Heel veel gezien bij La Source, volgens mij heeft de camping waar ik sta ook nog een parkeerplaats.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 07:07 schreef heywoodu het volgende:
Heeft iemand er zicht op waar we zo fatsoenlijk kunnen parkeren? Mn pa heeft Les Combes in gedachten
Heel veel = heel veel plekken of heel veel auto's?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel veel gezien bij La Source, volgens mij heeft de camping waar ik sta ook nog een parkeerplaats.
Heel veel parkeerplaatsenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heel veel = heel veel plekken of heel veel auto's?
Uiteindelijk geparkeerd bij Les Combes Sudquote:
dudequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:48 schreef Geralt het volgende:
Altijd doorrijden tot rood.
Relatief kleine parkeerplaats, maar geen filerijden. Je kan zo doorrijden tot op de plaats en je loopt meteen onder het circuit door en je bent binnen.
Tip die ik een aantal jaren geleden kreeg van iemand hier op FOK! Weet zo ff niet meer wie.
Heb er al verschillende keren dankbaar gebruik van gemaakt
Jong ik was bier aan het drinken en heel de week om half 6 opgeweest. Dan weet ik dergelijke details niet meer natuurlijk.quote:
en ik niet denk jequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jong ik was bier aan het drinken en heel de week om half 6 opgeweest.
Ja daar heb je zelf voor gekozen natuurlijk; dat moet je niet op mij projecteren!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 10:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en ik niet denk je![]()
Belgische 33cl tikken erin. En bij mij is jouw half 6 al de hele week 5 uur bij mij geweest, dankzij doorkomende tandjes/kiezen bij de kroost
doe ik ookniet, maar je moet niet denken dat je de enige bent waar de wekker vroeg afgaatquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 10:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja daar heb je zelf voor gekozen natuurlijk; dat moet je niet op mij projecteren!
lekker weertje daar nuquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet de slip van Ericsson nog staan

Geen schaduwplek hebbenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:10 schreef heywoodu het volgende:
Weet iemand of er nog lekker wat bewolking aankomt?
plu voor de regen en zonquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen schaduwplek hebben
Over een uurtje houdt het huisje waar ik voor zit de zon ook niet meer tegen
nu al file?quote:Op zondag 23 augustus 2015 08:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik had eerder naar het circuit moeten gaan. ..
Beste plekken bij de busstop waren al bezetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |