Parlo espagnol?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:25 schreef Karina het volgende:
Meh bij mij ging ook iets mis.
Wat ik wilde zeggen: in het Spaans klinkt alles goed.
Nee dat is een compliment, deze SC staat niet bekend om complimentenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:25 schreef Njosnavelin het volgende:
'Eigenwijs ding' was een betere TT geweest.
Zolang je zelf de troep maar opruimt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:
Nee, dat is een bug.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nogal jaHet forum blijft op de een of andere manier telkens posts 'onthouden' als ik een YT heb gepost. Zal Specularium wel voor gezorgd hebben.
Ik verdenk toch Specularium, die zal die bug wel hebben bedacht, lul dat het is.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang je zelf de troep maar opruimt.
Zal mijn best doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat durft hij nu nooit meer te zeggen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:25 schreef Njosnavelin het volgende:
'Eigenwijs ding' was een betere TT geweest.
De helft is al weggezakt hoor. ZOu er wel snel weer inkomen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar jij wel, niet zo bescheiden.
Als jij het blijft quoten hoef ik het ook niet te zeggen, wel zo praktischquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat durft hij nu nooit meer te zeggen.
voor complimenten post je maar op het viva forumquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is een compliment, deze SC staat niet bekend om complimenten
Precies. #NoLibellequote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:29 schreef Viro het volgende:
[..]
voor complimenten post je maar op het viva forum
Ik ben ook nog Tagloosquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Nog even en ik ben de enige zonder tagje.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Specularium gaat straks zeggen dat jij het tagje 'Eigenwijs ding' moet krijgen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben ik voor.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Specularium gaat straks zeggen dat jij het tagje 'Eigenwijs ding' moet krijgen.
Je doet mee aan "pimp my wart"? Wanneer word het uitgezonden op TLC?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb gelezen dat je ook doorzichtige nagellak op je wrat kan smeren. Dat heb ik zojuist gedaan.
De FOK!nieuwsredactie zoekt versterking!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Dat is niks voor mijquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)ekt-versterking.html
Jaaaa. Nu drogen en dan gaan de glitters er op.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Je doet mee aan "pimp my wart"? Wanneer word het uitgezonden op TLC?
Beter gewoon FA.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien kun je NWS-mod worden? Gewoon inlikken bij Harry.
#Yas4FAquote:
3 of 4 dacht ik?quote:
Wat staat hier allemaal?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien kun je NWS-mod worden? Gewoon inlikken bij Harry.
Dat had ik door, wil weten wanneer het word uitgezonden. Kan ik voorbereidingen treffen als ik ga fappen op jouw gepimpte wrat.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jaaaa. Nu drogen en dan gaan de glitters er op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |