Mja ze hebben ook zoveel smaken whey dat is niet normaal.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:00 schreef Qwea het volgende:
Ik moet nodig nieuwe flex pics laten schieten
Ooh en die my proteine witte chocolade whey is me toch godvergeten smerig*ril* die flavdrops zijn da n wel weer awesome. ff meer bestellen
Lijkt mij ook niet. Maar mijn god, wat een bocht ey.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja ze hebben ook zoveel smaken whey dat is niet normaal.
Kan toch nooit een uitgebreid smaak proces aan te pas komen voor die prijs?
had het ook lekker aan mijn vriend gegevenquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet. Maar mijn god, wat een bocht ey.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
had het ook lekker aan mijn vriend gegeven
echt he en zij is ook continu gemeen tegen onsquote:
Ooh falafel, lekker!quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:36 schreef Artoo het volgende:
Lijstje!
O: Pannenkoeken van 40g havermoutmeel, 2 eiwitten, amandelmelk. Met plakjes banaan
T: Meloen
S: KT @ gym
L: Spinazie-erwtjessoep + een single serving carrot cake
T: Kopje soep, kwark met honing
D: Homemade falafel, 2 pitabroodjes, sla, kwark-knoflooksaus
S: Km of 25-30 op de racefiets
T: Whey-brownie en nog iets van een cracker of zo
Ja uiteraardquote:
Oh dat ziet er wel simpel uitquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:47 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja uiteraardIk gebruik dit recept: http://chickslovefood.com/home-made-falafel/ en dan met 2 potten van 400g (240g uitlekgewicht) voor 2,5 persoon.
Het is ook best heel makkelijk! Het enige belangrijke is dat je de erwten echt goed moet afdrogen. Goed laten uitlekken in een zeef en dan een tijdje laten liggen in een pan, met 2 lagen keukenpapier onder en boven.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh dat ziet er wel simpel uit*opslaat*
Dat moet wel lukkenquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:49 schreef Artoo het volgende:
[..]
Het is ook best heel makkelijk! Het enige belangrijke is dat je de erwten echt goed moet afdrogen. Goed laten uitlekken in een zeef en dan een tijdje laten liggen in een pan, met 2 lagen keukenpapier onder en boven.
Kun je je appels overal mee naar toe nemen in je tasje!quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken
Deed net wat appels in een fruitschaal en viel er een pakketje uitZit er gewoon een tas bij m'n appels
quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kun je je appels overal mee naar toe nemen in je tasje!
quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:24 schreef Maraca het volgende:
Even wat vroeger gegeten dan normaal.. had hongerrrrZalm met aardappelkrieltjes en courgette en vleestomaat uit de oven
[ afbeelding ]
Niet mijn foto, maar wel dit recept
Ohh, awesome!quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:24 schreef Maraca het volgende:
Even wat vroeger gegeten dan normaal.. had hongerrrrZalm met aardappelkrieltjes en courgette en vleestomaat uit de oven
[ afbeelding ]
Niet mijn foto, maar wel dit recept
Verschillende groente (champignons, courgette, paprika, ui) spiezen op sateprikker. Zeebaars kopen, in alufolie en op de BBQ donderen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb jij of iemand anders nog toffe gezonde BBQ recepten? Groentes, kip, vis? Ik wil geen vlees shit dit keer.Althans, geen pleuris shitload.
Heb je wel een goede warming up?quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:59 schreef bijdehand het volgende:
Vandaag les 20 van Evy willen doen, maar voor het eerst heb ik het niet af kunnen maken omdat ik kramp had in mijn kuitheeft iemand hier ook ooit last van gehad en heeft iemand goede tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |