Ze hebben wel een nieuwe assistent gehaald puur voor zijn aanvallende tactische inzichten. Gelukkig weten we dankzij jou al dat dat compleet zinloos is.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke tactische wijzigingen ? net zoals vorig seizoen ?
Ze hebben wel goede wedstrijden gespeeld, ook in de CL, dus ze kunnen best een of twee wedstrijden beslissen. Niet vier nee, maar dat kunnen alleen absolute toppers.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ghazi en Kishna zijn over twee maanden niet opeens heel veel beter, zij gaan die vier wedstrijden niet beslissen voor ons lijkt me.
Dijks is een verbetering ten opzichte van Boilesen maar dat is niet zo moeilijk, denk dat Gudelj wel een echte toevoeging isquote:Op maandag 1 juni 2015 00:40 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Daar zijn serieuze kwaliteitsimpulsen in de selectie voor nodig. Speler of twee die de boel op scherp zetten.
En nee, Gudelj en Dijks zijn dat niet.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Dijks en Gudelj ook versterkingen, maar geen versterkingen waarmee we het gat kunnen dichten.quote:Op maandag 1 juni 2015 09:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dijks is een verbetering ten opzichte van Boilesen maar dat is niet zo moeilijk, denk dat Gudelj wel een echte toevoeging is
Gat kunnen dichten met..?quote:Op maandag 1 juni 2015 09:56 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Dijks en Gudelj ook versterkingen, maar geen versterkingen waarmee we het gat kunnen dichten.
Laten we niet overdrijven aubquote:
was dat maar waar, je haalt misschien voordeel doordat je wat eerder met de voorbereiding begint dan veel ploegen maar dan moet het ook wel meteen gaan lopen.quote:
okquote:
Kom op, het is niet alsof het absolute top is ofzo. Ik zeg niet dat Ajax dat wel is maar mogelijkheden zijn er absoluut.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
was dat maar waar, je haalt misschien voordeel doordat je wat eerder met de voorbereiding begint dan veel ploegen maar dan moet het ook wel meteen gaan lopen.
quote:Op maandag 1 juni 2015 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jouw Feyenoord speelt geen Europees voetbal.
maar dat is Ajax toch ook niet, verre van zelfs, het idee dat Nederlandse clubs het tegen de op papier mindere landen goed doen is toch al een tijdje achterhaaldquote:Op maandag 1 juni 2015 11:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom op, het is niet alsof het absolute top is ofzo. Ik zeg niet dat Ajax dat wel is maar mogelijkheden zijn er absoluut.
Anyway, doe mij Fenerbahce maar. Leuke stad, haalbaar team en goede sfeer.
Je leest precies niet wat ik schrijf volgens mijquote:Op maandag 1 juni 2015 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat is Ajax toch ook niet, verre van zelfs, het idee dat Nederlandse clubs het tegen de op papier mindere landen goed doen is toch al een tijdje achterhaald
tussen de regels zeg je dus dat het toch best moeilijk is?quote:Op maandag 1 juni 2015 11:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Je leest precies niet wat ik schrijf volgens mij
Nee. Best mogelijk. Ik denk dat het verleden dat genoeg uitgewezen heeft.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
tussen de regels zeg je dus dat het toch best moeilijk is?
quote:Toby Alderweireld staat voor een wel heel opvallende transfer. De verdediger speelde het afgelopen seizoen op huurbasis voor Southampton en schijnt indruk te hebben gemaakt op Chelsea. José Mourinho zou er zelfs over nadenken om de Belg over te nemen van Atlético Madrid en linksachter Filipe Luís wordt mogelijk in de deal betrokken. Alderweireld heeft in Madrid nog een contract tot 2017. (Marca
Psv, en als de tweede seizoenshelft de nieuwe norm is gaan nog een paar clubs ons in de Eredivisie voorbij. En de Europese subtop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |