Ik las laatst (ben de bron vergeten, maar vond het heel plausibel) dat supermarktgroenten veel minder mineralen bevatten dan biologische groenten. heeft te maken met de grond waarop het wordt geteeld. Supermarktgroenten komen vaak van uitgeputte grond of gekweekt op watten en water.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:23 schreef PureEvil het volgende:
En idd. Voor "biologisch" heb ik t geld er niet voor over. Als een zelfde bloemkool 1 euro duurder kost of meer . Ik vind dat stom. Want wat is nu echt biologisch? Dan denk ik dat je toch gewoon lekker je groente fruit zelf moet telen. Zonder zooi erop
Zeker bij dingen als melk en yoghurt scheelt het echt weinig. Gehakt is bijvoorbeeld ook niet heel veel duurder, kipfilet weer wel.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:33 schreef Cathmar het volgende:
Ik kom vaak bij de action. Het is naast de supermarkt de enige winkel in ons dorp, super netjes en handig. Ik schaam me er niet voor
Ik ga eens goed naar de bio prijzen kijken bij de boodschappen. Wil wel eens weten hoeveel duurder het is voor ons (per week).
Het zou wel beter zijn. We zijn met teveel.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:59 schreef Troel het volgende:
Ik moet altijd aan zo'n discussie met iemand denken die iets met landbouw ofzo gestudeerd had en uit wilde leggen dat als we allemaal biologisch gingen eten, dat dan de helft van de wereldbevolking uit zou sterven, omdat er op die manier niet voldoende voedsel zou zijn voor iedereen
dus moet de helft maar verhongeren? ik stel voor dat we de verliezen dan ook gelijkmatig verdelen. welk van jouw kinderen offer je op?quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:41 schreef Ticootje het volgende:
Het zou wel beter zijn. We zijn met teveel.
Het overgrote deel heeft al honger. Alleen houden we het probleem nu in stand door zogenaamd voedselhulp, waardoor er steeds meer mensen komen te wonen in gebieden zonder voedsel.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:54 schreef trui het volgende:
[..]
dus moet de helft maar verhongeren? ik stel voor dat we de verliezen dan ook gelijkmatig verdelen. welk van jouw kinderen offer je op?
Keuzes keuzes. Komen ze anders morgen niet ergens in de buurt voorbij?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:16 schreef livelink het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik naar Utrecht ga om de Tour te kijken. Ik zou er heel graag bij willen zijn, maar het probleem is er te komen![]()
Ik kan met de fiets gaan en dan ben ik in deze hitte minimaal een uur aan het fietsen. Niet echt een aanlokkelijk idee. Ik kan ook met de bus een heel eind komen en dan het laatste stuk gaan lopen, maar dan ben ik nog minimaal een uur aan het lopen. Dat vind ik dan weer iets prettiger dan fietsen. Of ik kan natuurlijk ook gewoon in de relatieve koelte binnen naar de tv kijken![]()
Twijfels, twijfels.
Dit is je kans! Rugzak met water mee en gaan joh!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:37 schreef livelink het volgende:
Nee, ze komen niet bij ons in de buurt morgen en de tijdrit is natuurlijk wel het mooiste. Dan zie je ze allemaal in plaats van dat ze binnen 5 minuten allemaal voorbij zijn.
Positive vibes!! Fijn!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:06 schreef livelink het volgende:
Ik ben geweest. Het was druk, warm en gezellig. Vanwege de warmte heb ik het maar 1,5 uur uitgehouden aan het parcours, maar de winnaar heb ik gelukkig wel gezien en aangemoedigd. Was toch wel erg leuk om er bij te zijn geweest.
+1quote:Op zondag 5 juli 2015 19:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Goed bezig Livelink! Al vind ik dat stukje over sirenes in je hoofd wel euh, alarmerend?
Pas je alsjeblieft goed op jezelf?
Ja, maf is dat. Ik hoor ze niet altijd hoor. Gelukkig niet. En ik heb er ook niet heel veel last van. Het is alleen zo raar dat ik er niet meer op kan vertrouwen of ze nou echt zijn of alleen in mijn hoofd. Ik had het gegoogled en het schijnt vaker voor te komen, gek genoeg.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Goed bezig Livelink! Al vind ik dat stukje over sirenes in je hoofd wel euh, alarmerend?
Pas je alsjeblieft goed op jezelf?
en waar heb je gestaan? Wij stonden zaterdag aan de vondellaan, waar ze 2 keer langskwamen dus dat was extra leukquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:06 schreef livelink het volgende:
Ik ben geweest. Het was druk, warm en gezellig. Vanwege de warmte heb ik het maar 1,5 uur uitgehouden aan het parcours, maar de winnaar heb ik gelukkig wel gezien en aangemoedigd. Was toch wel erg leuk om er bij te zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
Natuurlijk kan jij dat!!quote:Op maandag 13 juli 2015 22:35 schreef danic het volgende:
Oh ik vind het nog wel mooi ook zo, al die verschillende kleuren bij elkaar. Maar jeutje, dan heb ik nog niet te klagen zeg maar.
Sorry, niet rot bedoeld. Maar ik krijg steeds van die verwonderde reacties dat ik 'zo grijs word' maar dat is echt niks vergeleken bij jou. Waren wij nou ongeveer even oud? 35....
En ik zit even met een dilemma
En niemand kan me er een goed antwoord op geven hier, want niemand kent mij echt heel goed. Toch ga ik hem ff van me afschrijven want wie weet kan ik iets met jullie reacties. Dus wees vooral eerlijk zodat ik een goede beslissing kan nemen. Maar ik word per eind augustus hoogstwaarschijnlijk boventallig verklaard (99% zeker). En nu kom ik een toffe vacature tegen.
Bij onze gemeente, als leidinggevende over het klantcontactcentrum en nog een paar afdelingen die rechtstreeks met klanten contact hebben.
Ik werk nu zelf op een kcc, dus ervaring vanaf de werkvloer (werd gevraagd) heb ik zeker.
Leidinggevende ervaring echter niet.
En dit is gelijk een team van 65 fte![]()
Wel heel veel om gelijk in te duiken...
Maar het salaris aan de andere kant![]()
En nu ben ik aan het bedenken hoe ik mezelf kan profileren en stevig kan overkomen waardoor ze mij natuurlijk hartstikke graag willen hebben. Want ik kan dit??
Ik ben genetisch belastquote:Op maandag 13 juli 2015 22:35 schreef danic het volgende:
Oh ik vind het nog wel mooi ook zo, al die verschillende kleuren bij elkaar. Maar jeutje, dan heb ik nog niet te klagen zeg maar.
Sorry, niet rot bedoeld. Maar ik krijg steeds van die verwonderde reacties dat ik 'zo grijs word' maar dat is echt niks vergeleken bij jou. Waren wij nou ongeveer even oud? 35....
Wij hebben zachte koffers. Ideaal want je kunt beter proppen. We hebben ze van Samsonite die je met de rits ook groter kunt maken, dan kan er op de terugweg meer inquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:46 schreef amaranta het volgende:
Vraagje:
Ik wil een nieuwe koffer kopen. Tips iemand?
Harde koffer? Zachte koffer? Beter een reistas?
Ik ga heen met de auto en ik kom terug met het vliegtuig. De koffer/tas wordt als bagage ingechekt.
Wij hadden toevallig op de vorige vakantie dat zo'n zachte koffer stuk (en daarbij open) was gegaan bij transport. Gelukkig op de terugweg en er was niks uit gegaan, maar dat is dus niet voorbehouden aan harde koffers.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:58 schreef Elleska het volgende:
ik heb ook de voorkeur voor een stevige zachte koffer met wieltjes. de breekbare dingen gewoon als handbagage. een harde koffer wil nog wel eens open springen als ermee wordt gegooid. ligt er op de bagageband zo'n open koffer met alle kleding er half uit enzo
Heftig, was daar al vakantie?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:33 schreef Vicky het volgende:
Die brand in de scholen in Rijswijk...
Dat was een van de klassen van Amber
weet niet of t je stijl is maar ik draag met veel plezier de jurken van Succubus en TopVintagequote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:51 schreef PureEvil het volgende:
Pfff. Ik ben op zoek naar een leuke jurk ... voor een bruiloft. Ik draag nooit jurken, maar is een wens van het bruidspaar 😕 en dan als t ff kan ook nog met rood of paars.. 😐 iemand een idee?
Moet wel iets zijn tot over de knie vind ik.
En dan ook nog iets voor mn kinderen. ..
wat is je budget?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:51 schreef PureEvil het volgende:
Pfff. Ik ben op zoek naar een leuke jurk ... voor een bruiloft. Ik draag nooit jurken, maar is een wens van het bruidspaar 😕 en dan als t ff kan ook nog met rood of paars.. 😐 iemand een idee?
En dan ook nog iets voor mn kinderen. ..
ja gelukkig is het al vakantie hier.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heftig, was daar al vakantie?
Hoop dat ze tijdens de grote vakantie tijd genoeg hebben om de boel weer op te knappen of een andere locatie te regelen
Hoe zit dat eigenlijk met dat er meerdere scholen daar zijn? Delen die het pand ofzo?
Kijk anders eens bij Bonprix. Kun je ook op kleur zoeken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:51 schreef PureEvil het volgende:
Een wikkeljurk?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:35 schreef PureEvil het volgende:
Topvintage heeft wel een aantal leuke jurken. Maar of ze mij ook staan? Denk het niet....
Budget ong 50 euro. Meer vind ik niet nodig.
Een stijl heb ik niet. Normaal draag ik spijkerbroek en top en of shirt en en fleece vest. Saai en stom. Maar wel praktisch.
Boks.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:35 schreef PureEvil het volgende:
Topvintage heeft wel een aantal leuke jurken. Maar of ze mij ook staan? Denk het niet....
Budget ong 50 euro. Meer vind ik niet nodig.
Een stijl heb ik niet. Normaal draag ik spijkerbroek en top en of shirt en en fleece vest. Saai en stom. Maar wel praktisch.
Ja?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:29 schreef Kyara het volgende:
Panoramaterras is wel erg leuk hoor. Zit ook een soort ballenbakspeelding bij. En een vliegtuig waar ze in kunnen en zo.
Echt? Held.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:40 schreef Kyara het volgende:
Wij hadden zelfs het plan om er van het najaar een keertje 1,5 uur voor te rijden om daar heen te gaan
Wij gaan heel vaak, maar bram is vliegtuiggek. Maar morgen is het dik kutweer, gokje weinig te zien op het terras doordat die baan niet open is.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:39 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja?
Dan gaan we het er gewoon op gokken. Nu even in de gaten houden dat zijn vlucht op schema ligt.
Thanks Tico!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij gaan heel vaak, maar bram is vliegtuiggek. Maar morgen is het dik kutweer, gokje weinig te zien op het terras doordat die baan niet open is.
Verder is er binnen we het een en ander, maar ik zou er niet langer dan een uur van tevoren op gokken.
Kijk hier eens, hier staat vast wat tussen toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:32 schreef PureEvil het volgende:
Nou. Nog niks gevonden.
King louie is vooral veel van t zelfde vind ik. En duur.
Wel leuke printjes soms. Maar model vindik dus niks, dat overslag idee.
Dat.isleuk als je een beetje borsten hebt 😢
Dat had ik een hele vakantie!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:27 schreef livelink het volgende:
Wat enorm goed nieuws, Vicky. Gefeliciteerd!!!
Wat kan eten toch veel lekkerder zijn als je het niet zelf maakt. Mijn buurvrouw maakt heerlijke preisalade en elke keer als ze het voor zichzelf maakt, maakt ze ook een grote bak voor ons. Zo ook vanavond, dus we hebben lekker stokbrood met preisalade gegeten.
En ik ga het recept niet vragen, want als ik het zelf maak zal het vast nooit zo lekker zijn.
Kerstvakantie. Exacte data moet ik he schuldig blijven. Uit mn hoofd 28 dec. Maar kan ook 27 zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:33 schreef livelink het volgende:
Een hele vakantie dat er voor je gekookt werd? Dat is inderdaad met recht vakantie dan.
Wanneer gaan jullie trouwens naar het ijshotel?
whahaha.. ja ik snap het helemaalquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:33 schreef Vlindur het volgende:
Ii8 ik ben met ngtgrccfdfdgddtretefegyftftg
👣👃👹👾👽💔pbbn/(ubvcxz💓💜💚👺💪🔱🚻🔯♍♏ 🚮🔯 🗾🗿⚓ 🏮🏭🔯😬😥😆😠😤🏤![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:11 schreef PureEvil het volgende:
Zo. Geslaagd voor kleding voor de bruiloft. Geen jurk, maar spijkerbroek en leuk shirt van esprit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |