Ik doe het voor de gameplayquote:Op maandag 1 juni 2015 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ja maar het is een spel, doe het voor de gameplay niet voor dat fantasy sfeertje erin.
Jawel. Ze is 14 als Ned naar King's Landing gaat en het plan was om d'r voor te stellen aan Robert zodat hij Cersei zou verlaten voor haar.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Robert? Toen was Marg nog niet geboren gek. Tommen is 8 ofzo in de boeken toch
mij ook nietquote:Op maandag 1 juni 2015 21:11 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah het was gewoon een van de beste MMO's. Die hele lore en dat soort dingen boeide me vrij weinig.
lol maar later in arathi basin kickte ik je ass met m'n arcanite reaperquote:Op maandag 1 juni 2015 21:13 schreef seto het volgende:
[..]
mij ook niet
eerste keer dat ik in ashenvale kwam met een vriend hebben we drie uur in de bosjes zitten verstoppen en alliance spelers zitten ganken
quote:Op maandag 1 juni 2015 21:13 schreef Ethanolic het volgende:
zeker de tranny NE druid hoertje van de server
Ja en? Alsof je dan ineens minderwaardig bent ofzo.quote:
Fuck. Ik wilde net gaan slapen man.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja en? Alsof je dan ineens minderwaardig bent ofzo.
Met je zogenaamde intellectuele superioriteit.![]()
niet zozeer minderwaardig, slechts wat saai.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Precies. Nerdjes met jullie unicornsquote:Op maandag 1 juni 2015 22:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Horde scum, zijn echt de Marokkanen van warcraft.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:13 schreef seto het volgende:
[..]
mij ook niet
eerste keer dat ik in ashenvale kwam met een vriend hebben we drie uur in de bosjes zitten verstoppen en alliance spelers zitten ganken
trusten vriendquote:Op maandag 1 juni 2015 23:04 schreef Awesome_ het volgende:
Ik kijk em morgen. Deze jongen gaat ff zwaar lucide dromen op de ZMA. Etha. Morgen zelfde tijd, andere gym. Ewa laterz
oke buddy. Was al 04:50 uit bed! Ja.quote:
Boekjes lezen over draken en zwaardvechten en shit. En dan noem je anderen saai.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
niet zozeer minderwaardig, slechts wat saai.
wausquote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:08 schreef fathank het volgende:
8 km in 39.15. Niet slecht op de vroege ochtend
hey jmfquote:Op dinsdag 2 juni 2015 06:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
oke buddy. Was al 04:50 uit bed! Ja.
Slapen doe ik als het donker is.quote:
Wooow JMF! Weer single jonge? Kut man, naja je overleeft het welquote:Op dinsdag 2 juni 2015 06:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
oke buddy. Was al 04:50 uit bed! Ja.
hey goosquote:
Sinds gister wonen we officieel samen!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wooow JMF! Weer single jonge? Kut man, naja je overleeft het wel
Awesome! Wanneer komen de eerste minifrikandellen?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
hey goos
[..]
Sinds gister wonen we officieel samen!
grs!!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Awesome! Wanneer komen de eerste minifrikandellen?
Kijk aan😀 feliciteerd kerelquote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
hey goos
[..]
Samenwonen, grote stapquote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
hey goos
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |