Werkt best goed op mn Nokia 3720quote:
Ik moest opzoeken wat dat was.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh Jezus, dat was me toch schijtirritant.
Chef: Ik had al een mobiel voordat sommigen hier geboren waren.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:51 schreef Questular het volgende:
Tis wat het Cor, dat heeft je Nokia 3310 vast niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Mijne ook. Ik had een gelequote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:31 schreef Sapstengel het volgende:
Pocketline swing was mn eerste
[ afbeelding ]
Wel grappig. Toen had je twee regels tekst, 15 jaar later is je telefoon bijna even snel als een PC.
quote:
Alleen van zijn eigen puddingfabriekquote:
Nice, maar ziet er een beetje gekunsteld uit.quote:
Nice. Die traint wel serieus, al lijkt het me naturel niet haalbaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:05 schreef Deuce92 het volgende:
Oké dan.
Hey Cor.
https://instagram.com/espana927/
Niet als vast werk maar dat kan k wel. Alleen op een hydraulische kraan though. Draadkranen waag ik me niet aan.quote:
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice. Die traint wel serieus, al lijkt het me naturel niet haalbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |