Dat gebeurd niet. Zoals vermeld gedraag ik mij als een heer in het verkeer. Naai je mij, dan heb je een probleem. Maar dat geldt ook voor anderen waarmee ik omga.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:13 schreef OEM het volgende:
[..]
Achja, het is wachten tot je iemand tegen komt met een nog grotere plaat voor z'n kop.
Sorry, kleine ninja-edit gedaan. Mijn aanvankelijke reactie dekte de lading niet helemaal.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:13 schreef Alt-tab het volgende:
[..]
Op welk vlak precies? Pussy krijg ik genoeg.
Geen probleem. Je mag mij een tokkie vinden. Dat vind ik geen enkel probleem. Ik hou alleen niet van mensen die mij in gevaar brengen. Zakelijk gezien draag ik alleen Hugo Boss ook qua accessoires en rijd ik D klasse. Flame er maar op losquote:Op zondag 21 juni 2015 13:15 schreef padlarf het volgende:
[..]
Sorry, kleine ninja-edit gedaan. Mijn aanvankelijke reactie dekte de lading niet helemaal.
Iemand kan zich verder altijd als een heer in het verkeer gedragen (wil ik nog wel best geloven ook), maar als de stoppen doorslaan als iemand eens een fout maakt en daar niet direct naar wens op reageert, dan vraag ik met toch af of zo iemand dan wel thuishoort op de weg.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:15 schreef eP2e het volgende:
Alt-tab is nou precies zo'n type die, als hij zijn knuppel niet bij zich heeft, in staat is om zijn auto als wapen in te zetten om zijn genoegdoening te halen.
Levensgevaarlijk dit soort lui, die behoren in een gesticht.
Daar heb je gelijk in. Dat is een negatief punt van mij en moet ik aan werken. Ik hoor daar boven te staan. De realiteit is dat ik mij helaas onwijs erger aan dit soort figuren. Wellicht kan ik hier beter mee omgaan als ik ouder word.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:20 schreef padlarf het volgende:
[..]
Iemand kan zich verder altijd als een heer in het verkeer gedragen (wil ik nog wel best geloven ook), maar als de stoppen doorslaan als iemand eens een fout maakt en daar niet direct naar wens op reageert, dan vraag ik met toch af of zo iemand dan wel thuishoort op de weg.
Dat kan nog lang duren, als ik jou was zou ik per direct professionele hulp zoeken.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:22 schreef Alt-tab het volgende:
[..]
Wellicht kan ik hier beter mee omgaan als ik ouder word.
Want?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:24 schreef eP2e het volgende:
[..]
Dat kan nog lang duren, als ik jou was zou ik per direct professionele hulp zoeken.
Wauw, je komt niet vaak iemand tegen die zegt dattie EN een heer in het verkeer is EN dattie een gevalletje roadrage is.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:22 schreef Alt-tab het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Dat is een negatief punt van mij en moet ik aan werken. Ik hoor daar boven te staan. De realiteit is dat ik mij helaas onwijs erger aan dit soort figuren. Wellicht kan ik hier beter mee omgaan als ik ouder word.
Ok, komen we toch nog dichter bij elkaar dan verwacht. Ik zit me zelf uiteraard ook wel eens op te vreten achter het stuur, en doe ook wel eens dingen die achteraf misschien toch niet zo handig waren. Ik liet me net ook weer verleiden tot het gebruik van scheldwoorden, had ook niet gehoeven natuurlijk.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:22 schreef Alt-tab het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Dat is een negatief punt van mij en moet ik aan werken. Ik hoor daar boven te staan. De realiteit is dat ik mij helaas onwijs erger aan dit soort figuren. Wellicht kan ik hier beter mee omgaan als ik ouder word.
Ik ben erg begaan met de veiligheid van anderen, gun hen ruimte, meer dan dat de gemiddelde automobilist doet. Als je mij echter lastig gaat vallen in de zin van gaten dichtrijden, geen ruimte geven, mij in gevaar brengen, word ik kwaad. Maar schijnbaar is dat niet normaal.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:25 schreef OEM het volgende:
[..]
Wauw, je komt niet vaak iemand tegen die binnen 5 minuten zegt dattie EN een heer in het verkeer is EN dattie een gevalletje roadrage is.
Ik ben gewoon neutraal. Ik keur mijn gedrag niet goed, maar die ellende komt voort uit andermans onwetendheid. Helaas ga ik daar iets verder in, maar dat is mijn persoonlijkheid.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ok, komen we toch nog dichter bij elkaar dan verwacht. Ik zit me zelf uiteraard ook wel eens op te vreten achter het stuur, en doe ook wel eens dingen die achteraf misschien toch niet zo handig waren. Ik liet me net ook weer verleiden tot het gebruik van scheldwoorden, had ook niet gehoeven natuurlijk.
Je geeft het zelf toequote:
Wat geef ik zelf toe? Dat ik het niet pik dat anderen mij bewust dwarsbomen? Misschien kan je zelf een cursus assertiveit volgen. Misschien dat je dan voor jezelf kan opkomen. Ik tolereer dit gedrag in ieder geval niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:33 schreef eP2e het volgende:
[..]
Je geeft het zelf toeEn vervolgens wil je gaan wachten en hopen dat je agressieprobleem vanzelf over gaat als je ouder wordt. Dat kan rustig nog 20 jaar duren, professionele hulp kan binnen een paar maanden al succes hebben.
Goddomme, nog achterlijk ookquote:Op zondag 21 juni 2015 13:35 schreef Alt-tab het volgende:
[..]
Wat geef ik zelf toe? Dat ik het niet pik dat anderen mij bewust dwarsbomen? Misschien kan je zelf een cursus assertiveit volgen. Misschien dat je dan voor jezelf kan opkomen. Ik tolereer dit gedrag in ieder geval niet.
Natuurlijkquote:
Ja, dag..quote:Op zondag 21 juni 2015 13:38 schreef Alt-tab het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ik besef mij terdege dat mijn gedrag niet helemaal juist is. Ik probeer hier wat milder in te worden. Dat neemt niet weg dat de irritatiefactor helaas aanwezig blijft en dat zal ik nooit accepteren.
Oke doei. Je bent toch te incapabel voor een volwassen discussie. Goed moment om af te sluiten.quote:
Aldus de man die discussieert met een honkbalknuppelquote:Op zondag 21 juni 2015 13:41 schreef Alt-tab het volgende:
[..]
Oke doei. Je bent toch te incapabel voor een volwassen discussie. Goed moment om af te sluiten.
Precies. Daar komen immers veel worden uit. Probeer het nog een keer.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Aldus de man die discussieert met een honkbalknuppel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |