quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dan zie ik Syrio nog eerder terug komen.
Er is volgens mij een redelijk lengteverschil tussen die 2, om nog maar te zwijgen over lichaamsbouw en persoonlijkheid!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:03 schreef DutchSL het volgende:
Zou leuk zijn als Syrio gewoon Jaqen is met een ander gezichtje
Syrio hebben we niet eens verwond zien worden toch? Die zou nog best gevlucht kunnen hebben, hij was duidelijk veel sneller en wendbaarder.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:55 schreef ToT het volgende:
Ja beiden heb je niet echt dood zien gaan, maar van Syrio kun je er wel redelijk van uit gaan.
Voor The Hound had er nog redding kunnen komen, hoewel ze wel verdomd ver van de bewoonde wereld af waren. Het is/was wel een ijzersterke vent, dus wie weet hield hij het nog wel een tijdje uit zodat hij nog gered kon worden.
Aan de andere kant zou het vrij lame zijn om volgend seizoen een keer hem ineens weer op de proppen te laten komen van: "Guess who hasn't died after all? Me! And my brother too!"(Maar dat laatste mag wel bekend zijn.)
Aan de andere kant zou het me wel waanzinnig lijken als The Hound The Mountain helemaal tot pulp timmert!
Met zijn houten zwaardje omringt door plate armor. Denk het niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:10 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Syrio hebben we niet eens verwond zien worden toch? Die zou nog best gevlucht kunnen hebben, hij was duidelijk veel sneller en wendbaarder.
Voor vluchten heb je niet per se een zwaard nodig en helpt het juist dat je vijanden zware metalen pakjes aan hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:13 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Met zijn houten zwaardje omringt door plate armor. Denk het niet.
"The first sword of Braavos does not run".quote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:20 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Voor vluchten heb je niet per se een zwaard nodig en helpt het juist dat je vijanden zware metalen pakjes aan hebben.
Yep, en hij was tijd aan het winnen voor Arya.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:40 schreef ems. het volgende:
[..]
"The first sword of Braavos does not run".
quote:
Soms moet je iets verkeerds doen voor het algemene belang. Captain Obvious is obvious, Samwell heeft bij deze aan die Olly een motief gegevenquote:Op maandag 1 juni 2015 23:44 schreef Knipoogje het volgende:
Handig die Samwell, die Olly even op ideeen brengt
Die gaat natuurlijk een gaatje in Jon maken 'want op de lange termijn is het gewoon nodig'
Te obvious gewoon, dat hij de raad van Samwell op geheel eigen wijze gaat interpreteren...
wildlings overleefd, ww aanval overleefd. Eindelijk terug achter de muur. En dan gepopt door zo'n snotneus. Dat zou wat zijn...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 06:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Soms moet je iets verkeerds doen voor het algemene belang. Captain Obvious is obvious, Samwell heeft bij deze aan die Olly een motief gegeven
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 23:00 schreef Kyubey het volgende:
Jeeh, 20 minuten vol Jan Sneu en de ijszombies.
Ik weet dat het zo ~belangrijk~ is voor het plot, maar wat is het saai.
Ja, dit was een geest verschijning.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:21 schreef Re het volgende:
vette aflevering, niet alleen die verrassende battle
een ding snap ik niet, ik dacht dat de laatste giant stierf bij de muur?
Dat zou juist typisch Got zijn...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:24 schreef Maanvis het volgende:
met die duizenden undeads en white walkers wordt het straks wel een heel ongeloofwaardig verhaal als ze ze dan toch verslaan (neem ik tenmisnte aan dat dat gebeurt want anders heeft het hele verhaal weinig zin)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |