Oh ja, hier zitten de groentelui juist ook nog eens aan de andere kantquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De groentenboer zit meteen aan het begin, dus eigenlijk kom ik de markt verder ook niet opEn de kweker zit verderop, ook aan de rand, dus daarvoor hoef ik ook niet de ellende in.
Tijd is geldquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze gingen drie keer... Misschien onderhoud. Maar dan hadden ze best een kwartiertje kunnen wachten.
Ik ook. En normaal zou ik dat ook hebben na vandaag. Maar ik heb mijn maandagdienst gewisseld met vrijdagquote:
Dat wil ik ook altijd maar a) het zit niet lekker en b) ik zie geen zak.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:57 schreef stbabylon het volgende:
Morgen thuis werken, lekker met laptopje in de tuin
Dit.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wil ik ook altijd maar a) het zit niet lekker en b) ik zie geen zak.
Ga je leuke dingen doen?quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ik wat zie moet ik nog ontdekken. Voldoende schaduw wel.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een hoop werk heeft die te biedenquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of ik wat zie moet ik nog ontdekken. Voldoende schaduw wel.
Eerst morgen maar eens kijken wat de makelaar te bieden heeft.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)vondvierdaagse.dhtmltwitter:koenderegt twitterde op donderdag 04-06-2015 om 09:57:59Is dit serieus? Of heeft De Speld ook een rubriek in Trouw tegenwoordig? #avondvierdaagse http://t.co/JbVJ1gfY34 via @Pritt reageer retweet
WTF?????????????????????????????????????????quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:14 schreef Godtje het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)vondvierdaagse.dhtmltwitter:koenderegt twitterde op donderdag 04-06-2015 om 09:57:59Is dit serieus? Of heeft De Speld ook een rubriek in Trouw tegenwoordig? #avondvierdaagse http://t.co/JbVJ1gfY34 via @Pritt reageer retweet
Mens is niet helemaal 100quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
WTF?????????????????????????????????????????
Ik vond de avondvierdaagse leukquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:14 schreef Godtje het volgende:
quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:14 schreef Godtje het volgende:
Nee, zeg datquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een ontiegenlijk dom wijf zeg
En de kinderen lekker in bed? Of in een kooi? Dan heb je ook geen last van ze.quote:Gezelligheid
"Samen lopen is zo gezellig." Een geldig argument, maar doorgaans lopen kinderen samen met hun leeftijdsgenoten en de ouders ergens anders. Pas aan het einde van de etappe tref je elkaar weer. En gezellig met ouders kletsen gaat veel beter in de tuin, met een wijntje.
Ja, maar dan begin je toch niet aan kinderen als je er zo inzit?quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond de avondvierdaagse leukOf m'n ouders dat ook vonden weet ik niet, maar m'n moeder heeft elke keer meegelopen, met m'n broer, m'n zus en later dus ook met mij. Dat arme mens
Het is echt allemaal 'ik ik ik', wat de kinderen willen telt totaal niet.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
En de kinderen lekker in bed? Of in een kooi? Dan heb je ook geen last van ze.
Hoezo arm? Mag aannemen dat het leuk is om je kind te zien genieten.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond de avondvierdaagse leukOf m'n ouders dat ook vonden weet ik niet, maar m'n moeder heeft elke keer meegelopen, met m'n broer, m'n zus en later dus ook met mij. Dat arme mens
"Ja, maar we MOETEN wel werken, want anders kunnen we de hypotheek van onze veel te dure woning niet betalen"quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is echt allemaal 'ik ik ik', wat de kinderen willen telt totaal niet.
Dat blijkt ook wel uit het 'om 5 uur werken we nog en zitten de kinderen nog op de bso'
Ze zat dat stukje te tikken in de tijd dat ze ook had kunnen lopen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is echt allemaal 'ik ik ik', wat de kinderen willen telt totaal niet.
Dat blijkt ook wel uit het 'om 5 uur werken we nog en zitten de kinderen nog op de bso'
Ik kan me ook niet herinneren dat mijn moeder (altijd) meeliep. Volgens mij liepen de leerkrachten me en wat hulpouders, maar echt niet allemaal. Wel langs de route even zwaaien natuurlijkquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoezo arm? Mag aannemen dat het leuk is om je kind te zien genieten.
Zo erg klinkt het ook niet om met je kinderen een paar km te lopen.
Ja, maar dat typen is haar werk hequote:Op donderdag 4 juni 2015 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zat dat stukje te tikken in de tijd dat ze ook had kunnen lopen.
Dom wijf.
Nou dat als je gaat verkopen er toch wel wat werk voor je uit komt.quote:
Ja, want Jan-Fleur, Mieke-Hans en Roderick-Juli moeten wel hun eigen kamer hebben, en dan wel minstens 20m2 anders kunnen ze zich niet ontwikkelen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Ja, maar we MOETEN wel werken, want anders kunnen we de hypotheek van onze veel te dure woning niet betalen"
En dan moet je ook nog wandelen met die kinderen!quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou dat als je gaat verkopen er toch wel wat werk voor je uit komt.
Vooral het schoonhouden voor bezichtigingen en zo is bij ons veel werk.
Maar dat komt bij ons weer omdat we dan 2 mormels hebben rondrennen.
Maar ook na een bezichtiging kan je van alles opruimen
Ja ok, het werk rond bezichtigingen zal wel komen ja. We willen eigenlijk beginnen met een open dag, en dan klaarquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou dat als je gaat verkopen er toch wel wat werk voor je uit komt.
Vooral het schoonhouden voor bezichtigingen en zo is bij ons veel werk.
Maar dat komt bij ons weer omdat we dan 2 mormels hebben rondrennen.
Maar ook na een bezichtiging kan je van alles opruimen
Ik vond het ook leuk maar mijn ouders liepen zeker niet mee. Ik liep met mijn Oom (want zoon op bij mij op school) of met mijn tante.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De oudste gaat echt niet wandelenquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog wandelen met die kinderen!
Ja wij hoopte klaar na die eerste dag met 8 bezichtigingenquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ok, het werk rond bezichtigingen zal wel komen ja. We willen eigenlijk beginnen met een open dag, en dan klaar
Nou je loopt ook andere kinderen omhoog te houden als ze in het bos moeten plassenquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoezo arm? Mag aannemen dat het leuk is om je kind te zien genieten.
Zo erg klinkt het ook niet om met je kinderen een paar km te lopen.
We zullen het allemaal zien. We hebben een bijzonder huis, dus we moeten die ene gek vinden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:25 schreef Tally het volgende:
[..]
De oudste gaat echt niet wandelenDe jongste wandelt alleen maar... die krijg je niet stil zitten.
En ik zou graag mee gaan. Maar dat hoeft nu nog niet.
[..]
Ja wij hoopte klaar na die eerste dag met 8 bezichtigingenLoopt toch even anders.
Je kunt toch tegen een boompje pie... oh wachtquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou je loopt ook andere kinderen omhoog te houden als ze in het bos moeten plassen
Waarom moet je ze omhoog houden?quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou je loopt ook andere kinderen omhoog te houden als ze in het bos moeten plassen
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt toch tegen een boompje pie... oh wacht
Nergens, is compleet geflopt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Waar kun je trouwens plastuitjes kopen?
Welnee. Ze kunnen ook in een toilet plassenquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders piesen ze hun schoenen nat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |