Voor ons zal het geen hele dag worden denk ik, vrouw wil de namen van de kids bij haar bestaande tattoo. Ik wil een nieuwe waar de namen in verwerkt zijn, maar niet heel groot ofzo.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja das echt kut gewoon minimaal 2 weken niet in de zon![]()
Ik laat het in Alkmaar doen bij Legion tattoo, erg tevreden over de zaak, hele leuke mensen dus niet erg om een hele dag te zitten.
Vond het ook moeilijk een goede zaak te vinden.
jawel maar er kan er maar 1 open.....quote:
Waar ik nu zit doen ze wel veel script, maar ik vind die letters niet echt mooi want vind ze onleesbaarquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Voor ons zal het geen hele dag worden denk ik, vrouw wil de namen van de kids bij haar bestaande tattoo. Ik wil een nieuwe waar de namen in verwerkt zijn, maar niet heel groot ofzo.
Maar indd. Hoe vind je een goede
Wie maakt zoiets?quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:42 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
jawel maar er kan er maar 1 open.....en het is bijna geheel rondom glas....
* IJsdraakje schrijft op de te onthouden lijstquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja das echt kut gewoon minimaal 2 weken niet in de zon![]()
Ik laat het in Alkmaar doen bij Legion tattoo, erg tevreden over de zaak, hele leuke mensen dus niet erg om een hele dag te zitten.
Vond het ook moeilijk een goede zaak te vinden.
Ik vond het al zo rustigquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:10 schreef gcjoel het volgende:
Godver telefoon vergeten![]()
Ik ging ook echt halsoverkop weg want wilde voor werk ff boodschappen doen voor nieuwe kwarktaartGa ik hem morgenochtend maken! Kan ik morgenavond weer eten!
aardbeienkwark, Bastogne, frambozen!
Heuj das niet eerlijk! Ik wil ook appenquote:
Je woont gewoon 5 min van je werkquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heuj das niet eerlijk! Ik wil ook appen![]()
en ik wil in de zon! Misschien loop ik in de pauze ff naar huis
Ja mja moet eigenlijk ook eten in de pauze he!quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:08 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je woont gewoon 5 min van je werk
Lui persoon
quote:
Zou ik maar doen. Ik voorspel 1000+ berichtenquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heuj das niet eerlijk! Ik wil ook appen![]()
en ik wil in de zon! Misschien loop ik in de pauze ff naar huis
Oeh nice! En de bodem? Weer pindakaas? awesome combi! Had je nou die havermout erdoor gedaan?quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:31 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!
Ik heb taart cupcakes gemaakt! 10 stuks. Zo nog ff macro's en kcal berekenenmet banaan erdoor
Lekker! dat moet ik weer eens halen, hagelslagquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:33 schreef Artoo het volgende:
Ik had gisteravond 2 rijstwafels met pindakaas EN wat hagelslag als T. IIFYM. And it did. It was awesome
helft met roggenbrood helft met milka koekjes. Zonder havermout, met banaan en frambozen en optimel griekse stijl frambozen. En whey. En 64g pindakaas.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh nice! En de bodem? Weer pindakaas? awesome combi! Had je nou die havermout erdoor gedaan?
Zo snel gaat het tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zou ik maar doen. Ik voorspel 1000+ berichten
Ben benieuwd, klinkt wel heel lekker! En zeker die milka koekjes!quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
helft met roggenbrood helft met milka koekjes. Zonder havermout, met banaan en frambozen en optimel griekse stijl frambozen. En whey. En 64g pindakaas.
Nou had er gisteravond anders weer een hoop gemist zag ik vanmorgen hoorquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Zo snel gaat het tegenwoordig niet meer
Ik heb voor 10 cupcakes - 200g kwark, 30g whey, 100g frambozen, 1 banaan 7 blaadjes gebruikt. Ws teveel.. maar beter te veel dan te weinig dacht ikquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben benieuwd, klinkt wel heel lekker! En zeker die milka koekjes!
Ik twiijfel over de hoeveelheid gelatine, die 4 vorige keer was echt te weinig. Maar 12 lijkt me weer enorm veel eigenlijk!
PS: vanavond UB!in de sauna gym!
De eerste paar dagen dat die meet app er was had ik op een gegeven moment iets van 1300 berichtjes gemistquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou had er gisteravond anders weer een hoop gemist zag ik vanmorgen hoor![]()
Lees dat niet meer allemaal bij
Nicequote:Op donderdag 4 juni 2015 11:06 schreef sanger het volgende:
Zo, net weekendje kerstshoppen geboekt in Dusseldorf![]()
Nu nog vrij regelen voor mijn vrouw en oppas voor de kids
Ja dat sowieso want te weinig is blob! hahaquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb voor 10 cupcakes - 200g kwark, 30g whey, 100g frambozen, 1 banaan 7 blaadjes gebruikt. Ws teveel.. maar beter te veel dan te weinig dacht ik
Sauna?! Ga buiten zitten, heb je ook sauna
Jij bent er vroeg bij! wel leuk!quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:06 schreef sanger het volgende:
Zo, net weekendje kerstshoppen geboekt in Dusseldorf![]()
Nu nog vrij regelen voor mijn vrouw en oppas voor de kids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |