel toch veel minder hecht zijn dan in showbizzkringen altijd werd aangenomen.

Kleine kinderen worden groot en vliegen graag uit, iets wat voor Dré opportuun werd toen hij viel voor de charmes van MONIQUE, een zestien jaar oudere vrouw en zijn moeder het enthousiasme van haar zoon vanaf dag één bepaald niet deelde! Rachel wilde haar nieuwste, aanstaande ’schoondochter’ dit voorjaar zelfs niet mee op de gezinsvakantie naar Amerika. Insiders onthulden dat toen het eerste bommetje tussen Rachel en haar zoon is ontploft en dat er sindsdien meer explodeerde, wat er nu in resulteerde dat André en Monique zelfs niet meer naast Rachel in Vinkeveen willen wonen maar deze week vertrekken naar een eigen huis in dezelfde gemeente. Zij het op veilige afstand van de boze, en meer nog bemoeizuchtige, schoonmoeder.

Dré heeft duidelijk gekozen voor het geluk dat via internet op zijn pad kwam. Monique en hij leerden elkaar kennen via Facebook, zagen elkaar dezelfde avond nog in levenden lijve en zijn sindsdien onafscheidelijk.

Kansloos

Rachel, die zelf negentien jaar scheelde met haar grote liefde André, zag het allemaal met lede ogen aan en heeft er volgens ingewijden alles aan gedaan om haar zoon ervan te overtuigen dat de liefde voor een vrouw die zoveel ouder is en zoveel meer levenservaring heeft op den duur kansloos is. Verschillende adviseurs raadden haar aan de zaak niet zo op de spits te drijven en de vlinders in de buik van Dré te laten uitrazen. Maar Rachel wilde daarvan even weinig weten als ’Dreetje’ van haar goedbedoelde raad.

Goedbedoeld? „Eigenbelang speelde natuurlijk ook mee”, aldus de PRIVÉ-zegsman. „Het ging Rachel er natuurlijk om dat hij met een vrouw zou thuis komen die door haar gemakkelijker te beďnvloeden zou zijn dan deze Monique met haar 36 jaar, die bovendien ook nog eens een warme band met haar familie heeft. Haar familie, waar André zich helemaal thuis voelt en met wie hij een prima band heeft. Toen Monique van ’Ras’ niet mee mocht op vakantie, zijn de twee met háár familie naar Tenerife geweest, waar junior zijn schoonfamilie nog beter heeft leren kennen en waarderen. Vooral Moniques vader en hij zijn twee handen op een buik, die hebben een heel hechte band met elkaar gekregen. Rachel kwam daardoor nog verder buitenspel te staan en komt er straks helemaal niet meer aan te pas!”

’Houden van’ betekent, om haar eigen woorden aan te halen, inderdaad loslaten. Maar dat is nou net wat zij het allermoeilijkste vindt omdat de argwanende Hazes-weduwe altijd en overal kapers op de kust ziet en vermoedt dat iedereen iets wil meepikken uit de ruif van haar mans nalatenschap. De erfenis van André wordt, inclusief onroerend goed en de uitkeringen van levensverzekeringen, overigens op een miljoen of zes geschat. Daarmee was de kous echter bepaald niet af. Rachel wist haar titel van ’zakenvrouw van het jaar’ het afgelopen decennium jaar na jaar moeiteloos te prolongeren.

Musical

Zij verwende de fans met herdenkingsconcerten, herdenkingsalbums, met andere sterren die ’uit respect voor Dré’ zíjn liedjes zongen. Dat groeide uit tot jaarlijkse Holland zingt Hazes-spektakels in steeds uitverkochte Ziggo Domes. Er kwam een musical over zijn leven met gek genoeg niet hem, maar háár als hoofdpersoon en in de titel: ‘Hij gelooft in mij’. Problemen, natúúrlijk over geld, geld, geld, kwamen er met producent JOOP VAN DEN ENDE. Helemaal toen ook nog eens de fílm over Andrés veelbewogen leven een jaar eerder in de bioscoop kwam dan lange tijd de bedoeling was geweest en daarmee voortijdig het doek viel voor de succesmusical.

Al met al vermoeden ingewijden dat Rachel de nalatenschap van de betreurde volkszanger heeft weten de verdubbelen. Want het moet gezegd; zij heeft ervoor gezorgd dat Hazes eigenlijk nog steeds voortleeft in de showbizz, inmiddels mythische proporties heeft aangenomen en goud waard is!

Ook de manier hoe zij dochter NATHALIE en zoon MELVIN volledig ’kaltgestellt’ heeft, verdient een prijs, al zal dat niet de schoonheidsprijs zijn. Al kort na de dood van hun vader deed Rachel de twee oudsten van André, die door kunstgrepen in de film over zijn leven niet eens worden genóemd, een financieel voorstel alsof zij geen andere keus hadden. Zij kregen een bedrag ineens als zij afstand zouden doen van verdere aanspraken. Dat zogenaamde kindsdeel was voor Nathalie en Melvin echter aanzienlijk groter uitgevallen wanneer zij zich beter hadden laten adviseren. Van alle opbrengsten ná de dood van hun vader hebben zij nooit een cent gezien.

Melvin heeft dat nooit geďnteresseerd. In de geest van zijn vader ’leeft die zijn eigen leven’, zelfs onder een andere naam. De naar schatting 75.000 euro die hij in 2004 zou hebben ontvangen, doneerde hij aan het KWF, de organisatie die zich inzet om de ziekte waaraan zijn moeder, Andrés lieve tweede echtgenote ELLEN WOLF, overleed.

Misschien dat er ooit eens contact zal ontstaan tussen hem en zijn halfbroer Dré, nu die wat meer afstand heeft genomen van zijn overheersende en allesbepalende moeder Rachel.

bron

Wat een eenzame verzuurde vrouw moet Rachel wel zijn. Gun je zoon toch zijn geluk, drijf hem niet van je weg.

[ Bericht 1% gewijzigd door static op 06-06-2015 18:42:06 ]
pi_153243565
Rachel wekt op mij de indruk dat er maar 1 ding belangrijk is: geld. Daarvoor heeft ze haar ziel en lichaam verkocht aan Hazes, daarvoor heeft ze de andere twee kinderen van de man van wie ze zei te houden op zo'n schofterige manier behandeld en daarvoor wil ze ook de enige grip houden op alles wat met hazes te maken heeft.

Goed dat Dreetje de ballen heeft om onder dat juk vandaan te kruipen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_153243935
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:22 schreef aquawoman het volgende:
Rachel wekt op mij de indruk dat er maar 1 ding belangrijk is: geld. Daarvoor heeft ze haar ziel en lichaam verkocht aan Hazes, daarvoor heeft ze de andere twee kinderen van de man van wie ze zei te houden op zo'n schofterige manier behandeld en daarvoor wil ze ook de enige grip houden op alles wat met hazes te maken heeft.

Goed dat Dreetje de ballen heeft om onder dat juk vandaan te kruipen.
om niet te zeggen hypocriet!
zelf zat ze op dr 14de (kind aan huis als oppas voor zijn oudste twee kinderen) al op dr knietjes voor de open gulp van haar 19 jaar oudere grote liefde
  donderdag 4 juni 2015 @ 14:49:41 #4
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_153247423
Zo'n beetje alles wat hierboven wordt gezegd. Wat een triest figuur die Rachel.
With love :*
pi_153250225
Dus dat. De twee oudere kinderen leken voor haar niet te bestaan, hetgeen pijnlijk duidelijk werd na zijn overlijden met die wanstaltige dienst in de Arena, de rouwadvertentie etc. Alles draaide om haar kinderen en toekomstige goudmijntjes.
  donderdag 4 juni 2015 @ 16:52:31 #6
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_153250367
Ik wist niet eens dat er nog 2 oudere kinderen zijn :')
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_153250594
quote:
11s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:52 schreef MissBliss het volgende:
alleszeggend. Ze schijnt vaak gezegd te hebben dat hij "nu nou eenmaal een nieuw gezin had" , toen hij nog leefde dus. Hij heeft zijn productiemaatschappij naar zoon Melvin vernoemd.

Wel bizar hoor; nu gebrouilleerd terwijl Dreetje een paar jaar geleden nog bij haar in bed sliep.
  Moderator donderdag 4 juni 2015 @ 17:21:04 #8
184769 crew  Deisyy
pi_153250990
Zure hypocriete doos is die Rachel, nee, dan haar moeder Friedel, die was juist dol op haar schoonzoon.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2015 @ 17:31:58 #9
43556 miss_dynastie
pi_153251231
Ik vind het ergens wel humor dat degene die het woord golddigger zo ongeveer heeft uitgevonden, bang is dat haar zoon tegen een zelfde type is aangelopen :')
pi_153251283
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:21 schreef Deisyy het volgende:
Zure hypocriete doos is die Rachel, nee, dan haar moeder Friedel, die was juist dol op haar schoonzoon.
Die heeft hem zelfs gepijpt dus dat ging diep ja.
  donderdag 4 juni 2015 @ 18:17:36 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153252143
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:34 schreef letmehearyouscream het volgende:

Whut???

Jammerlijk mens, die Raggel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_153252186
quote:

And she heard him scream? Hahaha.
  Moderator donderdag 4 juni 2015 @ 20:53:08 #13
184769 crew  Deisyy
pi_153256096
quote:

[..]

Ik doelde inderdaad om die liefdevolle daad.

Voor Cc en anderen die het verhaal nog niet kennen.

http://roddelvrouw.blogsp(...)-bevredigd-door.html
  donderdag 4 juni 2015 @ 20:55:23 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_153256155
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het ergens wel humor dat degene die het woord golddigger zo ongeveer heeft uitgevonden, bang is dat haar zoon tegen een zelfde type is aangelopen :')
Ze herkent ze waarschijnlijk op en mijl afstand.... alsof ze in een spiegel kijkt.

Maarreh, niet om het een of ander, maar waarom woon je als 36-jarige vrouw bij je vriend van 21 in op het terrein van je schoonmoeder?
Had ze geen eigen huis toen ze verkering met Dreetje kreeg?

Overigens dom, dom, dom van Rachel, ze jaagt ze rechtstreeks naar het stadhuis, en met een beetje pech vindt hij huwelijkse voorwaarden ook niet nodig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator donderdag 4 juni 2015 @ 21:36:49 #15
184769 crew  Deisyy
pi_153257470
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 20:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze herkent ze waarschijnlijk op en mijl afstand.... alsof ze in een spiegel kijkt.

Maarreh, niet om het een of ander, maar waarom woon je als 36-jarige vrouw bij je vriend van 21 in op het terrein van je schoonmoeder?
Had ze geen eigen huis toen ze verkering met Dreetje kreeg?

Overigens dom, dom, dom van Rachel, ze jaagt ze rechtstreeks naar het stadhuis, en met een beetje pech vindt hij huwelijkse voorwaarden ook niet nodig.
It takes one to know one ;)

En inderdaad erg dom van Raggel, ik las dat dat Dreetje het inmiddels erg goed kan vinden de vader van Mo, twee handen op één buik, heel fijn natuurlijk, maar Raggel zet zichzelf buitenspel.
  donderdag 4 juni 2015 @ 21:47:20 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_153257840
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]

It takes one to know one ;)

En inderdaad erg dom van Raggel, ik las dat dat Dreetje het inmiddels erg goed kan vinden de vader van Mo, twee handen op één buik, heel fijn natuurlijk, maar Raggel zet zichzelf buitenspel.
Stel je nou voor dat Monique nog graag een kindje wil met Dreetje.... dan kunnen ze daar geen 10 jaar meer mee wachten :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator donderdag 4 juni 2015 @ 21:51:14 #17
184769 crew  Deisyy
pi_153257971
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Stel je nou voor dat Monique nog graag een kindje wil met Dreetje.... dan kunnen ze daar geen 10 jaar meer mee wachten :D
En zoals het een goede golddiger betaamt zal een zwangerschap ook niet lang op zich laten wachten. Ik las dat Dreetje en Mo in december gaat trouwen en het zou zomaar kunnen dat ze dan al zwanger is, want ze wil niet te lang wachten met kindertjes.
  donderdag 4 juni 2015 @ 22:09:41 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_153258592
Rachel mag dan wel met een oude vent getrouwd zijn geweest, ze heeft "De Jongens" van Wim Sonneveld duidelijk niet gehoord of begrepen.

Je moet ze prijzen.... regelrecht het graf in.
quote:
Ik weet het nog goed. Ze was veertien. Toen komt ze thuis met een knul van achttien. Oh, ik zag het zo: een gluiperd van het zuiverste water. Ene Harrie. Ik droom nog wel eens van ´m als ik zwaar getafeld heb.
Maar ja, wat doe je in de moderne opvoeding? Je zegt niet tegen je eigen dochtertje: ´Meid, ga uit m´n ogen met dat stuk verdriet!´ Maar je haalt die kwal binnen of het Sinterklaas is.
Oh, die Harrie. Hij was er altijd. En hij moest ook altijd mee-eten. En dan was-ie zo gedienstig, weet je wel, zo glijerig. Hij kon alles zo lekker aangeven. Het zout en de jus en de aardappels… Baah! Ik dacht als dát mijn schoonzoon moet worden, dan verhang ik me op een mooie zondagmorgen in het Amsterdamse Bos.
Maar goed, in het begin heb je nog enige invloed, want dan gaat zo´n meid aan je vragen: ´Pa, hoe vind je Harrie? En ik, heel link, ik begon Harrie te prijzen. Ik prees hem regelrecht het graf in. Dat-ie zo gedienstig was en dat-ie alles zo lekker kon aangeven… En zo zaagde ik indirect de poten onder zijn stoel vandaan. Binnen de maand had ik hem plat. Dag, Harrie!
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator donderdag 4 juni 2015 @ 22:13:46 #19
184769 crew  Deisyy
pi_153258734
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:09 schreef Leandra het volgende:
Rachel mag dan wel met een oude vent getrouwd zijn geweest, ze heeft "De Jongens" van Wim Sonneveld duidelijk niet gehoord of begrepen.

[..]

Dat dus, domme, domme Raggel!
  vrijdag 5 juni 2015 @ 00:20:04 #20
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_153262955
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:38 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

om niet te zeggen hypocriet!
zelf zat ze op dr 14de (kind aan huis als oppas voor zijn oudste twee kinderen) al op dr knietjes voor de open gulp van haar 19 jaar oudere grote liefde
Inderdaad, zeg :').
pi_153266180
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

^O^ _O_

In de conference ook de historische woorden: "Als een kind iets overkomt, is het jouw schuld, altijd" ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Nostalgist op 05-06-2015 08:16:14 (typo) ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 juni 2015 @ 08:26:05 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_153266358
quote:
Dit. Verder een eng mens. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_153267391
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 20:55 schreef Leandra het volgende:

Dat.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_153267397
En sowieso moeders en zonen :') Dat is zeker net zoiets als vaders en dochters.
Omgekeerde geslacht geeft altijd een goeie combi _O-
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:05:31 #25
300082 roos85
JUICHEN!
pi_153269241
quote:
Ik ook niet.

Schandalig hoe Rachel hun buiten spel heeft gezet :r :(
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_153284267
Volgens mij is Monique een heel leuk en aardig vrouwtje :D vergeleken met Rachel :{
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  Moderator vrijdag 5 juni 2015 @ 21:28:36 #27
184769 crew  Deisyy
pi_153286561
Iedereen is leuk en aardig, vergeleken met Raggel :{
pi_153287313

Bah! :r
  vrijdag 5 juni 2015 @ 21:56:07 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_153287601
Nou moet ik echt even gaan opzoeken hoe oud ze is....
Edit: Darn.... van 1970, 45 dus :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_153287723
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:56 schreef Leandra het volgende:
Ze is 45, according to Wikipedia. Mijn hemel, ik ben ouder, maar zie er jonger uit.
pi_153288962
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:59 schreef nikkiefan het volgende:

[..]

Ze is 45, according to Wikipedia. Mijn hemel, ik ben ouder, maar zie er jonger uit.
Dat komt o.a. omdat je niet elke dag onder de zonnebank ligt en geen twee pakjes Gauloises per dag wegpaft.
pi_153289045
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:29 schreef Pulzzar het volgende:

Dat komt o.a. omdat je niet elke dag onder de zonnebank ligt en geen twee pakjes Gauloises per dag wegpaft.
Ik heb nog wel heftigere dingen gedaan.
pi_153289127
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:31 schreef nikkiefan het volgende:

[..]

Ik heb nog wel heftigere dingen gedaan.
Maar waarschijnlijk wel minder frequent.
pi_153289207
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:33 schreef Pulzzar het volgende:

Maar waarschijnlijk wel minder frequent.
Drank, drugs, zo'n 13 jaar lang icm elkaar, pakjes Camel paffen.
pi_153289405
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:35 schreef nikkiefan het volgende:

[..]

Drank, drugs, zo'n 13 jaar lang icm elkaar, pakjes Camel paffen.
Nog steeds?

Maar ik denk dat vooral die zonnebank haar zo oud maakt.
pi_153289497
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:41 schreef Pulzzar het volgende:

Nog steeds?
Nee, ruim 4 jaar clean.

quote:
Maar ik denk dat vooral die zonnebank haar zo oud maakt.
Is goed mogelijk, door de uv stralen.
pi_153294765
quote:
45? :o

Wel het cliché voorbeeld van een verlept hoofd. Áltijd iemand die rookt :')
pi_153302293
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Iedereen is leuk en aardig, vergeleken met Raggel :{
Geldwolf _O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_153302305
quote:
Neeee lijkt wel 60
pi_153302448
45 :{
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 6 juni 2015 @ 17:46:10 #41
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_153304089
quote:
Tokkie genen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_153304488
Die vrouw van rene froger komt anders ook in de buurt.
pi_153304515
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 18:08 schreef Deckard het volgende:
Die vrouw van rene froger komt anders ook in de buurt.
Die wordt over een ruime week 50 jaar.

En die is overigens likeable als wat (vind ik) O+
pi_153304530
maar ook een lederhoofd.
pi_153307634
Rachel is volgens mij een bikkelharde zakenvrouw.
Overigens vreemd dat Andre jr. de laatste tijd Patty Brard (vriendin van de familie Hazes) vaak gewoon mama noemt :?

Krijgt Patty er een nieuwe zoon bij?
pi_153313281
Zoekt zeker een moederfiguur..... dacht dat er altijd geruchten waren dat ie meer van de mannen was?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_153315977
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 22:54 schreef Samson het volgende:
Zoekt zeker een moederfiguur..... dacht dat er altijd geruchten waren dat ie meer van de mannen was?
Die zijn er over meer mannelijke BN-ers terwijl het gewoon hetero's zijn.

Ik heb het te doen met Dré en Roxanne. Ook hun vader deugde niet toen hij nog leefde. Dat was een zwak figuur die niet van de drank af wilde blijven, Rachel neukte toen hij allang 30+er was en zij nog maar 14 of nog jonger en zich liet manipuleren om het contact te verbreken met zijn kinderen die hij bij zijn ex-vrouw verwekte. Als hij geen zanger was geweest die bij Tokkie-Nederland zo populair was (en nog steeds is) waren ze via Bureau Jeugdzorg allang weggehaald naar een ander pleeggezin.
  zondag 7 juni 2015 @ 00:45:30 #48
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_153316730
Gewoon even online (bol.com ofzo) het boek 'André Hazes en Ik' aanschaffen. Ik heb meerdere boeken gelezen over Hazes (behalve dat gedrocht van Rachel zelf, daar kwam ik niet doorheen en was meer een 'kijk mij een zware tijd gehad hebben met die man'-verhaal dan wat dan ook, maar dat waren die musical en die film hoogstwaarschijnlijk ook) en dit boek van Jos van Zoelen (zijn oud-chauffeur, manager en lijfwacht als ik het goed heb) is duidelijk wel het meest complete. Eerst een uiteenzetting van zijn verhalen, vervolgens een waslijst aan interviews met mensen die in de jaren voor en tijdens Rachel met André contact hadden en vaak ook door Rachel de deur zijn gewezen.

Zij is gewoon doodeng.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_153320729
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 00:21 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Die zijn er over meer mannelijke BN-ers terwijl het gewoon hetero's zijn.

Ik heb het te doen met Dré en Roxanne. Ook hun vader deugde niet toen hij nog leefde. Dat was een zwak figuur die niet van de drank af wilde blijven, Rachel neukte toen hij allang 30+er was en zij nog maar 14 of nog jonger en zich liet manipuleren om het contact te verbreken met zijn kinderen die hij bij zijn ex-vrouw verwekte. Als hij geen zanger was geweest die bij Tokkie-Nederland zo populair was (en nog steeds is) waren ze via Bureau Jeugdzorg allang weggehaald naar een ander pleeggezin.
OK, maar ik heb het zeker niet de doen met Dre en Roxanne, die zijn eigenhandig ook nogal het succes van hun eigen vader aan het uitmelken, precies was Rachel ook altijd al gedaan heeft. Als ze daarop met zn allen niet aan het meeliften waren had echt niemand ooit van ze gehoord verder. En ik ken die Rachel verder niet persoonlijk maar heb ook een verslaafde in de familie en ik vind het knap als iemand daar mee om kan blijven gaan. Zelf is me dat namelijk niet gelukt.
pi_153320778
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 09:20 schreef Samson het volgende:

[..]

OK, maar ik heb het zeker niet de doen met Dre en Roxanne, die zijn eigenhandig ook nogal het succes van hun eigen vader aan het uitmelken, precies was Rachel ook altijd al gedaan heeft. Als ze daarop met zn allen niet aan het meeliften waren had echt niemand ooit van ze gehoord verder.
Hear hear!
  zondag 7 juni 2015 @ 09:29:16 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_153320810
Mwah, halfzingend NL melkt het succes van hun vader uit en sinds ze volwassen zijn pikken ze daar ook een graantje van mee, toen hij overleed waren ze 11 en 12 jaar, niet echt dat ze gelijk begonnen met cashen, en zo wel dan zal dat nog voornamelijk onder invloed van moeder zijn geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 7 juni 2015 @ 11:03:50 #52
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_153321852
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 09:20 schreef Samson het volgende:

[..]

OK, maar ik heb het zeker niet de doen met Dre en Roxanne, die zijn eigenhandig ook nogal het succes van hun eigen vader aan het uitmelken, precies was Rachel ook altijd al gedaan heeft. Als ze daarop met zn allen niet aan het meeliften waren had echt niemand ooit van ze gehoord verder. En ik ken die Rachel verder niet persoonlijk maar heb ook een verslaafde in de familie en ik vind het knap als iemand daar mee om kan blijven gaan. Zelf is me dat namelijk niet gelukt.
ik heb sowieso altijd t idee gehad dat dré en rox een beetje gebrainwashed zijn wat betreft de nagedachtenis aan hun vader..kan natuurlijk ook zijn dat ze gedrilld zijn om in het openbaar altijd positief en ophemelend te praten over hem, maar soms komt t zo nep over

daar staat tegenover dat kinderen rond de leeftijd die ze hadden toen hij overleed, ook niet zo snel kritisch zullen zijn over een ouder

weet even niet meer wat ik hiermee wilde zeggen, maar toch
pi_153326291
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 11:03 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik heb sowieso altijd t idee gehad dat dré en rox een beetje gebrainwashed zijn wat betreft de nagedachtenis aan hun vader..kan natuurlijk ook zijn dat ze gedrilld zijn om in het openbaar altijd positief en ophemelend te praten over hem, maar soms komt t zo nep over

daar staat tegenover dat kinderen rond de leeftijd die ze hadden toen hij overleed, ook niet zo snel kritisch zullen zijn over een ouder

Ik snap je wel.

Elk interview met die twee stond in het teken van "papa".
("ineens knetterde de lamp, we wisten dat dat papa moest zijn" :') ).
Al is dat ook de reden en aanleiding van interviews. Ze zijn beroemd door hun vader.
  zondag 7 juni 2015 @ 15:22:02 #54
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_153327135
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 14:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik snap je wel.

Al is dat ook de reden en aanleiding van interviews. Ze zijn beroemd door hun vader.
precies dat ja, alles is papa voor en na, alsof hij moeder theresa was bijna
nu zullen ze ook weinig anders gehoord en onthouden hebben over hem, maar je kan de cash cow ook niet publiekelijk afvallen
pi_153327509
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 11:03 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Ja, dat is ook weer waar, en ach, het is knap dat ze het achteraf allemaal zo hebben kunnen hypen, Hazes was een aardige volkszanger maar niet echt het icoon dat er nu achteraf van is gemaakt is mijn persoonlijke mening. Dus je kunt ze nageven dat ze het handig hebben aangepakt. Maar wat je zegt, ze weten waarschijnlijk niet beter omdat ze er vanaf dag 1 al zo zijn ingerold. Lijkt me dan lastig om je eigen leven op te bouwen.
  maandag 8 juni 2015 @ 13:45:01 #58
328189 ArnieAlberts
pi_153351842
André Hazes had gewoon een enorm, ENORM, bord voor z'n kop. En was ook absoluut geen lieverdje.

Rachel van Galen (want dat is ze gewoon) is gewoon door haar moeder Friedel helemaal gehersenspoeld alles eruit te halen wat er in zit. En dat is haar gelukt.
pi_153353388
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
André Hazes had gewoon een enorm, ENORM, bord voor z'n kop. En was ook absoluut geen lieverdje.

Rachel van Galen (want dat is ze gewoon) is gewoon door haar moeder Friedel helemaal gehersenspoeld alles eruit te halen wat er in zit. En dat is haar gelukt.
Goed verwoord! ^O^ Het zijn gewoon allemaal ordinaire tokkies die by far niet de verafgoding verdienen die ze van Nederland krijgen.
  maandag 8 juni 2015 @ 15:22:56 #60
328189 ArnieAlberts
pi_153354533
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 14:40 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Goed verwoord! ^O^ Het zijn gewoon allemaal ordinaire tokkies die by far niet de verafgoding verdienen die ze van Nederland krijgen.
Which is the reason dat ik 'Hij gelooft in mij' (gruwel alleen al van die naam) of 'Bloed zweet en tranen', die film, niet bezocht heb. Geen cent gaan ze aan mij verdienen.
pi_153355314
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:22 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Which is the reason dat ik 'Hij gelooft in mij' (gruwel alleen al van die naam) of 'Bloed zweet en tranen', die film, niet bezocht heb. Geen cent gaan ze aan mij verdienen.
hij gelooft in mij idd.. terwijl dat nummer niet eens over haar gaat maar nota bene is geschreven voor de vrouw waarvan ze hazes 'gestolen' heeft :')

net als dat kleine jongen over zoon melvin gaat en niet over dreetje jr

en t tokkievolk maar geloven dat al die liedjes over het 'nieuwe' gezin gaan
  maandag 8 juni 2015 @ 16:03:32 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_153355456
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:57 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hij gelooft in mij idd.. terwijl dat nummer niet eens over haar gaat maar nota bene is geschreven voor de vrouw waarvan ze hazes 'gestolen' heeft :')

Zij gelooft in mij is origineel uit 1982, zou wel heel vreemd zijn als ze dat kan verkopen als zijnde over haar :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_153355537
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 16:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zij gelooft in mij is origineel uit 1982, zou wel heel vreemd zijn als ze dat kan verkopen als zijnde over haar :')
raggel kan alles...
in dit topic blijkt ook dat er nog genoeg mensen zijn die niet eens wisten/gerealiseerd hadden dat er nog meer kinderen en huwelijken waren
  maandag 8 juni 2015 @ 16:56:45 #64
328189 ArnieAlberts
pi_153356646
quote:

[..]

Indeed, gaat over Ellen en Kleine Jongen over hun zoon Melvin. Maar Zij gelooft in mij is gewoon aangetast door die documentaire met de titel die gewoon al veel teveel om Rachel draaide.

En nog iets waar ik mijn theorie bij heb: Nathalie (een kind uit André's eerste huwelijk met Annie... nogiets) ging in 1996 schrijven en toen bracht hij 'Wees zuinig op m'n meissie' uit. Later kon je bij hoog en laag lezen dat André dat had geschreven voor 'Als Rox eenmaal een jongen in haar leven krijgt etcetera etcetera' :') Alles kan maar juist die opdringerige stelling dat het het één is laat mij juist denken dat het toch het ander is.

pi_153356789
Raggel :r
pi_153357747
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 16:56 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Indeed, gaat over Ellen en Kleine Jongen over hun zoon Melvin. Maar Zij gelooft in mij is gewoon aangetast door die documentaire met de titel die gewoon al veel teveel om Rachel draaide.

En nog iets waar ik mijn theorie bij heb: Nathalie (een kind uit André's eerste huwelijk met Annie... nogiets) ging in 1996 schrijven en toen bracht hij 'Wees zuinig op m'n meissie' uit. Later kon je bij hoog en laag lezen dat André dat had geschreven voor 'Als Rox eenmaal een jongen in haar leven krijgt etcetera etcetera' :') Alles kan maar juist die opdringerige stelling dat het het één is laat mij juist denken dat het toch het ander is.

[ afbeelding ]
oh ja, zuinig op mn meissie was ik vergeten in mn opsomming
voor die dueten cd na zn dood zong rox die opnieuw in
:') echt schaamteloos!
  maandag 8 juni 2015 @ 17:50:24 #67
328189 ArnieAlberts
pi_153357795
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 17:48 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

oh ja, zuinig op mn meissie was ik vergeten in mn opsomming
voor die dueten cd na zn dood zong rox die opnieuw in
:') echt schaamteloos!
In het boek van Robert de Waal (die bodyguard die na Jos van Zoelen kwam en schijnbaar de opvolger werd "omdat hij karate kčn") zit hij helemaal te tieren op die kinderen uit zijn vorige huwelijken, omdat Nathalie op de uitvaart of iets in haar toespraak zei "Geen zorgen, hij is zuinig op je meissie" en de Waal helemaal zat van "Jaaa hoe durft zij dat, het is Rox' liedje" :')______!
pi_153357921
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 17:50 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

In het boek van Robert de Waal (die bodyguard die na Jos van Zoelen kwam en schijnbaar de opvolger werd "omdat hij karate kčn") zit hij helemaal te tieren op die kinderen uit zijn vorige huwelijken, omdat Nathalie op de uitvaart of iets in haar toespraak zei "Geen zorgen, hij is zuinig op je meissie" en de Waal helemaal zat van "Jaaa hoe durft zij dat, het is Rox' liedje" :')______!
:D is toch te triest
misschien dat jr zn ogen nu open gaan en dat hij contact opneemt met zn broer en zus
pi_153358771
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 17:56 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

:D is toch te triest
misschien dat jr zn ogen nu open gaan en dat hij contact opneemt met zn broer en zus
Denk t niet.
pi_153358783
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 17:50 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Makkelijk als je geld vangt van Raggel

Oh.. http://www.koelman.com/2008/de-echte-waarheid-over-andre-hazes/

:')

[ Bericht 13% gewijzigd door quirina op 08-06-2015 23:00:51 ]
  maandag 8 juni 2015 @ 18:40:01 #71
328189 ArnieAlberts
pi_153358832
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 18:37 schreef quirina het volgende:

[..]

Makkelijk als je geld vangt van Raggel
Dat dus. Van Zoelen vertelt ook in zijn boek 'Leuke dingen die hij vertelt. Jammer alleen dat Dré de helft met mij heeft meegemaakt." _O-
pi_153359052
Jos van Zoelen klets niet uit zijn nek in ieder geval, logisch dat Raggel een schurfthekel aan hem heeft.
Raggel lag op haar dertiende al andre te pijpen. Zal ook wel in dat boek staan.
Ben best nieuwsgierig naar dat boek. Kende via via al wat verhalen.
pi_153366780
quote:
HUISVRIEND: RACHEL HAD SEKS MET ANDRE HAZES TOE ZIJ 12 WAS!

Verbijsterend! Volgens voormalig huisvriend van Andre Hazes, Henk Volkers, werd Andre in de tijd dat die nog met zijn tweede vrouw Ellen getrouwd was, verleid door de toen pas 12-jaar Rachel. Henk Volkers (75) zegt dat hij en Ellen Hazes destijds met eigen ogen hebben gezien hoe de 12-jarige Rachel met het geslachtsdeel van Hazes 'speelde'...

Volkers zegt ook dat dat Rachel van Galen en haar vader en moeder destijds maar een doel voor ogen hadden: Rachel te koppelen aan Andre Hazes. Volgens de toenmalige huisvriend wilde Ellen, die vorige week overleed aan borstkanker en het verdriet om haar grote liefde Andre, daarom ook niet meer leven...

Henk Volkers doet zijn verbijsterende verhaal deze week in het weekblad Prive en hij neemt bepaald geen blad voor de mond. Keihard zegt hij dat Rachel en haar ouders deels verantwoordelijk zijn voor het verdriet van Ellen in de afgelopen jaren. Verdriet dat werd veroorzaakt omdat Rachel al als 12-jarig pubermeisje Andre Hazes wist in te palmen.

Het kwam allemaal door Rachel, weet Henk Prive te vertellen. "De familie Van Galen was Hazes-gek. Ze hadden een slagerij in Rotterdam, zelfs op het vleeswaren papier stond zijn foto. Ze hebben zich in het huwelijk van André gewerkt. Dat moest kapot, voor dochter Rachel. Moeder Frida had ervoor gezorgd dat haar dochter, hoewel toen pas twaalf jaar oud, op de kleine Melvin mocht passen. Ellen was toen nog een evenwichtige meid. Ze runde Melvin Productions aan de Willemsparkweg en was veel op kantoor.

Op een dag belde ze me op. Of ik met haar naar een bankstel wilde gaan kijken. Gezellig met zijn tweetjes en André ging toch nooit mee. Maar Ellen vergat iets en wij liepen terug naar huis. Ik had hun huis verbouwd en er zo'n boerendeur in gemaakt. Het bovenste deurtje stond open en wat zagen we? Ik kan het niet zeggen. Ellen kreeg een nekslag. Ze keek me aan, ik kon haar nog nét opvangen... Ik heb haar uit huis gehaald, we zijn een stukje gaan rijden. Je hebt het niet goed gezien, suste ik.

De verhouding van haar Andre met pubermeisje Rachel maakte dat Ellen overspannern raakte volgens Volkers. "Ellen raakte geestelijk helemaal in de war. Ze ging wartaal praten en hoorde vliegtuigen en treinen. Ik heb Melvin naar mensen gebracht om op te passen. Toen ik terugkwam hadden kennissen Ellen met een ziekenwagen laten ophalen. Ze was psychiatrisch patiënt geworden en werd opgesloten in een ziekenhuis in Amersfoort."

Toen Henk dat hoorde, zo vertelt hij in het weekblad, reed met een 'bloedgang' naar Amersfoort. "Ellen vloog steeds tegen de tralies aan. Ze gilde: 'Henk, help me toch!' Toen brak mijn hart. Ze had zó veel verdriet en ik ben goed van de tongriem gesneden en zei tegen die dokter: Wat is dat voor flauwekul? Ik dacht dat alleen de wettige echtgenoot hierover kon beslissen. De mensen die dit hebben gedaan zijn aangewaaide kennissen... Ik neem Ellen meteen weer mee.

Dat kon natuurlijk niet, meneer Hazes moest maar komen. Ik bellen naar de familie Van Galen. Nee, André kwam niet aan de telefoon. Ik zei: Als ik hem niet binnen één seconde te spreken krijg, ga ik naar een drukkerij waar ik vijfhonderd pamfletten laat maken over André en jullie dochter en die hang ik door heel Rotterdam. Jullie verkopen nooit meer één ons worst."

"lk kreeg André meteen aan de lijn. Wat er aan de hand was. Ik zeg: Waar ben je nou mee bezig man? Je vrouw ligt achter de tralies. Je hebt haar echt gek gekregen. Je hebt een uur de tijd om te komen. Het greep André wel aan. We hebben drie uur met de doktoren gesproken, met als gevolg dat we Ellen de volgende dag konden ophalen. Maar nog diezelfde avond kwam dat wijf Van Galen thuis in Baarn. Wat denk je dat ze zegt, je raadt het nooit: 'Zo, die Ellen is opgeruimd. En ik wil in dit huis die naam nóóit meer horen!' Toen kreeg ik een vlaag. Ik pakte dat mens beet en gooide haar dwars door de boerendeur heen en inde tuin kreeg ze nog een paar schoppen. Ik was zó laaiend, dat niemand me dorst te benaderen.De volgende dag kreeg André Ellen dus weer mee naar huis, maar hij ging gewoon door met die Rachel. De hele week zat hij in Rotterdam. Uiteindelijk is Ellen toen tóch weer door gedraaid."

Heb probeerde nog te redden wat er te redden viel. 'Ik zei tegen André dat ik hem dood zou schieten als hij er niet een einde maakt aan. dat gedoe met dat mokkel uit Rotterdam. Hij antwoordde: 'Dat durf je nooit. 'Ik: Let maar op! Toch niet gedaan natuurlijk, maar wél Rachel gebeld. Waar hij bijzat pakte ik de telefoon: Jij klein geraffineerd loeder...André zit hier naast me, maar heeft niet de moéd het je te zeggen, dus doe ik het maar. Het is over en uit tussen jullie! Hij kiest voor Ellen. Weet je wat ze antwoordde? 'Ik had ook nooit aan een oudere man moeten beginnen! Maar ze zijn gewoon doorgegaan die twee. Alsof er geen Ellen bestond.'

De scheiding was volgens Volkers onafwendbaar. 'Maar het leven interesseerde haar eigenlijk niet meer. Ze is later hertrouwd met Job, een heel lieve man, maar ze is nooit meer echt gelukkig geweest."

Toen André, oktober 1991 met Rachel trouwde huilde Ellen tranen met tuiten."
http://www.maroc.nl/forum(...)den-andre-hazes.html
  † In Memoriam † maandag 8 juni 2015 @ 22:55:07 #75
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_153368562
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 17:02 schreef quirina het volgende:
Raggel :r
Goeie samenvatting. :7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_153388037
jr gaat straks uitleg geven in boulevard
  dinsdag 9 juni 2015 @ 19:22:35 #77
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_153389394
quote:
12s.gif Op donderdag 4 juni 2015 20:53 schreef Deisyy het volgende:

Ik doelde inderdaad om die liefdevolle daad.

Voor Cc en anderen die het verhaal nog niet kennen.

http://roddelvrouw.blogsp(...)-bevredigd-door.html
Is voor mij ook nieuw 😳Soort zoekt soort :X
pi_153389440
zn uitleg; ik wil er niks over zeggen en jullie zien van zelf wel of t goed komt of niet
  dinsdag 9 juni 2015 @ 19:25:22 #79
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_153389513
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:05 schreef roos85 het volgende:

Ik ook niet.

Schandalig hoe Rachel hun buiten spel heeft gezet :r :(
Nathalie komt uit Andre's eerste huwelijk met Annie en Melvin uit Andre's tweede huwelijk met Ellen. Vrouw drie kreeg twee kinderen van hem Roxanne en André :@
pi_153389704
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:57 schreef JaneDoe het volgende:

Helemaal mee eens.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_153389732
Interview bij Boulevard stelde ook niet zo veel voor.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 9 juni 2015 @ 19:32:30 #82
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_153389850
quote:

[..]

Zo is het inderdaad wel altijd gebracht. Maar nu ben ik zelf van '89 dus te jong om dat allemaal meegemaakt te hebben. Ik wist wel dat hij een ander gezin had gehad inclusief kinderen maar qua media eigenlijk nooit iets van meegekregen.
Bij mij is het ook altijd overgebracht alsof dat nummer over Rachel Hazes zou gaan, ook als je de commercials voor de musical etc. zag.
吴 曼 迪
  dinsdag 9 juni 2015 @ 20:19:40 #83
16715 Mylene
*schatje*
pi_153391458
Filmpje Telegraaf Privé: Dré wil zo snel mogelijk verhuizen Waarin hij de reden geeft waarom hij dat zo graag wil.
  † In Memoriam † dinsdag 9 juni 2015 @ 20:42:26 #84
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_153392318
Afijn, Dreetje wil dus hokken met Mo en Mo wil snel gaan biggen. En de pitboels moeten er ook nog bij in bed.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † dinsdag 9 juni 2015 @ 20:43:29 #85
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_153392358
Dat die bimbo van de Televaag het dus ook constant heeft over 'Dreetje'. Het joch had haar oom kunnen zijn.
  woensdag 10 juni 2015 @ 15:45:23 #86
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153412239
Whut :o ik leer hier veel nieuwe dingen..

Raggel heeft het zelf echt goed verpest bij haar zoon iig :')
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_153412607
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 20:19 schreef Mylene het volgende:
Filmpje Telegraaf Privé: Dré wil zo snel mogelijk verhuizen Waarin hij de reden geeft waarom hij dat zo graag wil.
En wat is de reden dan precies?

(Geen Boulevard of filmpjes gekeken).
  woensdag 10 juni 2015 @ 16:00:02 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153412641
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 15:59 schreef Pisces29 het volgende:

En wat is de reden dan precies?

(Geen Boulevard of filmpjes gekeken).
Meer ruimte voor hun twee honden.
pi_153419809
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 15:45 schreef Moppert het volgende:
Whut :o ik leer hier veel nieuwe dingen..

Raggel heeft het zelf echt goed verpest bij haar zoon iig :')
Mo is gewoon te slim voor Raggel en daar houd ze niet zo van gok ik.
pi_153428725
quote:
DRÉ HAZES WIL MET MOEDER TROUWEN
Iedere jongen houdt van z’n moeder, maar Dré Hazes (18) maakt het wel heel bont. Hij heeft een onthutsend interview gegeven aan Story. De tiener vertelt in het weekblad openhartig dat zijn moeder Rachel (42) eigenlijk zijn perfecte vrouw is: ''Mijn droomvrouw is een kopie van mijn moeder. Niemand heeft nog aan haar kunnen tippen. Een kopie van mijn moeder, die zoek ik feitelijk.”

Dré, zijn zus Roxeanne en moeder Rachel zijn sinds de dood van papa André, nu bijna acht jaar geleden, een hecht team. Dré en zijn moeder wonen in één huis en zus Rox is hun buurvrouw. Dat Dré nog bij zijn moeder woont, vindt hij geen probleem. Sterker nog, hij vindt het heerlijk. Zo hebben ze alle tijd om te babbelen en dat doen ze dan ook. Over alles. Dré: “Mensen vinden het vreemd dat je als zoon met je moeder je seksleven bespreekt. Ik vind dat juist leuk. Mama is een moderne vrouw die mij ook op dat gebied goede adviezen geeft.”

Ooit liet de Hazes-nazaat dat hij al met meer dan vijftig vrouwen het bed heeft gedeeld. Toch moesten ze allemaal vertrekken. Niemand haalt het bij moedertje lief: “Eigenlijk zou ze voor mij de ideale echtgenote zijn als ze mijn moeder niet was. Ik heb de nodige vriendinnetjes gehad, maar die haalden het nooit bij m’n moeder.”
http://www.wtf.nl/spotlig(...)-moeder-trouwen.html

3 jaar geleden was het dus helemaal anders. :')
  donderdag 11 juni 2015 @ 08:05:06 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_153431753
Als hij idd een kopie van z'n moeder gevonden heeft verklaart dat waarschijnlijk waarom ze zo'n hekel aan haar heeft ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † donderdag 11 juni 2015 @ 09:04:01 #92
43556 miss_dynastie
pi_153432292
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 08:05 schreef Leandra het volgende:
Als hij idd een kopie van z'n moeder gevonden heeft verklaart dat waarschijnlijk waarom ze zo'n hekel aan haar heeft ;)
Ja!
pi_153432749
Hebben we eigenlijk nog een foto van Dre met die vriendin?
  donderdag 11 juni 2015 @ 09:56:49 #94
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_153433238
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 08:05 schreef Leandra het volgende:
Juist😄
pi_153435934
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben we eigenlijk nog een foto van Dre met die vriendin?
  donderdag 11 juni 2015 @ 12:14:43 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153436528
Heb je met een marker die wenkbrauwen ingetekend?
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:10:30 #97
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_153437834
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juni 2015 12:14 schreef Copycat het volgende:
En zijn tattoo's :X
  donderdag 11 juni 2015 @ 14:49:30 #98
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_153440490
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 14:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik snap je wel.

ik herinner me nog een intervieuw met Raggel, waarin ze vertelde dat ze een kikker in de tuin had die als twee druppels water leek op Dré. Een reďncarnatie en ik geloof zelfs dat hij ook nog boodschappen doorgaf.

Het is me een raadsel waarom Raggel en kinderen hun vader zo ophemelen. Alleen al uit de documentaire kun je concluderen dat het bepaald geen leuk gezin was.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 11 juni 2015 @ 14:52:15 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153440576
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:49 schreef Duderinnetje het volgende:

ik herinner me nog een intervieuw met Raggel,
Ik wilt dit niet lezen!
pi_153440585
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juni 2015 12:14 schreef Copycat het volgende:
De bekende Yolanthe brauwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')