Horde scum, zijn echt de Marokkanen van warcraft.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:13 schreef seto het volgende:
[..]
mij ook niet
eerste keer dat ik in ashenvale kwam met een vriend hebben we drie uur in de bosjes zitten verstoppen en alliance spelers zitten ganken
trusten vriendquote:Op maandag 1 juni 2015 23:04 schreef Awesome_ het volgende:
Ik kijk em morgen. Deze jongen gaat ff zwaar lucide dromen op de ZMA. Etha. Morgen zelfde tijd, andere gym. Ewa laterz
oke buddy. Was al 04:50 uit bed! Ja.quote:
Boekjes lezen over draken en zwaardvechten en shit. En dan noem je anderen saai.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
niet zozeer minderwaardig, slechts wat saai.
wausquote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:08 schreef fathank het volgende:
8 km in 39.15. Niet slecht op de vroege ochtend
hey jmfquote:Op dinsdag 2 juni 2015 06:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
oke buddy. Was al 04:50 uit bed! Ja.
Slapen doe ik als het donker is.quote:
Wooow JMF! Weer single jonge? Kut man, naja je overleeft het welquote:Op dinsdag 2 juni 2015 06:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
oke buddy. Was al 04:50 uit bed! Ja.
hey goosquote:
Sinds gister wonen we officieel samen!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wooow JMF! Weer single jonge? Kut man, naja je overleeft het wel
Awesome! Wanneer komen de eerste minifrikandellen?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
hey goos
[..]
Sinds gister wonen we officieel samen!
grs!!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Awesome! Wanneer komen de eerste minifrikandellen?
Kijk aan😀 feliciteerd kerelquote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
hey goos
[..]
Samenwonen, grote stapquote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
hey goos
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |