quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Werken vooral en ik gok dat ik daarna (zoals standaard) wel in de kroeg beland
Ik heb de airco aangezet.quote:
Op kantoor hebben ze meestal betere climate controlquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:04 schreef Q. het volgende:
Ik werk vandaag thuis en hou mn gordijnen goed dicht.
Op mijn kantoor niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op kantoor hebben ze meestal betere climate control
Mijn huis helemaal. Al vroeg aan de slag gegaan want ja.... Vandaag weer bezoekersquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn huis helemaal. Al vroeg aan de slag gegaan want ja.... Vandaag weer bezoekers
Join the club...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:16 schreef stbabylon het volgende:
Zo, de makelaar is geweest, nu weer wachten. Ik haat wachten.
Waar moet je op wachten?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:16 schreef stbabylon het volgende:
Zo, de makelaar is geweest, nu weer wachten. Ik haat wachten.
Sjustem! Dat doen wij gewoon ff!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ha, echt niet, ik ga bij Tally's clubje, gewoon binnen 3 weken verkopen die handel!
Dit was het eerste gesprek, maandag/dinsdag krijgen we hun offerte. Dan nog de foto's (doet een goede vriend) en dan kan het pas in de verkoop. Duurt nog wel 2 weken denk ik. En dan begint het echte wachtenquote:
Okay dat gaat er anders aan toe dan bij ons. Wij hadden geen offerte nodig van hun want zij hanteren een standaard bedrag (net zoals bijna elke andere makelaar in ons dorp). En voor hij wilde vertrekken hebben wij geroepen dat wij het bij hun in de koop wilde. Nog geen week later kwam de fotograaf (eentje van hun, hoeven we ook niet extra voor te betalen). En anderhalve week na ons gesprek stond het al te koop.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit was het eerste gesprek, maandag/dinsdag krijgen we hun offerte. Dan nog de foto's (doet een goede vriend) en dan kan het pas in de verkoop. Duurt nog wel 2 weken denk ik. En dan begint het echte wachten
Wij hebben het eerder in de verkoop gehad, bij een goede makelaar waar we tevreden over waren. Deze nieuwe makelaar is het bedrijf van een zwager van een vriendin, die net voor zichzelf is begonnen. Die gunnen we wel wat, maar we willen wel eerst weten wat het gaat kosten en wat het oplevert. Het moet ook voor ons voordeel opleverenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Okay dat gaat er anders aan toe dan bij ons. Wij hadden geen offerte nodig van hun want zij hanteren een standaard bedrag (net zoals bijna elke andere makelaar in ons dorp). En voor hij wilde vertrekken hebben wij geroepen dat wij het bij hun in de koop wilde. Nog geen week later kwam de fotograaf (eentje van hun, hoeven we ook niet extra voor te betalen). En anderhalve week na ons gesprek stond het al te koop.
Ik bedoel bij de club die het haat om te wachtenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ha, echt niet, ik ga bij Tally's clubje, gewoon binnen 3 weken verkopen die handel!
Owh okay. Wij betalen 575 euro. Daar doen ze alles voor. De foto's, de folders van ons huis, de bezichtigingen en noem maar op. Als we extra dingen willen hebben zoals filmpje van ons huis, advertentie in de krant of een opmerking op Funda dan moeten we dat extra betalen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij hebben het eerder in de verkoop gehad, bij een goede makelaar waar we tevreden over waren. Deze nieuwe makelaar is het bedrijf van een zwager van een vriendin, die net voor zichzelf is begonnen. Die gunnen we wel wat, maar we willen wel eerst weten wat het gaat kosten en wat het oplevert. Het moet ook voor ons voordeel opleverenDus eerst even vergelijken.
Ah okquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel bij de club die het haat om te wachten. Daarnaast, ik heb geen huis te verkopen, slechts een hekel aan wachten
.
Ik ook! Vooral als het ook nog wat spannend isquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel bij de club die het haat om te wachten. Daarnaast, ik heb geen huis te verkopen, slechts een hekel aan wachten
.
Mooi om mee te nemen in onze overwegingen. En hoeveel courtage rekenen ze?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh okay. Wij betalen 575 euro. Daar doen ze alles voor. De foto's, de folders van ons huis, de bezichtigingen en noem maar op. Als we extra dingen willen hebben zoals filmpje van ons huis, advertentie in de krant of een opmerking op Funda dan moeten we dat extra betalen.
En uiteraard kregen we in het gesprek ook te horen wat hij dacht dat onze woning waard was/ging opleveren.
2% van de verkoop.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mooi om mee te nemen in onze overwegingen. En hoeveel courtage rekenen ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |