Zijn dat eigenlijk regeltjes van het circuit zelf, of is dit iets wat van de FIA afkomt?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:03 schreef Sinister-D- het volgende:
je komt vrijdags met een gold ticket zelfs niet meer op een andere gold tribune die op dat moment volledig leeg is
dat komt omdat ze sinds enkele jaren een chip in kaartjes hebben zitten die gewoon geen toegang verschaft, vroeger waren het gewoon kartonnen kaartjes die visueel gecontroleerd werden en werd door het personeel (als het het er al stond) de schouders opgehaald. Waarschijnlijk ideetje van de FOM.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zijn dat eigenlijk regeltjes van het circuit zelf, of is dit iets wat van de FIA afkomt?![]()
Geen idee, heb nog geen kaartjes of wat dan ook. Misschien ga ik jou wel lief aankijken voor een plekje op jouw 40m2quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:05 schreef Waffle het volgende:
Had eigenlijk wel verwacht dat er meer fokkers zouden gaan. Welke camping ga je nattekat?
Ik weet niet precies hoe het allemaal komt omdat ik niet alleen ga maar met twee anderen. Misschien is het een idee om te meeten voor het hek ergens bij la source als de pitwalk op donderdag nog niet begonnen is.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:13 schreef Nattekat het volgende:
Huidige stand van zaken:
Het is zo goed als zeker dat DerRabbit en ik een plekje op de camping gaan delen. DerRabbit neemt een reisgenoot mee, en ik ga er ook alles aan doen om mijn arme reisgenoot mee te krijgen. Op het plekje is er nog plek voor maximaal twee man.
Op donderdag vertrek ik richting Limburg, om vanaf daar met DerRabbit in een auto naar het circuit te rijden. Vermoedelijk komen we daar rond de klok van 14 aan. Op het circuit zullen we dan gezamelijk een rondje lopen en aan de pitlanewalk van 16u deelnemen.
Vanaf vrijdag is het konijn vermoedelijk te vinden in de paddock (en Saubergarage). Hij heeft al aangegeven per keer één persoon (twee op vrijdag) mee te kunnen nemen, hij beslist wanneer en hoe verder. Diezelfde dag verschijnen Waffle en heywoodu op het toneel en lijkt het me mooi met met z'n allen rond te lopen. Het campingsplekje is natuurlijk altijd open voor iedereen die langs wilt komen.
Ik heb nogal slechte verhalen gehoord over sponsor acties. Dan krijg je maar weinig tijd om de pitbox te bekijken, de coureurs hebben niet echt oog voor je en houden alleen een vooraf ingestudeerd persverhaaltje als je hen een vraag stelt. Ik heb het zelf nooit mogen meemaken, helaas. Het Spa weekend wordt mijn officiële F1 debuut qua paddock gebeuren.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:10 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het allemaal komt omdat ik niet alleen ga maar met twee anderen. Misschien is het een idee om te meeten voor het hek ergens bij la source als de pitwalk op donderdag nog niet begonnen is.
Dat van DerRabbit is al helemaal gruwelijk. Houd me graag aanbevolen als er een plekje is.Baalde vorig jaar als een stekker dat shell allemaal Franse en Belgische studenten had uitgenodigd om Kimi en Alonso en de Ferrari pitbox te zien en niet aan de Nederlandse studenten dacht.
RIP campingideequote:Op woensdag 15 juli 2015 17:10 schreef Waffle het volgende:
Ik weet niet precies hoe het allemaal komt omdat ik niet alleen ga maar met twee anderen. Misschien is het een idee om te meeten voor het hek ergens bij la source als de pitwalk op donderdag nog niet begonnen is.
Ja oké dat is waar maar je mag sowieso verder komen dan de rest van het volk. Zal vast en zeker interessant zijn om mee te maken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nogal slechte verhalen gehoord over sponsor acties. Dan krijg je maar weinig tijd om de pitbox te bekijken, de coureurs hebben niet echt oog voor je en houden alleen een vooraf ingestudeerd persverhaaltje als je hen een vraag stelt. Ik heb het zelf nooit mogen meemaken, helaas. Het Spa weekend wordt mijn officiële F1 debuut qua paddock gebeuren.
Dat is zeker waard en als je de kans krijgt dan moet je het ook zeker doen! Het gevoel alleen al om daar rond te lopen is het alleen al waard. Ik krijg dan meestal altijd het gevoel dat het 'gewone' volk jaloers is en ze zich afvragen waarom ik wel en zij niet. Dan heb ik echt het idee dat het normale volk een stelletje paupers zijnquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:18 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ja oké dat is waar maar je mag sowieso verder komen dan de rest van het volk. Zal vast en zeker interessant zijn om mee te maken.
Het blijft de formule 1 natuurlijk.
Busstop is minder leuk geworden na de verbouwing, maar het is wel nog altijd een van de meest gewilde plaatsen op het hele circuit. Volgens mij zijn dat daarom ook de op een na duurste plaatsen op het circuit die toegankelijk zijn voor particulieren. Heb er alleen af en toe gezeten tijdens 'mindere' events zoals DSC etc.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die hoek tussen busstop, la source en eau rouge is helemaal leuk om eens rond te kijken. Het hoogteverschil is enorm, veel groter dan het op tv lijkt. De muur bij de ingang van de pitstraat staat langs een afgrond van 40 meter ofzo.
Twee jaar terug de race gezien tussen la source en eau rouge. Prachtig hoe ze daar accelereren en omhoog klimmen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die hoek tussen busstop, la source en eau rouge is helemaal leuk om eens rond te kijken. Het hoogteverschil is enorm, veel groter dan het op tv lijkt. De muur bij de ingang van de pitstraat staat langs een afgrond van 40 meter ofzo.
Wij rijden gewoon naar Franchorchamps en zien wel waar plek is. Volgens mij is dat geel toch? Beetje in het dorp dichtbij de terrasjes dat is het plan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:59 schreef Nattekat het volgende:
Waffle, is inmiddels al bekend op welke camping je staat? Ik wil deze week de kaarten kopen
Dat is geel ja. Zitten we ook gelijk vlak bij de start-finish.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:15 schreef Waffle het volgende:
[..]
Wij rijden gewoon naar Franchorchamps en zien wel waar plek is. Volgens mij is dat geel toch? Beetje in het dorp dichtbij de terrasjes dat is het plan.
Ga je nog mee?quote:
Waffle ook maar een alert, je weet maar nooitquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:15 schreef Waffle het volgende:
[..]
Wij rijden gewoon naar Franchorchamps en zien wel waar plek is. Volgens mij is dat geel toch? Beetje in het dorp dichtbij de terrasjes dat is het plan.
Jij krijgt een plek van 40m2 vol met enkel een busje en een klein tentje?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:41 schreef Waffle het volgende:
Wij gaan sowieso maar weet niet hoeveel plek we over hebben. Zijn met een transit bus waarschijnlijk een tentje en dan is het al snel vol.
Ben komende weken wat slecht bereikbaar ivm een tentamen. De week voor de race zal ik wel weer wat meer posten.
Ik wil in dat huis wonen vlakbij la source. Goddomme man, je zal daar maar wonenquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik vraag me altijd al af of dat een gewoon particulier huis is en of de bewoners bij een race ook zelf op het terras gaan zitten of dat ze het verhuren.quote:Op donderdag 30 juli 2015 06:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wil in dat huis wonen vlakbij la source. Goddomme man, je zal daar maar wonen
Volgens mij waren die waar wij stonden geen 40m2 misschien toch maar zo'n camping kaart kopen dan :pquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij krijgt een plek van 40m2 vol met enkel een busje en een klein tentje?
Volgens mij is het gewoon eigendom van het circuit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 07:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik vraag me altijd al af of dat een gewoon particulier huis is
Dingenquote:The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator at webmaster@tickettravel.nl to inform them of the time this error occurred, and the actions you performed just before this error.
More information about this error may be available in the server error log.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Olav spreekt er met regelmaat wel eens een paar hoor. Korte itempjes, dat dan wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:24 schreef Waffle het volgende:
Je hoort eigenlijk nooit wat over Nederlanders bij F1 teams. Best wel jammer, vind het altijd wel interessant.
Vaak zijn ze ook alleen maar verantwoordelijk voor bougie nr.3 dus valt er ook weinig te melden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Olav spreekt er met regelmaat wel eens een paar hoor. Korte itempjes, dat dan wel.
Slechte lokquote voor mijn vorige postquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:14 schreef Waffle het volgende:
Oké moet heel eerlijk bekennen dat ik niet vaak de voorbeschouwing op Sport 1 bekijk
En een V6 heeft geen 5de en 6de bougie omdàààt......?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Vaak zijn ze ook alleen maar verantwoordelijk voor bougie nr.3 dus valt er ook weinig te melden.
En als er een Nederlander toevallig verantwoordelijk was voor bougie nr. 5 of nr. 6 dan zijn ze er dit jaar helemaal niet meer bij
F1-motoren zijn zo efficiënt dat ze maar 4 bougies nodig hebben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En een V6 heeft geen 5de en 6de bougie omdàààt......?
oh ik dacht dat ze met hybride 4x benzine/2x diesel redenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En een V6 heeft geen 5de en 6de bougie omdàààt......?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:51 schreef THEFXR het volgende:
ik ga misschien op vrijdag, weet iemand hoeveel die tickets zijn?
alleen vrijdagquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of bedoel je alléén op vrijdag?
Vrijdagkaarten bestaan wel gewoon. Ik weet toevallig dat ze soms op veilingsites aangeboden worden.quote:
sportstadion.nl heeft die. ¤20 excl. verzendkosten.quote:
Gaat over de campingquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:35 schreef Geralt het volgende:
Doorrijden tot rood; dat sowieso. Stuk rustiger.
En of je nou een tientje of 15 euro betaald maakt ook niet meer uit toch?
In Amsterdam is het duurder parkeren
Ik ook niet, maar weet je er verder niks over?quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:37 schreef Geralt het volgende:
Ow okay nou dat weet ik allemaal niet ik heb geen caravan!
Ik kijk met zoiets gewoon wat het aan de poort kost als ik het van te voren niet geregeld heb en al zou ik 50 euro moeten betalen dan doe ik dat gewoon alsnog om vervolgens de halve dag te lopen godveren wat ze zich wel niet menen en of ze gek geworden zijn en als die bui voorbij is dan kan ik gewoon genieten de rest van de dag.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar weet je er verder niks over?
Ow wat dan, wat vervelend en alles!!! (lees: heb je plek over?)quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:42 schreef Nattekat het volgende:
Krijg je ervan als mensen laten afweten, alles loopt in de soep
Ik kan er echt nada over vindenquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kijk met zoiets gewoon wat het aan de poort kost als ik het van te voren niet geregeld heb en al zou ik 50 euro moeten betalen dan doe ik dat gewoon alsnog om vervolgens de halve dag te lopen godveren wat ze zich wel niet menen en of ze gek geworden zijn en als die bui voorbij is dan kan ik gewoon genieten de rest van de dag.
Dus nee, ik weet er verder niks over
FOK!er, ik noem geen namen, die met mij naar Spa zou gaan en waar we dus ook een plek zouden delen. Op een gegeven moment was het klaar met de communicatie en moest ik alles omgooien.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow wat dan, wat vervelend en alles!!! (lees: heb je plek over?)
Dankuquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:49 schreef Geralt het volgende:
Nouja er kunnen "omstandigheden" zijn natuurlijk waarom het mis ging. Lastig om daarover te oordelen als je die niet kent.
Maargoed, veel plezier en alles
Één parkeerplek zit er gewoon bij. En mocht het nodig zijn, kan je beter de auto ergens anders dumpen en dan een stukje carpoolen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:27 schreef Waffle het volgende:
Volgens mij zijn het standaard prijzen hoor. Je ziet de borden in franchorchamps gewoon naast de weg staan met de prijzen. Wij rijden gewoon zo ver mogelijk door naar het circuit. En pakken daar dan zo'n camping. Ik weet redelijk zeker dat we twee jaar terug ¤160 of ¤180 kwijt waren voor een camping plekje. En ze waren overal even duur dus dat is gewoon een afgesproken prijs. Parkeren was ook ¤20 per dag.
Inmiddels al iets gevonden?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:46 schreef lobotm het volgende:
Pfff zit te kijken naar parkeerplekken maar alles is sold out moet ergens in de gele zone parkeren .. tribune plekken die kaarten hebben we wel![]()
Gewoon donderdag komen en op de camping overnachtenquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:27 schreef lobotm het volgende:
Nee niks gevonden .. dus gewoon op de bonnefooi zijn er toch al op vrijdag dan is het toch niet zo druk dus verwacht wel iets te kunnen regelen .. Maar het zal wel een stukkie lopen worden denk ik
Is er in Valkenburg niks beschikbaar? Niet binnen 50km denk ik, maar toch niet ver rijden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:35 schreef jdel het volgende:
Weet iemand nog een slaapplek ergens binnen 50km van het circuit?
Betaalbaar?![]()
Anders wordt het gewoon zondagochtend vroeg aanrijden, de auto droppen en kijken maar!
Nu alleen nog nadenken waar ik ergens ga staan...
Slechte conclusiequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:55 schreef Robin0342 het volgende:
Ik zou zo graag gaan. Alleen financiën.. ( ben 18 dus heb het niet zo breed.. )
Naja als student zijnde heb je het net zo breedquote:
Je praat tegen een student die wel de financiën heeft om te gaanquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:46 schreef Robin0342 het volgende:
[..]
Naja als student zijnde heb je het net zo breed![]()
Betaal je scheel aan school , verzekering ,tandarts etc en dat terwijl je maar een mager loontje hebt.
En natuurlijk wil ik ook wel leuke dingen doen zoals uitgaan , en dan blijft er niet zo heel veel meer over.
Hoe oud ben je? Ik ben 18 en verdien weinig en werk naar mijn zeggen veel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je praat tegen een student die wel de financiën heeft om te gaan
Ik ben ook 18. Had een maandloon van gemiddeld 400¤ waar ik altijd wel genoeg van onderhield. De gratis inkomsten zijn over het algemeen ook genoeg om vaste lasten te betalen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:51 schreef Robin0342 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Ik ben 18 en verdien weinig en werk naar mijn zeggen veel.
En ja als ik niet uit zou gaan, iets wat ik bijna elk weekend doe dan zou het idd wel kunnen.
Maar ik ga graag met vrienden uit en lol maken. Ik zou het wel kunnen betalen om naar spa te gaan want ik heb het geld wel , maar ik moet mijn rijbewijs nog halen dus prioriteiten
Ik kan met mijn stufi en zorgtoeslag net mn verzekering betalen, krijg het minimum. Ook werk ik zo'n 12 uur per week naast school maar veel houd ik niet over. maarja ga jij ook veel uit / geef je veel uit in het weekend e.d?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben ook 18. Had een maandloon van gemiddeld 400¤ waar ik altijd wel genoeg van onderhield. De gratis inkomsten zijn over het algemeen ook genoeg om vaste lasten te betalen.
Heb ook een rijbewijs en auto, al voor mijn 18e voor gespaard. Dus mij zal je nooit horen klagen over geld
Dat is nog best een optie inderdaad!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is er in Valkenburg niks beschikbaar? Niet binnen 50km denk ik, maar toch niet ver rijden.
Wij gaan in elk geval vrijdagochtend vroeg van huis weg naar Spa, daarna naar het hotel in Valkenburg en zaterdag en zondag vanaf daar naar Spa met de auto
Was je nog van plan om te gaan? We naderen the point of no return, en zo'n camping is toch een stuk leuker met veel manquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:54 schreef DerRabbit het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet kan ik wat betekenen i.v.m. vervoer en bevoorrading. Ik moet komende week nog een aantal dingetjes regelen en heel snel gaan sparen, want zoals het er nu naar uitziet heb ik tijdens Spa een budget van ongeveer 250 euro.
Je bent toch niet overleden, hè?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:14 schreef Waffle het volgende:
Oké moet heel eerlijk bekennen dat ik niet vaak de voorbeschouwing op Sport 1 bekijk
http://www.booking.com/se(...)o_rooms=1;req_adultsquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:38 schreef jdel het volgende:
[..]
Dat is nog best een optie inderdaad!
Straks even overleggen.
Heel veel gezien bij La Source, volgens mij heeft de camping waar ik sta ook nog een parkeerplaats.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 07:07 schreef heywoodu het volgende:
Heeft iemand er zicht op waar we zo fatsoenlijk kunnen parkeren? Mn pa heeft Les Combes in gedachten
Heel veel = heel veel plekken of heel veel auto's?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel veel gezien bij La Source, volgens mij heeft de camping waar ik sta ook nog een parkeerplaats.
Heel veel parkeerplaatsenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heel veel = heel veel plekken of heel veel auto's?
Uiteindelijk geparkeerd bij Les Combes Sudquote:
dudequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:48 schreef Geralt het volgende:
Altijd doorrijden tot rood.
Relatief kleine parkeerplaats, maar geen filerijden. Je kan zo doorrijden tot op de plaats en je loopt meteen onder het circuit door en je bent binnen.
Tip die ik een aantal jaren geleden kreeg van iemand hier op FOK! Weet zo ff niet meer wie.
Heb er al verschillende keren dankbaar gebruik van gemaakt
Jong ik was bier aan het drinken en heel de week om half 6 opgeweest. Dan weet ik dergelijke details niet meer natuurlijk.quote:
en ik niet denk jequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jong ik was bier aan het drinken en heel de week om half 6 opgeweest.
Ja daar heb je zelf voor gekozen natuurlijk; dat moet je niet op mij projecteren!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 10:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en ik niet denk je![]()
Belgische 33cl tikken erin. En bij mij is jouw half 6 al de hele week 5 uur bij mij geweest, dankzij doorkomende tandjes/kiezen bij de kroost
doe ik ookniet, maar je moet niet denken dat je de enige bent waar de wekker vroeg afgaatquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 10:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja daar heb je zelf voor gekozen natuurlijk; dat moet je niet op mij projecteren!
lekker weertje daar nuquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet de slip van Ericsson nog staan

Geen schaduwplek hebbenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:10 schreef heywoodu het volgende:
Weet iemand of er nog lekker wat bewolking aankomt?
plu voor de regen en zonquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen schaduwplek hebben
Over een uurtje houdt het huisje waar ik voor zit de zon ook niet meer tegen
nu al file?quote:Op zondag 23 augustus 2015 08:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik had eerder naar het circuit moeten gaan. ..
Beste plekken bij de busstop waren al bezetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |