quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:10 schreef gcjoel het volgende:
Godver telefoon vergeten![]()
Ik ging ook echt halsoverkop weg want wilde voor werk ff boodschappen doen voor nieuwe kwarktaartGa ik hem morgenochtend maken! Kan ik morgenavond weer eten!
aardbeienkwark, Bastogne, frambozen!
Ja shit hoe obsessed?quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:16 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wahahahahaha
En dat allemaal door een kwarktaart
quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja shit hoe obsessed?en ze hebben daar geen goede aardbeienkwark!
quote:Op woensdag 3 juni 2015 07:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstuh:
O: 3 volkoren, jam.
T: Pannenkoeken;
L: 4 volkoren, jam.
T: Pannenkoeken;
D: Pasta denk, 730 kcal voor. ?
Thank god voor mealprep, ik was lui
Zou het doen, je lijstjes zijn nu wel beetje saai!quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
Ik wil hem eigenlijk van het weekend ook weer maken
Dat lijkt me nu echt zo kut he... je telefoon vergeten.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:10 schreef gcjoel het volgende:
Godver telefoon vergeten![]()
Ik ging ook echt halsoverkop weg want wilde voor werk ff boodschappen doen voor nieuwe kwarktaartGa ik hem morgenochtend maken! Kan ik morgenavond weer eten!
aardbeienkwark, Bastogne, frambozen!
Ik ook, gewoon werken dus bah, wat moet je aan?quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:28 schreef -Peach het volgende:
Lol @ taarthectiek. Jullie lijken wel verslaafd!
Lijstje:
O: overnight oats
L: 4 sneeën spelt, kip,mayo, tomaat, komkommer
Ts: 1 snee met pindakaas, gerookte kip, banaan
D: aardappeltjes, zalm, wokgroente + champignons
S: benen
T: shake
Booh ik zie nu al op tegen morgen, 31 graden
quote:
Hoorde het net. En eerder weg van werk zit er niet in want maandafsluiting....quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:28 schreef -Peach het volgende:
Booh ik zie nu al op tegen morgen, 31 graden
Jaquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou het doen, je lijstjes zijn nu wel beetje saai!![]()
Welke smaak doe je?
Gebeurd me eigenlijk best vaakquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu echt zo kut he... je telefoon vergeten.
Ik vrees het ergste voor je... Zou wat langer aanhouden dat mooie weerquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ook, gewoon werken dus bah, wat moet je aan?
en mijn arme vriend is zaterdag getatoeëerd dus die mag niet in de zon met zijn arm, dus lange mouwen![]()
Ik mag zaterdag weer dus hopelijk wat minder heet want das echt klote!
Ja echt he. Denk jurkje ook al zijn mijn benen kei wit, maar ja, ben overal witquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ook, gewoon werken dus bah, wat moet je aan?
en mijn arme vriend is zaterdag getatoeëerd dus die mag niet in de zon met zijn arm, dus lange mouwen![]()
Ik mag zaterdag weer dus hopelijk wat minder heet want das echt klote!
Ik zou er voor terugrijdenquote:
Ze zijn hier gister geweest om eea te repareren aan de airco gelukkigquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:37 schreef CrunchySelf het volgende:
Zeikerds. Krijgen we wat warmte kraken jullie het meteen af
* CrunchySelf test airco op werk even.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:38 schreef sanger het volgende:
[..]
Ze zijn hier gister geweest om eea te repareren aan de airco gelukkig
Ja das echt kut gewoon minimaal 2 weken niet in de zonquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste voor je... Zou wat langer aanhouden dat mooie weer
Jij komt uit Ijmuiden toch? Welke artiest laat je het doen? Ik en mijnwillen ook wat extra's laten zetten
Nja jurk wil ik dus eigenlijk niet omdat ik na het werk nog boodschappen moet doen (omg met die temperaturen alleen op de fietsquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:37 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja echt he. Denk jurkje ook al zijn mijn benen kei wit, maar ja, ben overal wital moet ik even kijken of ik dan op het werk omkleed ofzo, fietsen in een jurk is niet zo handig. En op het werk is nog afwachten hoe warm het is, nu is het behoorlijk fris nog.
Ooh wacht, 33 graden zegt ie nouhet is ook echt alles of niets.
Geen ramen??quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:39 schreef Ryuuzen het volgende:
wij hebben hier geen airco en ook geen arko.....dus dat wordt lekker af zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |