Ik ging enkele jaren terug altijd met mijn zussen naar van die villas met jacuzzi. Dat wilde ze graag en vanwege haar ziekte kon ze niet echt op vakantie. Dus gingen wij braaf mee. Zitten mooie huisjes bij af en toe!quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
NiceIk moet nog weekend texel boeken. We gaan niet te hotellen in het land. Ik wil een luxe villa voor een weekend op texel eind aug
En begin aug naar de ardennen
Is genoeg te vinden op Texel daarvoorquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
NiceIk moet nog weekend texel boeken. We gaan niet te hotellen in het land. Ik wil een luxe villa voor een weekend op texel eind aug
En begin aug naar de ardennen
Ja, is goedmakertje eigenlijk. Twee jaar geleden waren we er ook al, maar toen werden we de eerste nacht gebeld dat mijn oma was overleden en zijn we teruggegaan.quote:
Leuke verassing!quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:11 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja, is goedmakertje eigenlijk. Twee jaar geleden waren we er ook al, maar toen werden we de eerste nacht gebeld dat mijn oma was overleden en zijn we teruggegaan.
Dus nu de herkansing![]()
Weet nog van niets
Ja, die kwam ik dus ook tegen op texel, fucking uitverkocht. Alleen over 2 weken nog, maar dan voor een weekquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ging enkele jaren terug altijd met mijn zussen naar van die villas met jacuzzi. Dat wilde ze graag en vanwege haar ziekte kon ze niet echt op vakantie. Dus gingen wij braaf mee. Zitten mooie huisjes bij af en toe!
Ik woon er echt naast, maar het is een heel tof eilandquote:
Waarschijnlijk verwacht ze wel iets, want dit jaar heb ik nog geen verassingsweekend geboektquote:
Wij gingen ook 2x in julianadorpquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die kwam ik dus ook tegen op texel, fucking uitverkocht. Alleen over 2 weken nog, maar dan voor een weekEn dat weekend heb ik al wat
Jdorpquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij gingen ook 2x in julianadorpdas niet zo leuk..
Had nog een leuke ergens in midden van t land geloof ik.. ff kijken of ik de naam kan vinden.
Ben nooit op texel geweest
Had ik dat toen geweten!quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
JdorpJdorp zuigt. Daar zit wel die ijssalon btw
Leuk! Ben altijd in tweestrijd met verrassingen, is eigenlijk heel leuk maar ik haat het ook om niet te weten wat er gaat gebeurenquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verwacht ze wel iets, want dit jaar heb ik nog geen verassingsweekend geboektDoe ik ieder jaar wel een keer namelijk
Vorig jaar in London wezen kerstshoppen. Maart vorig jaar had ik gezegd dat we naar de hypotheker moesten en gingen we met de boot naar Newcastle als verassing.
Ja is echt heerlijk kom er 5-6 X per jaar. Lekker met loebes over het strand struinenquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik woon er echt naast, maar het is een heel tof eiland
Ik ben zelf altijd meer van het regelen inderdaadquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:23 schreef -Peach het volgende:
[..]
Leuk! Ben altijd in tweestrijd met verrassingen, is eigenlijk heel leuk maar ik haat het ook om niet te weten wat er gaat gebeuren
Nee, maar ze weet pas wat er gaat gebeuren als we weggaan danquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:23 schreef -Peach het volgende:
[..]
Leuk! Ben altijd in tweestrijd met verrassingen, is eigenlijk heel leuk maar ik haat het ook om niet te weten wat er gaat gebeuren
Dat laatste heb ik ook wel moeite mee eerlijk gezegdquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben zelf altijd meer van het regelen inderdaad
Of ik regel een verassing en dan ben ik zo enthousiast dan kan ik mijn kop niet houden en vertel ik het
Quelderduijn? Naar jdorp? Nicequote:Op donderdag 4 juni 2015 11:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Had ik dat toen geweten!![]()
Heb toen nog wel een keer hardgelopen van dat park naar Den Helder geloof ik
*boksquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben zelf altijd meer van het regelen inderdaad
Of ik regel een verassing en dan ben ik zo enthousiast dan kan ik mijn kop niet houden en vertel ik het
Haha nee mijne ook nietquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zou zo best een verrast willen worden. Maar mijn vriend denkt niet aan zulke dingen
Wat? geen ideequote:
7 a 8 heen en 7 a 8 terugquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat? geen idee![]()
Het was van julianadorp vakantiepark naar Den Helder en weer terug. Als het goed is.
of is dat heel ver en haal ik plaatsen door elkaar?
Ik regel het sowieso liever zelf /controlfreakquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha nee mijne ook niet![]()
Nja ach regel het toch liever zelf denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |