IIFYM, ja hoorquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:14 schreef sanger het volgende:
Trouwens nog niet zo lang geleden was de topman van Mars Nederland op de radio. Een Snickers zou volgens hem iedere dag in een verantwoord dieet passen (ohjee, ik zei dieet).
Jup. Van ola. Met extra dikke chocolade in het uiteindequote:
Ja, dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat is een gewone reep, geen ijsje!
Of twix. Geen marsquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:13 schreef Artoo het volgende:
This reminds me ... Ik moet ook Snickers ijs kopen.
Ja hoor. Prima. Ik eet er elke dag 1. IIFYM of kcals... prima.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:14 schreef sanger het volgende:
Trouwens nog niet zo lang geleden was de topman van Mars Nederland op de radio. Een Snickers zou volgens hem iedere dag in een verantwoord dieet passen (ohjee, ik zei dieet).
Maar toch. Is toch best behoorlijk wat suiker enzo wat er in zit.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hoor. Prima. Ik eet er elke dag 1. IIFYM of kcals... prima.
Suikers ga je niet dood aanquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar toch. Is toch best behoorlijk wat suiker enzo wat er in zit.
Je vergeet de taarten.quote:
Zegt onze vetklep met zijn 5500kcal lijsjte!quote:
Sowieso. We moeten allemaal 30 dagen challenges doen hoor! Kweet niet. Zeg het maar even. Ja toch.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:23 schreef sanger het volgende:
We doen trouwens allemaal de verkeerde work out denk ik....
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)er-showt-torso.dhtml
maar ik begrijp het afvallen niet zo goed daarom post ik hier ookquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zegt onze vetklep met zijn 5500kcal lijsjte!
hey ik houd gewoon de bio-industrie draaiende. Ik moet wel vanwege alle vegetariėrsquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je lijstjes, de kippenslachter van Fok!
ow ja die ook nog eensquote:
Maar wat nu als de maand 31 dagen duurt? Of 28?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sowieso. We moeten allemaal 30 dagen challenges doen hoor! Kweet niet. Zeg het maar even. Ja toch.
Maakt niks uit! Je houdt het toch niet volquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar wat nu als de maand 31 dagen duurt? Of 28?
He, lekker gezellig en vriendelijk ben jij zegquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maakt niks uit! Je houdt het toch niet vol
Nou bewijs het maar dan!quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:48 schreef sanger het volgende:
[..]
He, lekker gezellig en vriendelijk ben jij zeg
Ik stikte er bijna in. Komt ie na 3 of 4 dagen tot de ontdekking dat het toch niks voor hem isquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maakt niks uit! Je houdt het toch niet vol
quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
240?Dat kan niet. Heb je gewoon de normale orginele snickers ice-cream? Die is 180 hoor
En je cornetto classic 172
quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Snickers is Snickers toch![]()
Is een Cornetto serieus maar 180 kcal? Ik had laatst zo ene eigen merk van de Lidl geloof ik gekeken en die was 244 kcal per stuk.
Kennelijk is er een largequote:Op donderdag 4 juni 2015 12:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat is een gewone reep, geen ijsje!
quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik stikte er bijna in. Komt ie na 3 of 4 dagen tot de ontdekking dat het toch niks voor hem is
Skklquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:05 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kennelijk is er een large
Hiero ook. Nomzquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:06 schreef Qwea het volgende:
*burp. Dat was een cornetto ende snickers ice cream
Wat wat wat?!!quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:07 schreef Artoo het volgende:
Heeft een Twix ijsje maar 124 kcal? MUST HAVE!!!
Is er een twix ijsje Omg hebben hebben hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:07 schreef Artoo het volgende:
Heeft een Twix ijsje maar 124 kcal? MUST HAVE!!!
Ga je bloed doneren?quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Val zaterdag gewoon weer af
Jij?
Dinsdag al gedaanquote:
Volgens mij mis ik de grap?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik stikte er bijna in. Komt ie na 3 of 4 dagen tot de ontdekking dat het toch niks voor hem is
Zie het op de app inmiddels ook alquote:
Slaat niet op jouquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Leuk zo'n app maar wie verteld mij meer?
Zou ook goed op mij kunnen slaan trouwens heb ook al verschillende van die challenges geprobeerd en ik vind het echt niks
-edit: doe normaalquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Leuk zo'n app maar wie verteld mij meer?
Zou ook goed op mij kunnen slaan trouwens heb ook al verschillende van die challenges geprobeerd en ik vind het echt niks
30 dagen achter elkaar is zelfs dan nog redelijk ambitieusquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dacht dat die juist heel lang iets met hoepelen deed ofzo. Ik houd het allemaal niet bij ook hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |