Beverquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Waar kun je trouwens plastuitjes kopen?
Wij hebben nu 12 bezichtigingen gehad. Er waren 2 ontzettend positief, 4 zeiden meteen dit is niets van ons en de rest vond het mooi maar keken ook nog even verder.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We zullen het allemaal zien. We hebben een bijzonder huis, dus we moeten die ene gek vinden.
Ik ben nooit opgetild en heb nooit m'n schoenen nat gepist. Jezus zeg, wat een geshuffelde kinderen zijn er dan tegenwoordig dat ze dat niet een meer kunnenquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders piesen ze hun schoenen nat.
bol.comquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Waar kun je trouwens plastuitjes kopen?
Lekker hoorquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben nu 12 bezichtigingen gehad. Er waren 2 ontzettend positief, 4 zeiden meteen dit is niets van ons en de rest vond het mooi maar keken ook nog even verder.
1 van de 2 die moesten nog langs een hypotheekverstrekker om te kijken wat ze konden lenen. En die andere hadden al wat huizen bekeken maar ons huis stak er bovenuit met kop en schouder en voelde een klik (dat was gisteravond) dus ik ben benieuwd hoe dat loopt.
Vrijdag hebben we er nog 2 en zaterdag nog 1. Dan hebben we ze gehad deze week
Ik kan het ook niet hoorquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben nooit opgetild en heb nooit m'n schoenen nat gepist. Jezus zeg, wat een geshuffelde kinderen zijn er dan tegenwoordig dat ze dat niet een meer kunnen
Dat dus. Wat een onzin.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben nooit opgetild en heb nooit m'n schoenen nat gepist. Jezus zeg, wat een geshuffelde kinderen zijn er dan tegenwoordig dat ze dat niet een meer kunnen
Je valt om als je op je hurken zit?quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet hoortenzij ik me ergens aan vast kan houden.
Ja loopt goed. Wij hebben zelf 4 huizen bekeken maar is het allemaal net nietquote:
1992 belde.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Crisis waar is de tijd dat ze alleen boeken en cds hadden
Ook een oplossing jaquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja loopt goed. Wij hebben zelf 4 huizen bekeken maar is het allemaal net niet
Ik voorzie ons nog een tijdje huren voor we wat nieuws kopen
1 juli houdt het wel weer opquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben nu 12 bezichtigingen gehad. Er waren 2 ontzettend positief, 4 zeiden meteen dit is niets van ons en de rest vond het mooi maar keken ook nog even verder.
1 van de 2 die moesten nog langs een hypotheekverstrekker om te kijken wat ze konden lenen. En die andere hadden al wat huizen bekeken maar ons huis stak er bovenuit met kop en schouder en voelde een klik (dat was gisteravond) dus ik ben benieuwd hoe dat loopt.
Vrijdag hebben we er nog 2 en zaterdag nog 1. Dan hebben we ze gehad deze week
Wij ook. De CD-kast is nog niet volquote:
Oh ja, de vinylkast hier mag ook nog wel vollerquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet meer. Ik koop vinyl. Soms zit er dan nog wel een cd bij.
Omrollenquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ik kom helemaal niet meer omhoog.
Alleen loopt m'n cd-speler te klooien, die slaat bij het eerste nummer altijd na 1 minuut over.quote:
Ik kan de platenspeler niet kwijtquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, de vinylkast hier mag ook nog wel voller
Voor ons niet. Ook dan zitten wij weer onder die NHG grensquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook een oplossing ja
Wij zijn nu ook druk aan het klussen. Opknappen en opruimen. Misschien besluiten we nog wel even te blijven omdat het dan wel weer goed te doen is om hier te wonen
Tijd voor een nieuwe. Of ff goed schoonmakenquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen loopt m'n cd-speler te klooien, die slaat bij het eerste nummer altijd na 1 minuut over.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan de platenspeler niet kwijt
Dan moeten de cavia's wegquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe. Of ff goed schoonmaken
[..]
[ afbeelding ]
Denk ook wel dat het er hier nog van gaat gaat. Wat extra ruimte en een tuin/dakterras zou leuk zijnquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor ons niet. Ook dan zitten wij weer onder die NHG grens
[..]Dat hebben wij ook jaren gehad ja. Maar nu hadden we zoiets van: Als we willen moeten we het NU doen. Anders doen we het nooit meer.
En daarbij kwam dat manlief een mooie verhoging kreeg eind vorig jaar. Dus toch maar de stap gezet.
Ik zou het wel wetenquote:
Ik wil een grotere woonkamer. En dat huis heb ik wel gevonden. Maar er zit heel veel werk aan. En HIJ ziet dat niet zitten. Ook al klust hij nietquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Denk ook wel dat het er hier nog van gaat gaat. Wat extra ruimte en een tuin/dakterras zou leuk zijn
Die staat in de opslagquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan de platenspeler niet kwijt
Wie wel? Een aannemer?quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil een grotere woonkamer. En dat huis heb ik wel gevonden. Maar er zit heel veel werk aan. En HIJ ziet dat niet zitten. Ook al klust hij niet
Oh daar zou ik ook geen zin in hebben.quote:
Er staat er bij m'n ouders nog eentje in de kelder, naast alle oude platen, al denk ik niet dat hij die weg doetquote:
Ja dat, maar er is ook nog het dingetje van de banken die vanaf 1-7 voor het maximale bedrag gaan rekenen met een hoger hypotheek rentepercentage.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor ons niet. Ook dan zitten wij weer onder die NHG grens
Hij kan lekker tijdelijk bij zijn moeder wonen als ik bezig ben. En overdag gewoon lekker werkenquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh daar zou ik ook geen zin in hebben.
Help mijn vrouw is een klussen.
Het moet klaar zijn als ik er in ga. Geen work in progress dat kan ik niet.
Dit is de oude van mijn pa. Ding komt uit '77, is ouder dan ik. Maar werkt nog prima. Op dit moment alleen geen ruimte.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat er bij m'n ouders nog eentje in de kelder, naast alle oude platen, al denk ik niet dat hij die weg doet
En in de avond in de puinhoop? En twee kinderen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij kan lekker tijdelijk bij zijn moeder wonen als ik bezig ben. En overdag gewoon lekker werken
De hypotheekrente is vandaag weer gezakt. En ik las dat ze in 2018 pas gaan naar een hypotheeklening van 100%. Nu is dat nog 103%. Ik heb verder niets gelezen of gehoord van onze financieel adviseur over een ander rentepercentage vanaf 1 juli. En hij is afgelopen vrijdag geweestquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja dat, maar er is ook nog het dingetje van de banken die vanaf 1-7 voor het maximale bedrag gaan rekenen met een hoger hypotheek rentepercentage.
Sorry, zie edit.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
De hypotheekrente is vandaag weer gezakt. En ik las dat ze in 2018 pas gaan naar een hypotheeklening van 100%. Nu is dat nog 103%. Ik heb verder niets gelezen of gehoord van onze financieel adviseur over een ander rentepercentage vanaf 1 juli. En hij is afgelopen vrijdag geweest
De oude van m'n vader deed het niet meer, hij heeft ergens in de jaren 80 of 90 nog wel een nieuwe gehaald.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit is de oude van mijn pa. Ding komt uit '77, is ouder dan ik. Maar werkt nog prima. Op dit moment alleen geen ruimte.
Nee niet in de avond in de puinhoop. Zoals ik al zei lekker bij zijn ouders wonen tot de woning klaar is. Mocht dat nodig zijn. Want we houden het huis nog even aan voor we echt gaan verhuizen natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
En in de avond in de puinhoop? En twee kinderen.
Ieder zijn ding maar ik zou er geen trek in hebben.
Wil best een opknappper maar dan wel een aannemer er in en alles naar eigen smaak en wens laten inrichten
En waarom heeft hij er geen zin in?quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee niet in de avond in de puinhoop. Zoals ik al zei lekker bij zijn ouders wonen tot de woning klaar is. Mocht dat nodig zijn. Want we houden het huis nog even aan voor we echt gaan verhuizen natuurlijk.
Ja dat las ik. En heb ik inderdaad ook van de adviseur gehoord. En uiteraard hebben wij daar niets mee te maken want wij zelf gaan geen huis kopen met NHG of zitten niet onder een 3,5%.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry, zie edit.
Voor hypotheekrentes onder de 3,5 procent geldt vanaf 1 juli een lagere maximale hypotheek. Dit komt omdat banken vanaf dat moment met lagere financieringslastpercentages moeten rekenen. Deze wijziging heeft vooral gevolgen voor huizenkopers die een lage hypotheekrente (onder de 3,5 procent) kunnen krijgen. En dit geldt zeker voor huizenkopers die een NHG-hypotheek kunnen afsluiten. De huidige hypotheekrente is immers 2,4 procent voor een NHG-hypotheek met een 10 jaars rentevaste periode.
Financiering duurt al snel 6 tot 8 weken. Voor 1 juli is dan wat krap.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:45 schreef Tally het volgende:
Maar idd voor mensen die ons huis willen kopen kan dat wel gelden. Dan moeten ze ff opschieten
Verschilt. Ene moment heeft hij geen zin om veel te (laten) doen maar andere moment komt hij daar wel van terug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |