1 lange rechte weg, verschrikkelijk saaiquote:
10/15 min rijdenquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:52 schreef sanger het volgende:
Q, is Oudesluis ergens bij jou in de buurt?
Lange vliet is datquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
1 lange rechte weg, verschrikkelijk saai![]()
Mja je moet wat als je een weekend is zo'n huisje zitIk vind er geen reet aan in zo'n huisje!
Okquote:
Vaak ook stukje goedkoperquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lange vliet is datkutweg.
Ja ik ook. Daarom wil ik ook particuliere villa. Geen vakantiepark troep.
Nou dat valt best smerig tegen. Kwam er net 1 tegen voor 1200 voor een weekendquote:
Vlakbij Schagenquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Ok![]()
Moet ik morgenavond voetballen, maar wist alleen dat het ergen sin de Noord lag
Whut.... Dat valt indd tegen danquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou dat valt best smerig tegen. Kwam er net 1 tegen voor 1200 voor een weekend
Ja maar ik ga eerder dood dan naar centre parcsquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Whut.... Dat valt indd tegen danDan is CenterParcs denk ik zelfs nog goedkoper.
240?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:08 schreef CrunchySelf het volgende:
Dus ik vervang hier mijn middag T door ijsjes. Ja 2, niet 1.
Dacht ha. Dat past in kcal. 180 voor corrnetto en 140 voor Snickers.
Is deze Snickers 240
Dus Qwea en gcjoel. WAT IS DIT? Die van jullie zaten minder kcal in toch?
Snickers is Snickers tochquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:08 schreef CrunchySelf het volgende:
Is deze Snickers 240
CP is ideaal om met schoonfamilie te doen. Dan beseffen ze meteen dat het voortaan niet meer hoeft om gezamelijk weg te gaanquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar ik ga eerder dood dan naar centre parcs
Net meegenomen, 172kcal per ijsje.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Snickers is Snickers toch![]()
Is een Cornetto serieus maar 180 kcal? Ik had laatst zo ene eigen merk van de Lidl geloof ik gekeken en die was 244 kcal per stuk.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:11 schreef sanger het volgende:
[..]
CP is ideaal om met schoonfamilie te doen. Dan beseffen ze meteen dat het voortaan niet meer hoeft om gezamelijk weg te gaan
De echte zijn dat dan?quote:
Ja dat is een gewone reep, geen ijsje!quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:08 schreef CrunchySelf het volgende:
Is deze Snickers 240
Ow, goed te doen dusquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat is een gewone reep, geen ijsje!
Yeah!! welcome to the club!quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:13 schreef Artoo het volgende:
This reminds me ... Ik moet ook Snickers ijs kopen.
Op de Snickers site staat 185 kcal per ijsje.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Snickers is Snickers toch![]()
Is een Cornetto serieus maar 180 kcal? Ik had laatst zo ene eigen merk van de Lidl geloof ik gekeken en die was 244 kcal per stuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |