'Die mensen'. Ja dat zegt wel genoeg over dat het nog niet geaccepteerd is.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:34 schreef Lienekien het volgende:
Ik stoor me helemaal niet aan Gay Pride. Ik gun die mensen gewoon hun feestje.
Kijk, nu komen we ergens!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:06 schreef ccs het volgende:
Alsof ze in die steden wel zitten te wachten op een Gay Parade. Zeker de moslims niet.
Een provinciaal is trouwens een overste van een katholieke kerkprovincie hè.quote:
Laten we het eerder houden op een Calimero-effect aan jouw zijde. Ook vanwege het feit dat je nu mensen weer wil neerzetten als kleingeestig, terwijl je geestelijk veel moeite hebt met het idee dat mensen tot elkaar aangetrokken kunnen worden. Projecteren heet dat.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:08 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Een provinciaal is trouwens een overste van een katholieke kerkprovincie hè.
Maar doet niet erg pijn hoor. Een mens gaat blijkbaar vol met ijdelheid, rancune en jaloezie zitten als ze in de Randstad wonen. (tenminste dat lijkt zo door het gedrag dat door menig Fokker geëtaleerd wordt)
Waar heb jij het over? Van mij mogen ze, maar laat die Gay Parade maar in de Randstad samen met andere mafklapperij.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:14 schreef Deckard het volgende:
[..]
Laten we het eerder houden op een Calimero-effect aan jouw zijde. Ook vanwege het feit dat je nu mensen weer wil neerzetten als kleingeestig, terwijl je geestelijk veel moeite hebt met het idee dat mensen tot elkaar aangetrokken kunnen worden. Projecteren heet dat.
Waar heb jij het over ?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:16 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Van mij mogen ze, maar laat die Gay Parade maar in de Randstad samen met andere mafklapperij.
Relnicht.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
'Die mensen'. Ja dat zegt wel genoeg over dat het nog niet geaccepteerd is.
Ja, als je op die dag door Amsterdam loopt word je met ze geconfronteerd.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:45 schreef Lienekien het volgende:
Waarom moet een ander voldoen aan jouw normen van 'normaal' en 'fatsoenlijk'? Schaden ze jou met hun gedrag?
Als jij dat zo begrijpt zegt dat meer over jou dan over mij.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:03 schreef Deckard het volgende:
[..]
Je komt in ieder geval gefrustreerd over dat jou dat als hetero nog niet overkomen is.
Och arme ziel.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:48 schreef ccs het volgende:
[..]
Ja, als je op die dag door Amsterdam loopt word je met ze geconfronteerd.
ga lekker ergens anders heen dan of zo...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:48 schreef ccs het volgende:
[..]
Dat die mensen van de straat gebruik durven te maken. En... en en .. dezelfde LUCHT inademen die WIJ NORMALE mensen inademen... Het is toch wat te zeggen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:48 schreef ccs het volgende:
[..]
en de love parade dan? Of zomer carnaval? Of is het wel oké als vrouwen half naakt rond lopen?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:38 schreef ccs het volgende:
[..]
Ik vind het vies en belachelijk dat het in het openbaar gebeurd. Gay Pride zou absoluut niet toegestaan mogen zijn.
Het zomercarnaval is nog vele malen onzinniger hoor. Dan heeft de Gay Parade (waar ik al niks mee heb) meer bestaansrecht. Zomercarnaval is alleen maar in het leven geroepen om carnaval te vieren zoals ze dat in Latijns-Amerika doen. Carnaval is een christelijk feest vooraf de vastentijd. Veel mensen vieren het omdat het een traditie is zonder een godsdienstige gedachte erachter, maar om het feest te pakken, en op een geheel ander moment van het jaar te vieren om een buitenlandse traditie na te willen doen is echt bijzonder triest.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
en de love parade dan? Of zomer carnaval? Of is het wel oké als vrouwen half naakt rond lopen?
Nee dat betekent het niet. Normale mensen irriteren zich ook aan heteromannen in een roze string.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:26 schreef Pulzzar het volgende:
Een voorbeeld zijn bijvoorbeeld mensen die zich een beetje irriteren tot echt aanstoot geven aan de Gay Parade. Als jij je irriteert aan mannen die weinig meer aan hebben dan een roze string en op een bootje staan te dansen, betekent het dat jij dan toch niet tolerant genoeg bent naar homoseksuele mensen of ze stiekem eigenlijk helemaal niet accepteert?
Natuurlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
en de love parade dan? Of zomer carnaval? Of is het wel oké als vrouwen half naakt rond lopen?
Nee, waarom zou dat oké zijn. Beide vormen zijn perversiteiten en passen niet binnen een gezonde samenleving.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat doen imo al die homo's en lesbo's die gewoon 24/7 meedraaien in de maatschappij, binnen alle gelederen van die maatschappij. Ongeacht of ze een paar dagen per jaar hun geaardheid vieren op een Pride of Roze Zaterdag.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:26 schreef Pulzzar het volgende:
Als je wilt dat meer mensen het accepteren, moet je laten zien dat homo's en lesbiennes volwaardig functionele mensen zijn. Met zo'n Parade laat je eerder het tegendeel zien.
man man wat zelfingenomenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:37 schreef Shockwave12 het volgende:
Dan denk ik soms 'zo kan het dus ook'.
Ik wil zeggen dat het bepaalde mensen juist afschrikt. Er leven nog steeds mensen die er "niet aan moeten denken dat één van hun kinderen ook zo is" en een rolberoerte krijgen wanneer hun zoon of dochter uit de kast komt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doen imo al die homo's en lesbo's die gewoon 24/7 meedraaien in de maatschappij, binnen alle gelederen van die maatschappij. Ongeacht of ze een paar dagen per jaar hun geaardheid vieren op een Pride of Roze Zaterdag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |