SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog maar eens dan:Zeker niet onmogelijk, maar dan mogen ze wel wat beter gaan spelen.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:47 schreef BobW het volgende:
Dus voor het overzicht:
Derde voorrronde:
Young Boys
Sparta Praag
Fenerbahce
Panathinaikos
Rapid Wien
Vierde voorronde:
Lazio
Sporting Lisbon
CSKA Moskou*
Club Brugge*
AS Monaco*
* deze clubs moeten derde voorronde nog winnen, anders neemt een van die ploegen van derde voorronde deze plaats in.
Als Ajax verliest in de derde voorronde, moeten ze nog één voorronde voor de EL spelen.
Als Ajax verliest in de vierde voorronde, komen ze in de groepsfase EL.
Als Ajax de CL haalt, komen ze in Pot 3.
Als Ajax de EL haalt, komen ze in Pot 1.![]()
![]()
In de derde voorronde moet Ajax alle tegenstanders wel kunnen hebben, op Fenerbahce na misschien. In de vierde voorronde maar hopen op Club Brugge of eventueel Sporting Lissabon. De rest schat ik hoger in dan Ajax.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:51 schreef BobW het volgende:
Nog maar eens dan:
[..]
Zeker niet onmogelijk, maar dan mogen ze wel wat beter gaan spelen.![]()
Eens. Maar naar de laatste jaren kijkend zijn ook clubs als rapid gevaarlijk..quote:Op zondag 31 mei 2015 22:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In de derde voorronde moet Ajax alle tegenstanders wel kunnen hebben, op Fenerbahce na misschien. In de vierde voorronde maar hopen op Club Brugge of eventueel Sporting Lissabon. De rest schat ik hoger in dan Ajax.![]()
![]()
Wel hoger, maar ook niet onmogelijk allemaalquote:Op zondag 31 mei 2015 22:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In de derde voorronde moet Ajax alle tegenstanders wel kunnen hebben, op Fenerbahce na misschien. In de vierde voorronde maar hopen op Club Brugge of eventueel Sporting Lissabon. De rest schat ik hoger in dan Ajax.Oh.![]()
Ik heb wel goede hoop dat we de CL kunnen halen, belangrijkste is alleen dat ze er direct staan. Gudelj als een malle inpassen en met een fitte selectie moet het kunnen. Hopen dat een speler als Kishna, Fischer, Milik of El Ghazi een topseizoen gaat beleven.![]()
Dijks en Tete zullen dat wel wordenquote:Op zondag 31 mei 2015 23:30 schreef Baconbus het volgende:
Met Boilesen en Van Rhijn op de backs is elke Europese ontmoeting een uitdaging.![]()
Ghazi en Kishna zijn over twee maanden niet opeens heel veel beter, zij gaan die vier wedstrijden niet beslissen voor ons lijkt me.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:05 schreef Vermecelli het volgende:
Ik heb wel goede hoop dat we de CL kunnen halen, belangrijkste is alleen dat ze er direct staan. Gudelj als een malle inpassen en met een fitte selectie moet het kunnen. Hopen dat een speler als Kishna, Fischer, Milik of El Ghazi een topseizoen gaat beleven.![]()
We hebben ze nog niet zien spelen in een team dat lekker draait, wie weet hoe het dan gaatquote:Op zondag 31 mei 2015 23:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ghazi en Kishna zijn over twee maanden niet opeens heel veel beter, zij gaan die vier wedstrijden niet beslissen voor ons lijkt me.![]()
Ik hoop op een scenario dat ze zich ineens stormachtig ontwikkelen. Kijk naar bijv Uth dit jaar, die ze er ineens achter elkaar in schopt terwijl dat jaar daarvoor wat mager was.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ghazi en Kishna zijn over twee maanden niet opeens heel veel beter, zij gaan die vier wedstrijden niet beslissen voor ons lijkt me.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat er in het rijtje Kishna, Fischer, Milik of El Ghazi niet minstens 1 echt doorbreektquote:Op zondag 31 mei 2015 23:05 schreef Vermecelli het volgende:
![]()
Het is inderdaad onmogelijk dat er na tactische wijzigingen en enkele mutaties in de selectie ander voetbal wordt gespeeldquote:Op maandag 1 juni 2015 00:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Spel beter dit seizoen
Op basis van wat gaat dit gebeuren , lol?![]()
Welke tactische wijzigingen ? net zoals vorig seizoen ?quote:Op maandag 1 juni 2015 00:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is inderdaad onmogelijk dat er na tactische wijzigingen en enkele mutaties in de selectie ander voetbal wordt gespeeldRED ONS HENNIEGOD![]()
Dan zal Ajax toch vroeg zijn selectie in orde moeten hebben. Je treft in de 4e voorronde veel clubs waar Internationals rondlopen en omdat er geen EK of WK is zijn die allemaal al vroeg beschikbaar.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:05 schreef Vermecelli het volgende:
Ik heb wel goede hoop dat we de CL kunnen halen, belangrijkste is alleen dat ze er direct staan. Gudelj als een malle inpassen en met een fitte selectie moet het kunnen. Hopen dat een speler als Kishna, Fischer, Milik of El Ghazi een topseizoen gaat beleven.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Daar zijn serieuze kwaliteitsimpulsen in de selectie voor nodig. Speler of twee die de boel op scherp zetten.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Spel beter dit seizoen
Op basis van wat gaat dit gebeuren , lol?
En nee, Gudelj en Dijks zijn dat niet.![]()
daarom het wordt gewoon heel moeilijk.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:24 schreef eight het volgende:
[..]
Dan zal Ajax toch vroeg zijn selectie in orde moeten hebben. Je treft in de 4e voorronde veel clubs waar Internationals rondlopen en omdat er geen EK of WK is zijn die allemaal al vroeg beschikbaar.![]()
Ze hebben wel een nieuwe assistent gehaald puur voor zijn aanvallende tactische inzichten. Gelukkig weten we dankzij jou al dat dat compleet zinloos is.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke tactische wijzigingen ? net zoals vorig seizoen ?![]()
Ze hebben wel goede wedstrijden gespeeld, ook in de CL, dus ze kunnen best een of twee wedstrijden beslissen. Niet vier nee, maar dat kunnen alleen absolute toppers.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dijks is een verbetering ten opzichte van Boilesen maar dat is niet zo moeilijk, denk dat Gudelj wel een echte toevoeging isquote:Op maandag 1 juni 2015 00:40 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Daar zijn serieuze kwaliteitsimpulsen in de selectie voor nodig. Speler of twee die de boel op scherp zetten.
En nee, Gudelj en Dijks zijn dat niet.![]()
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Dijks en Gudelj ook versterkingen, maar geen versterkingen waarmee we het gat kunnen dichten.quote:Op maandag 1 juni 2015 09:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dijks is een verbetering ten opzichte van Boilesen maar dat is niet zo moeilijk, denk dat Gudelj wel een echte toevoeging is![]()
Gat kunnen dichten met..?quote:Op maandag 1 juni 2015 09:56 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Dijks en Gudelj ook versterkingen, maar geen versterkingen waarmee we het gat kunnen dichten.![]()
Laten we niet overdrijven aubquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Fenerbahce loten is wel![]()
![]()
![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
was dat maar waar, je haalt misschien voordeel doordat je wat eerder met de voorbereiding begint dan veel ploegen maar dan moet het ook wel meteen gaan lopen.quote:![]()
okquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kom op, het is niet alsof het absolute top is ofzo. Ik zeg niet dat Ajax dat wel is maar mogelijkheden zijn er absoluut.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
was dat maar waar, je haalt misschien voordeel doordat je wat eerder met de voorbereiding begint dan veel ploegen maar dan moet het ook wel meteen gaan lopen.
Anyway, doe mij Fenerbahce maar. Leuke stad, haalbaar team en goede sfeer."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op maandag 1 juni 2015 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jouw Feyenoord speelt geen Europees voetbal.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
maar dat is Ajax toch ook niet, verre van zelfs, het idee dat Nederlandse clubs het tegen de op papier mindere landen goed doen is toch al een tijdje achterhaaldquote:Op maandag 1 juni 2015 11:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom op, het is niet alsof het absolute top is ofzo. Ik zeg niet dat Ajax dat wel is maar mogelijkheden zijn er absoluut.
Anyway, doe mij Fenerbahce maar. Leuke stad, haalbaar team en goede sfeer.![]()
Je leest precies niet wat ik schrijf volgens mijquote:Op maandag 1 juni 2015 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat is Ajax toch ook niet, verre van zelfs, het idee dat Nederlandse clubs het tegen de op papier mindere landen goed doen is toch al een tijdje achterhaald
tussen de regels zeg je dus dat het toch best moeilijk is?quote:Op maandag 1 juni 2015 11:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Je leest precies niet wat ik schrijf volgens mij![]()
![]()
Nee. Best mogelijk. Ik denk dat het verleden dat genoeg uitgewezen heeft.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
tussen de regels zeg je dus dat het toch best moeilijk is?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Toby Alderweireld staat voor een wel heel opvallende transfer. De verdediger speelde het afgelopen seizoen op huurbasis voor Southampton en schijnt indruk te hebben gemaakt op Chelsea. José Mourinho zou er zelfs over nadenken om de Belg over te nemen van Atlético Madrid en linksachter Filipe Luís wordt mogelijk in de deal betrokken. Alderweireld heeft in Madrid nog een contract tot 2017. (Marca![]()
Psv, en als de tweede seizoenshelft de nieuwe norm is gaan nog een paar clubs ons in de Eredivisie voorbij. En de Europese subtop.quote:![]()
Je onderschat Veltmanquote:Op maandag 1 juni 2015 12:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
20x beter dan Veltman.
Geen Chelsea niveau uiteraard.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zeker. Veltman is vooral opbouwend behoorlijk goed. In VI wordt hij altijd afgeserveerd omdat het geen grote, sterke kerel is (want daar geilt Gijp op). Om zo iemand in de Ajax-defensie te zetten past totaal niet bij de spelopvatting van De Boer. Zelf was hij immers net zo'n type als Veltman, alleen dan een tikkeltje beterquote:.
De Boer zal ook never nooit een lompe voorstopper achterin posteren. Van der Hoorn ziet hij immers ook meer als wisselspeler en breekijzer.Amen.![]()
Heb toch het idee dat Ajax tegen een goede(betere) ploeg "gemotiveerder" speelt als tegen een op papier zwakke(re) tegenstander.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In de derde voorronde moet Ajax alle tegenstanders wel kunnen hebben, op Fenerbahce na misschien. In de vierde voorronde maar hopen op Club Brugge of eventueel Sporting Lissabon. De rest schat ik hoger in dan Ajax.![]()
Ik vind Veltman een intelligentere verdediger, een beetje in de lijn Vertonghen, dan Alderweireld. Neemt niet weg dat hij nog iets meer body mag krijgen, dat heeft Vertonghen ook goed gedaan.![]()
Ach als we weer een beetje lekker beginnen te draaien zijn we gewoon gelijk aan PSV, zonder Depay en eventuele andere spelers die daar vertrekken weet ik niet wat er van overblijftquote:Op maandag 1 juni 2015 12:07 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Psv, en als de tweede seizoenshelft de nieuwe norm is gaan nog een paar clubs ons in de Eredivisie voorbij. En de Europese subtop.![]()
Cillessen, Tete, Veltman, (aankoop) of Riedewald, Dijks, Gudelj, Bazoer, Klaassen, Ghazi, Milik, Fischer
Lijkt mij de meest realistische en beste opstelling.![]()
Iedereen die van Rhijn afschrijft en liever Tete in de basis ziet.![]()
God, wat was iedereen blij in dit topic toen de "betere" opvolger van, Van der Wiel er aan zat te komen en dat Greg eindelijk weg was bij Ajax.
Leuk dat Tete een paar wedstrijdjes redelijk gespeeld heeft in een dramatisch Ajax, ik moet het allemaal nog zien.![]()
Zo waar ditquote:Op maandag 1 juni 2015 16:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
God, wat was iedereen blij in dit topic toen de "betere" opvolger van, Van der Wiel er aan zat te komen en dat Greg eindelijk weg was bij Ajax.
Leuk dat Tete een paar wedstrijdjes redelijk gespeeld heeft in een dramatisch Ajax, ik moet het allemaal nog zien.echt tenenkrommend
Deathlift or Die.![]()
Iedereen dacht vroeger dat Freddy Adu de nieuwe Pelé was. Nou iedereen zat fout. Gebeurt wel is.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Leuk dat Tete een paar wedstrijdjes redelijk gespeeld heeft in een dramatisch Ajax, ik moet het allemaal nog zien.![]()
er dacht toch niemand dat adu de nieuwe pele was. Behalve misschien een debiel amerikaans marketing bureau.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:26 schreef Brammess het volgende:
[..]
Iedereen dacht vroeger dat Freddy Adu de nieuwe Pelé was. Nou iedereen zat fout. Gebeurt wel is.![]()
Beiden naar Ajax.quote:Berbatov en Stekelenburg laten AS Monaco achter zich
Maandag, 1 juni 2015 om 16:47
Dimitar Berbatov en Maarten Stekelenburg hebben ieder hun laatste wedstrijd voor AS Monaco gespeeld. De Bulgaarse spits en de Nederlandse doelman blijven niet in het prinsendom en zoeken hun heil voor volgend seizoen elders. AS Monaco maakt maandag via de officiële kanalen bekend dat Berbatov en Stekelenburg vertrekken.
/
Het afscheid van de gehuurde Stekelenburg is slechts een korte vermelding waard in het bericht dat Berbatov vertrekt. De 34-jarige spits maakte anderhalf jaar deel uit van het ‘project’ dat gaande is bij de Ligue 1-club en speelde in totaal 38 competitiewedstrijden: daarin was hij goed voor 13 doelpunten. Dit seizoen had hij een belangrijk aandeel in de Champions League.
In de uitwedstrijd tegen Arsenal nam Berbatov een van de doelpunten op zich tijdens de 1-3 zege. In de return won Arsenal nog met 0-2, maar Monaco ging op uitdoelpunten verder. Trainer Leonardo Jardim deed nadien nog geregeld een beroep op de routinier, maar scoren lukte Berbatov nog maar eenmaal. Hij beschikte over een aflopend contract en voor zover bekend stopt hij nog niet definitief. Het is afwachten waar hij verder gaat.
Stekelenburg werd dit seizoen gehuurd van Fulham en keert in principe terug naar die club. Het is echter zeer de vraag hoe lang de 32-jarige doelman er blijft. Fulham eindigde dit seizoen als zeventiende in de Championship en de 23-jarige Marcus Bettinelli is de vaste eerste keeper. Bij AS Monaco keert Paul Nardi terug van een verhuurperiode en hij mag het eerste keuze Danijel Subasic proberen moeilijk te maken.![]()
![]()
Dan zal het eerder zijn Stekelenburg naar PSV en Berbatov naar Ajax.quote:
Zou wat zijn, prima Ajax speler al heb ik 'm de laatste 2 jaar niet echt meer gevolgd. Mits fit uitstekende speler.
Al is het denk ik niet echt iemand die buiten het veld / in de kleedkamer de boel op sleeptouw neemt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Geen gek idee. Al is het de vraag of ie dat zelf wel wil, krijgt waarschijnlijk uit Duitsland ook nog wel wat aanbiedingen (om z'n carriere af te sluiten.).quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
20x beter dan Veltman.
Geen Chelsea niveau uiteraard.
Veltman![]()
![]()
Ja maar van Rhijn ontwikkeld zich sowieso niet meer en is een zwakke schakel, dus dan Tete maar de kans gevenquote:Op maandag 1 juni 2015 16:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Leuk dat Tete een paar wedstrijdjes redelijk gespeeld heeft in een dramatisch Ajax, ik moet het allemaal nog zien.Oh.![]()
Daar hebben we Klaassen voorquote:Op maandag 1 juni 2015 18:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan zal het eerder zijn Stekelenburg naar PSV en Berbatov naar Ajax.
Zou wat zijn, prima Ajax speler al heb ik 'm de laatste 2 jaar niet echt meer gevolgd. Mits fit uitstekende speler.
Al is het denk ik niet echt iemand die buiten het veld / in de kleedkamer de boel op sleeptouw neemt.Oh.![]()
Berbatov al naar Ajax?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Wanneer is de loting eigenlijk voor voorronde cl?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
17 juliquote:Op maandag 1 juni 2015 20:20 schreef ErwinDikkie het volgende:
Wanneer is de loting eigenlijk voor voorronde cl?![]()
Thanks. Dacht eerder.quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Het komt er al een poosje niet echt uit bij van Rhijn, maar ik heb nog alle vertrouwen in hem. Mss is serieuze concurrentie goed voor hem. Aan Greg heb ik me behoorlijk meer geërgerd dan aan Rico.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Laatste seizoen 410? Na 8 jaar SCC beginnnen de twijfels toe te slaan....hopelijk nu wel een keer mooi voetbal. De titel kan mij aan mijn reet roesten als het spel maar top is.![]()
goede spelerquote:
Twee jaartjes in jong Ajax om aan het Ajax spel te wennen en dan ia die er klaar voor![]()
Ik had toevallig vorige zomer mijn 2 kaarten stopgezetquote:Op maandag 1 juni 2015 23:52 schreef kurk_droog het volgende:
Laatste seizoen 410? Na 8 jaar SCC beginnnen de twijfels toe te slaan....hopelijk nu wel een keer mooi voetbal. De titel kan mij aan mijn reet roesten als het spel maar top is.![]()
Voor het eerst in denk 8-10jaar dat ik naar geen enkele wedstrijd ben geweestniks gemist ook..
hhhhh![]()
Heb hem opgezegd gister. Niet voor het slechte spel maar toch meer persoonlijk.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:52 schreef kurk_droog het volgende:
Laatste seizoen 410? Na 8 jaar SCC beginnnen de twijfels toe te slaan....hopelijk nu wel een keer mooi voetbal. De titel kan mij aan mijn reet roesten als het spel maar top is.
Wel mooi de 10 jaar gehaald te hebben.
En anders, naamoverschrijven kan niet he op 410? Ken denk ik wel iemand die hem anders wilt overnemen![]()
interesse in overnamequote:Op maandag 1 juni 2015 23:52 schreef kurk_droog het volgende:
![]()
Mensen die opzeggen omdat ze geen mooi voetbal zien.Blijf dan inderdaad maar weg of ga lekker elke zaterdagavond naar FC Barcelona kijken.
Moet je uiteraard zelf weten maar noem jezelf dan ook geen Ajax-supporter.Gourmetten of steengrillen?![]()
qua type heb ik liever Berbatovquote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:01 schreef Adames het volgende:
[..]
goede speler
Twee jaartjes in jong Ajax om aan het Ajax spel te wennen en dan ia die er klaar voor![]()
Eto'o ---> vd Vaart ---> Berbatov ---> Zlatan?
waar zijn we mee bezig?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
al verhuurd toch?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
lissabon verliezen we.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
alsof vd vaart in dat rijtje thuis hoortquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:03 schreef mokkiemok het volgende:
Eto'o ---> vd Vaart ---> Berbatov ---> Zlatan?
waar zijn we mee bezig?![]()
![]()
Gaat mij meer om de kansloze haal acties van Ajax, die ze gewoon voor zichzelf moeten houden. Dit soort spelers breng je pas nieuws over als ze getekend hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:18 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
alsof vd vaart in dat rijtje thuis hoortFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
mee eens maar alleen v/d Vaart heb ik ze over gehoord, die anderen zijn gewoon hier voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Gaat mij meer om de kansloze haal acties van Ajax, die ze gewoon voor zichzelf moeten houden. Dit soort spelers breng je pas nieuws over als ze getekend hebben.![]()
kan het een tactiek zijn om Ajax wat aantrekkelijker te maken voor andere net iets te grote spelers voor eredivisie?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Gaat mij meer om de kansloze haal acties van Ajax, die ze gewoon voor zichzelf moeten houden. Dit soort spelers breng je pas nieuws over als ze getekend hebben.![]()
eto'o is ook in nieuwsberichten voorbij gekomenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens maar alleen v/d Vaart heb ik ze over gehoord, die anderen zijn gewoon hier voorbij gekomen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bedankt dat je voor ons in je glazen bol hebt willen kijken.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
zo slim acht ik ze momenteel niet bij Ajax, ik denk dat het gewoon domme hoop is.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:30 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
kan het een tactiek zijn om Ajax wat aantrekkelijker te maken voor andere net iets te grote spelers voor eredivisie?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zou dat? Ik heb ze nog altijd hoog zitten deze mensen aan het roer. Ik denk alleen dat we nog ff geduld moeten hebben. Met de cash die ww hebben kunnen we over een tijdje echt iets 'groots' doen. In dat kader plaats ik de roddels over grotere spelers. Dat icm goede jeugdspelers kan de gouden combi zijn. Hopelijk heb ik gelijkquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zo slim acht ik ze momenteel niet bij Ajax, ik denk dat het gewoon domme hoop is.![]()
En wanneer is dat denk je?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:50 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Zou dat? Ik heb ze nog altijd hoog zitten deze mensen aan het roer. Ik denk alleen dat we nog ff geduld moeten hebben. Met de cash die ww hebben kunnen we over een tijdje echt iets 'groots' doen. In dat kader plaats ik de roddels over grotere spelers. Dat icm goede jeugdspelers kan de gouden combi zijn. Hopelijk heb ik gelijk
Ik denk dat grote spelers niet komen omdat zelfs al verdienen ze wat ze willen(als dat is wat je bedoel?) dan spelen ze nog niet zeker in de CL, en als ze niet in de CL spelen spelen ze tegen de Graafschap en ado den haag.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nahja jaartje of 2 / 3 of 4 vanaf nu. En inderdaad moet er wel geluk zijn - er moet ergens om gespeeld worden. Maar met de bedragen waar Overmars nu over beschikt kan er wel wat leuks gedaan worden. Met genoeg cash kun je wel wat binnen halen. Kijk maar naar de woestijnspelers. Zal geen wereldtop worden maar met europese subtop mogen we in Nederland al in de handjes knijpen. Dat zou met de juist jeugd eromheen een cirkel naar boven kunnen zijn. Nogmaals met wat geluk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
En wanneer is dat denk je?
Ik denk dat grote spelers niet komen omdat zelfs al verdienen ze wat ze willen(als dat is wat je bedoel?) dan spelen ze nog niet zeker in de CL, en als ze niet in de CL spelen spelen ze tegen de Graafschap en ado den haag.
En (ik krijg het bijna niet uit mn strot, maar) als het PSV lukt daarnaast ook wat redelijks bij te presteren krijgen we wellicht weer wat meer internationaal aanzien. Betere coëfficienten, betere kansen op goed resultaat. Het is niet onmogelijk allemaal![]()
wat marc heeft is niks vergelijken met de woestijnlandenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:40 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Nahja jaartje of 2 / 3 of 4 vanaf nu. En inderdaad moet er wel geluk zijn - er moet ergens om gespeeld worden. Maar met de bedragen waar Overmars nu over beschikt kan er wel wat leuks gedaan worden. Met genoeg cash kun je wel wat binnen halen. Kijk maar naar de woestijnspelers. Zal geen wereldtop worden maar met europese subtop mogen we in Nederland al in de handjes knijpen. Dat zou met de juist jeugd eromheen een cirkel naar boven kunnen zijn. Nogmaals met wat geluk.
En (ik krijg het bijna niet uit mn strot, maar) als het PSV lukt daarnaast ook wat redelijks bij te presteren krijgen we wellicht weer wat meer internationaal aanzien. Betere coëfficienten, betere kansen op goed resultaat. Het is niet onmogelijk allemaal
spelers van CL top niveau zijn (bijna) niet te halen, omdat niveau van competitie te laag is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Pakken even tussenjaartjequote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:37 schreef Scorpie het volgende:
Frank, stop met de oogkanker alstublieft.
Dank u.graag op anoniem
Forum Opties Forumhop: Hop naar: