Je onderschat Veltmanquote:Op maandag 1 juni 2015 12:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
20x beter dan Veltman.
Geen Chelsea niveau uiteraard.
Zeker. Veltman is vooral opbouwend behoorlijk goed. In VI wordt hij altijd afgeserveerd omdat het geen grote, sterke kerel is (want daar geilt Gijp op). Om zo iemand in de Ajax-defensie te zetten past totaal niet bij de spelopvatting van De Boer. Zelf was hij immers net zo'n type als Veltman, alleen dan een tikkeltje beterquote:
Heb toch het idee dat Ajax tegen een goede(betere) ploeg "gemotiveerder" speelt als tegen een op papier zwakke(re) tegenstander.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In de derde voorronde moet Ajax alle tegenstanders wel kunnen hebben, op Fenerbahce na misschien. In de vierde voorronde maar hopen op Club Brugge of eventueel Sporting Lissabon. De rest schat ik hoger in dan Ajax.
Ach als we weer een beetje lekker beginnen te draaien zijn we gewoon gelijk aan PSV, zonder Depay en eventuele andere spelers die daar vertrekken weet ik niet wat er van overblijftquote:Op maandag 1 juni 2015 12:07 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Psv, en als de tweede seizoenshelft de nieuwe norm is gaan nog een paar clubs ons in de Eredivisie voorbij. En de Europese subtop.
Zo waar ditquote:Op maandag 1 juni 2015 16:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iedereen die van Rhijn afschrijft en liever Tete in de basis ziet.![]()
God, wat was iedereen blij in dit topic toen de "betere" opvolger van, Van der Wiel er aan zat te komen en dat Greg eindelijk weg was bij Ajax.
Leuk dat Tete een paar wedstrijdjes redelijk gespeeld heeft in een dramatisch Ajax, ik moet het allemaal nog zien.
Iedereen dacht vroeger dat Freddy Adu de nieuwe Pelé was. Nou iedereen zat fout. Gebeurt wel is.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
God, wat was iedereen blij in dit topic toen de "betere" opvolger van, Van der Wiel er aan zat te komen en dat Greg eindelijk weg was bij Ajax.
Leuk dat Tete een paar wedstrijdjes redelijk gespeeld heeft in een dramatisch Ajax, ik moet het allemaal nog zien.
er dacht toch niemand dat adu de nieuwe pele was. Behalve misschien een debiel amerikaans marketing bureau.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:26 schreef Brammess het volgende:
[..]
Iedereen dacht vroeger dat Freddy Adu de nieuwe Pelé was. Nou iedereen zat fout. Gebeurt wel is.
Beiden naar Ajax.quote:Berbatov en Stekelenburg laten AS Monaco achter zich
Maandag, 1 juni 2015 om 16:47
Dimitar Berbatov en Maarten Stekelenburg hebben ieder hun laatste wedstrijd voor AS Monaco gespeeld. De Bulgaarse spits en de Nederlandse doelman blijven niet in het prinsendom en zoeken hun heil voor volgend seizoen elders. AS Monaco maakt maandag via de officiële kanalen bekend dat Berbatov en Stekelenburg vertrekken.
/
Het afscheid van de gehuurde Stekelenburg is slechts een korte vermelding waard in het bericht dat Berbatov vertrekt. De 34-jarige spits maakte anderhalf jaar deel uit van het ‘project’ dat gaande is bij de Ligue 1-club en speelde in totaal 38 competitiewedstrijden: daarin was hij goed voor 13 doelpunten. Dit seizoen had hij een belangrijk aandeel in de Champions League.
In de uitwedstrijd tegen Arsenal nam Berbatov een van de doelpunten op zich tijdens de 1-3 zege. In de return won Arsenal nog met 0-2, maar Monaco ging op uitdoelpunten verder. Trainer Leonardo Jardim deed nadien nog geregeld een beroep op de routinier, maar scoren lukte Berbatov nog maar eenmaal. Hij beschikte over een aflopend contract en voor zover bekend stopt hij nog niet definitief. Het is afwachten waar hij verder gaat.
Stekelenburg werd dit seizoen gehuurd van Fulham en keert in principe terug naar die club. Het is echter zeer de vraag hoe lang de 32-jarige doelman er blijft. Fulham eindigde dit seizoen als zeventiende in de Championship en de 23-jarige Marcus Bettinelli is de vaste eerste keeper. Bij AS Monaco keert Paul Nardi terug van een verhuurperiode en hij mag het eerste keuze Danijel Subasic proberen moeilijk te maken.
Dan zal het eerder zijn Stekelenburg naar PSV en Berbatov naar Ajax.quote:
Geen gek idee. Al is het de vraag of ie dat zelf wel wil, krijgt waarschijnlijk uit Duitsland ook nog wel wat aanbiedingen (om z'n carriere af te sluiten.).quote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
20x beter dan Veltman.
Geen Chelsea niveau uiteraard.
Ja maar van Rhijn ontwikkeld zich sowieso niet meer en is een zwakke schakel, dus dan Tete maar de kans gevenquote:Op maandag 1 juni 2015 16:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Daar hebben we Klaassen voorquote:Op maandag 1 juni 2015 18:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan zal het eerder zijn Stekelenburg naar PSV en Berbatov naar Ajax.
Zou wat zijn, prima Ajax speler al heb ik 'm de laatste 2 jaar niet echt meer gevolgd. Mits fit uitstekende speler.
Al is het denk ik niet echt iemand die buiten het veld / in de kleedkamer de boel op sleeptouw neemt.
17 juliquote:Op maandag 1 juni 2015 20:20 schreef ErwinDikkie het volgende:
Wanneer is de loting eigenlijk voor voorronde cl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |