Natuurlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
en de love parade dan? Of zomer carnaval? Of is het wel oké als vrouwen half naakt rond lopen?
Nee, waarom zou dat oké zijn. Beide vormen zijn perversiteiten en passen niet binnen een gezonde samenleving.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
en de love parade dan? Of zomer carnaval? Of is het wel oké als vrouwen half naakt rond lopen?
Dat doen imo al die homo's en lesbo's die gewoon 24/7 meedraaien in de maatschappij, binnen alle gelederen van die maatschappij. Ongeacht of ze een paar dagen per jaar hun geaardheid vieren op een Pride of Roze Zaterdag.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:26 schreef Pulzzar het volgende:
Als je wilt dat meer mensen het accepteren, moet je laten zien dat homo's en lesbiennes volwaardig functionele mensen zijn. Met zo'n Parade laat je eerder het tegendeel zien.
man man wat zelfingenomenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:37 schreef Shockwave12 het volgende:
Dan denk ik soms 'zo kan het dus ook'.
Ik wil zeggen dat het bepaalde mensen juist afschrikt. Er leven nog steeds mensen die er "niet aan moeten denken dat één van hun kinderen ook zo is" en een rolberoerte krijgen wanneer hun zoon of dochter uit de kast komt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doen imo al die homo's en lesbo's die gewoon 24/7 meedraaien in de maatschappij, binnen alle gelederen van die maatschappij. Ongeacht of ze een paar dagen per jaar hun geaardheid vieren op een Pride of Roze Zaterdag.
Tja... zo is het leven wel. Maar zelfs als iedereen zijn best doet zich normaal te gedragen, dan nog zullen er altijd mensen als outsiders gezien worden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:08 schreef Copycat het volgende:
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg volgens de goegemeente ...
Eng.
Misschien moet je iets minder snel butthurt doen (pun intended).quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
'Die mensen'. Ja dat zegt wel genoeg over dat het nog niet geaccepteerd is.
Fijn dat we het allemaal eens zijn over wat normaal gedrag isquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:37 schreef Shockwave12 het volgende:
Heel veel hangt van de persoon af. In ieder geval voor mij wel. Als een persoon homo is, verwacht ik van die persoon óók normaal gedraag, net zoals ik dat van ieder ander mens verwacht.
We zijn het in Nederland best veel eens over wat normaal gedrag is anders.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Fijn dat we het allemaal eens zijn over wat normaal gedrag is.
En wat is normaal?quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:11 schreef Pulzzar het volgende:
Tja... zo is het leven wel. Maar zelfs als iedereen zijn best doet zich normaal te gedragen, dan nog zullen er altijd mensen als outsiders gezien worden.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat is normaal?
Jouw normaal is misschien al het mijne niet, enzovoorts.
Daarom: 364 per jaar draaien de Gaypride-bezoekende homoseksuele mannen en vrouwen mee in de maatschappij, binnen alle gelederen daarvan, zonder dat hun seksualiteit een rol speelt. En een dagje per jaar vieren ze hun seksualiteit uitbundig. Mensen die zich daar zo aan storen hebben imo zelf een intolerantie-probleem, daar moet je je nooit aan gaan conformeren.
Scissor Sister!quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:49 schreef motorbloempje het volgende:
wil je lesbische seks met me hebben om te vieren dat je dit zo mooi verwoord hebt?
En wat vindt je dan van het Zomer carnaval in Rotterdam ?quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:55 schreef Inalegranza het volgende:
De gay-parade staat voor mij los van het wel of niet accepteren van homoseksualiteit in het algemeen. Mij maakt het niks uit als homo's hand in hand over straat lopen of dat ze trouwen en kinderen adopteren, maar zo'n gay parade vind ik nogal hedonistisch van aard (tenminste als je de tv beelden ziet). Overigens prima als mensen zo in het leven staan, maar zoiets hoeft van mij niet in het openbaar.
Eens. Lekker belangrijk, dat ene dagje per jaar. Bovendien is de gayparade altijd een goed feest om chicks te scoren, ook als heteroman. Lekker zuipen, dansen, ik stoor me niet echt aan de homoseksuele medemens.quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:53 schreef Konijntjuh het volgende:
Ik moet je wel zeggen als "hetero" man vindt ik zo'n Gayparade best wel tof georganiseerd waar men gewoon zich lekker extravagant kleed en uitdost en gedraagt, dat is ook iets wat je maar weinig ziet bij de lompe boer en dance feesten in Nederland, waar men voornamelijk met zijn mannelijke Uggs of laarsjes of designkleding meestal door de homoseksuele kleding maffia ontworpen zich als hetero zijn eigen het mannetje voelt en elkaar uitmaakt voor homo omdat je niet kan dansen of geen vrouwtje kan scoren.
Ghehe.quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:53 schreef Konijntjuh het volgende:
Ik moet je wel zeggen als "hetero" man vindt ik zo'n Gayparade best wel tof georganiseerd waar men gewoon zich lekker extravagant kleed en uitdost en gedraagt, dat is ook iets wat je maar weinig ziet bij de lompe boer en dance feesten in Nederland, waar men voornamelijk met zijn mannelijke Uggs of laarsjes of designkleding meestal door de homoseksuele kleding maffia ontworpen zich als hetero zijn eigen het mannetje voelt en elkaar uitmaakt voor homo omdat je niet kan dansen of geen vrouwtje kan scoren.
Ja, ik kom ook gewoon liever niemand tegen in het openbaar.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik stoor me gewoon aan iedereen, wel zo eerlijk.
Gelukkig ben je FOK!ker en kom je niet van je zolderkamer af. Albert.nl ftwquote:Op woensdag 3 juni 2015 09:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik kom ook gewoon liever niemand tegen in het openbaar.
Gelukkig wel, maar er zijn helaas nog genoeg mensen die menen dat 'normaal' alleen betekent wat zij graag zouden willen zien.quote:Op woensdag 3 juni 2015 02:00 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
We zijn het in Nederland best veel eens over wat normaal gedrag is anders.
Hé hallo, leuk fris usertje!quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:52 schreef DraakOpLucht het volgende:
Bullshit dit. Het punt is dat (ruim de meeste) mensen überhaupt walgen van openbare affectie. Ik hoef ook geen bekkend heteroseksueel stelletje te zien. Enkel wanneer mensen dit over homoseksuelen zeggen is het meteen moord en brand want het wordt niet geaccepteerd![]()
Groetjes.
Nou, als ik iemand leuk vind, wil ik wel een poging wagen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
Met het verschil dat gelovigen mensen willen bekeren, waar dat bij homoseksualiteit niet echt aan de orde is
Het verschil tussen zomer carnaval en de gay parade ligt in de intentie. De zomer carnaval draait niet om de seksualiteit van hetero's maar om het vieren van een carnavalsfeest. De homoparade staat in het teken van homoseksualiteit en het pronken daarvan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:57 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
En wat vindt je dan van het Zomer carnaval in Rotterdam ?
Ach carnaval of Gay Parade..... in beide wordt er idioot gedragen (zuipen, als een mongool gedragen, seks en drugs). Alleen mensen als jij gedragen zich nogal hypocriet.quote:
Behalve dan dat carnaval niet er is om iets meer geaccepteerd te laten worden. Het doel van beide feesten is volgens mij heel anders.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:03 schreef HSG het volgende:
[..]
Ach carnaval of Gay Parade..... in beide wordt er idioot gedragen (zuipen, als een mongool gedragen, seks en drugs). Alleen mensen als jij gedragen zich nogal hypocriet.
Het doel van beide feesten verschillen inderdaad van elkaar.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Behalve dan dat carnaval niet er is om iets meer geaccepteerd te laten worden. Het doel van beide feesten is volgens mij heel anders.
Naar mijn mening heb je enerzijds een punt en anderzijds niet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:46 schreef CoolGuy het volgende:
Misschien zit ik er ook wel volledig naast, dat kan zomaar.
Dit dus. Maar dat verandert niets aan mijn acceptatie van het feit dat zulke mensen er zijn (en ook mogen zijn), of mijn tolerantie voor een evenement als de gayprideparade.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:46 schreef CoolGuy het volgende:
Ik stoor me er niet aan, maar ik voel wel altijd een beetje medelijden als ik dat nichterige gedrag zie. Ze deden ook niet zo toen ze nog niet uit de kast waren gekomen, maar daarna ineens wel.
Dat is dan dus aangeleerd gedrag en ik vraag me dan altijd wel af waarom ze dat nodig vinden. Ik bedoel; je bent wat je bent, hetero, homo, whatever, allemaal prima.
Maar als je blijkbaar vind dat je op zon overtrokken manier aan de buitenwereld moet laten zien (want zo doet ie vast niet als ie alleen in huis is en de piepers staat te schillen) dat je homo bent dan vraag ik me af of dat niet voortkomt uit een... Ja... Een verwrongen idee van zichzelf een houding moeten geven, of het gevoel hebben zich op een bepaalde manier te moeten gedragen om... Ja, weet niet.
Misschien zit ik er ook wel volledig naast, dat kan zomaar.
Helemaal eens.quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:55 schreef Inalegranza het volgende:
De gay-parade staat voor mij los van het wel of niet accepteren van homoseksualiteit in het algemeen. Mij maakt het niks uit als homo's hand in hand over straat lopen of dat ze trouwen en kinderen adopteren, maar zo'n gay parade vind ik nogal hedonistisch van aard (tenminste als je de tv beelden ziet). Overigens prima als mensen zo in het leven staan, maar zoiets hoeft van mij niet in het openbaar.
Ben vaker door een man aangesproken die mij zag zitten, dan door iemand die mij probeerde te bekeren.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
Met het verschil dat gelovigen mensen willen bekeren, waar dat bij homoseksualiteit niet echt aan de orde is
Aanspreken != bekeren.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:13 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ben vaker door een man aangesproken die mij zag zitten, dan door iemand die mij probeerde te bekeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |