Zijn dat eigenlijk regeltjes van het circuit zelf, of is dit iets wat van de FIA afkomt?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:03 schreef Sinister-D- het volgende:
je komt vrijdags met een gold ticket zelfs niet meer op een andere gold tribune die op dat moment volledig leeg is
dat komt omdat ze sinds enkele jaren een chip in kaartjes hebben zitten die gewoon geen toegang verschaft, vroeger waren het gewoon kartonnen kaartjes die visueel gecontroleerd werden en werd door het personeel (als het het er al stond) de schouders opgehaald. Waarschijnlijk ideetje van de FOM.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zijn dat eigenlijk regeltjes van het circuit zelf, of is dit iets wat van de FIA afkomt?![]()
Geen idee, heb nog geen kaartjes of wat dan ook. Misschien ga ik jou wel lief aankijken voor een plekje op jouw 40m2quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:05 schreef Waffle het volgende:
Had eigenlijk wel verwacht dat er meer fokkers zouden gaan. Welke camping ga je nattekat?
Ik weet niet precies hoe het allemaal komt omdat ik niet alleen ga maar met twee anderen. Misschien is het een idee om te meeten voor het hek ergens bij la source als de pitwalk op donderdag nog niet begonnen is.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:13 schreef Nattekat het volgende:
Huidige stand van zaken:
Het is zo goed als zeker dat DerRabbit en ik een plekje op de camping gaan delen. DerRabbit neemt een reisgenoot mee, en ik ga er ook alles aan doen om mijn arme reisgenoot mee te krijgen. Op het plekje is er nog plek voor maximaal twee man.
Op donderdag vertrek ik richting Limburg, om vanaf daar met DerRabbit in een auto naar het circuit te rijden. Vermoedelijk komen we daar rond de klok van 14 aan. Op het circuit zullen we dan gezamelijk een rondje lopen en aan de pitlanewalk van 16u deelnemen.
Vanaf vrijdag is het konijn vermoedelijk te vinden in de paddock (en Saubergarage). Hij heeft al aangegeven per keer één persoon (twee op vrijdag) mee te kunnen nemen, hij beslist wanneer en hoe verder. Diezelfde dag verschijnen Waffle en heywoodu op het toneel en lijkt het me mooi met met z'n allen rond te lopen. Het campingsplekje is natuurlijk altijd open voor iedereen die langs wilt komen.
Ik heb nogal slechte verhalen gehoord over sponsor acties. Dan krijg je maar weinig tijd om de pitbox te bekijken, de coureurs hebben niet echt oog voor je en houden alleen een vooraf ingestudeerd persverhaaltje als je hen een vraag stelt. Ik heb het zelf nooit mogen meemaken, helaas. Het Spa weekend wordt mijn officiële F1 debuut qua paddock gebeuren.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:10 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het allemaal komt omdat ik niet alleen ga maar met twee anderen. Misschien is het een idee om te meeten voor het hek ergens bij la source als de pitwalk op donderdag nog niet begonnen is.
Dat van DerRabbit is al helemaal gruwelijk. Houd me graag aanbevolen als er een plekje is.Baalde vorig jaar als een stekker dat shell allemaal Franse en Belgische studenten had uitgenodigd om Kimi en Alonso en de Ferrari pitbox te zien en niet aan de Nederlandse studenten dacht.
RIP campingideequote:Op woensdag 15 juli 2015 17:10 schreef Waffle het volgende:
Ik weet niet precies hoe het allemaal komt omdat ik niet alleen ga maar met twee anderen. Misschien is het een idee om te meeten voor het hek ergens bij la source als de pitwalk op donderdag nog niet begonnen is.
Ja oké dat is waar maar je mag sowieso verder komen dan de rest van het volk. Zal vast en zeker interessant zijn om mee te maken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nogal slechte verhalen gehoord over sponsor acties. Dan krijg je maar weinig tijd om de pitbox te bekijken, de coureurs hebben niet echt oog voor je en houden alleen een vooraf ingestudeerd persverhaaltje als je hen een vraag stelt. Ik heb het zelf nooit mogen meemaken, helaas. Het Spa weekend wordt mijn officiële F1 debuut qua paddock gebeuren.
Dat is zeker waard en als je de kans krijgt dan moet je het ook zeker doen! Het gevoel alleen al om daar rond te lopen is het alleen al waard. Ik krijg dan meestal altijd het gevoel dat het 'gewone' volk jaloers is en ze zich afvragen waarom ik wel en zij niet. Dan heb ik echt het idee dat het normale volk een stelletje paupers zijnquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:18 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ja oké dat is waar maar je mag sowieso verder komen dan de rest van het volk. Zal vast en zeker interessant zijn om mee te maken.
Het blijft de formule 1 natuurlijk.
Busstop is minder leuk geworden na de verbouwing, maar het is wel nog altijd een van de meest gewilde plaatsen op het hele circuit. Volgens mij zijn dat daarom ook de op een na duurste plaatsen op het circuit die toegankelijk zijn voor particulieren. Heb er alleen af en toe gezeten tijdens 'mindere' events zoals DSC etc.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die hoek tussen busstop, la source en eau rouge is helemaal leuk om eens rond te kijken. Het hoogteverschil is enorm, veel groter dan het op tv lijkt. De muur bij de ingang van de pitstraat staat langs een afgrond van 40 meter ofzo.
Twee jaar terug de race gezien tussen la source en eau rouge. Prachtig hoe ze daar accelereren en omhoog klimmen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die hoek tussen busstop, la source en eau rouge is helemaal leuk om eens rond te kijken. Het hoogteverschil is enorm, veel groter dan het op tv lijkt. De muur bij de ingang van de pitstraat staat langs een afgrond van 40 meter ofzo.
Wij rijden gewoon naar Franchorchamps en zien wel waar plek is. Volgens mij is dat geel toch? Beetje in het dorp dichtbij de terrasjes dat is het plan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:59 schreef Nattekat het volgende:
Waffle, is inmiddels al bekend op welke camping je staat? Ik wil deze week de kaarten kopen
Dat is geel ja. Zitten we ook gelijk vlak bij de start-finish.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:15 schreef Waffle het volgende:
[..]
Wij rijden gewoon naar Franchorchamps en zien wel waar plek is. Volgens mij is dat geel toch? Beetje in het dorp dichtbij de terrasjes dat is het plan.
Ga je nog mee?quote:
Waffle ook maar een alert, je weet maar nooitquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:15 schreef Waffle het volgende:
[..]
Wij rijden gewoon naar Franchorchamps en zien wel waar plek is. Volgens mij is dat geel toch? Beetje in het dorp dichtbij de terrasjes dat is het plan.
Jij krijgt een plek van 40m2 vol met enkel een busje en een klein tentje?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:41 schreef Waffle het volgende:
Wij gaan sowieso maar weet niet hoeveel plek we over hebben. Zijn met een transit bus waarschijnlijk een tentje en dan is het al snel vol.
Ben komende weken wat slecht bereikbaar ivm een tentamen. De week voor de race zal ik wel weer wat meer posten.
Ik wil in dat huis wonen vlakbij la source. Goddomme man, je zal daar maar wonenquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik vraag me altijd al af of dat een gewoon particulier huis is en of de bewoners bij een race ook zelf op het terras gaan zitten of dat ze het verhuren.quote:Op donderdag 30 juli 2015 06:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wil in dat huis wonen vlakbij la source. Goddomme man, je zal daar maar wonen
Volgens mij waren die waar wij stonden geen 40m2 misschien toch maar zo'n camping kaart kopen dan :pquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij krijgt een plek van 40m2 vol met enkel een busje en een klein tentje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |