Precies dit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:30 schreef Grielen het volgende:
Er is een verschil tussen homo's en nichten. Ik ken genoeg homo's die zich niet in een roze string hullen en zich gewoon normaal kunnen gedragen. 's avonds stoppen ze hun piemel alleen in een man. Hier is helemaal niks mis mee.
Wat wel vervelend is zijn aanstellers in de eerder genoemde roze stringetjes zich als randdebielen gedragen (de nichten). hierbij maakt het niet uit of ze hun piemel in een man of een vrouw stoppen, het is gewoon idioot en irritant gedrag.
De homo's uit de categorie die ik in de 1e alinea beschreef schamen zich volgens mij kapot voor deze idioten, het gedrag heeft niks met liefdesvoorkeur te maken, maar gewoon met een achterlijke scene.
Ik vind het vies en belachelijk dat het in het openbaar gebeurd. Gay Pride zou absoluut niet toegestaan mogen zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:34 schreef Lienekien het volgende:
Ik stoor me helemaal niet aan Gay Pride. Ik gun die mensen gewoon hun feestje.
Triest.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:38 schreef ccs het volgende:
[..]
Ik vind het vies en belachelijk dat het in het openbaar gebeurd. Gay Pride zou absoluut niet toegestaan mogen zijn.
Amen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
Typisch gedrag zou ik eerder op personen betrekken, en niet op een oriëntatie. Dat zou al een hoop schelen. Sowieso zou ik mensen aanmoedigen om mensen als mensen te beoordelen, en niet op met wie ze het bed delen.
Datzelfde vind ik van carnaval, maar ja, ieder z'n feestje nietwaar?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:38 schreef ccs het volgende:
[..]
Ik vind het vies en belachelijk dat het in het openbaar gebeurd. Gay Pride zou absoluut niet toegestaan mogen zijn.
Prima. Wij carnaval, jullie mannenseks.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Datzelfde vind ik van carnaval, maar ja, ieder z'n feestje nietwaar?
Gay Pride gaat alleen over mannen? Oke...quote:
Ah ja, als je maar normaal doet voor de buitenwereld is het goed.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:30 schreef Grielen het volgende:
Er is een verschil tussen homo's en nichten. Ik ken genoeg homo's die zich niet in een roze string hullen en zich gewoon normaal kunnen gedragen. 's avonds stoppen ze hun piemel alleen in een man. Hier is helemaal niks mis mee.
Wat wel vervelend is zijn aanstellers in de eerder genoemde roze stringetjes zich als randdebielen gedragen (de nichten). hierbij maakt het niet uit of ze hun piemel in een man of een vrouw stoppen, het is gewoon idioot en irritant gedrag.
De homo's uit de categorie die ik in de 1e alinea beschreef schamen zich volgens mij kapot voor deze idioten, het gedrag heeft niks met liefdesvoorkeur te maken, maar gewoon met een achterlijke scene.
Over mannenseks, hè!quote:
Oef gelukkig maar. Het zijn geen goorlappen dat ze het in een vrouw steken.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:30 schreef Grielen het volgende:
's avonds stoppen ze hun piemel alleen in een man.
Jij mist een hetero-parade? Ga er dan zelf een organiseren.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik heb het altijd wat theatraal gevonden. Waarom een gay parade? Er is toch ook geen hetero parade?
Je geeft geen antwoord op zijn vraag.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Jij mist een hetero-parade? Ga er dan zelf een organiseren.
De provinciaal heeft gesproken.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
Beter dat het allemaal naar de Randstad trekt heeft de rest van Nederland er geen last van. Amsterdam is toch al een rariteitenkabinet dus daar is ook niks aan verloren.
Zei ik dat?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Jij mist een hetero-parade? Ga er dan zelf een organiseren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |