Natuurlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
en de love parade dan? Of zomer carnaval? Of is het wel oké als vrouwen half naakt rond lopen?
Nee, waarom zou dat oké zijn. Beide vormen zijn perversiteiten en passen niet binnen een gezonde samenleving.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
en de love parade dan? Of zomer carnaval? Of is het wel oké als vrouwen half naakt rond lopen?
Dat doen imo al die homo's en lesbo's die gewoon 24/7 meedraaien in de maatschappij, binnen alle gelederen van die maatschappij. Ongeacht of ze een paar dagen per jaar hun geaardheid vieren op een Pride of Roze Zaterdag.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:26 schreef Pulzzar het volgende:
Als je wilt dat meer mensen het accepteren, moet je laten zien dat homo's en lesbiennes volwaardig functionele mensen zijn. Met zo'n Parade laat je eerder het tegendeel zien.
man man wat zelfingenomenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:37 schreef Shockwave12 het volgende:
Dan denk ik soms 'zo kan het dus ook'.
Ik wil zeggen dat het bepaalde mensen juist afschrikt. Er leven nog steeds mensen die er "niet aan moeten denken dat één van hun kinderen ook zo is" en een rolberoerte krijgen wanneer hun zoon of dochter uit de kast komt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doen imo al die homo's en lesbo's die gewoon 24/7 meedraaien in de maatschappij, binnen alle gelederen van die maatschappij. Ongeacht of ze een paar dagen per jaar hun geaardheid vieren op een Pride of Roze Zaterdag.
Tja... zo is het leven wel. Maar zelfs als iedereen zijn best doet zich normaal te gedragen, dan nog zullen er altijd mensen als outsiders gezien worden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:08 schreef Copycat het volgende:
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg volgens de goegemeente ...
Eng.
Misschien moet je iets minder snel butthurt doen (pun intended).quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
'Die mensen'. Ja dat zegt wel genoeg over dat het nog niet geaccepteerd is.
Fijn dat we het allemaal eens zijn over wat normaal gedrag isquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:37 schreef Shockwave12 het volgende:
Heel veel hangt van de persoon af. In ieder geval voor mij wel. Als een persoon homo is, verwacht ik van die persoon óók normaal gedraag, net zoals ik dat van ieder ander mens verwacht.
We zijn het in Nederland best veel eens over wat normaal gedrag is anders.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Fijn dat we het allemaal eens zijn over wat normaal gedrag is.
En wat is normaal?quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:11 schreef Pulzzar het volgende:
Tja... zo is het leven wel. Maar zelfs als iedereen zijn best doet zich normaal te gedragen, dan nog zullen er altijd mensen als outsiders gezien worden.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat is normaal?
Jouw normaal is misschien al het mijne niet, enzovoorts.
Daarom: 364 per jaar draaien de Gaypride-bezoekende homoseksuele mannen en vrouwen mee in de maatschappij, binnen alle gelederen daarvan, zonder dat hun seksualiteit een rol speelt. En een dagje per jaar vieren ze hun seksualiteit uitbundig. Mensen die zich daar zo aan storen hebben imo zelf een intolerantie-probleem, daar moet je je nooit aan gaan conformeren.
Scissor Sister!quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:49 schreef motorbloempje het volgende:
wil je lesbische seks met me hebben om te vieren dat je dit zo mooi verwoord hebt?
En wat vindt je dan van het Zomer carnaval in Rotterdam ?quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:55 schreef Inalegranza het volgende:
De gay-parade staat voor mij los van het wel of niet accepteren van homoseksualiteit in het algemeen. Mij maakt het niks uit als homo's hand in hand over straat lopen of dat ze trouwen en kinderen adopteren, maar zo'n gay parade vind ik nogal hedonistisch van aard (tenminste als je de tv beelden ziet). Overigens prima als mensen zo in het leven staan, maar zoiets hoeft van mij niet in het openbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |