niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicequote:Op donderdag 4 juni 2015 11:38 schreef Tally het volgende:
Ik word net gebel door de makelaar en we hebben 2 biedingen liggen op ons huis!
Gefeliciteerd! Toppie!quote:
Ik ben vrolijk, blij en gelukkig. Telt dat ook?quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:33 schreef Samzz het volgende:
Het goede nieuws topic?
Ik heb geen goed nieuws. Ook geen slecht nieuws, dus dat is goed. Denk ik.
Dat lijkt me welquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben vrolijk, blij en gelukkig. Telt dat ook?
ik was eigenlijk van plan morgen vrij te nemen, maar dat gaat hem niet worden. Er moet morgen iets af. Hoeplijk wel beetje op tijd naar huis morgen. Begin wel een uurtje later gezien het bier drinken van vanavondquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:57 schreef stbabylon het volgende:
Morgen thuis werken, scheelt 2 uur.
Vanavond Het Groot Zwols Geluidsoverlast Festijn, openbaar debat met geluidstesten. Hopelijk zijn er veel geluidsnazi's zodat ik ze eindelijk in hun gezicht de waarheid kan vertellen.
Slim slimquote:Op donderdag 4 juni 2015 15:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik was eigenlijk van plan morgen vrij te nemen, maar dat gaat hem niet worden. Er moet morgen iets af. Hoeplijk wel beetje op tijd naar huis morgen. Begin wel een uurtje later gezien het bier drinken van vanavond
Sorry, ik neem geen telefoontjes van privé-nummers aanquote:Op donderdag 4 juni 2015 16:04 schreef DrMarten het volgende:
Als mensen noue gewoon eens hun telefoon op zouden nemen he
Ik ben in gesprek.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:04 schreef DrMarten het volgende:
quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry, ik neem geen telefoontjes van privé-nummers aan.
Ik zag dat jij het wasquote:Op donderdag 4 juni 2015 16:04 schreef DrMarten het volgende:
Mensen met een onderneming doorgaans wel, maar deze niet. Erg irritant.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry, ik neem geen telefoontjes van privé-nummers aan.
Misschien is die persoon wel van de zon aan het genieten.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mensen met een onderneming doorgaans wel, maar deze niet. Erg irritant.
Morgen nog 1 poging.
Dan spreek je de voicemail in of zet je nummer niet meer privé.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mensen met een onderneming doorgaans wel, maar deze niet. Erg irritant.
Morgen nog 1 poging.
Vent heeft geen voicemail. En werktelefoon, die kan volgens mij niet eens op nummerweergavequote:Op donderdag 4 juni 2015 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan spreek je de voicemail in of zet je nummer niet meer privé.
Sja, dan hedde pechquote:Op donderdag 4 juni 2015 16:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vent heeft geen voicemail. En werktelefoon, die kan volgens mij niet eens op nummerweergave
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |