Werkt best goed op mn Nokia 3720quote:
Ik moest opzoeken wat dat was.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh Jezus, dat was me toch schijtirritant.
Chef: Ik had al een mobiel voordat sommigen hier geboren waren.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:51 schreef Questular het volgende:
Tis wat het Cor, dat heeft je Nokia 3310 vast niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Mijne ook. Ik had een gelequote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:31 schreef Sapstengel het volgende:
Pocketline swing was mn eerste
[ afbeelding ]
Wel grappig. Toen had je twee regels tekst, 15 jaar later is je telefoon bijna even snel als een PC.
quote:
Alleen van zijn eigen puddingfabriekquote:
Nice, maar ziet er een beetje gekunsteld uit.quote:
Nice. Die traint wel serieus, al lijkt het me naturel niet haalbaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:05 schreef Deuce92 het volgende:
Oké dan.
Hey Cor.
https://instagram.com/espana927/
Niet als vast werk maar dat kan k wel. Alleen op een hydraulische kraan though. Draadkranen waag ik me niet aan.quote:
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice. Die traint wel serieus, al lijkt het me naturel niet haalbaar.
Eens. Gesponsord door Ronnie Coleman Signature Series...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.
Maar wel zieke booty toch.
Ze mag me wel wurgen met die dijen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo vies zijn ze toch nietquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:00 schreef Eleiko het volgende:
Vieze handen ook; het lijkt wel iemand die echt werkt.
Vergeleken met die van de gemiddelde kantoorklerk wel...quote:
Geen kantoorwerk hierquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:31 schreef Questular het volgende:
Is Henk de enige die geen kantoorwerk doet hier?
edit: C_C ook natuurlijk
Lekker bezig pik, gefeliciteerd ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 06:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
oke buddy. Was al 04:50 uit bed! Ja.
Al die tijd lopen zeiken op mijn pics, maar die kont wel lekker vinden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Eens. Gesponsord door Ronnie Coleman Signature Series...
BTW: Ronnie heeft zich laten inhuren als PT-er door een rijke Rus. Zie twitter.
Er zit verschil tussen hardtrainende vrouwen en blubberbimbo's.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Al die tijd lopen zeiken op mijn pics, maar die kont wel lekker vinden.
Closet big booty lover
Alleen jij hebt dat :Squote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:25 schreef seto het volgende:
wie stelde zich nog meer voor dat hun gezicht gestreeld werd door henk zijn ruige handen
no homo
Ja anavar.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Er zit verschil tussen hardtrainende vrouwen en blubberbimbo's.
2 telefoons. Ze kunnen hoog en laag springen maar ik ga in mn vrije tijd niet met mn werk-gsm rondsjouwen. Dan weet ik precies hoe t gaat als je een keer een vrije dag hebt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Twee telefoons of een telefoon en een camera?
wowquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:25 schreef seto het volgende:
wie stelde zich nog meer voor dat hun gezicht gestreeld werd door henk zijn ruige handen
no homo
dat was mijn derde alquote:
hey sander al bij de nieuwe f4f geweest in schalkwijk? ga deze week wel ff checkenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:15 schreef no1uknow het volgende:
hey seto trainde je laatst in haarlem? zag een asian trainen die teveel legday skipt en zichzelf veel te serieus aankeek in de spiegel, z'n hele training lang
Wat staat hier?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:19 schreef McNulty het volgende:
Henk ben je een nou dat stratenmakers type of dat trippende konijnendans type? Ik weet t ff niet meer hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |