Neequote:
Bezorgerquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. De bezorger is er nog steeds niet.
Ik weet niet wat jij bij de dierenwinkel haalt, maar de gemiddelde dierenwinkels hebben geen kippenekken, schaapskoppen en karkassen van noem het maarquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
BezorgerIk kan het hier gewoon bij de dierenwinkel halen, maar goed ik woon dan ook niet in Zeeland
De dierenwinkel waar ik het voer haalde kon zo'n beetje aan alles komenquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij bij de dierenwinkel haalt, maar de gemiddelde dierenwinkels hebben geen kippenekken, schaapskoppen en karkassen van noem het maar.
Maar, de bezorger van Lotgering is geweest, twee diepvriesvakken vol vers vlees voor de boef. Pakje voor morgen ligt in de koelkast, pakje voor straks even in heet water. De mergpijp ligt te ontdooien.
Ah, ja dat zal ook vast wel. Maar in mijn dorp zit geen dierenwinkel en bij Lotgering kan ik zelf kiezen welke soorten vlees ik wil en wat ik daarbij nog wil bestellen aan kippenekken, eendenekken, mergpijpen, botten, karkassen e.d..quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
De dierenwinkel waar ik het voer haalde kon zo'n beetje aan alles komenIk ben benieuwd (al verw8 ik dat het geen probleem zal zijn) wat Boris boef van de mergpijp zal vinden
Graag een foto van een kluivende/likkende/bijtende Boris m.b.t. de mergpijp graag
quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, ja dat zal ook vast wel. Maar in mijn dorp zit geen dierenwinkel en bij Lotgering kan ik zelf kiezen welke soorten vlees ik wil en wat ik daarbij nog wil bestellen aan kippenekken, eendenekken, mergpijpen, botten, karkassen e.d..
En ik ga zeker een foto maken vanavond, hij krijgt straks eerst zijn vlees.
Het zou veel moeten minderen in vergelijking met brok. Maar we gaan het zien.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben overigens best benieuwd naar zijn mogelijke flatulentie m.b.t. het nieuwe BARF voer![]()
Ik kan mezelf nog zo goed herinneren wat voor "Eukanuba" scheten Zito liet, tering die kwamen in aanmerking voor Biohazard afval zeg maarquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou veel moeten minderen in vergelijking met brok. Maar we gaan het zien.
Ja, preciesquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kan mezelf nog zo goed herinneren wat voor "Eukanuba" scheten Zito liet, tering die kwamen in aanmerking voor Biohazard afval zeg maar
Ik snap het m.b.t. de geur van het "verse" vlees, maar ach het hoort erbij (net als poepluiers bij een baby zeg maarquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, precies.
Boris vindt het vlees iig heerlijk, hij is de bak nog steeds aan het uitlikken.
Het meurt wel echt, of nou ja, het 'ruikt', vooral de versie met vis. Ik heb al zo'n hekel aan vis
.
Ja, die geur is wat apart. Hoewel het volgens mij puur de vis is die ik ruikquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik snap het m.b.t. de geur van het "verse" vlees, maar ach het hoort erbij (net als poepluiers bij een baby zeg maar).
quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:30 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
De boef met zijn mergpijp. Hij is er niet bij weg te slaan
.
Hij is nu te druk met het bot knagenquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:43 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
En dan die tong door het gat om alles eruit te likken
quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is nu te druk met het bot knagen.
Ik weet wel dat ik bij mijn volgende bestelling een hoop meer mergpijpen toevoeg, ze kosten niks en hoe hij zich ermee vermaaktquote:
Ik snap hetquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik bij mijn volgende bestelling een hoop meer mergpijpen toevoeg, ze kosten niks en hoe hij zich ermee vermaakt. Onbetaalbaar.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen hond (gehad), dus kan niet meepraten
Onze hond kreeg gewoon blikvoer van de albert heijnquote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen hond (gehad), dus kan niet meepraten
Dat is gewoon hondenmishandelingquote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:17 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond kreeg gewoon blikvoer van de albert heijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |