Ligt meer voor de hand denk ik. Ze denken dat er een Dexy is ofzo.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:42 schreef methodmich het volgende:
Oei, toch wel erg weinig Prince in de laatste lijsten. Jammer.
En waarom schrijven ze dan allemaal Dexy's ineens, n00b... Jij een idee?
ik ben doorgaans gewend aan veel 'ssen.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:42 schreef methodmich het volgende:
En waarom schrijven ze dan allemaal Dexy's ineens, n00b... Jij een idee?
Ja, op de hoes van Too-Rye-Ay ook geen ' te ontdekken in de bandnaam. Wel een &. Daar is hij ineens Kevin Rowland & Dexys Midnight Runners.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als ik de singles bekijk, gebruikten ze tot de zomer van 1981 Dexys en Dexy's wel eens door elkaar, daar na alleen Dexys.
Mag ik wel zeuren dat The New Rap Language van Spoonie Gee and the Treacherous Three er niet instaat? Wmb 1 van de beste rap nummers van de 80s.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Nu niet gaan zeuren dat ik niet mn hele lijst heb opgeschoven voor een nummer van Run-DMC(die ik om een of andere reden was vergeten).
Over Funky Four+ 1 heb ik getwijfeld.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mag ik wel zeuren dat The New Rap Language van Spoonie Gee and the Treacherous Three er niet instaat? Wmb 1 van de beste rap nummers van de 80s.
edit: En That's the Joint ook al niet!
Wlek nummer van EPMD van voor 90 zou het verdienen om bijv Roxanne Shante van plaats 50 te stoten?,dingen als gold digger en rampage, komen mssn wel in mn 90s list voor.quote:
Da's omdat ik een sentiment-lijstje heb gemaakt. Alle goeie 80s hiphop heb ik later ontdekt. Anders was er wel meer ingekomen.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunjt wel lekker zeuren, maar waar staat in jouw lijst een hiphop gerelateerd nummer?
Dan zul je gaan genieten van mn nineties lijst,alhoewel 2pac sws principieel ontbreekt.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's omdat ik een sentiment-lijstje heb gemaakt. Alle goeie 80s hiphop heb ik later ontdekt. Anders was er wel meer ingekomen.
Niks tegen Prince hier.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:42 schreef methodmich het volgende:
Die was al 92 in de 70s uitslag, die kan ik hier dus niet toestaanquote:Op maandag 29 juni 2015 12:26 schreef female81 het volgende:
44 - The Selector - On my radio (1979, een hit in 1980)
Idem voor deze, nummer 51 in de 70s uitslag.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:26 schreef female81 het volgende:
21 - Madness - Nightboat to Cairo (1979, een hit in 1980)
Binnenkomen in de top 40 is wat anders dan op single uitkomen natuurlijk, volgens mij stond The Selecter in 1979 al een of meer weken in de tipparadequote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:42 schreef female81 het volgende:
Tja, ik heb me gewoon aan dat 'Singles die in 1979 al op een album stonden maar pas in 1980 op single uitkwamen mogen wel' in de openingspost gehouden.
Als er doorgeschoven moet worden vanuit de 'hebben het niet niet gehaald'-lijst, dan Sign 'o the times op nummer 99 en Stop bajon op nummer 100.
Goede keuze. Ook wel heel toepasselijk als vervanger van die andere Stiff band.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:42 schreef female81 het volgende:
Als er doorgeschoven moet worden vanuit de 'hebben het niet niet gehaald'-lijst, dan Sign 'o the times op nummer 99
Okee, goed verhaal. Gelukkig komt hij door het schuiven nu net wel in je lijst.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:34 schreef female81 het volgende:
[..]
Niks tegen Prince hier.Alleen, hij heeft er best wat gemaakt die voor mezelf subtoppers zijn, maar slechts een paar die bij de bovenste laag zitten. Eentje (Sign o' the times) haalde m'n top 100 hier net niet, en de andere (Money don't matter tonight) is voor dit topic te nieuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |