Even strekken en weer lopenquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:59 schreef bijdehand het volgende:
Vandaag les 20 van Evy willen doen, maar voor het eerst heb ik het niet af kunnen maken omdat ik kramp had in mijn kuitheeft iemand hier ook ooit last van gehad en heeft iemand goede tips?
Hopelijk helpt dat... zelfs wandelen deed pijn, vandaar dat ik stopte. Voelt toch niet zo goed, halverwege stoppen!quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Even strekken en weer lopenik kreeg altijd kramp in mijn wandel periodes
Doorbijten ja.. door pijn lopen neenquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hopelijk helpt dat... zelfs wandelen deed pijn, vandaar dat ik stopte. Voelt toch niet zo goed, halverwege stoppen!
wil graag de 7km Zevenheuvelenloop doen dus moet nog even doorbijten!
dat was ik ook niet van plan!quote:
Verstandigquote:
Jij mocht toch weer bijna?quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
VerstandigAnders mag je op het bankje net zoals de meeste ex-hardlopers hier
zat al te kijken naar die fotoquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:24 schreef Maraca het volgende:
Even wat vroeger gegeten dan normaal.. had hongerrrrZalm met aardappelkrieltjes en courgette en vleestomaat uit de oven
[ afbeelding ]
Niet mijn foto, maar wel dit recept
Als die fysio nu eindelijk z'n website online knalt wel jaquote:
Als ik zo mijn eten zou fotograferen zou ik elke keer een koude maaltijd hebbenquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zat al te kijken naar die foto'die maakt er hoop werk van'
Haha nou inderdaad! Ziet er wel lekker uit!quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als die fysio nu eindelijk z'n website online knalt wel ja
[..]
Als ik zo mijn eten zou fotograferen zou ik elke keer een koude maaltijd hebben
Drink je wel genoeg?quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:59 schreef bijdehand het volgende:
Vandaag les 20 van Evy willen doen, maar voor het eerst heb ik het niet af kunnen maken omdat ik kramp had in mijn kuitheeft iemand hier ook ooit last van gehad en heeft iemand goede tips?
zag deze post over het hoofd. Nee, ik fiets altijd 10 minuten vantevoren maar dat is het dan ook.quote:
ja, dat sowieso. Eerder te veel dan te weinig!quote:
Wat heeft zijn website daar mee te maken?quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als die fysio nu eindelijk z'n website online knalt wel ja
zonder de pizza graag!quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:15 schreef Artoo het volgende:
I need this. http://jelmerdeboer.nl/dr(...)-en-witte-chocolade/
Ik checkte dit recept bij Artoo-dude (die beslist geen pizza lust) en hij wil deze op korte termijn wel samen met mij maken EN opeten. Aww yisss.quote:
vind dat gewoon zo zonde van die lekkere chocolade op zo'n meh pizzabodemquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:18 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik checkte dit recept bij Artoo-dude (die beslist geen pizza lust) en hij wil deze op korte termijn wel samen met mij maken EN opeten. Aww yisss.
Ik moet morgen te fysio voor mijn schouder... Maar ze mag mooi mijn kuiten doen. Mijn schenen (met name links) doet zeeeeeerquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
VerstandigAnders mag je op het bankje net zoals de meeste ex-hardlopers hier
Challenge accepted!quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
vind dat gewoon zo zonde van die lekkere chocolade op zo'n meh pizzabodem![]()
dan maak ik er liever een taart van
Chocoladecakebodem maken!quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind pizzabodem best lekker.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn fysio is een website aan het ontwikkelen als een soort tegenhanger van Evyquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wat heeft zijn website daar mee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |