En waarom heeft hij er geen zin in?quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee niet in de avond in de puinhoop. Zoals ik al zei lekker bij zijn ouders wonen tot de woning klaar is. Mocht dat nodig zijn. Want we houden het huis nog even aan voor we echt gaan verhuizen natuurlijk.
Ja dat las ik. En heb ik inderdaad ook van de adviseur gehoord. En uiteraard hebben wij daar niets mee te maken want wij zelf gaan geen huis kopen met NHG of zitten niet onder een 3,5%.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry, zie edit.
Voor hypotheekrentes onder de 3,5 procent geldt vanaf 1 juli een lagere maximale hypotheek. Dit komt omdat banken vanaf dat moment met lagere financieringslastpercentages moeten rekenen. Deze wijziging heeft vooral gevolgen voor huizenkopers die een lage hypotheekrente (onder de 3,5 procent) kunnen krijgen. En dit geldt zeker voor huizenkopers die een NHG-hypotheek kunnen afsluiten. De huidige hypotheekrente is immers 2,4 procent voor een NHG-hypotheek met een 10 jaars rentevaste periode.
Financiering duurt al snel 6 tot 8 weken. Voor 1 juli is dan wat krap.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:45 schreef Tally het volgende:
Maar idd voor mensen die ons huis willen kopen kan dat wel gelden. Dan moeten ze ff opschieten
Verschilt. Ene moment heeft hij geen zin om veel te (laten) doen maar andere moment komt hij daar wel van terug.quote:
Heeft hij grotere tieten?quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Verschilt. Ene moment heeft hij geen zin om veel te (laten) doen maar andere moment komt hij daar wel van terug.
En dan is het weer dat hij eigenlijk een groter huis zoekt![]()
Het is net een vrouw. Ik weet eigenlijk niet waarom niet.
De adviseur zei dat het nog rond kan komen als er tot aan half juni een aanvraag word gedaan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Financiering duurt al snel 6 tot 8 weken. Voor 1 juli is dan wat krap.
Ik zit even een berekening uit te voeren bij abnamro, en pas bij 30 jaar vast kom ik over de 3,5quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat las ik. En heb ik inderdaad ook van de adviseur gehoord. En uiteraard hebben wij daar niets mee te maken want wij zelf gaan geen huis kopen met NHG of zitten niet onder een 3,5%.
Maar idd voor mensen die ons huis willen kopen kan dat wel gelden. Dan moeten ze ff opschieten
Ik ga m'n boekekast opnieuw inruimen. Denk dat ik er één boek in ga zettenquote:
Dan weet ik ook niet hoe die vent dat heeft berekend. En eerlijk gezegd heb ik ook maar met een half oor meegeluisterd want dit ging mijn man aanquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit even een berekening uit te voeren bij abnamro, en pas bij 30 jaar vast kom ik over de 3,5(3.55%)
Ja, in de praktijk zal het allemaal heel anders worden. Maar vind het wel belachelijk laag allemaal. Denk dat ik misschien nog wel voor 30 jaar vast ga, als het echt 3,55% is.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan weet ik ook niet hoe die vent dat heeft berekend. En eerlijk gezegd heb ik ook maar met een half oor meegeluisterd want dit ging mijn man aan
Mijn man heeft de berekeningen ook gemaakt en zei dat het klopt wat hij zei.
Dan heb ik gewoon wat gemist
Of nee wacht. Wij nemen niet een hele nieuwe hypotheek. Wij houden diegene die we hebben aan. En nemen er eentje bij. Wel bij dezelfde verstrekker want anders mag je niet de hypotheekrente aftrekken. Zoiets was het. Dat was voor ons voordeliger dan een hele nieuwe hypotheek.
Dat snap ik ja. Die gaat uiteraard wel weer stijgenquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, in de praktijk zal het allemaal heel anders worden. Maar vind het wel belachelijk laag allemaal. Denk dat ik misschien nog wel voor 30 jaar vast ga, als het echt 3,55% is.
Damnitquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:14 schreef Godtje het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)vondvierdaagse.dhtmltwitter:koenderegt twitterde op donderdag 04-06-2015 om 09:57:59Is dit serieus? Of heeft De Speld ook een rubriek in Trouw tegenwoordig? #avondvierdaagse http://t.co/JbVJ1gfY34 via @Pritt reageer retweet
Hele huis platquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:38 schreef Tally het volgende:
Ik word net gebel door de makelaar en we hebben 2 biedingen liggen op ons huis!
Zijn niet zo zwaarquote:
Beetje leuke ook nog wel?quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:38 schreef Tally het volgende:
Ja best wel. Ik denk dat we daar wel uit gaan komenquote:
Top!quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:38 schreef Tally het volgende:
niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicequote:Op donderdag 4 juni 2015 11:38 schreef Tally het volgende:
Gefeliciteerd! Toppie!quote:
Ik ben vrolijk, blij en gelukkig. Telt dat ook?quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:33 schreef Samzz het volgende:
Het goede nieuws topic?
Ik heb geen goed nieuws. Ook geen slecht nieuws, dus dat is goed. Denk ik.
Dat lijkt me welquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben vrolijk, blij en gelukkig. Telt dat ook?
ik was eigenlijk van plan morgen vrij te nemen, maar dat gaat hem niet worden. Er moet morgen iets af. Hoeplijk wel beetje op tijd naar huis morgen. Begin wel een uurtje later gezien het bier drinken van vanavondquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:57 schreef stbabylon het volgende:
Morgen thuis werken, scheelt 2 uur.
Vanavond Het Groot Zwols Geluidsoverlast Festijn, openbaar debat met geluidstesten. Hopelijk zijn er veel geluidsnazi's zodat ik ze eindelijk in hun gezicht de waarheid kan vertellen.
Slim slimquote:Op donderdag 4 juni 2015 15:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik was eigenlijk van plan morgen vrij te nemen, maar dat gaat hem niet worden. Er moet morgen iets af. Hoeplijk wel beetje op tijd naar huis morgen. Begin wel een uurtje later gezien het bier drinken van vanavond
Sorry, ik neem geen telefoontjes van privé-nummers aanquote:Op donderdag 4 juni 2015 16:04 schreef DrMarten het volgende:
Als mensen noue gewoon eens hun telefoon op zouden nemen he
Ik ben in gesprek.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:04 schreef DrMarten het volgende:
quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry, ik neem geen telefoontjes van privé-nummers aan.
Ik zag dat jij het wasquote:Op donderdag 4 juni 2015 16:04 schreef DrMarten het volgende:
Mensen met een onderneming doorgaans wel, maar deze niet. Erg irritant.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry, ik neem geen telefoontjes van privé-nummers aan.
Misschien is die persoon wel van de zon aan het genieten.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mensen met een onderneming doorgaans wel, maar deze niet. Erg irritant.
Morgen nog 1 poging.
Dan spreek je de voicemail in of zet je nummer niet meer privé.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mensen met een onderneming doorgaans wel, maar deze niet. Erg irritant.
Morgen nog 1 poging.
Vent heeft geen voicemail. En werktelefoon, die kan volgens mij niet eens op nummerweergavequote:Op donderdag 4 juni 2015 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan spreek je de voicemail in of zet je nummer niet meer privé.
Sja, dan hedde pechquote:Op donderdag 4 juni 2015 16:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vent heeft geen voicemail. En werktelefoon, die kan volgens mij niet eens op nummerweergave
Neequote:
Bezorgerquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. De bezorger is er nog steeds niet.
Ik weet niet wat jij bij de dierenwinkel haalt, maar de gemiddelde dierenwinkels hebben geen kippenekken, schaapskoppen en karkassen van noem het maarquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
BezorgerIk kan het hier gewoon bij de dierenwinkel halen, maar goed ik woon dan ook niet in Zeeland
De dierenwinkel waar ik het voer haalde kon zo'n beetje aan alles komenquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij bij de dierenwinkel haalt, maar de gemiddelde dierenwinkels hebben geen kippenekken, schaapskoppen en karkassen van noem het maar.
Maar, de bezorger van Lotgering is geweest, twee diepvriesvakken vol vers vlees voor de boef. Pakje voor morgen ligt in de koelkast, pakje voor straks even in heet water. De mergpijp ligt te ontdooien.
Ah, ja dat zal ook vast wel. Maar in mijn dorp zit geen dierenwinkel en bij Lotgering kan ik zelf kiezen welke soorten vlees ik wil en wat ik daarbij nog wil bestellen aan kippenekken, eendenekken, mergpijpen, botten, karkassen e.d..quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
De dierenwinkel waar ik het voer haalde kon zo'n beetje aan alles komenIk ben benieuwd (al verw8 ik dat het geen probleem zal zijn) wat Boris boef van de mergpijp zal vinden
Graag een foto van een kluivende/likkende/bijtende Boris m.b.t. de mergpijp graag
quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, ja dat zal ook vast wel. Maar in mijn dorp zit geen dierenwinkel en bij Lotgering kan ik zelf kiezen welke soorten vlees ik wil en wat ik daarbij nog wil bestellen aan kippenekken, eendenekken, mergpijpen, botten, karkassen e.d..
En ik ga zeker een foto maken vanavond, hij krijgt straks eerst zijn vlees.
Het zou veel moeten minderen in vergelijking met brok. Maar we gaan het zien.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben overigens best benieuwd naar zijn mogelijke flatulentie m.b.t. het nieuwe BARF voer![]()
Ik kan mezelf nog zo goed herinneren wat voor "Eukanuba" scheten Zito liet, tering die kwamen in aanmerking voor Biohazard afval zeg maarquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou veel moeten minderen in vergelijking met brok. Maar we gaan het zien.
Ja, preciesquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kan mezelf nog zo goed herinneren wat voor "Eukanuba" scheten Zito liet, tering die kwamen in aanmerking voor Biohazard afval zeg maar
Ik snap het m.b.t. de geur van het "verse" vlees, maar ach het hoort erbij (net als poepluiers bij een baby zeg maarquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, precies.
Boris vindt het vlees iig heerlijk, hij is de bak nog steeds aan het uitlikken.
Het meurt wel echt, of nou ja, het 'ruikt', vooral de versie met vis. Ik heb al zo'n hekel aan vis
.
Ja, die geur is wat apart. Hoewel het volgens mij puur de vis is die ik ruikquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik snap het m.b.t. de geur van het "verse" vlees, maar ach het hoort erbij (net als poepluiers bij een baby zeg maar).
quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:30 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
De boef met zijn mergpijp. Hij is er niet bij weg te slaan
.
Hij is nu te druk met het bot knagenquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:43 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
En dan die tong door het gat om alles eruit te likken
quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is nu te druk met het bot knagen.
Ik weet wel dat ik bij mijn volgende bestelling een hoop meer mergpijpen toevoeg, ze kosten niks en hoe hij zich ermee vermaaktquote:
Ik snap hetquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik bij mijn volgende bestelling een hoop meer mergpijpen toevoeg, ze kosten niks en hoe hij zich ermee vermaakt. Onbetaalbaar.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen hond (gehad), dus kan niet meepraten
Onze hond kreeg gewoon blikvoer van de albert heijnquote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen hond (gehad), dus kan niet meepraten
Dat is gewoon hondenmishandelingquote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:17 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond kreeg gewoon blikvoer van de albert heijn
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Werken vooral en ik gok dat ik daarna (zoals standaard) wel in de kroeg beland
Ik heb de airco aangezet.quote:
Op kantoor hebben ze meestal betere climate controlquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:04 schreef Q. het volgende:
Ik werk vandaag thuis en hou mn gordijnen goed dicht.
Op mijn kantoor niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op kantoor hebben ze meestal betere climate control
Mijn huis helemaal. Al vroeg aan de slag gegaan want ja.... Vandaag weer bezoekersquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn huis helemaal. Al vroeg aan de slag gegaan want ja.... Vandaag weer bezoekers
Join the club...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:16 schreef stbabylon het volgende:
Zo, de makelaar is geweest, nu weer wachten. Ik haat wachten.
Waar moet je op wachten?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:16 schreef stbabylon het volgende:
Zo, de makelaar is geweest, nu weer wachten. Ik haat wachten.
Sjustem! Dat doen wij gewoon ff!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ha, echt niet, ik ga bij Tally's clubje, gewoon binnen 3 weken verkopen die handel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |