Ik neem aan dat de "start een nieuw deel" knop ook daarin bestaat?quote:Op maandag 1 juni 2015 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor het kopiëren van de OP in de mobiele layout?
Die knop heb ik gevonden en zelfs gebruiktquote:Op maandag 1 juni 2015 21:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de "start een nieuw deel" knop ook daarin bestaat?
Misschien eens dit bets voor de wedstrijden postenquote:Op maandag 1 juni 2015 21:45 schreef GwaiLow het volgende:
Nice, toch nog een hoop met mn bet op bacsinszky gepakt vs kvitova voor 2.50 odd.
Ja, ben even niet geweest voor de wedstrijd. Ook een paar tijdens de wedstrijd gepost waarin ik er een paar won en paar verloor. Zoals Sloane Stephensquote:Op maandag 1 juni 2015 21:47 schreef BobW het volgende:
[..]
Misschien eens dit bets voor de wedstrijden posten
Zet je altijd geld op de underdog? Of komt het ook voor dat je de odds voor de favoriet interessant genoeg vindt? Kan me voorstellen dat de juiste tactiek is om altijd te zoeken naar de underdog met goede odds.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:45 schreef GwaiLow het volgende:
Nice, toch nog een hoop met mn bet op bacsinszky gepakt vs kvitova voor 2.50 odd.
quote:Op maandag 1 juni 2015 21:56 schreef tennisboy het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 1 juni 2015 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
Er is toch eigenlijk geen zinnig woord te zeggen over wie Djokovic-Nadal gaat winnen? Ik zou zeggen dat het erop aankomt wie er op de belangrijke momenten meer gelooft dat hij kan winnen. Is Nadal te onzeker op de belangrijke momenten of voelt Djokovic te veel druk...
Maar wat dacht je van hun onderlinge verhoudingen? Djokovic staat 0-6 tegen Nadal op RG.quote:Als je naar de resultaten van de laatste weken kijkt, is Djokovic toch wel dik de favoriet. Denk ook dat hij met 3-0 in sets wint.
Ik begrijp wel dat Djokovic favoriet is. Hij was in 2013 en 2014 al dichtbij op RG en dit jaar lijkt Djokovic nog beter en Nadal wat minder. Djokovic alles gewonnen op gravel dit jaar (zelfs 1x van Nadal) en Nadal in Europa dit jaar geen graveltoernooi gewonnen.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
Er is toch eigenlijk geen zinnig woord te zeggen over wie Djokovic-Nadal gaat winnen? Ik zou zeggen dat het erop aankomt wie er op de belangrijke momenten meer gelooft dat hij kan winnen. Is Nadal te onzeker op de belangrijke momenten of voelt Djokovic te veel druk...
Dat klinkt logisch, maar dan bekijk je ze in feite los van elkaar. Ik denk dat de onderlinge psychologie meer zegt dan de vorm an de laatste tijd. En zoals volgens mij Verdwaasdevogel2 laatst zei gaat het voor 95% van de vorm - en ik voeg daaraan toe: het geloof - van de dag. En het kan ook zijn dat een van beiden niet fit is of een offday heeft.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:02 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat Djokovic favoriet is. Hij was in 2013 en 2014 al dichtbij op RG en dit jaar lijkt Djokovic nog beter en Nadal wat minder. Djokovic alles gewonnen op gravel dit jaar (zelfs 1x van Nadal) en Nadal in Europa dit jaar geen graveltoernooi gewonnen.
70/30 dus, ik kan dat wel begrijpen. Al blijft het gek om Nadal als underdog te zien op Roland Garros.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:08 schreef Federer-fan het volgende:
Op Betfair zie ik nu odds van 1.41 voor Djokovic en van 3.35 voor Nadal.
Ik zei vorm in het algemeen en van de dag.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch, maar dan bekijk je ze in feite los van elkaar. Ik denk dat de onderlinge psychologie meer zegt dan de vorm an de laatste tijd. En zoals volgens mij Verdwaasdevogel2 laatst zei gaat het voor 95% van de vorm - en ik voeg daaraan toe: het geloof - van de dag. En het kan ook zijn dat een van beiden niet fit is of een offday heeft.
Ow.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik zei vorm in het algemeen en van de dag.
Ik ook, maar dan de andere teleurstelling.quote:Ik denk ook dat Djokovic ruim van favoriet is, maar hou zeker rekening met teleurstelling.
Ehm, wel vaak op de underdog omdat daar uiteraard het meeste geld uit te halen valt. Maar, als Nadal tegen Almagro of Sock speelt zal ik niet snel op de underdog inzetten, of Djokovic vs Gasguet. Maar als een wedstrijd voor je gevoel 60-40 voor de favoriet is maar je krijgt een hele goede odd voor de underdog dan pak ik hem altijd mee. Zoals Williams vs Stephens. Maar ook Safarova vs Sharpova pakte ik natuurlijk mee.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:51 schreef DO2 het volgende:
[..]
Zet je altijd geld op de underdog? Of komt het ook voor dat je de odds voor de favoriet interessant genoeg vindt? Kan me voorstellen dat de juiste tactiek is om altijd te zoeken naar de underdog met goede odds.
Ok. Duidelijk. Maar je beperkt je vast niet tot louter tennis.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ehm, wel vaak op de underdog omdat daar uiteraard het meeste geld uit te halen valt. Maar, als Nadal tegen Almagro of Sock speelt zal ik niet snel op de underdog inzetten, of Djokovic vs Gasguet. Maar als een wedstrijd voor je gevoel 60-40 voor de favoriet is maar je krijgt een hele goede odd voor de underdog dan pak ik hem altijd mee. Zoals Williams vs Stephens. Maar ook Safarova vs Sharpova pakte ik natuurlijk mee.
En af en toe bet ik op de favoriet, als de odd goed genoeg is. Maar ik zou ook nooit Djokovic pakken als hij tegen Gasguet speelt bv. Maar wel iemand die iets lichter favoriet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |